Hogyan NE viselkedjünk a tévében?

Hadrian VII. I 2009.08.14. 19:31

 

1. Ne úgy köszönjünk be, hogy "Adjon az Isten jó reggelt!", és ne úgy köszönjünk el, hogy "Szebb jövőt!", különben hamar a Modorosblogra kerülünk!

2. A gallérunkat hajtsuk be! Ha mégis kihajtjuk, akkor mindkét oldalon hajtsuk ki, ne csak az egyiken!

3. Ne legyünk ellenségesebbek a beszélgetőpartnerekkel, mint ők velünk! Ne higgyük a beszélgetőpartnerekről azt, hogy ellenségesebbek, mint amilyenek!

4. Ha azt kérdezik, szerintünk ki lehet a gyilkos, ne azt bizonygassuk perceken keresztül, hogy nekünk nincs közünk a gyilkossághoz!

5. Ha a beszélgetőpartner ráadásul meg is véd minket ("Önöknek biztos nem áll érdekében..."), akkor ne köcsögösködjünk vele tovább!

6. Ha van egy célunk (pl. csendőrség felállítása), tudjunk arról minimum két mondatot mondani!

7. Ha nem tudunk, akkor legalább ne részletezzük, hogy miért nem tudunk! Egy augusztusban feltett kérdésre ne mondjuk, hogy majd januárban tudunk válaszolni!

8. Mindezt vegyük észre még időben!

9. Ha a kérdező azt akarja, hogy valami számunkra kínos dolgot mondjunk ki, akkor

       a.) mondjuk ki, de tegyünk úgy, mintha ez nem volna kínos!

       b.) mindenképp kerüljük el a válaszadást!

10. Ha a b.) megoldás mellett döntünk, ne legyünk túl átlátszóak és agresszívak!

11. Ha a b.) megoldás nem jön be, ne váltsunk át az a.)-ra, mert akkor már késő!

12. ...különösen, ha egy magyar nacionalista-radikális pártot vezetünk! Ebben az esetben NE mondjuk ki, hogy Trianon revíziójának nincs aktualitása!

13. Ne próbáljunk meg három vitapartnert egyszerre túlbeszélni!

14. Olvassunk sok Csurka Istvánt, ő legalább még jól tudott magyarul! (Könnyeket nem meg-, hanem letörlünk!)

15. Végezetül: ne küldjük el a műsorvezetőt Izraelbe!

 

 

Ha tetszett az írás, szavazz a Goldenblogon a Konzervatóriumra!


Kapcsolódó írások:

Jobb(ik)-tézisek

Na és?

A kislétai cigányok és Szlovákia

Konzervatív korszak jöhet – de milyen?


A bejegyzés trackback címe:

https://konzervatorium.blog.hu/api/trackback/id/tr781309858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klacus 2009.08.15. 05:09:34

@tirexnet: Jól látod.

A baj az, hogy a jobbik megoldást nem ad semmire. De az vesse rájuk az első követ, aki valódi programmal kampányol, és azt végre is hajtja.

Ez nem a jobbik hibája, hanem a magyar szavazóké, és a választási rendszeré.

klacus 2009.08.15. 05:18:09

@CrL: Igen ezért utálják már Őket 2000 éve. A látszat ellentét ellenére, elég jól összetartanak... Ők meg a kiskutyáik...

Alvin666 2009.08.15. 06:03:10

@CrL:
Persze hogy lehet tudni. Attol ilyen zilalt, amitol en is, meg meg par millioan ebben az orszagban. A jelenlegi kozallapotoktol. Attol zilalt, ha mar tudni akartad.
Te nem vagy?

mokas_gizi 2009.08.15. 06:30:54

Látom még egy szándékosan provokáló blog a zsindexen...
Most hogy jobbik elért valamit indulnak majd szépen a perek sorba a különböző médiumok ellen már nem lehet büntetlenül hazudozni a médiában...

2009.08.15. 06:45:43

Nem szeretném minösiteni a blogozót, mert nem tisztem.De ez nem jött össze!
-Az hogy " Adjon az Isten.."-el köszön, az nem jelent semmit. Ugyanis--ha nem tudnád, ez egy régi magyar köszönés és semmi köze a jobboldalhoz! Ilyen alapon, aki igy köszön--a Te logikád szerint Jobbikos!?Szerintem rosszul tudod!
--Az, hogy valaki csak fehér ingbe jelenik meg , nem azt jelenti hogy hülye. Csak igy akarja a konzervativizmushoz kötnie magát. Ugyanis, a régi idökben, söt a mai nap is vannak olyanok, akik nem viselnek --direkt módon, nyakkendöt. Akkor aki nem visel nyakkendöt az Jobbikos?Már bocs ,de ilyen alapon --logikád szerint--akinek nincs akváriuma, az lehet hogy homokos?
---Az hogy Vona elküldte Betlen-t a zsidókhoz, miért baj? Az jobb lett volna, ha a busba, vagy az anyjába küldi el? Mindenki oda való, ahonnan származik,pláne, ha felválalja. Ezért megsértödni nem kell.Mert ha Vona felvállalja a kérdést, és válaszol rá, akkor rá sütik--mint ahogy teszik is hogy náci, fasiszta. Ha lehet bárkit is fasisztázni, nácizni, akkor miért ne lehetne zsidózni? Annál is inkább, mivel a nácizmus és a fasizmus ismérvei nem "ülnek" a Vona -féle pártra. Lehet öket szélsöségesnek, ostobának, vagy bárminek nevezni, de nácinak, fasisztának nem!Ezt neked illene tudni, ha már irsz!
---- Csurkával példálózni--mint ahogy a Jobbikkal is, nem célszerü és jó dolog. Csurka egy besugó, spicli volt! Öt példaként felhozni, már bocsánat--de röhejes! Mert ö is, miként minden politikai párt és tagjai, szekértolói, csak csak tolvajok és harácsolók.Nem mondom, szép példákat hozol fel!
-----Talán jobban tennéd, ha arról irnál, hogy a magyar politikai elit, a "spontán" privatizáció kapcsán hogy lopta el az országot, miként csinált az országból, "csödtömeget". De irhatnál, az eddig hatalmon lévökröl, az Mdf. az Szdsz, az Mszp, a Kdnp, a Fidesz "áldásos" és zsebtömö politikájáról, a politikai elit sérthetetlenségéröl, az ország kirablásáról és a " kótya-vetyékröl", amelyeknek köszönhetöen, a béka segge alatt vagyunk ugy , 2 km-re! Mindent lehet mondani a Jobbikra, de hogy lopott, csalt, és hazudott azt nem! Igy, bármennyire is fáj, ök az egyetlen olyan párt(?), akik még nem kenödtek össze szarral! Mert a többiek, már nyakig benne vannak!
------A Trianon- féle revizió--ma nem aktuális! De miként Vona elmondotta, talán 100 év mulva jön egy szerencsés pillanat, amikor mindez --európán belül--talán gazdaságilag, kulturális értelemben bekövetkezhet! Akkor most az a bajod, hogy nem mondta azt, hogy rohanjuk le Erdélyt, a Felvidéket, Dél- vidéket, stb, stb?
-------Végül, hidd el, a vidéken élök magasan leszarják a politikai elitet és a hozzájuk kapcsolódó zsivány bandákat, a sógor-koma nyáladzást. Nekik, nekünk élni kell, meg kell védeni magunkat, mert a politikai elit leszar bennünket! Ez igaz minden naplopó, megélhetési politikusra és " dicsö" pártjára! Mert az állam nem ér rá a kisemberekkel foglalkozni, mert a politikusoknak kell biztositani a zsebtömést, a lopást, és igy másra nincs idö! Igy, ennek fényében, csak a Jobbik az aki jelenleg a vidék problémáját felvállalja! És a többi, állami pénzen eltartott pártok, tagjai, szekértolói hol vannak? Miért nem foglalkoznak ezzel? Jó, tudom, lopni kell, mert lehet hogy legközelebb, már nincs rá lehetöség! Na, ezért tartunk itt!

Pipas 2009.08.15. 07:02:20

A magyar állampolgárok mintegy kilenc tizede úgy érzi, hogy az ország a vesztébe rohan. Ezeknek az embereknek a nagy része azt is látja, hogy az eddigi politikai vezetőink közül nincs senki, akiben megvan az akarat és képesség arra, hogy ezen változtasson. Jön egy párt, amelyik pont ezt mondja, egy politikus, akinek a fő programja az, hogy feltárja a problémákat és tegyen valamit mielőtt végképp késő.

Erre a blogíró elkezdi gyalázni az inggallérja és a köszönése miatt, mert megtanulta, hogy a jelenlegi politikai hatalom az egyedüli jó és mindenki, aki ellenük van, az maga a sátán. Nobozmeg!

Mondcsak milyen érzés kinyalni az elnyomóid, vérszívóid seggét?

Pelso.. 2009.08.15. 07:15:16

@Pipas: A problémákat
Vona színre lépése nélkül is láttuk. Tenni akarás tekintetében pedig objektíven böngészd át a programját.

Egyébként, egész teátrális viselkedése a saját táborának szóló előadás volt. Tipikus és primitív: azt kell tenni, mondani ami az enyéimnek tetszik. Honnan is ilyen ismerős mindez...

Pipas 2009.08.15. 07:24:58

@Pelso..: Ne felejtsd el, hogy egy ilyen műsor teljesen alkalmatlan arra, hogy a párt kifejtse a programját. Ráadásul nem is most van itt az ideje, hanem mondjuk a választás előtti hajrában annak, hogy a részletes programot kifejtsék.

Ennek ellenére már ismerni lehet a program főbb pontjait, nyugodtabb hangulatú riportban Vona is beszélt róla. Nekem leginkább az elszámoltatás, a felelősségre vonás tetszik, az a kedvencem. ;)

Azt kell mondani, ami az enyéimnek tetszik: te össze szoktál jönni a haverjaiddal, aztán köcsögözöd őket? Ugye, hogy nem? Persze, hogy azt mondja, ami az övéinek tetszik, bár a politikai elitünk mindig azt mondaná, ami a választóinak tetszik!

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.08.15. 07:27:20

@klacus: a nagy balos félisten az általatok annyira gyűlölt nagyvállalkozók közt, nekik mondta ezt, nem a 'zembereknek'...

Horizont 2009.08.15. 07:41:08

Első lépésben talán olyan újságíróknak, riportereknek, műsorvezetőknek kéne lenni akik szakmailag legalább az alapfokot megtanulják.Akik most vannak siralmasak.Szalmailag és emberileg is.
A posztírónak: megszólni a riportalanyt a kihajtott inggallérja miatt, szánalmas!

Pelso.. 2009.08.15. 07:51:20

@Pipas: Félreértettél kissé. Nem törekedett arra, hogy széles körben szólítsa meg az embereket. Amit hiányolok (minden pártvezérnél, 20 éve) a racionalitás, közérthetőség, a megvalósíthatóság legalább részleges látszata.
Az elszámoltatás ígérete hozza a szavazatokat, s kész, mint eddig.

Jó, akkor most 3,60-as kenyeret hirdetek, -mert tetszene ám mindenkinek-, az a jó?

Pipas 2009.08.15. 07:54:57

@Pelso..: Éppen ezért mondta Vona, hogy a határrevízió most nem aktuális. Hiába is szeretnénk. ;)

Pinainas 2009.08.15. 08:04:25

Mivel egy ókori hánytató is jóval különb ennél a műsornál, így az se lett volna gond ha odahány odaszarik eléjük. Én speciel egy karlendítéssel kezdtem volna a vitát, amíg azok ledöbbennek én kimentem volna a büfébe egy kávéért hogy jobban menjen a turisztikai tanácsadás a végén.

Grigorij 2009.08.15. 08:08:30

Gondolom viccnek szánta a szerző, mert ha komoly......
Az viszont agyrém, hogy a hozzászólók 80%-a meg sem próbál a témához szólni...
Magyarország, 2009.

Szóval láttam, és mindenben Vonával értekegyet!
- BJ szándékosan provokálta(ja), mert pártutasításra le kell járatnia a Jobbikot! Ezt adta ki neki parancsban OV.
- a reggeli műsor kb. 5-7 éve elvesztette az összes hitelét, hitelességét! Kizárólag egyoldalú és hazug interjúkat adnak. Lásd egyik reggel a Gyárfás és a Cozma ügy nyomozójának a párbeszédét, ahol a 2. percben a Gyárfás szinte alázva monda a rendőrnek, hogy "akkor tudnak egyáltalán valamit?"


Vona feltette a kérdést, hogy SZERETNÉK-E, ha a magyarok mondjuk 100 év múlva újra egy hazában élnének!

És a három kozmopolita bérújságíró NEM SZÓLALT MEG!

Huúb Azzeg · http://www.hubazzeg.blog.hu 2009.08.15. 08:23:40

A cikk szerzője szerint olyan szar hely Izrael?

==T== 2009.08.15. 08:33:11

VG jó arc volt. Mondjuk frappánsabban is leüthette volna azt az utolsó labdát, de hát ez van, a Nap-Kelte amúgy sem színvonal. Amúgy nem is lőtt annyira mellé:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Betlen_Oszkár

-d(-_-)b- 2009.08.15. 08:44:36

@Hencida6710: egész jól jellemezted gyurcsányt meg bajnait.

FeroxX 2009.08.15. 08:54:27

Vona nem gyengén paranoid, de még mindig inkább ő, mint az a másik 3 :P

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2009.08.15. 09:05:32

Bethlen - a szombati felvonulással kapcsolatos - kérdésére se nemet, se igent nem mert mondani Vona ... s ezért ment át agresszív támadásba, ezért küldte el Bethlent Izraelbe ... (ha elhatárolódott volna a felvonulástól, akkor bizonyos körökben veszít a Jobbik a népszerűségéből, s ha nyíltan kimondta volna Vona, hogy a megemlékezőkkel ért egyet, akkor ezzel is veszíthetett volna a Jobbik ... ennyi ...)

Pelso.. 2009.08.15. 09:07:44

Jaj....talán 100 év múlva egy hazában....

Arról beszéljen, mennyi lesz jövőre a tb járulék, meg mi legyen a felsőoktatással.

clownfish 2009.08.15. 09:08:57

ez az interjú... zsák a foltját!
hogy lehet egy riporter ennyire amatőr ennyi év frontvonalas tapasztalat után?! amúgy sosem szerettem betlent. meg ezt a majmot is hogy hívhatták meg...
aggyonazistenszebbnapkeltét!

mokas_gizi 2009.08.15. 09:10:32

@Hencida6710:

Az arányok kedves drága egyetlen barátom már megint azok a fránya arányok...!!!
Cigányok 90% bűnöző, mind itt mind az egész világon ez a helyzet és ez nem rasszizmus ez nem előítélet ezek mind megalapozott tények...most nyomhatod itt a liberális maszlagodat...

De a tények azok egyértelmű tények maradnak...az emberek kezdenek felébredni és látják hogy mi folyik itt...!!!
Az emberek kezdik megunni amit a cigányok művelnek, kezdenek besokallni a "nem létező" cigány bűnözéstől...!!!

" Az igazság keresztre feszítve, bitóra húzva
és suttogásra kárhoztatva is igaz marad!!!"

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2009.08.15. 09:11:48

Olvastam egy közvéleménykutatást, abból lejött, hogy sokan a Jobbikot azért kedvelik, mert határozott véleménye van a romakérdéssel kapcsolatosan. Sok ember csak erről hallott még, arról nem hogy, a Jobbik "zsidózik" is ... s pont ezért volt az, hogy Vona se elhatárolódni, se melléállni nem tudott a szombati megemlékezéshez.

mokas_gizi 2009.08.15. 09:12:26

@mokas_gizi:

800 év alatt nem tudtak és nem is akartak beilleszkedni...!!!
Mind itt Magyarországon, mind az egész világon...!!!

Már nem sokáig fogja a "Rasszista" "Náci" Magyarság eltartani az élősködő kisebbséget...!!!

Noname Watanabe 2009.08.15. 09:13:31

Kiegészíteném egy 16. ponttal:
Ne menjünk be a Napkeltébe, ahol a kriptokommunisták és vérliberálisok játszanak elfogulatlan újságírósdit.

Amúgy a Jobbikot sem csipázom, de ez az egyoldalú duma kiverte nálam a biztosítékot.

-d(-_-)b- 2009.08.15. 09:13:45

@Pelso..: bocs, de pont azt nem hagyták neki, hogy arról beszéljen.

Yves Laurent 2009.08.15. 09:14:46

@jános Nem mindenütt helyénvaló minden köszönés. Ha bemegy a Napkelte címűműsorba szerepelni valaki, aki katolikus, és időnként, megfelelő helyeken, megfelelő személyeknek úgy köszön, hogy "Dicsértessék a Jézus Krisztus!", a Napkeltében ez kicsit furcsa lenne.

clownfish 2009.08.15. 09:15:27

@mokas_gizi: jó, 1 darab statisztikát mondj, ami ezt a baromságot alátámasztaná. majd ha találtál linket, akkor szépen beszélgethetünk, addig is leülhet...

mokas_gizi 2009.08.15. 09:16:26

@EdinaEdina:

A zsidó ellenségeskedésnek talán az lehet az oka, hogy a zsidóságnak köszönhetjük ami most ebben az országban van...

Természetesen most lehet nácizni és antiszemitázni csak EGYETLENEGY baj van ezzel maga IZRAEL VOLT ELNŐKE JELENTETTE KI a világsajtó előtt ezt a dolgot /A zsidó állam elnöke végre kimondta azt, amit mi már régen tudunk: Magyarország területén új honfoglalás folyik/

Simon Peresz: Izrael fölvásárolja Magyarországot, Lengyelországot,

-d(-_-)b- 2009.08.15. 09:17:49

@clownfish: tetszik az érvelésed. Először megtiltják, hogy etnikai alapon nyilvántartsanak bárkit is, azután meg pont az ilyen statisztikát kéred számon a vitapartnereden. Nagyon ügyes! A Foximaxin tanultad?

mokas_gizi 2009.08.15. 09:19:42

@clownfish:

Neked statisztika kell az emberek többsége meg látja, hogy mi folyik itt, nekik nem kell statisztika ők itt élnek ebben az országban és látják hogy mi folyik itt...!!!

gyilkosság, lopás, zsebelés, különböző erőszakos bűncselekmények stb-stb ezeket többségében cigányok követik el...

De tudod mint lapozzál fel egy újságot barátom vagy nézzél híreket vagy menjél le 1-2 keleti megyébe...

Yves Laurent 2009.08.15. 09:20:55

@mokas_gizi: Rossz hírt kell közölnöm: az idő a cigányoknak dolgozik. Ők szaporodnak, a "fehér emberek" fogynak.

clownfish 2009.08.15. 09:21:24

@-d(-_-)b-: állított valamit, bizonyítsa. ha 800 évről beszél, van bőven térben és időben is kutakodásra terepe. a rendszerváltás óta eltelt 20 évben nincsenek ilyen statisztikák. szerintem okos ő, talál valamit a barikad.hu-n ;-)

mokas_gizi 2009.08.15. 09:25:31

@-d(-_-)b-:

Igen mondjuk ez is igaz, ebben is az a humoros hogy ez a etnikai alapon tilos bárkit nyilvántartani is csak itt van Abszurdisztánba...

EU-ban is USA-ban is nyilvántartják egy ember származását hiszen ez a bűnüldözést segíti...

Sőt most az a ötlet is felmerült EU-ba hogy minden embernek elteszik a DNS mintáját akit nyilvántartásba vettek évekre még annak is elteszik a mintáját akiről kiderült hogy ártatlan és felmentették...
Tehát ezek a liberális etnikai dolgok csak a "zsiványok" által megszállt területeken van...

Megy itt pl a meleg jogainak a védése, meg hogy meleg felvonulást kell tartani stb-stb...

Magában Izraelbe verték szét az egyik ilyen felvonulást pár hete volt benne a sajtóba...Itt züllesztik a társadalmat náluk meg olyan meleg ellenes a társadalom hogy itt még nagyon visszafogottak voltak velük múlt évben Izraelhez képest...

clownfish 2009.08.15. 09:26:19

@mokas_gizi: ha hangzatos akarsz lenni, menj ki a hősök terére és terjeszd az igét. vagy ne írogass ilyen megalapozatlan ténynek látszó valamiket.

mokas_gizi 2009.08.15. 09:27:47

@Yves Laurent:

Ez nagyszerű barátom kettő kérdésem lenne csupán:

Ki fogja őket eltartani, ki fogja megtermelni a segélyeket nekik...

Éhen fognak halni az a dolgozó Roma kisebbség az a 10% nem tudja a 90% cigányt eltartani...itt buktátok be a dolgokat barátom...
Kezd becsődülni a szociális rendszer ami a segélyeket pumpálja, EZEK TÉNYEK nézzél utána te magad...!!!

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2009.08.15. 09:28:18

@mokas_gizi: Hogy miért úúúúútálják az emberek a zsidókat? Ez visszavezethető a bibliai történetekig. S hogy vannak olyan zsidók, akik gyűlölik Magyarországot? Igen vannak. S a gyűlöletüknek leginkább az az oka - s ezt sokszor meg is fogalmazzák -, hogy a Holocaust idején szinte minden csal.tagjuk, s ismerősük meghalt. Sokan a mai napig nem tudják feldolgozni a történteket, azokat a dolgokat, amiket kénytelenek voltak megélni ...

clownfish 2009.08.15. 09:28:33

@mokas_gizi: zsivány melegek, még-még-még! :D
inkább válaszolj, azóta sem sikerült érdemben alátámasztanod, amit írtál.

-d(-_-)b- 2009.08.15. 09:28:34

@clownfish: ja, te most arra akarsz bizonyítékot, hogy "800 év alatt nem tudtak és nem is akartak beilleszkedni...!!!"?

Akkor megkérdezném, hogy eddig te hol éltél?

clownfish 2009.08.15. 09:29:51

"Kezd becsődülni a szociális rendszer..."

ROTFL XD

clownfish 2009.08.15. 09:30:34

@-d(-_-)b-: nem arra, megint vetítesz. arra, hogy 90%-uk bűnöző.

mokas_gizi 2009.08.15. 09:32:44

@EdinaEdina:

Kedves Edina ez a Holokamu 30.000.000 emberrel indult az elején... Meg emberből készült szappanból és társaiból amiről kiderült hogy nem így van...

Most 6.000.000 a hivatalos statisztika...
www.freepress-freespeech.com/holhome/kiscikk1/66kerdholo.htm

Ezt olvasd el utána folytatjuk a beszélgetést....

Addig is 1-2 kérdés:
Az állítólagos Holokauszt több mint 60 éve történt, meddig kell még a zsidóságnak ezért jóvátételt fizetni meddig bújik a zsidóság ez mögé...?
Akik akkor éltek emberek többségük már nem él, azért jó lenne tisztázni hogy meddig kell ezért az egészért nekünk fizetni...
Izrael miért követhet el háborús bűnöket a közel keleten és miért bombázhat vöröskereszteseket és ENSZ katonákat szándékosan...?

clownfish 2009.08.15. 09:36:51

@mokas_gizi: miért sejtem azt, hogy te lennél a világon a legfelháborodottabb ember (megjegyzem: jogosan), ha a gyereked "füstbe menne"? ez 1 db ember lenne.

és azt hiszem itt értelmesebb lenne a bloghoz méltatlan hozzászólásokkal leállni.

-d(-_-)b- 2009.08.15. 09:38:13

@clownfish: ja, OK, akkor eredetileg értettem jól. Ha arra akarsz bizonyítékot, hogy most 80%-uk bűnöző, akkor nincs értelme az elmúlt 800 évről beszélni.

Most nincsenek ilyen statisztikák, mert a rencerváttáskor megtiltották a "racial profiling"-ot (etnikai alapú statisztikák vezetése) a bűnüldözésben és a büntetésvégrehajtásban is.

Ezek után nincs semmi alapod ilyen statisztikákat számonkérned senkitől.

clownfish 2009.08.15. 09:42:20

de. egyszerű logika alapján ha 800 év alatt nem tudtak beilleszkedni, nyilván hasonló problémák adódhattak ez idő alatt végig, azaz a bűnözési ráta sem változhatott sokat érdemben. bár vicces, hogy te már szépen 80-at írtál, a következő hozzászólásodban meg már 70 lesz...

gizitől meg már nem várok semmiféle érdemi magyarázatot, de úgy sejtem, hogy más se nagyon...

clownfish 2009.08.15. 09:47:40

egyébként beilleszkedés kérdésében is kettőn áll a vásár. attól még hogy lovagoltok azon a létező problémán, hogy a cigányság szegregált (hogy ez önkéntes vagy kitaszítottságon alapuló kirekesztettség, a probléma szempontjából irreleváns, ha a saját szubkultúrájában akarja valaki élni világát, hát tegye)...
viszont azon kívül, hogy a cigányság megfojtja a magyar társadalmat, semmi építő megjegyzésetek nem volt, és aki esetleg a cigányság egy NEM 10%-nyi teljesen feddhetetlen részét megvédené, arra rögtön hurrogtok. ajánlom, hogy olvassátok el ezt: www.szabadfold.hu/cikk?19906
a siránkozás helyett pedig a problémák megoldásán lehetne agyalni.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2009.08.15. 09:48:24

@mokas_gizi: 1.,Akinek a karján a mai napig ott a lagerben kapott szám, az nehezen fogja elfelejteni az átélt szörnyűségeket - s az utódai se fognak/tudnak feledni, mert a félelmek bennük élnek tovább -. 2. Az én csal. tagom katona volt, s a háború végén az oroszok elkapták, s elvitték malenkíj robotra .... Ő szerencsés volt, mert hazajött ... de elfelejteni ő se tudja a szibériai "üdülést" ...

-d(-_-)b- 2009.08.15. 09:49:16

@clownfish: ja, OK, akkor eredetileg értettem jól. Ha arra akarsz bizonyítékot, hogy most 90%-uk bűnöző, akkor nincs értelme az elmúlt 800 évről beszélni.

Most nincsenek ilyen statisztikák, mert a rencerváttáskor megtiltották a "racial profiling"-ot (etnikai alapú statisztikák vezetése) a bűnüldözésben és a büntetésvégrehajtásban is.

Ezek után nincs semmi alapod ilyen statisztikákat számonkérned senkitől.

clownfish 2009.08.15. 09:49:37

@clownfish: bocs, azt hadd tegyem hozzá, hogy a ti egyszerű logikátokra gondolok. nem sancta simplicitas.

clownfish 2009.08.15. 09:53:10

@-d(-_-)b-: kitértél. még mindig nem érted. ha 90%-ot állít valaki, bizonyítsa. ha arra hivatkozol, hogy nincs statisztika, akkor te a 90%-ot se állíthatod, pont azért, mert nincs statisztika.
és ne gyere megint a "te hol élsz?"-hülyeséggel! stimt?

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2009.08.15. 09:54:09

@mokas_gizi: Abban meg igazad van - szerintem -, hogy napjainkban sokszor meg Izrael állam az, ami elég agresszíven lép fel az őt körülvevő országokkal, népekkel szemben. (Mikor ezt megemlítettem egy Izraelben élő, magyar származású zsidó srácnak, ő azt mondta, hogy ez azért van, mert a zsidók soha de soha többé nem fogják hagyni, hogy még 1x megtörténjen velük az, ami a II. vh. alatt megtörténhetett.) De azt tudom, hogy ott se mindenki támogatja mindig az erőszakos, katonai megmozdulásokat.

clownfish 2009.08.15. 09:58:16

@-d(-_-)b-: ha azt mondom rád, hogy cigány vagy, mivel cáfolod meg? dns-teszt, fénykép alapján? nálunk, kicsiny hazánkban a racial profiling abból állna, hogy a rendőrségen felsőbb utasításra (nyilván nem egy balos kormányzatról van szó) minden köztörvényes aktájára cigány etnikum kerülne, majd szépen havonta lobogtatná valaki a szélsőjobbtól a papírt, hogy a köztörvényesek 95%-a roma származású, ez hallatlan! dereng?

-d(-_-)b- 2009.08.15. 10:00:28

@clownfish:

"kicsiny hazánkban a racial profiling abból állna, hogy a rendőrségen felsőbb utasításra (nyilván nem egy balos kormányzatról van szó) minden köztörvényes aktájára cigány etnikum kerülne, majd szépen havonta lobogtatná valaki a szélsőjobbtól a papírt, hogy a köztörvényesek 95%-a roma származású, ez hallatlan! dereng?"

még mindig nem érted. ha ezt állítod, bizonyítsd. ha arra hivatkozol, hogy "nyilván ez történne", akkor nem állíthatod tényként, pont azért, mert nincs statisztika.

Yves Laurent 2009.08.15. 10:00:45

@mokas_gizi: Hogy ki fogja őket eltartani, az már azoknak, akik közben kihaltak, igazán tökmindegy.

clownfish 2009.08.15. 10:01:52

@EdinaEdina: sőt! a társadalom zöme (ahol azért arabok és palesztinok is előfordulnak állampolgárként!) elutasítja a telepesek gyakran kegyetlen praktikáit.
ami most történik pl. jeruzsálemben (önkényes kilakoltatások), az annak köszönhető, hogy netanjahu kormányához a többséget csak idióta nacionalista törpepártok támogatásával tudja biztosítani. ezért hagyják, hogy ezek megtörténjenek.

bár ez zárójeles, nem nagyon hiszem, hogy a témánkhoz kapcsolódna...

clownfish 2009.08.15. 10:08:51

@-d(-_-)b-: látom a lelked nehezen viseli, ha megbomlik az érvelésed. racial profiling bevezetését amúgy csak az kezdeményezné, akinek érdeke fűződik hozzá. aki lop vagy csal, az szépen menjen a börtönbe. nyilván lesznek köztük cigányok szép számmal, de a bűnözés nem genetikai beidegződés a cigányoknál, hanem pont a többgenerációs munkanélküliség és mélyszegénység okozta "hagyomány". erre kéne megoldást találni, visszavezetni a dolgozni akaró cigányságot a munkához, ami a jelenlegi rémes munkahelykínálatot figyelembe véve hatalmas munka, valamint a dolgozni nem akaróknak ultimátumot adni. nyilván csakis demokratikus úton. mert úgy is lehet azt (sőt, kell is)! ti meg inkább továbbra is hurrogtok.

amúgy aranyos vagy, hogy valamit megcáfoltam, és a következő megjegyzésemet akarod az előtte lévőre hivatkozva megerősíttetni. :P

-d(-_-)b- 2009.08.15. 10:13:43

"pont a többgenerációs munkanélküliség és mélyszegénység okozta "hagyomány". erre kéne megoldást találni, visszavezetni a dolgozni akaró cigányságot a munkához"

Erre van valami bizonyítékod? Mert addig felesleges erről beszélni.

clownfish 2009.08.15. 10:18:00

najó, ez szánalmas. ha bánatos vagy azért, mert cáfolva lettek szavaid, akkor szívj el egy cigit vagy igyál egy kis ásványvizet.
amúgy ajánlom mindenkinek az elmúlt pár db- meg mókásgizi-hozzászólást! tanulságos a jobbikos anatómia szempontjából. ;-)
további jó szőrszálhasogatást barátom, remélem legközelebb már jobban fog menni a dolog.
én viszont most elmegyek...DOLGOZNI.

-d(-_-)b- 2009.08.15. 10:20:19

najó, ez szánalmas. ha bánatos vagy azért, mert cáfolva lettek szavaid, akkor szívj el egy cigit vagy igyál egy kis ásványvizet.
amúgy ajánlom mindenkinek az elmúlt pár clownfish-hozzászólást! tanulságos a kötekedő anatómia szempontjából. ;-)
további jó szőrszálhasogatást, remélem legközelebb már jobban fog menni a dolog.
én viszont most elmegyek...ÚSZNI EGYET A MEDENCÉBEN.

clownfish 2009.08.15. 10:22:36

kösz a sok idézetet, igazán eredeti.
legalább vicces vagy, ezt díjazom! ;-)

Hencida6710 2009.08.15. 10:45:38

Semmi értelme vitatkozni, az egész post és ami most kis Hazánkban zajlik, mind erre megy ki... csak van, aki ezt észreveszi és van akin lehet gyakorolni az agymosás technikáját... Mindenkinek igaza van és mégsincs senkinek! :-)

clownfish 2009.08.15. 11:34:42

ettől függetlenül nem lettünk okosabbak a te hozzászólásodtól sem. én a destruktív gondolkodásmódot támadtam. és szerintem találsz elég konkrétumot. legalábbis az én hozzászólásaimban. ez építő. az, hogy engem idegesített a két egyén hozzáállása, az meg szubjektív. eleresztheted a füled mellett akár. a konkrétumok viszont előremozdítják a vitát, és máris nem értelmetlen megosztani egymással, mégha az emberek véleménye különbözik is. én azt a hibát követtem el, hogy szalonképtelen véleményeket próbáltam szalonképesen cáfolni, amint látod, voltak nehézségek.

Hencida6710 2009.08.15. 12:03:24

@clownfish: Persze! Teljes mértékben igazad van, de tudod felkészületlen, demagóg emberekkel nem érdemes vitatkozni, mert nincs meg a befogadásra való hajlam... A szalonképtelen vélemény pedig azt minősíti, aki azt kinyilvánítja, nem tisztünk szépíteni... :-) Szép napot mindenkinek!

átlátó 2009.08.15. 12:12:52

Rövid leszek. Ha én gój vagyok, akkor a zsidó az zsidó. Amikor ezt meg érezteti a zsidó, ne csodálkozzon, hogy pofán lesz baszva. Elegem van a sírásukból. Ez a Vona gyerek meg megmondta amit meg akart és nem lacafaszázott, hímölt-hámolt. Tegyük helyre ami a helyére való oszt annyi. Utána mindenki mehet kapálni, a saját földjére.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2009.08.15. 12:15:02

@átlátó: baj van! Elfelejtetted az elejéről, hogy "Én nem vagyok antiszemita, de "

serwer 2009.08.15. 13:37:08

@átlátó:
"Rövid leszek" szerintem te már régóta rövid vagy, és ez már így is marad.

A vonagyerek meg már a saját fingjától is megretten, van rá oka.
Nem lesz mindig mellete a pisztolyos testőre.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.08.15. 14:11:16

ritka az ilyen fos ezen a blogon,utoljára anyóka környezetvédős cucca volt ilyen híg

aesculus · http://taj-kert.blog.hu/ 2009.08.15. 14:26:12

@ikszel: csak érdekes nevelést kaphatott...biztosan sokat hallott otthon a sajtószabadságról...

molaris 2009.08.15. 15:59:39

És ne vonjunk le messzemenő következtetést a szóhasználatból, mert a lényeg el fog veszni.
Persze, ma,erre egy egész izmust lehet építeni.

molaris 2009.08.15. 16:01:19

Ps.: Adjon az Isten/ by: Attila József!!!!!

átlátó 2009.08.15. 16:04:33

Rövid leszek gyerekeim. Antiszemita vagyok. Tapasztalataim okán és azok okán fogok revidiálni. Gyertek máskor is, hogy a szátokba szarhassak.

átlátó 2009.08.15. 16:14:14

Ja. Majd elfelejtettem. Ez egészen addig így lesz, ameddig a zsidók - és a kivételek engem nem érdekelnek, mert a nagy többségről beszélek, - velem (is) sírattatni akarják a holokausztot, ami nekem érdeklődési körömön kívül helyezkedik el. Én se megyek a síratófalhoz Trianont sírattatni velük. Vagy a szorulásomat. A megrögzött idiótákkal közlöm, hogy azt nem írtam, hogy bármilyen népírtással egyetértek, sőt, miattuk jelentem ki, hogy ezt elítélem. De ettől még annyira vagyok antiszemita, mint amennyire én egy gój vagyok a zsidónak. Érted ezt he?!
És most kérjél anyádtól egy lekvároskenyeret, mert rád fér. És a faszomat ne akard bekapni, mert azt csak nőknek...

Hadrian VII. · HTTP://KONZERVATORIUM.BLOG.HU 2009.08.15. 16:17:51

@átlátó: Az egy dolog, hogy antiszemita vagy, de mellette még egy közönséges tahó is.

serwer 2009.08.15. 16:38:12

@átlátó:
Még egy rövid divatzsidózó, majd a vonagyerek megnyújtja, ha nagyon gáz vagy, akkor fizetned kell érte :D

akak 2009.08.15. 18:05:35

Megnéztem a videót. Vona egy bunkó paraszt.
Még a 168 órás tyúk is egy gentle(wo)man hozzá képest.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.08.15. 18:10:03

@klacus:

"Vóna nem egy bonyolult kreatúra, de legalább nem köntörfalaz, annyit."

Nagyon durva megállapítás az után, hogy Vona jóformán egyetlen témában sem adott konkrét választ ...

Alvin666 2009.08.15. 19:31:51

@mavo:

"...Vona jóformán egyetlen témában sem adott konkrét választ ..."

Nagyon durva megállapítás az után, hogy joforman semmi ertelmeset sem kerdeztek, amit meg Vona el akart volna mondani, azt nem hagytak.

Azon mar meg sem lepodtem, hogy meg egymast sem hagyta szohoz jutni ez a harom retardalt, nemhogy Vonat..

Hidd el nekem, attol, hogy Vona nem Albert Einstein, attol meg nem o volt a leghulyebb a porondon. Megcsak holtverseny sem volt szerintem.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.08.15. 20:10:19

@Alvin666:

tényleg? Miről kérdezték volna? A csendőrség, vagy mégse, vagy nem tudom, a Jobbik ötlete, nem lehet róla kérdezni?

Ezt ráadásul maga ismerte el a szerencsétlen hülye, amikor a kényes kérdésre azt javasolta, hogy de kérdezzenek a Jobbik ötleteiről, majd hozzátette: pl. csendőrség. Amiről percekig mondta korábban, hogy hát arra térjünk ki januárban, ő nem tud mondani semmit.

Azt hittem, lefordulok ekkora öngól láttán.

Alvin666 2009.08.15. 20:33:45

@mavo:
Amellett hogy ezt a megallapitasodat reszben igaznak erzem, azert megkerdeznem, hogy az jobb, amikor egy politikus azt mondja konkretumkent a valasztoinak, hogy:
N E M L E S Z G A Z A R E M E L E S !!!
N E M L E S Z A D O E M E L ES !!!
N E M L E S Z A F A E M E L E S !!!

Es hasonlo hazugsagok?

Szerintem politikusokon ket dolgot nem lehet szamonkerni ( sajnos) az igazmondast es az igeretek betartasat.

Nekunk ugy latszik vagy ilyen politikusaink vannak, vagy olyanok mint a Vona, akik inkabb nem mondanak semmit, minthogy a szemeunkbe hazudjanak. Nekem valamiert megis inkabb az utobbi fajta szimpatikusabb...

Te hogy vagy ezzel?

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.08.15. 21:34:36

@Alvin666:

Hihi. Azok, A Gonoszok hazudnak, és mellébeszélnek, tehát Vonának szabad mellébeszélnie, hogy ne hazudjon.

Érdekes erkölcsi világkép. Ráadásul hamis. Vona nem csak mellébeszél.

Alvin666 2009.08.15. 23:48:56

@mavo:
"Azok, A Gonoszok hazudnak, és mellébeszélnek, tehát Vonának szabad mellébeszélnie, hogy ne hazudjon."

Jol hangzo jatek a szavakkal.
Viszont megiscsak rossz megfogalmazas. A " gonoszok" ahogy te hivod oket, nem mellebeszelnek, HANEM hazudnak.

Vona nem hazudik INKABB mellebeszel. De azt is csak igen ritkan. Eppen az vele a baja liberaliseknak, hogy nem beszel melle, kimondja, amit gondol o, meg meg par millio magyar.

Festeni lehetne a kulonbseget. De nem is kell festeni. Csak meg kell nezni a 2 es felszazalekot az SZDSZ-nel, illetve a 15 szazalekot a Jobbiknal.

Meg kellene mar erteni a bortonbevalo politikusainknak, hogy az, amit itt megprobalnak lenyomni az emberek torkan, az nem a jo ut. Nem LEHET a jo ut, ha egy egesz orszag kopkodi oket meg a liberalis megoldasaikat.

Vagy az lenne az egyedul udvozito megoldas, amire 2,5 szazalek ember szavaz? Tenyleg ez volna a demokracia?!

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.08.16. 00:10:04

Oké, bocs, azt hittem, érdekel a véleményem. Máskor nem követem el ezt a hibát, és bocsánatodért esedezem.

Sutty 2009.08.16. 21:51:59

csak az jött le, hogy három tehetségtelen újságíró próbálta legyepálni sikertelenül az interjú alanyát, de a srác magyarosan, józan paraszti ésszel állta a sarat. A végén az indulatok győztek. Számomra furcsa, hogy folyamatosan a szavaiba kötözgettek blog-os style-ban, pedig sokkal komolyabb mondandója volt éppen akkor, amikor és amiről beszélt. Az emberek menekülnek a jobbikba. Nemhiszem hogy jobboldali gondolkodás miatt, hanem azért, hogy JOBB legyen már végre valahára. De ahogy látom, nem lesz...

Sutty 2009.08.16. 21:56:30

Ha elfogadjuk az öngólt (csendőrség - pedig szerintem is jó ötlet a Carabinieri. Olaszoknál jól működik) akkor húzzunk két vízszintes vonalat egymás alá 3:1-re Vona nyerte a meccset. 3-an nem bírtak vele... Egyébként, nekem nem szimpi ez a politikus sem. Túl magyaros...

Sutty 2009.08.16. 21:57:39

*túl magyaros = agresszíven irigy és büszke a semmire.

Sutty 2009.08.16. 22:18:09

parás is. gondolom, már rájuk van terhelve hogy ők, mármint a jobbik az valójában a rosszabbik. szójáték. jó jobb, jobbik. (ez nem irány, hanem fokozás) nem ezt próbálja a műsor bizonyítani. szokásos ellehetetlenítési metódus ez, amit sokszor láthattunk mindannyian. A magyar sosem a gyökereknél keresi a problémát. ez a srác egyelőre még senki. Miért őt ceszegetitek? Féltek tőle? Én azért bevallom őszintén, a jegybankelnökről szeretnék inkább látni egy hasonló interjút, még mindig. 3 újságíróval vs. az új miniszterelnökünk is megérne egy misét. Sólyom urat is gatyába rázatnám végre, bár szerintem ő is csak úgy ott van. A neve. Miért nem őket cseszegetik? Miért nem azokat cseszegetik, akik tényleg felelősök a jelenlegi helyzetért? Arra gondoltatok már, hogy szlovák szolgálatoknak lenne érdeke, hogy bebizonyítsák magyarország lakóiról, hogy igazi tehetetlen birka népség. Az orruk hegyéig nem látnak. Valakire valszeg ráHTK-zza majd a rendőrség akire tudja, a valódi tettesek pedig csak nézik tovább a fmeccset, nevetve, kacagva, vinnyogva a röhögéstől. Nekem ez fáj a legjobban.. Göncz Kinga is mesélhetne így, vallatási körülmények között.

átlátó 2009.08.16. 22:34:07

@Hadrian VII.: @serwer: Ha anyátok nem adott lekvároskenyeret, azért anyátokra haragudjatok.

Sutty 2009.08.16. 23:28:33

átlátó te egy igazi tahó paraszt lehetsz. ha ennyire akarsz..

Szúnyog 2009.08.17. 17:12:50

Ej de gyenge írásocska ez!
Pontosan így kell viselkedni. A 20 éve a riporterek előtt hajlongó, nagyon PC, határozott kiállást sosem tanúsító, megfelelési kényszer által irányított ún. politikusoknak éppen ideje, hogy vége legyen. (Nem lesz amúgy, maradnak tömegesen.) Új hang, új megközelítés. Tabuk nélkül.
Szebb jövőt!

Irónikus Pörsenés 2009.08.23. 00:06:48

Vona egy nyomoronc szélsőjobbos hülye. nem véletlenül provokálják ilyen kérdésekkel, mikor újraalapítja a zömmel rasszistákból meg militarista nyomorékokból álló magyar gárdát. egyébként ennyi baromságot, mint amit Vona mondott, már régen nem hallottam. és nem értem, hogy normális szellemileg egészséges ember hogy állhat a pártjára.

max_headroom 2009.08.23. 10:31:02

@Irónikus Pörsenés: "Vona egy nyomoronc szélsőjobbos hülye."

Szélső, de a jobbhoz a néven kívül semmi köze. Ne dőlj be a propagandának, olvasd el a "programjukat", hallgass meg egy-két nyilatkozatot, mit kezdenének a gazdasággal. Ezekből egyértelműen kitűnik, milyen társaság. Szélsőségesen nemzeti, szocialista.

Sutty 2009.08.23. 12:57:57

nekem sem szimpatikus igazán Vona, ellenben tökei vannak és ki is mer állni értük... magyar virtussal. ő ilyen..

Sutty 2009.08.23. 13:01:04

egy politikus dolga, hogy tömeget vonzzon maga köré. a sok megszeppent fidesz-mszp között csapongó, esetleg választani nem merő (?!) emberből először a tahókat sikerül egybekovácsolni. ez mindenhol így kezdődik.. pont azon gondolkodtam, mely támogatók a hitelesebbek: a suttyó fradiszurkolók haj nélkül, vagy az idős nyugdíjasok fog nélkül, lufival a kezükben.

Sutty 2009.08.23. 13:04:53

van még választási lehetőségünk: ELMEGYEK párt, esetleg DISZIDENS koalíció, avagy a FIKTÍV ÁLLAM párt?

Irónikus Pörsenés 2009.08.23. 18:57:48

egyébként csak provokációnak írtam be az előbbit :) gondoltam, ráharapnak a jobbos kommentelők

egyébként vona tényleg minden irányban szélsőséges, a programja (ha annak nevezzük) nagyrészt a kommunista párt programjának koppintása (áruházláncok, eu-ellenesség, stb.)

igazából vona nem tökös szerintem, csak hülye :)
igaz, hogy mindenhol megjelenik, de mindenhol be is ég. most igaz, hogy a kérdezők ezesetben még nála is hülyébbek voltak, de mégis miről beszélt?

- Draskovics áll a gyilkosságok mögött - dedós hülyeség, ha más ilyet mondana, örök életre ezen röhögnének, de vonától ez sem új.
- határok visszaállítása: szerintem nem fogta még fel, hogy 2009-et írunk.

meg amúgy is, bár köcsög kérdéseket tettek fel neki, attól függetlenül az összes kérdésnek van is valóságalapja, sajnos. meg látszik, hogy semmit sem ért a politikához igazából.

Sutty 2009.08.24. 01:15:21

Olvastátok Vona önéletrajzát? : 2002 után pedig Orbán Viktor meghívására tagja lettem a Szövetség a Nemzetért Polgári Körnek. 1999-ben részt vettem a Jobboldali Ifjúsági Közösség megalapításában. Az ifjúsági szervezetből párttá vált Jobbik alakuló kongresszusán, 2003 őszén a párt egyik alelnökévé, a 2006 novembere óta – immáron másodjára is – elnökké választottak. Nagyon büszke vagyok arra, hogy csupa nagyszerű emberrel közösen életre hívtuk a Magyar Gárdát, az Atilla Király Népfőiskolát és a Nemzeti Egyleteket.

Sutty 2009.08.24. 01:19:08

méghogy nem fidesz-közeli...

Sutty 2009.08.25. 11:32:48

fogadjunk 5 forintba: ha a fidesz hatalomra kerül, rövidesen a jobbik és a gárda is hőssé válik, majd egyesülnek ismét. Vona Orbán embere, az Ő nevelése! (látszik a habituson is) Ezt senki sem tudja bedumálni nekem, hogy nem így van! Orbán hiába állítja, hogy a kormányban nem lesz jobbikos, irreleváns olyan szempontból, hogy már OTT VANNAK A JOBBIKOSOK AZ EURÓPAI PARLAMENTBEN!!! ÉBRESZTŐ!! WELCOME TO REALITY

Sutty 2009.08.25. 11:35:12

most kijelentem, nincs olyan párt Magyarországon akihez csatlakoznék szívesen, én itt már senkinek nem hiszek el semmit úgy hogy nem bizonyított előtte, úgy érzem teljes joggal.

OLVASÓK SZÁMA

AKTUÁLIS TÉMÁINK

MANDINER

Nincs megjeleníthető elem

JOBBKLIKK

Nincs megjeleníthető elem

CREATIVE COMMONS

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása