Meghal a cselszövő, dúl a rút viszály: Gyurcsánynak annyi
Hadrian VII. I 2009.03.28. 12:33
Egy langyos-kellemes tavaszi szombaton miért is menne ki az ember kirándulni a természetbe, kit érdekelnek a bagzó nyulak, amikor nincs is annál szórakoztatóbb, mint ami zárt ajtók mögött, telefüstölt, fülledt pártirodákban történik.
Minden európai értelemben vett modern baloldali cselszövők legzseniálisabbikának, Magyarország már lemondott, de még mindig nem eléggé lemondott miniszterelnökének hátában tegnap este Suchmann Tamás, ma délelőtt pedig a Magyar Szocialista Párt elnöksége forgatta meg egy kicsit a bökőt, miután Gyurcsánynak sikerült egy igen rossz komédiává alakítania utódkeresését. Pedig pár napja még úgy tűnt, minden megy a maga útján. Ahogy szerzőnk fogalmazott:
A nyilvánosságra került, finoman fogalmazva is egészen döbbenetesen infantilis szocialista kampányvideók után lehetett azért sejteni, hogy az emberanyagból, amiből ez a párt áll, tényleg bármit, akár Totó kutya elnökségi jelölését is ki lehet gyúrni, de Gyurcsány Ferenc 85%-os pártelnöki újraválasztása még így is teljesen elképzelhetetlennek tűnt. A lázongó és leharcolt, végtelenül népszerűtlen és rosszkedvű szocialista párt számára ebben a rendkívül nyomorult helyzetükben Gyurcsány minden - részben valóban saját maga által okozott - sikertelenségért úgy vállalta a felelősséget, hogy gyakorlatilag kibújt alóla, ráadásul közben saját magából még mártírt is csinált. Ilyen, már-már mágusi politikai hatalmat ritkán látni.
Hát eddig tartott a mágia, még egy hétig, de a varázspálcát nem csak hogy kicsavarták Gyurcsány kezéből, még a kezét is jól eltörték. A túltaktikázó és önhitt Gyurcsány végül, úgy tűnik, politikailag is öngyilkos helyzetbe hajszolta magát. Megbukott és közröhej tárgyává vált az Európai Unióban csináld magad!-válságtervével, utódkereséséből valóságshow-t csinált, és itt a vég. Most azok, akik egykor a kongresszusokon a arconcsókolták és a kezét szorongatták, kicsit meg is rúgdossák, megköpdösik - nem mintha nem érdemelné meg, no de hogy ez volna az európai politizálás, nem hiszem. Ez Bizánc. Úgy tűnik, azért mindent mégsem lehet megcsinálni a szocialista párttal.
Már csak a sárkány-és Medgyessyölő Kovács László hiányozna a képből, hogy esetleg még kilőjenek egy-két szocialista mamutot, de a show nélküle is hihetetlenül szórakoztató, vér, gyilok, árulás, már senkiben nem lehet bízni, legfeljebb a hűtőszekrénygyárosokban és az Amway-ügynökökben. Pár nap alatt minden felbomlott, a forintárfolyamot és a kormányt mesterségesen tartják már csak életben, és közben egy ország röhög a vezetőin.
Az oldschool, a konspirációt a moszkvai iskolában kitanuló szocik pedig osztozkodnak a koncon, az SZDSZ meg a sarokban remeg, és már csak két dolog között választhat: hűen eddigi tevékenységéhez megszavazza még akár az említett Totó kutyát is új miniszterelnöknek, hogy aztán a párt pár hónap múlva teljes közöny vagy éppen hogy öröm által kísérve elpusztuljon, vagy pedig történetének utolsó tisztességes lépéseként kinyírja magát és feloszlatja a parlamentet... Az ajtók a baloldalon bezáródtak, a modern, progresszív európai baloldalt leselejtezik, Demosszal, Progresszív Intézettel és az összes, irritáló gyurcsányistával együtt. S a sírt, hol Progresszív Platform süllyed el, kék meg zöld, nagybajszú kispártok veszik körül, majd követik a Nagy Testvért. Gráf, Szekers, Szili Katalin és Suchmann közben oldalt befigyel...
Kapcsolódó írások:
Az ajtók a jobboldalon nyílnak (első rész, második rész)
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: SZENZOR 2009.03.28. 22:22:33
Trackback: dolgok 2009.03.28. 18:56:20
Trackback: e-Cafe light 2009.03.28. 14:48:30
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
tallian.miklos 2009.03.28. 20:36:36
index.hu/gazdasag/magyar/2009/03/28/ez_bajnai_csomagja/ - nos, a kommentem beírása után láttam. Ez pontosan az, amiről beszéltem. Lélegzetvételnyi lehetőség a növekedésre, amit pár éven belül megint elkúr a soron következő.
Alf (törölt) 2009.03.28. 20:41:12
Pajtás 2009.03.28. 20:43:35
lanyi 2009.03.28. 20:49:24
Te egy hülye vagy...
ben2 2009.03.28. 20:56:26
Nekem nem kerülte el a figyelmemet és maximálisan egyetértek Orbánnal. Lehetőleg az új országgyűlés megalakulásának első napján azonnal meg kell adni a kettős állampolgárságot a határon túli magyaroknak. Az a legminimálisabb elvárás az új kormánnyal szemben, hogy legalább azokat a szocialisták által - aljas, pitiáner szándékból elkövetett - bűnöket igyekezzen jóvátenni, amiket a költségvetés anyagi terhelése nélkül, pusztán törvényalkotással meg lehet oldani.
ben2 2009.03.28. 21:05:43
Tévedésben vagy. Nem a Fidesz jó a bomlasztásban, hanem a többi párt zseniális az önsorsrontásban.
1. Nem a Fidesz jelölte Bokrost az MDF EP listavezetőjének.
2. Nem a Fidesz csinált bohózatot a miniszterelnök jelölésből.
3. Nem a Fidesz kúrta el a gazdaságot.
4. Nem a Fidesz csalt az SZDSZ elnökválasztásán.
5. Nem a Fideszen múlott, hogy egy pszichopata bűnözőt válaszott az MSZP előbb kormányfőnek, majd pártelnökének, aki hazudozásaival, hagymázas hadoválásaival, hozzánemértésével magával rántotta a mélybe előbb az ország gazdaságát majd a pártja népszerűségét.
És lehet folytatni a végtelenségig.
Ha a következő választásokon a Fidesz túlnyeri magát, az messze nem a Fidesz zsenialitásának lesz köszönhető, hanem a többi parlamenti párt abszurd hülyeségének.
tevevanegypupu 2009.03.28. 21:07:32
sorokinV 2009.03.28. 21:18:58
Hogy öngyilkosok hányan lettek miatta azt nem tudom, de engem felbosszantott rendesen, mikor ok nélkül visszavontak egy pályázatot, pont mikor minden szir-szar felesleges igazolást beszereztem :)
osborne 2009.03.28. 21:23:33
tevevanegypupu 2009.03.28. 21:29:56
attol tartok igen..Mikor vagtak at sajat szavazoikat? Segelyek, nyugdijemeles, kuzdelem kez a kezben a fasizmus ellen..
sorokinV 2009.03.28. 21:37:24
Á, dehogy!
Bajnai az a fószer a kormányból, aki büszkén beszámol a sajtónak, hogy ebben a hónapban is 790 uniós pályázatot érintő döntést hoztak. Gondolom, amit én akartam, az kellett, hogy meglegyen a megfelelő döntésszám.
Hogy értelme és célja legyen a tevékenységüknek, az nem fontos, csak lássuk, hogy mennyit döntöttek :D
tevevanegypupu 2009.03.28. 21:43:43
ebben az esetben el lehet kepzelni, hogy milyen intezkedesek sorozata kovetkezik majd..Gondolom bejelentik, hogy ezt meg azt majd bevezetik, de elobb megtargyaljak. Hosszasan.
élő szövet a belső mészvázon 2009.03.28. 21:52:34
Bergeroth 2009.03.28. 22:01:39
Csak nekik nem lenne jó, mert valószínúleg nem kerülnének be.
Ha most lenne előrehozott választás, akkor szerintem bent lenne egy mszp, egy fidesz, egy mdf, és (nagyon remélem hogy nem) egy jobbik, ennyi szerintem.
Az szdsz-nek annyi, hacsak valamelyik nagyobb párt fel nem karolja, de nagyon remélem hogy nem, és kihullanak örökre.
Mert megérdemlik.
Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2009.03.28. 22:10:54
És BL mit is csinálna? Tudom, hogy mekkora hülyeség a "Münchausen báró" stb., de mi mutat ezen_túl? Most érted, jönne a Lala, és lőn, üdvösség? Őt is futtatták egy ideig (ja, tudom, kihátráltak mögüle a szociális érzékenyek, ezért nem tudta végigcsinálni stb-stb.), annak mi lett a vége? S nem virágozának föl.
Én konkrétan attól a látásmódtól fázom, hogy jöjjön egy technokrata szoci szakember és verje végig az országon azt, amit gondol. És persze akkor sem választásokra, sem közbizalomra, meg semmire sincs szükség. Nem csak most, máskor_sem.
Na ez a baloldal egyik legidegesítőbb "hagyománya". Ez ellen kelek ki, és nem most először.
Hisztizni a Fityisz miatt korai. Majd ráérsz, ha majd ott lesznek.
moncayo 2009.03.28. 22:14:29
És miután a nagy PÉNZELVONÁS elkerülhetetlen, a népnek egy kis cirkusz kell, ha áttételesen is, véráldozat kell. Persze Kapolyi csak példa, jó hosszú a sor a kispályás Zuschlag féléktől a nagyvadakig.
lanyi 2009.03.28. 22:23:00
Teljesen igazad van, de elmebetegeket nem tudsz meggyőzni, az igazadről.
De legalább eltakarodott innen ez a két hülye.
Biztos a tévét nézik, mert azt hiszik ma lesz a hetihetes:)
Most jut eszembe szólni kellene nekik, hogy óraállítás lesz, nehogy lemaradjanak, gálvölgyi és szánalmas társai seggnyalásáról:)
malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.03.28. 22:26:38
"Az ajtók a baloldalon bezáródtak, a modern, progresszív európai baloldalt leselejtezik, Demosszal, Progresszív Intézettel és az összes, irritáló gyurcsányistával együtt."
Tudjátok, ez az ember nem vihette volna végig ezt a többéves ámokfutását, ha nem támasztja meg egy erőszakos gyurcsányista értelmiségi réteg, akik azt hitték, ismét létrehoztak egy élcsapatot, egy olyan vezérrel, amit a jobboldal is megirigyelhet.
Valójában Gyurcsány a baloldal Orbánja akart lenni, ebbe bukott bele...
VIKUNYA 2009.03.28. 22:34:48
peca1000 2009.03.28. 22:42:01
De az emberek többsége birka mód megválasszák a FIDESZT, mert az jól megaszondta, mert majd ŐK! meghozzák a megváltás, Viktor, a Messiás eljön közénk, és rendet, jólétet, biztonságot hoz. Aztán le se szarnak minket, mert nekik is csak a hatalom kellett. Ez megy már 20 éve, és ez fog ismétlődni, amig az egész bagázst el nem zavarják.
szotyirapénzt 2009.03.28. 22:44:04
Mélységesen szégyelhetik a Hölgyek és Urak magukat.
MasterMason 2009.03.28. 22:51:59
Én már úgy utálom mindegyiket mint a szart, mondjuk soha nem is rajongtam egyik ért sem. Akasztani kell mindet, mind a 386-ot.
Mondjuk én már 2002-ben 2006-ban sem szavaztam, most sem fogok nincs kire! A kerekasztalnál lett elbaszva.
Én kiborultam ettől az egésztől:
www.indavideo.hu/video/Amikor_a_valaszto_kiborul__Magyarorszag
HgGina 2009.03.28. 22:53:38
Szeretném látni őket kötélen himbálózvani.
MasterMason 2009.03.28. 22:53:41
www.indavideo.hu/video/AZ_UGYNOKHALOZAT_-_IIIIII__KGB
www.indavideo.hu/video/Allamtitok_80_evre
peca1000 2009.03.28. 23:00:10
Azért szavaztam rájuk, mert anno ők igérték meg egyedül az M6-ost, amit részben meg is csináltak. Pécsi lévén, ez városunknak az egyetlen kiút a nyomorból, és remélem, hogy be is fejezik, bárki is kerülne majd hatalomra. Közel 40 éve várunk már rá..
Parajka 2009.03.28. 23:01:24
Bizony, holnap este (kivételesen) érdemes lesz megnézni a nyal--ókás műsort.
S. Annyi 2009.03.28. 23:09:56
és a völgyhíd, ahol nincs völgy...
és az alagút, ahol nincs hegy.... Ez az az egy jó dolog?
S. Annyi 2009.03.28. 23:10:54
Kamatra cserélt szerelem 2009.03.28. 23:33:44
Kamatra cserélt szerelem 2009.03.28. 23:34:43
Kamatra cserélt szerelem 2009.03.28. 23:37:26
Kamatra cserélt szerelem 2009.03.28. 23:39:53
A nép fia 2009.03.28. 23:49:24
tallian.miklos 2009.03.28. 23:54:50
Egy. Szarunk a hitelezőkre, jöjjön az államcsőd, sírva vígad a magyar. Akarjuk ezt? Én speciel nem, mert nagyobbat szívnék, mint azok, akik okozták (nem, nem az úgynevezett politikusok, hanem a támogatott improduktívak).
Kettő. Megpróbálunk legalább annyit levésni ezekből a megkövesedett szar szociális rendszerekből, hogy ne legyen prompt finanszírozhatatlan. Ehhez az úgynevezett köznek valóban nem program kell. Ellenben annak, aki fizeti a számlát, annak igen. Mindegy, hogy Bokros, vagy Reformszövetség, vagy Oriens, vagy CEMI, csak stimmeljen. A köznek meg lehet azt mondani, hogy rendben, akkor vagy azt csináljuk, amit az mond, aki fizeti a számlát, vagy nem 13., de jövő havi nyugdíj sem lesz, tessék választani.
Három, kapitalizmust csinálunk.
A harmadik nem reális, az első kerülendő, marad a második. Erre a felsoroltak közül bármelyik alkalmas lenne. Erre, és nem többre, de _jelenleg_ ez is pozitívum volna. Hogy ezek a programok durván megszorítanak, és esetleg áldozatul esik nekik egy-pár jó dolog is? Igen, de hát korábban kellett volna ébredni, most már nincs idő átvilágítgatni, hogy na akkor mit is tartsunk meg, meg mit is ne.
malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.03.28. 23:55:07
"Szeretném látni őket kötélen himbálózvani."
Én nem szeretem ezt a hangnemet.
Amit OV mond, az jó: törvényes és nyilvános számonkérést. ... és nem azzal kezdeni. Előbb fektessék kétvállra a válságot, aztán lehet az igazságot szolgáltatni a független bíróságokkal...
szóval semmi heveskedés, de ne is úszhassák meg, akik loptak.
malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.03.28. 23:57:17
Ott akkora lóvé megtakaríthatódna, amivel be lehetne indítani a gazdaságot, anélkül, h nyomorba döntenék a középréteg felét.
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.29. 00:27:58
Azonban még a leg-leg-legfelvilágosultabb technokrata uralomnak is el kell kerülnie a polgárháborút, támogatást kell szereznie.
A szociknak erre egyetlen módszerük van - úgy látom - az eljövendő Aranykor ígérete. Azt meg mán a kutya sem hiszi el. A morális politikát mint idealizmust kiröhögik, pedig ha pusztán rational choice logikából indulnának ki, akkor is beláthatnák, hogy kell valami trade off az anyagi lemondásokért cserébe.
Ha Feri valóban igazi machiavellista lenne, akkor elővette volna 2004-ben a nemzeti kártyát és keményen használja: OV ma a fasorban sem lenne, és a 2005-6-os elkúrásra sem lett volna szüksége.
Páneurópai Harci Kos 2009.03.29. 00:36:27
ezen az alapon a Magyar társadalom 85% át hátsófélbe kellene rugni:)
reality 2009.03.29. 00:44:58
Komolyan mondom, ez mindig fölidegesít. Ezért nem bírom Bokrost sem.
CrL 2009.03.29. 00:53:16
Vasárnap megnyílhat az út az előrehozott választásokhoz
index.hu/belfold/2009/03/29/vasarnap_megnyilhat_az_ut_az_elorehozott_valasztasokhoz/
Bergeroth 2009.03.29. 01:00:25
Csak azt nem értem, hogy az szdsz miért utasít el minden jelöltet.
a: Vagy nem veszik észre, hogy egy előrehozott választásnál ők 1000% hogynem kerülnek be.
b: Megegyeztek valakivel, hogy beviszi őket egy közös listával.
Hamár minden jelöltet elutasítottak, én a B-re szavazok. Pedig ők az egyetlen párt, akiknek aztán tényleg örökre el kellene tünniük a politikai életből.
Bergeroth 2009.03.29. 01:02:16
Mármint most ebben a közegben.
mr. pharmacist1 2009.03.29. 03:23:20
Az egy elég vegyes párt volt, amiben egyszerre volt tag Kis János, meg Tölgyessy. Ha legalább saját magukkal konzekvensek maradtak volna, nem lett volna baj, kérdés, ilyen vegyes tagsággal lehetett volna-é.
Végülis mindegy, most már mehetnek a süllyesztőbe, keményen dolgoztak rajta, megérdemlik.
Krokodil · http://sardobalo.blog.hu 2009.03.29. 04:29:37
Másrészt pedig a szociknak az egyik legjobb lehetősége a gordon. Ahogyan a Kispéter felmerül már egy ideje, és ott is lesz még egy ideig, úgy a gordon is egy még sokáig kijátszható kártya, legalább tíz év. A különbség csak az, hogy nem csak az Orbán, de nála három klasszissal gyengébb fideszes jelöltek is simán feltörlik a padlót lustadickkel, de a gordon egy elég ügyes gyerek.
osborne 2009.03.29. 04:36:35
alkalmatlanok, na.
netsrot 2009.03.29. 06:40:32
Parlamenti ülés egy egy hónapban,...vizsgáló bizottság nukú,.....csak a Hataloma Programja! Az ország le van szarva.
Válaszd a Jobbikot majd okos Magyar, ha nem akarsz cigány Miniszterelnök kezébe kerülni. ( még a végén Győzike lesz a közt elnök:))))
tallian.miklos 2009.03.29. 08:36:27
Pistike100 2009.03.29. 08:53:18
Másrészt, ha OV (nem önmagában a FIDESZ hanem OV!) 2/3-al nyer akkor ez lesz az utolsó demokratikus szabad választás!!!!
Jó lenne ha lenne valamilyen 3. alternatíva, de még csak nem is látszik :(
tlac 2009.03.29. 09:14:57
peca1000 2009.03.29. 09:29:30
Martian (törölt) 2009.03.29. 09:37:24
Sok csalódott MSZP szavazó fog szerintem a Jobbikra szavazni.
peca1000 2009.03.29. 09:37:40
és a völgyhíd, ahol nincs völgy...
és az alagút, ahol nincs hegy.... Ez az az egy jó dolog? "
Nem, nagyon sok hibát, és baromságot követtek el szándékosan a pénz miatt. De nem mindegy hogy fél óráig követ egy kamiont, traktort, buszt 50-el a kocsisor, mert előzni nem lehet a rossz, kanyargós úton ahol a szembejövő forgalom is folyamatos. Az autópálya kell és kész, hogy normálisan lehessen haladni.
Autópályán kb 1,5-2 óra alatt lehetne Pesten lenni, a régi 6-oson 3,5-4 óra.
oldspieler 2009.03.29. 09:46:35
Végre megszabadul a baloldal a kommunizált vagyonok kisajátítóitól.Sajnos sok ártatlan ember esik áldozatául ennek a lángnak. A hiteles igazi érdekképviseletet, érdekérvényesítést, hogy is várhattuk el az elmúlt húsz évben ezektől?
Martian (törölt) 2009.03.29. 09:48:33
Csak ezektől a nagyarcú "fűnyíróemberektől" mentsen meg minket az a magasságos... akik azt hiszik, hogy a párt képviselői a részvényesek a Magyarország Rt-ben.
Országirányítás és cégirányítás között nagy különbségek vannak... arról nem is beszélve, hogy a topmenedzserek jórésze olyan hajóskapitány, aki meg van győződve arról, hogy a szelet is ő fújja a vitorlába... pedig örülhetne, ha viharban egyáltalán meg tud kapaszkodni a kormánykerékben.
peca1000 2009.03.29. 09:50:21
Látszik, hogy nem közlekedsz autóval, és talán még nem is utaztál fel a 6-oson Pestre. Ha te gyalog mennél, akkor egészségedre :)
Ha már annyi adót befizettetnek velünk autósokkal az út használatára vonatkozóan, akkor lássunk is valamit belőle.
Úgy rántana ki minket a nyomorból, hogy talán le mernének jönni azok a cégek, vállalatok, akik befektetnének Pécsett, és munkahelyet adnának.
Nem egy olyan esetről tudok, hogy amikor látták, hogy mennyire szarul lehet minket megközelíteni (út életveszélyes állapota, kegyetlen lassú haladás), egész egyszerűen elment a kedvük a gyár, üzem telepítéstől. (Pl: Renault gyár, és még sorolhatnám).
Autópályán kb 1,5-2 óra alatt lehetne Pesten lenni, illetve onnan Pécsre, a régi 6-oson kb. 3,5-4 óra.
Martian (törölt) 2009.03.29. 09:53:41
Na most képzeld el, hogy a szocik ennek hányszorosát síbolták-szórták el, ha Orbán alatt 2001-ig nem volt probléma a költségvetéssel, utána meg egyre inkább... jórészt nem is Fletónak, hanem a Megyónak köszönhetően.
states 2009.03.29. 09:59:20
S. Annyi 2009.03.29. 10:07:50
--- Nyugdíjas gyurcsánynak: Követünk Téged, bármi is lesz.
---Szóval attól, hogy gyurcsány bukott, a szoci még szoci marad, s ennyi.
S. Annyi 2009.03.29. 10:09:00
InkalSecur ET.
lenoardo999 2009.03.29. 10:29:47
Igen, azokról a tízezrekről van szó, akik Szekerestől, Lampert Mónikáig, Kiss Péteren át ebből a hálózatból élnek: itt osztályvezetőcskék, polgármesterek, képviselők és családtagjaik sok ezréről van szó. Mindezt magam is az utóbbi időben az Apeh, a gazdasági, a pénzügyminisztérium vezetésével történt tárgyalásaim során megtapasztaltam. Az első kérdésem az lett volna: maguk mégis mit keresnek itt? Még beszélni sem tudnak. Hogy kerülnek maguk ide? Nem szégyellik magukat?
A tárgyalások úgy zajlanak, hogy ott ülünk néhányan több nyelven beszélő, több diplomás, sikeres vállalkozók és hasonló képességű szakembereink, és velünk szemben a semmihez sem értő, semmittevő, semmiről sem tudó, de kapcsolati tőkével rendelkező szocpárti nagy befolyású hivatalnokok. A több mint egy hónapja leadott 20-30 oldalas anyag részleteiről kérdeznek, és kérik azokat az információkat, amik már régóta náluk vannak.
Ha nem süllyesztjük el ezt a hálózatot a pokol fenekére, a világon semmi esélyünk nincs. Nem várhatjuk tétlenül, hogy kihaljanak, mert szaporodnak (mondjak példát?).
Mára bizonyossá vált: a nyolcadik utas az MSZP.
S. Annyi 2009.03.29. 10:38:50
Javaslom:
Magyar Szélütöttek Pártja,
Magyar Szarháziak Pártja,
Magyar Szenilis Párt,
További ötleteket várok.
maciBp 2009.03.29. 10:43:26
S.Annyi: MaSzoP mindenki azt hisz amit akar.
is 2009.03.29. 11:12:20
Már itt vannak 1995 óta, amióta először támogatták a tandíj elleni tüntetést, miközben előtte még ők is azt mondták, hogy kell. Azóta a FIDESZ csak és kizárólag népszerűségnövelő, illetve tartó lépéseket, kijelentéseket tesz, bízva az emberi feledékenységben és hülyeségben. és bejön nekik. hivatalos FIDESZ sajtótájékoztató, 2008 november: "a kormány ne merjen a 13. havi nyugdíjhoz nyúlni!". és erre senki nem emlékszik, senki nem kéri számon. a népszavazás szlogenje 2008: megnyomorítják a nyugdíjasokat a vizitdíjjal. vezető szlogen 2009: túl sokat kapnak a nyugdíjasok. és ezt így, ugyanazok, egy évvel később. vidáman, büszkén köpik szembe saját érveiket sokan, sok posztoló, még több kommentelő.
az országot az vinné előre, ha kicsit több emlékezet, gondolati koherencia lenne, nem pedig havonkénti idegroham összevissza.
is 2009.03.29. 11:12:57
is 2009.03.29. 11:20:22
Martian (törölt) 2009.03.29. 12:41:41
„Tisztelt Miniszterelnök Úr! Elég volt ebből az MSZP -ből! Maradjanak magukra Ön nélkül. Ezt a pártot nem lehet tovább támogatni. Csatlakozom ahhoz, ÚJ BALOLOLDALI PÁRTRA VAN SZÜKSÉG! Nagyon sokan vagyunk ,akik csak Ön miatt szavazott az MSZP-re és a továbbiakban nem fog. Merjen nagyot tenni, alakítson új pártot.”
Jaa... a komprádor-burzsoázia tagjait felkérik baloldali párt alapítására... tulajdonképpen miért is nem kérték fel anno a német zsidók Hitlert, hogy Németország főrabbija legyen..???
:)))
Bruno 2009.03.29. 14:05:26
Istenkém... Milyen régen is hallottam ezt a szót, hogy komprádor-burzsoázia... És tesség mondani jelent is ez valamit, vagy csak betük egymás melletti halmaza?
Kmolyabban: ne operáljunk olyan fogalmakkal amelyek akkor sem voltak igazak, amikor komolyan gondolták őket.
Bruno 2009.03.29. 14:15:51
@CrL: miért is baj ez?
osborne 2009.03.29. 15:22:35
nos akkor biztos jön még 1 év elszúrás és balfaszkodás
(bravissimo szadesz)
Karcolt lendület 2009.03.29. 18:03:52
Abban szemmel láthatólag bízhatnak, mert nem igazán tűnik fel, hogy emlékeznél a kormányzásukra, csak a ballib polmarketing bullshitet nyomod róla, és inkább azzal foglalkozol, hogy mit beszélnek ellenzékben összevissza. (Ami miatt vszeg nem szavazok rájuk, de meglehetősen nevetséges és irreleváns az egész heti bohózat és óránként-naponta gyökeresen változó álláspontok kapcsán erről beszélni.)
Gondolom olyan konfliktuskerülő népszerűségnövelő dolgokról semmit nem tudsz, mint a TB-önkormányzatok megszüntetése, státusztörvény, Mikola-féle kórháztörvény (gyakorlatilag az EÜ teljes reformjáról szólt, csak a baloldal inkább azt hazudja, hogy Orbánék nem is akartak hozzányúlni semelyik alaprendszerhez). Kritizálható dolgok - bár a kórháztv. messze jobb volt, mint amit a Molnár-Horváth duó összeütött és a státusztv. is hasznos volt -, de hogy nem mentek volna bele csínba a kormányzásuk alatt az hazugság.
Látszik, hogy elkezdődött a kampány, mert egy hete rendszeresen ilyen szimpla egyenszövegeket írsz...
Bergeroth 2009.03.29. 18:06:09
Az mszp jelöltjei közül egyik sem jó, de ne legyenek előrehozott választások se, mert akkor ők (valószínű, legalábbis remélem), nem kerülnek be.
Húzzák, halasztják. Próbálják úgy beállítani a dolgokat, hogy az mszp-nek sehogy se jöjjön össze. Csak azt nem veszik észre, hogy a szavazók (remélhetőleg) emlékezni fognak majd erre akkor is, amikor az X-et kell a megfelelő helyre behúzni.
Mellesleg mióta mérvadó egy olyan párt, amelyiknek gyakorlatilag esélye sincs arra, hogy eljusson az 5%-ig?
akak 2009.03.29. 22:18:52
osborne 2009.03.29. 22:26:24
'A program nagyságrendjére vonatkozó találgatásokra azt válaszolta, ez 300 és 500 milliárd forint között van.'
index.hu
újabb 1 év elkúrálás jön, a zország érdekében természetesen ;]
CrL 2009.03.30. 04:35:47
www.origo.hu/itthon/20060726bajnaiportre.html
érdemes elolvasni ;]
Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.03.30. 12:01:30
"akkor is beláthatnák, hogy kell valami trade off az anyagi lemondásokért cserébe."
Konkrétabban esetleg?
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.31. 08:12:30
De ha valami ilyesmiből indul ki valaki, szerintem akkor is beláthat, hogy nem lehet folytonosan növelni a jólétet mindenki számára, nem lehet mindenkit lefizetni hosszú távon. Pusztán hatalomtechnikai szempontból kell valami kegyes hazugság akkor, legyen az Isten, Haza, akármi, amit ugyan a hatalom birtokosa nem gondol komolyan, de a mogyi helyett kiváltja a szükséges lojalitást.
Ez egy cinikus érvelés (pl. Strauss is), de egy realista - ahogy _én_ értem a kifejezést - számára elfogadható.
(A "Mi a realizmus és hogyan harcoljunk mellette/ellene" vitát ne kezdjük újra.)
Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.03.31. 09:41:23
"Pusztán hatalomtechnikai szempontból kell valami kegyes hazugság akkor, legyen az Isten, Haza, akármi, amit ugyan a hatalom birtokosa nem gondol komolyan, de a mogyi helyett kiváltja a szükséges lojalitást."
Igen, csakhogy ezek sincsenek ingyen.
És sokan úgy vannak vele, hogy köszi, a maszlagot tedd takarékra, engem a számok érdekelnek.
A többit megoldom családi, meg baráti társaságban, te, az állam, NEM arra vagy, hogy bulikat szervezz nekem.
Röviden: nekem ezekre a kegyes hazugságokra semmi szükségem. Innentől pedig ez már az "én adómból..." kezdetű szöveg.
Az anyagi lemondás egy befektetés, aminek az osztalékát később élvezni akarom. És nem fogadok el kegyes hazugságokat természetbeni juttatásként.
Persze ettől függetlenül abban igazad van, hogy ez így működik. A Zemberek birkák, nem újdonság.
tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.31. 10:56:44
A politikai társulást egyáltalán nem tekintem "gazdasági társulásnak", Ha az lenne, akkor úgy hívnánk: "Magyarország RT".
Én csak azt mondtam, hogy ha Feriék annyira komolyan vették volna a realizmusukat, akkor használják pl. a nemzeti kártyát.
De.
Szerintem az a nézet, mely szerint csak a gazdasági nyereség/érdek alapján döntenek az emberek, tévedés - még a gazdaságban is tévedés, nem beszélve a politikáról. De ez ügyben meg - tudom - nem értünk egyet.
___________________________ (törölt) 2009.03.31. 10:58:36
Persze van egy bizonyos típus, általában intelligens és eléggé cinikus és bizalmatlan, aki azt is utálni szokta :)
(Nekem az a tapasztalatom, hogy ha egy-két sörrel kikapcsolom az elmém analitikus felét (amelyik folyton azt ordítja, hogy micsoda baromság b*zmeg kötélhúzóversenyt rendezni a réten a sales és IT között, miért dolgozna ettől jobban bárki is), akkor valóban segít az ilyemi jobban kapcsolódni az emberekkel, bekapcsol bizonyos tudatalatti nyomógombokat v. valami.
Nem valószínű, hogy minden célra ez a legjobb modell, de például ebből a szemszögből érdemes úgy tekinteni magunkat, mint egy alig pár százezer éves, szinte tinédzser embert, ami egy sokmillió éves főemlős fején ül, ami meg egy félmilliárd éves hüllő fején ül. Lehet, hogy ezeket a csapatépítő tréningeket majomból v. békából nyomjuk, nem tudom. )
Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.03.31. 11:16:27
"Persze van egy bizonyos típus, általában intelligens és eléggé cinikus és bizalmatlan, aki azt is utálni szokta :)"
Nagyképűség lenne, ha ezt most magamra venném? ;)
Egyébként ennek ellenére egyáltalán nem vagyok "közösség-ellenes", csak a közösséget, aminek tagja vagyok, én akarom "megválogatni", valamiféle Thoreau-i értelemben. És ez a közösség nem valami fiktív dolog, hanem van neve: család, baráti kör, valamiféle hobbihoz kötődő társulás, ilyesmi.
Jó kis down-to-earth munka utáni sörözés a jobb arc kollégákkal: OK.
A management ködös elképzelései és "víziói" (utálom ezt a szót :DDD) mentén szerveződött csapatépítő tréning: nem OK.
@tölgy:
"Szerintem az a nézet, mely szerint csak a gazdasági nyereség/érdek alapján döntenek az emberek, tévedés - még a gazdaságban is tévedés, nem beszélve a politikáról. De ez ügyben meg - tudom - nem értünk egyet."
Pedig egyetértünk, legalábbis ha szó szerint veszem, (és jól értem) amit mondasz. Az "emberek" a politikában sztem_aktívan keresik_az érzelmi elemeket. Abban valószínűleg tényleg nem értünk egyet, hogy ez jó-e, vagy nem...
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.31. 14:50:56
Szerintem ez naivitás. Minden társaságra (közösségre) véletlenül találunk rá. Pont ezért olyan erős összetartó kapocs egy közösségben az érzelem. Hiszen minden közösség alapjában "értelmetlenül" jön létre.
Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.03.31. 15:05:34
"Szerintem ez naivitás. Minden társaságra (közösségre) véletlenül találunk rá."
Sztem nem naivitás, legalábbis az én tapasztalatom szerint lehetséges. BTW, milyen "társaság"-ról beszélünk? Mert lehet, h nem egyre gondolunk.
"Hiszen minden közösség alapjában "értelmetlenül" jön létre."
Ezt nem igazán értem...
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.03.31. 16:32:26
Kosztolányi írja valahol: micsoda különös véletlen, hogy a legtöbb budapesti férfi felesége budapesti nő.
Pedig a szerelmét aztán igazán "maga választja" az ember...
Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.04.01. 12:04:32
"Kosztolányi írja valahol: micsoda különös véletlen, hogy a legtöbb budapesti férfi felesége budapesti nő."
Hát, lehet, de azért sztem nem ez a legfontosabb "kritérium" egy ilyen választásnal. Finoman szólva.
Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2009.04.01. 12:33:14
Pont ez az. Hogy "és mégis". Vagyis az ember választását mindig befolyásolják a körülmények is, sohasem teljesen szabadon dönt.
Ezzel magyarázhatóak az érzelmi alapú döntések minden közösségben.
Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.04.01. 13:31:08
Előre szólok, hogy ez nekem nagyon kezd elmenni túl elméleti irányba. :)
Te "minden közösséget" említesz, sztem meg az ilyen általánosításoknak nincs értelme, vagy legalábbis én nem látom hasznukat.
Én tkp. ennyit mondtam:
"ennek ellenére egyáltalán nem vagyok "közösség-ellenes", csak a közösséget, aminek tagja vagyok, én akarom "megválogatni", valamiféle Thoreau-i értelemben."
Minél több tagját ismerem egy csoportnak, annál biztosabban tudhatom, hogy milyen is az a csoport. Egy bizonyos szint után ez lehetetlen, tehát előnyben részesítem a kisebb csoportokat. Azt meg nem szeretem, ha önkényesen "hozzácsapnak" egy csoporthoz.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal
Az utolsó 100 komment: