Őszödi beszéd 2010

Konzervatorium I 2008.05.10. 01:00

Néha nekünk is lehetnek jó napjaink. Dolgozóként nemsokára – május 20. – eljön a nap, amikortól már nem csak az államnak fizetendő járulékokat termeljük ki, hanem magunk boldogulását. A hosszú hétvége napsütéses lesz, 20-25 fokkal, csak időnként szakítják azt meg záporok, lehet kirándulni. És – hogy még fokozzuk – a következő örömhírrel örvendeztetett meg bennünket a mindig örömmel hallgatott Klub Rádió:
A miniszterelnök szerint a kormány már elvégezte „a szántás és a vetés igen nehéz munkáját", és most az „aratás" időszaka következik. Mint mondta, eddig csökkentek a jövedelmek, de az év második felétől már azt érezhetik az emberek, hogy nőnek a jövedelmek, nő a fogyasztás, folytatódnak a nagy beruházások, kezdődnek újak, így 2008 a trendforduló éve lesz.
Éppen nagy nevetések között nyitottuk ki a második üveg kiskunsági, cirill címkés pezsgőt, amikor csöngettek. Mire kinyitottuk az ajtót, csak azt láttuk, ahogy elviharzik egy robotfutár, fején antennák, felszáll és gömbvillámként eltűnik. Az ajtó előtt egy csomag várt bennünket. Benne Gyurcsány Ferenc 2010-es, Balatonőszödön elmondott beszédét leltük, egyenesen a jövőből. S bár optimista lelkünk alig hiszi el, hogy a beszéd leirata valódi is lehet, rövidítve közzétesszük.
 

Kedves Barátaim, Elvtársak, Támogatóim, kedves Ildikó!

Most bezzeg örül a fejetek, mi? Azt az Orbánt vertük meg, akitől 2008-ban még féltetek. Nem kicsit, nagyon. Ismét miénk a parlamenti többség, kigolyóztuk az SZDSZ-t a parlamentből, a Fodorék most könyörgik be magunkat hozzánk. Azt hiszitek könnyű volt? Hát, lószart, mama! Nélkületek és Mikola kampányteljesítménye nélkül ismét nem sikerült volna.

De hogy őszinte legyek, tele vagyok kétségekkel! Egészen biztosan tudom, hogy amit csináltunk, az nem volt tökéletes. Újra el kellett hitetni a néppel, hogy van pénz, hogy rendben a gazdaság, egyedül, koalíciós partner nélkül, pocsék nemzetközi környezetben. Nyilván trükkök százaival. Ezekről nektek nem kell tudni, Veres Jani is elfelejtheti. Szerencsénk van, mert a politikai tanácsadók elvtelen liberálisokból állnak, és kilóra megveszem őket akciós Motim-áramból. Azt gondoljátok, hogy ez elég lesz 2014-ben is?

Hát ne higgyétek, hogy ez így menni fog. Az a kurva nagy helyzet, hogy nyolc évig nem csináltunk semmit! El lehet így baszni az időt, el lehet. Kényelmes a bársonyszék, de kell is valamit csinálni ebben a kurva országban, mert Fehéroroszország éppen most aláz minket szarrá gazdasági mutatóival. A többit pedig, ahogy eddig. Végigmegyünk rajta, együtt, közösen. Egyszerre kell megpróbálni előre vinni ezeket az ügyeket, fölkészíteni a Népszabadság, a Népszava és a Zoom.hu legbefolyásosabb vezetőit, és vezető publicistáit, hogy mit kell írniuk rólunk. Az ő együttműködésükre is szükségünk van. Mert egyébként egyedül vagyunk! Még Ibiék is kiestek, a kurvaéletbe.

Lemaradtunk. Seholsem vagyunk! Az egyetlen dolog, amit 2008 óta csináltam, az az, hogy a szarból hoztam vissza a kormányzást. Hogy nem Orbán Viktornak hívják a miniszterelnököt! Előtte meg egy visszavont pénztártörvényt, basszátok meg. Ez volt a kurva nagy reform, meg távhőáfa Hagyó Miklóssal! Ennyi! Mégis kire számíthatok? Rátok, Jani? Internetadóval a EP-kampányba, te agyatlan? Bőhm Andrisra az SZDSZ-ből? Kapolyira? Még ezt a hülye Medgyessyt sem tudtátok elhallgattatni! Nekem kellett kinevezni kubai nagykövetnek, hogy kussoljon. Imádkozzunk, hogy haza ne jöjjön, mert akkor megint kurva sok munkája lesz a tanácsadóknak. Ti tarkónlőnétek engem, mint a szovjetek a lengyel tiszteket Katynban. Az SZDSZ meg belémbaszta volna a Zuccumot!

Láthatjátok, mi történik azokkal, akik nem állnak mellém, nézzétek meg Kókát Hodorkovskij mellett! Már nem olyan bátor az elnök úr! Végighazudta az elmúlt 8 évet. A maradék rehabilitált rendszerváltó meg mehet a Jobbikba közös listáért kuncsorogni.

Nem csináltunk semmit, csak ugattunk. Még Szíjjártó Péter is nagyobb reformer nálunk. Mégis mi vagyunk még itt. Nosza, hát, el kell kezdenünk építeni az új Magyarországot. A Mi Magyarországunkat. Ezt a kurva országot!

2006-ban feltettük a kérdést: reform vagy bukás. Nem csináltunk reformot, de nem is buktunk el. Nem változott semmi. Viszont nyertünk valamit, amit azelőtt sosem: hitet, a rohadt életbe, hitet. Nem szabad tovább játszmáznunk. Tennünk kell a dolgunkat. Előre kell mennünk, amíg mehetünk. Én meg írok majd kibaszott jó könyveket a modern magyar baloldalról.
 
Gyurcsány Ferenc lelép a tribünről. Először néma csönd, Dobrev Klára örömkönnyeivel küzd. És ekkor az újranyitott OPNI dísztermében felhangzik a tapsvihar.

A bejegyzés trackback címe:

https://konzervatorium.blog.hu/api/trackback/id/tr65461338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eagle15 2008.05.10. 09:27:59

Az öszödi beszéd egy zseniálisan őszinte megnyilvánulás! Politikusaink valóban elqrták, leghátul kullogunk az EU-ban. Persze nem mi, hanem ők...!

states 2008.05.10. 09:31:23

Persze lehet azon poénkodni vagy két éven keresztül, hogy ez a félkegyelmű meddig szórakozik még az országgal, de talán okosabb lenne végre kimenni az utcára és elkergetni, ha már az erre illetékes párt nem hajlandó...

mizie 2008.05.10. 09:36:50

states... demokráciákban 4 évente szokás választani. ott felelős döntéssel választani és elfogadni hogy a többségnek mi a véleménye.

A másik viszont hogy ilyen népszerűség mellett demokráciákban lemond a kormány (de legalább a kormányfő).

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 09:40:32

Viktor a 3. legnépszerűbb politikus. Nics sok választás ,reformok vele, vagy sehogy.
"4 évente szokás választani", de semmi nem zárja ki, ha jogi lehetőség nyílik új választásokt tartsunk.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.05.10. 09:41:51

OPNI-s mondat a végén remek csattanó ..

Mindig is sejetettem hogy van valami célja vele ...:-)

mizie 2008.05.10. 09:49:40

conquistador: perszehogy! én csak arra mondtam hogy utcára menni és "elzavarni" valakit, olyan demokráciában nincsen. az hogy 10-20 ezer (de a számmániákusok kedvéért akár 100 ezer) ember a kormány leváltását követeli az utcán (és mondjuk azt kulturáltan és nem a rendőrséggel összecsapva, kukákat égetve stb teszi) az még nem jogalap senkinek a kormányváltáshoz. (ha 100 e ember az utcán van az még mindig csak az ország 1%-a).

Amúgy sokkal nyugodtabban várnám Viktort ha a fantomkormánya előállna egy komoly reformprogrammal, mert mikor tehetné ezt meg ha nem ilyen népszerűség mellett.

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 09:52:47

mizie 2008.05.10. 09:49:40
A programot nem fogják előrántani tét nélkül. Amikor kiírják az válsztás dátumát ,akkor mutatják be. Te is tudod mi lenne előtte.

garázdabillegető (törölt) 2008.05.10. 09:56:12

:D az utolsó sorig azt hittem, hogy a pesszimizmus már itt is gyökeret vert.
Úgy látszik, az OPNI nem sokmindenkinek esett le... vagy pl. Wilbur Swain tényleg attól retteg, hogy szegény Gyurcsány tényleg ott végzi???

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 10:00:58

A -vetettünk -szántottunk -most jön az aratás- után ,már most az OPNI-ban lenne a helye (ha még lenne).

BandW (törölt) 2008.05.10. 10:01:54

Ha valakinek már végképp nem jut eszébe semmi, akkó előveszi az öszödi beszég népszerő, kábé ezerszer rágott gumicsont részleteit, oszt abból posztol egyet?

Ez nagyon gyönge volt.
Ötlet - semmi
Humor - zérus
Gondolat - nulla

Akkó meg minek?

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2008.05.10. 10:02:55

óóó, az OPNI a Moha Bácsi ( Kabai ) menhelye. Nemigaz ?
Kétharmad nélkül viszont nehéz lesz. Akkor tovább kell nyomni a demagóg dumát, hogy a ballibások el ne csaklizzák az elégedetlenkedőket.
Én a magam részéről a "szociális jelleg" eliminálásával kezdeném : ezzel kb ezerötszáz milliárd takarít6ó + a kiadási oldalon. Amiből jó kis adócsökkentést lehetne csapni :)

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 10:03:18

BandW 2008.05.10. 10:01:54
Mert????Írt volna Feri győzelemnapi beszédéről?:)

mizie 2008.05.10. 10:09:24

conquistador+ 2008.05.10. 09:52:47

én attól félek hogy osztogatós programot fognak hirdetni, de legalábbis rejtegetik majd a megszorításokat (és innentől öszöd megismétlődik, max más formában).

Valahogy a mostani politikájuk hogy a demagóg szocialista "mindenkinek jó lesz" hülyeséget propagálják...

ebből nemtom hogy lesz felelős reformerpolitika...

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 10:13:17

mizie 2008.05.10. 10:09:24
98-ban osztogatást ígértek, de 98-2000-ig egy megszorító programot hajtottak végre. Persze nem baszták fel az emberek agyát ,és nem minden 2. héten jelölték ki, ki miatt szar az élet.Valami ilyesmi lesz most is.

eventus 2008.05.10. 10:13:28

"A másik viszont hogy ilyen népszerűség mellett demokráciákban lemond a kormány (de legalább a kormányfő)."

Na nem mond le. Akkor most demokrácia van??

Egy példa az ország helyzetére. Szerintem ez is sokatmondó.

Debreceni vagyok és itt a házam alatt megy a nagy Debreceni májusi vásár. Mindig (15 ve) tömeg volt. Most ha kinézek az ablakon több a rendőr mint a vásározó! Döbbenet! Viszont a Tesco tele van. Magyarul nincsen pénze az embereknek, csak az élelmiszereket és a mindennapi megélhetéshez legfontosabb dolgokat veszik. A multikban.

Szerintem az országot már szinte lehetetlen visszahozni a szakadékból...

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 10:20:16

Nem vagyunk a szakadék szélén, nem olyan rossz a helyzet!:) Csak épp stagnálunk.Ezért kell egy olyan kormány, aminek van programja és végre is hajtja. Feri 6 év alatt 30 különböző programot kezdett el ,egyet sem fejezett be. Na ezért toporgunk egy helyben. Most kisebbségi kormányban kétlem , hogy bármit meg tudna valósítani. Azt meg nem nagyon értem,ha ezt látja faszért ragaszkodik a hatalomhoz.

garázdabillegető (törölt) 2008.05.10. 10:22:46

Nem, még mindig nem értik.... :D
(vagy én értem félre????)

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.10. 10:23:44

BandW 2008.05.10. 10:01:54

Hogy minek? Hát az ilyen kommentekért, mint a tied. :)

states 2008.05.10. 10:26:15

mizie: Tehát ne menjünk az utcára és várjuk meg, amíg Fletó vagy a pártja méltóztatik belekukkantani a közvéleménykutatásokba és a fejéhez kapni, hogy te jóisten, lehet, hogy le kéne mondanom, le kéne mondatni. Rendben, ezt még el is fogadnám, csak lenne egy pontos menetrend, hogy addig még hány antifasiszta demonstráció várható, hány ezer odaszállított nyugdíjas munkásőrrel, lezárt városrészekkel. Nehogy mán egybeessenek a BKV-sztrájkokkal. Mert hát legalább a jövő legyen tervezhető...

garázdabillegető (törölt) 2008.05.10. 10:27:12

Nappersze én is főleg BandW-re gondoltam :) abban volt humor jócskán.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.10. 10:29:30

No akkor diszklémer, illetve a konzervatórium sztárjai nyilatkoznak a Napi Ásznak. :)

Amikor megjelent az MTI hír, hogy Gy. aratás címén osztogatásba kezd, beindult erről egy thread a levlistán. Eljátszottunk a gondolattal, hogy a távhőáfa csökkentés miatt esetleg újból megválasztják (nem) és 2010-ben ismét elmondja, hogy ,,ugyan nem csináltunk semmit 8 évig, de legalább nem Orbán a miniszterelnök".

(Namost ez a poszt nyilván nem oldja meg a társadalmi problémákat, nem is konstruktív, nem is vázol fel átfogó nemzetstratégiát, de szombatra, hosszú hétvégére jó ez.)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.10. 10:32:14

Ha visszajön a Zorbán, visszafordítja az állam és egyház szétválasztását, teo-és teakrácia lesz, reinkarnálódik benne Horthy és megkoronáztatja magát. Mindenki fedezékbe, stb.

garázdabillegető (törölt) 2008.05.10. 10:43:39

Király Rák:
Namost akkor mi is lesz az OPNI funkciója 2010-ben, és Gyurcsány ott lakik, vagy csak kibérelték a dísztermet, és a beszéd után meglátogatják a bentfekvő OV-t?

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.10. 10:45:34

garázda: ezen mi is sokat gondolkoztunk. Ha legközelebb információt kapunk erről a jövőből, azt haladéktalanul közöljük, megígérem.

mizie 2008.05.10. 10:53:17

Gabrilo, vicces, de az már korántsem volt vicces amikor kereszteket kellett rakni az osztálytermekbe és kötelező volt a hittan...

states: nem értem miért zavar az antifa tünti... itt mindenki minden hülyeségért "az utcára megy" és meghal a város közlekedése.

conquistador: 98-ban valóban így volt. csak ugye azóta a "döntsön a népszavazás gazdasági kérdésekben" egyszer már megvalósult. Az mszp úgyanúgy piti hatalomszerzésből népszavaztathat minden reformintézkedésre ahogy most a fidesz...
és ne gondold hogy nem fog összejönni ott is pillanatok alatt a 200e aláírás.

Ha előre bejelentik a reformokat (ilyen népszerűség mellett max nem 2/3-al nyernek) akkor sokkal nehezebb lesz az embereket mozgósítani hiszen előre meg volt mondva.

Kéne egy jó kis paktum hogy az mszp előrehozott választásokat ír ki de a fidesz nem nyúl az alkotmányhoz (plusz reformol hevesen) az mszp viszont nem népszavaztat vagy vmi hasonló (tölgyessy is vmi hasonlóra gondolt az index interjúban)

Redl 2008.05.10. 10:54:14

Józan, végrehajható reformok Orbánnal?:) Hisz még most is csak a homályos populizmus jön tőle..

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.10. 10:55:51

mizie,

mikor volt kötelező a hittan, kedves? Nem tudom, én egy meglehetősen konzervatív (kicsit talán keresztény is) isibe jártam az Ovi-kormány alatt, de kötelező hittanra nem eemlészem. Bár ha kötelező lenne a hittan, elnyomnának.

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 11:22:11

mizie 2008.05.10. 10:53:17
Ezt a hittanos dolgot honnan vetted? :):):)
Népszavazástól meg nem kell félni. Mszp nyugodtan kezdeményezze, ha úgy érzi szükséges. Az a kormány inpotenciáját tükrözi, ha nem tudja elmagyarázni az embereknek mit miért csinál.A kormánynak sokkal több lehetősége van kifejteni az érveit ,mint a mindenkori ellenzéknek.

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 11:23:39

"Redl 2008.05.10. 10:54:14
Józan, végrehajható reformok Orbánnal?:) Hisz még most is csak a homályos populizmus jön tőle.."
Ahelyett, hogy mszp helyett kormányozna .Értem én:)

mizie 2008.05.10. 11:34:14

Gabrilo+conquistador: nem volt kötelező a hittan, visszanéztem, tévedtem de azért ezt érdemes elolvasni (és a keresztekről miért nem beszéltek?):

Semjén Zsolt: "Tehát a kötelezően választható hittan, illetve etika tárgy törvénymódosító javaslatát részletesen kidolgoztuk, de a 2002-es választási vereség - és némileg a minisztériumi apparátus szabotálása - miatt megcsinálni már nem tudtuk, de ami késik, nem múlik!"

www.magyarszemle.hu/szamok/2008/1/Egyhaz_politika_egyhazpolitika

+conquistador: ugye nem gondolod komolyan hogy el lehet magyarázni mo-n hogy adót fizetni márpedig jó dolog és abból épül az ország, meg hogy a közellátás nem ingyenes?
ezt a kártyát mostantól bármelyik ellenzék kijátszhatja bárki ellen és nyerni fog. ezért volt ordítóan nagy faszság ez a mostani. egy pártnak max az erkölcse szab határt hogy hány néppszavazást indítson bármilyen reformintézkedés ellen...

mizie 2008.05.10. 11:36:13

jah és ugye nem gondoljátok hogy a Semjén Zsolti féle etika hű de világi lenne...

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 11:38:10

Etikát kötelező volt tanulnom ,pedig akkor Megyo volt hatalmon Mizzi!

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 11:38:59

Etika az egy tárgy, mint a filozófia, és nem sok köze van a valláshoz:)

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.05.10. 11:39:58

Akkor alakít Gyurcsány legközelebb kormányt, amikor a szomszéd fiú a holdon jár... ;-)

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 11:40:19

A kereszt meg ott van minden iskolateremben, lásd magyar címer Mizzi.
Tudatlanság , fél egészség!

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 11:42:54

De tényleg a kereszt hol volt kirakva??:) Orbán-korszak alatt voltam középsulis, de nem volt a teremben kereszt, úgy önmagában.Biztos nem figyeltem mi??:)

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 11:44:24

Köv. vád mi lesz, Orbán Viktor király akart lenni???:):):)
Balfék!!!:):):)

mizie 2008.05.10. 11:45:58

azt hittem korrektül lehet dumcsizni, flame-hez nincs kedvem. köszöntem.

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 11:46:41

mizie 2008.05.10. 11:45:58
Ne haragudj rám,de valótlanságot állítasz!

garázdabillegető (törölt) 2008.05.10. 11:47:23

Nálunk volt egy horgolt kereszt az iskola falán.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.10. 11:48:28

Nálunk meg az volt felirva, hogy 2pac él.

bierkamp 2008.05.10. 11:49:31

Majd Orbán megalkotja az egypártrendszert(mert másra nem mernek szavaznI, A Fidesz Ávót ami már működik, az alkotmányt megvááltoztatja és 20 évere " bebetonozza" magát, mint Mikola Frankenstein mondta, akkor lesz itt " kissebségi" kormány.
Győzike köz. elnök. Orsós Orbán min. elnök. Dautsch Für parlament elnöl...nah csak szavazzatok hülye magyarok ezekre!!!!!!!

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 11:50:29

bierkamp 2008.05.10. 11:49:31
Te nem vagy véletlenül Gárda tag???:)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.10. 11:53:34

mizie,

nem teccik válaszolni? Az a baj, hogy nem volt kötelező a hittan-oktatás. Egyházi iskolákban esetleg, de aztat ne tessék a gonosz Zorbánra kenni. Ez csak egy libsi mítosz volt.

bierkamp 2008.05.10. 11:54:41

bierkamp 2008.05.10. 11:49:31
Te nem vagy véletlenül Gárda tag???:)
NEM..CSAK EZT A PÁR CIGÓT UTÁLOM:)

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 11:55:33

bierkamp 2008.05.10. 11:54:41
Sztem jelentkezz, tuti bevesznek.

mizie 2008.05.10. 11:57:41

Fabrilo: nemtom feltűnt-e de válaszoltam.
Semjén Zsoci be akarja vezetni, megigérte.

de ez az egész hittanos meg keresztes dolog absz mellékszál volt a mondandómban. tudod itt reformprogramokról meg népszavazásokról ment a vita (sőt azzal kezdtem hogy legyen Orbán ha ő végre elkezdi a reformokat). tehát a lényegre nem válaszoltok, megy a libsizés.
most ezzel mit kezdjek?

mizie 2008.05.10. 11:58:21

bocs, Fabrilo=Gabrilo

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 12:00:23

mizie 2008.05.10. 11:57:41
"Semjén Zsoci be akarja vezetni, megigérte."
Azt állítottad ,hogy be volt vezetve.Az kicsit más... Ezt nem egy embertől hallottam már, tehát nem véletlenül tisztáztam. Következőben így te is tudod mondani ,hogy ez nem igaz!:)

mizie 2008.05.10. 12:05:33

azzal kezdtem, azt a commentet, hogy "igazatok van tévedtem", de amit belinkeltem az nem túl sok jót vetít előre...

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 12:08:07

Mizie nézz légyszi utána, hogy mit jelent az etika, mint tárgy!Köszi.

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 12:09:21

Kb olyan ,mintha a filozófiára mondanád, hogy klerikális:)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.10. 12:11:59

mizie,

aki nem tud különbséget tenni a "kötelező" és a "kötelezően választható" kifejezések között, azt csókoltatom. Ugyanezt eljátszották a libsik az első választások alkalmával az emdéeffel és akkor sem lett kötelező a hittan (én jártam, de a szüleim irattak be KÜLÖN, nem volt benne a tantervben).
Gyün az elnyomás, gyün újra, a kötelezően választható hittannal! Mindenki csomagoljon, lehet hogy fehérterror is lesz! (By Grósz)

bierkamp 2008.05.10. 12:17:00

Tömjén Zsolt ..a 0.1 % párttal:)))

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 12:18:20

bierkamp 2008.05.10. 12:17:00
Na van már egyenruhád kis nyilas?:)

mizie 2008.05.10. 12:18:25

kötelezően választhatsz hittan és etika között.

Képzeld én voltam hittan táborban és filozófiát és etikát is tanultam ott (hittan mellett), ami köszönőviszonyban sem volt azzal az oktatással amit már egyetemen tanultam. köszi de ebből nem kérek a gyerekeimnek akik 12-13 évesen kurvára nem látnak különbséget világi és egyházi oktatás között.

de persze tuti rendes oktatás lesz, bizzunk a Zsociban hogy simán jó fej. hajrá srácok.

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 12:21:16

mizie 2008.05.10. 12:18:25
Megfogtál.Mert gondolom a keresztényetika nem része az etikának ,mint tárgynak.
Hittantáborban persze, hogy keresztény etikát tanítanak. Állami oktatásban ,a teljes tárgyat. Gondolom érted??:)

states 2008.05.10. 12:21:50

mizie: Engem nem az antifasiszta tüntetés zavar, hanem ha hülyének nézik az állampolgárt. Mert szegény azért annyira nem hülye, hogyha itt 2 hét alatt 4 antifasiszta tüntetés van Gyurcsány-házaspárral - miközben még az ATV és a Klubrádió is arról értekezik, hogy Gyurcsány ősszel bukik-e meg vagy tavasszal -, akkor gyanút fog, hogy ezek a tüntetések talán még sem a fasizmusról meg a náciveszélyről szólnak...

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.10. 12:22:40

mizie,

rossz hírem van, eddig is kellett választanod ilyen töltelék-tárgyat. Ha jól rémlik, nálunk etika és filó között kellett választani, de volt ahol a semmitmondó (és semmit sem adó) "társadalomismeret" volt terítéken.
Igazad van, nem a gazdasági csőd, az emelkedő terhek (adók és járulékok), az államadósság meg egyebek veszélyeztetnek minket, hanem a péntek du.-i utolsó etika vagy hittan óra.

Rettegek. Nem tévesztesz arányt?

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 12:25:54

Nem az arány tévesztés a gond, hanem a valótlanság.Felnőtt, egyetemet végzett-végző embereket, hogy lehet nyilvánvaló hülyeségekkel megvezetni????
Másik bolygón éltek 98-02. között???Nem értem.

mizie 2008.05.10. 12:30:52

De bazdmeg! ti kezdtetek erről vitázni velem mikor én a reformpolról kezdtem beszélni és mellékesen megemlítettem ezt. és erre száltatok rá. nem a mondandóm lényegére, de én kattogok ezen aha.

mennem kell a szülőkhöz ebédelni.
szevasztok

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 12:33:55

Bocs mizie nem akartam megingatni a Semjén gyűlöleted:)

bierkamp 2008.05.10. 12:35:46

Nem semjén...Tömjén vazze!!!!

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.10. 12:36:29

mizie,

a kötelező és a kötelezően választható akkor sem lesz ugyanaz, ha a fene fenét eszik. De ijesztgetésnek remek, remélem bedobják a libsik a kampányban!

Jóétvágyakat.

józan' 2008.05.10. 12:38:29

Nagyon jó cikk,több ilyen (is) kéne.

mizrolist 2008.05.10. 12:39:40

Gabrilo, mindkettő lehet veszélyes.

conquistador, én speciel arra emlékszem, hogy abban az időszakban harapózott el nyilvánosan is a "segítsük meg a barátokat némi állami pénzzel" nevű játék... (Ezüsthajótól Orbán papa kavicsbányáján át Kaya Ibrahimig) ja, meg arra is emlékszem, hogy a közalkalmazottak száma nem igazán csökkent, és a szociális rendszer sem lett átalakítva. Akkor sem.

Eagle15 2008.05.10. 12:42:27

Kuss nyilasok!
Itt mindenki nyilas a földön, még Franciaországban is! Igaz, én hal vagyok, de nem érdekes. Olyan jó nyilasozni, az osztrákok meg le vannak sz@rva, mert több száz évig uralkodtak rajtunk. De a tatárok, törökök is....! :))

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 12:44:08

mizrolist 2008.05.10. 12:39:40
A szart nem kenem el. Valóban így volt, és most így van. Orbán el is vesztette a választást.

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 12:47:57

Bár akkor 2007 volt az euró céldátuma, visszasírjuk asszem:)

stanmore 2008.05.10. 12:57:03

mizie,miről beszélsz? Változások ezzel a néppel?Hogy akormány nem magyaráz jól?Ezeknek magyarázhatna akárki, 300Ft-ért mindíg lesz 3millió szarrágó adócsaló.Aranypofa ez a states egyébként :mi az hogy odaszállított munkásőrök az antifasiszta tüntetésen? Nem ezeket nem szállítják oda ellentétben a Fidesz gyűlésekkel,ezek odamennek maguktól is.

bierkamp 2008.05.10. 12:59:05

Megint lesz Széchenyi terv a csókosoknak akik visszaadnak belőle és Orbán kifizeti a milliárdos Fidesz tartozást közpénzből!!!!

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 13:00:23

bierkamp 2008.05.10. 12:59:05
Ez így van ,már most jelentsd fel!!!!

bierkamp 2008.05.10. 13:01:35

én? én inkább írtom öket :) megvan rá a módszerem:)

bierkamp 2008.05.10. 13:02:56

Európa úgyis leszarja Orbánt , senki nem áll vele szóba, mint régen!

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 13:03:44

bierkamp 2008.05.10. 13:01:35 az ,hogy leírod a vélemányed ?:):):)Mert haláli!

bierkamp 2008.05.10. 13:03:47

Amerika meg egyenesen kirekesztette Orbánt! Nem szalonképes.))))

bierkamp 2008.05.10. 13:05:37

Nah jah...a primitiv seggnyalói "..csurran cseppen"...egy csont.... választói..majd megtudják:)))

bierkamp 2008.05.10. 13:06:33

300 ft ért be lettek csapva...hülye nyugdíjasok eladták a 13 havi nyugdíjukat de még nem tudják...:)))weheheheh

bierkamp 2008.05.10. 13:07:26

Afrika nem....az befogadja..mert olyan sötét Orsós orbán is:)))

Redl 2008.05.10. 13:08:53

Conquistador.
Arra utaltam, hogy amennyiben van közérthető, társadalmi kontroll mellett végrehajható programja Orbánnak, -vegye elő, ismertesse, s övé a lehetőség a kormányzásra. / nem csak a hatalom birtoklására/ Csakhogy, nem teszi le az asztalra, miért is nem...

bierkamp 2008.05.10. 13:10:18

Na megyek forma 1 et nézni, mert orbán még azt is ellopja:)))

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 13:11:29

Redl 2008.05.10. 13:08:53
Amikor kiírják a választást lesz program nyugi!Előtte amíg Feri eljátsza,hogy miniszterelnök tegyen le ő programot.:)

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 13:12:44

bierkamp 2008.05.10. 13:10:18 Aha persze, az ápolóid zavartak vissza a szobádba!:):):)

Redl 2008.05.10. 13:27:10

Conquistator.
Most van a legalkalmasabb időpont. A jelenlegi időrendi sorrend rendhagyó, de végrehajtható: program-válsztások-végrehajtás. Nevezettnek semmi nincs a kezében, az üres aktuálfecsegésen kivül. Nem különb a jelenlegi kormány komikus figuráinál.

is 2008.05.10. 13:27:48

majd egyszer, de tényleg csak ha kedve van valakinek, azt is leírhatná, hogy mi az az 'igazi' reform. meg hogy ilyenből miért várnak egyesek többet Orbántól, figyelemmel 1998-2008-as tíz éves folyamatos ellenirányú tevékenységére.

conquistador+ (törölt) 2008.05.10. 13:38:20

Redl 2008.05.10. 13:27:10
Nem kell sokáig várni. Gyurcsány nyáron fog bukni, vagy ősszel? Ezt előbb ki kell várni. Legkésőbb ősszel találkozol programmal, remélem az mszp is írja már a sajátját, mert csak így lehet normálisan választani!

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.10. 14:13:59

Ha visszajön OV, akkor visszafordítja... a Duna folyását.
Ez lesz, meglátjátok.

states 2008.05.10. 14:17:50

tölgy: Ha Duna folyását nem is fordítja vissza OV, a rakpartját biztos nem zárja le péntek délután, hogy 800 nyugdíjas munkásőr kicsápolja magát...

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2008.05.10. 14:18:20

Nem kell félni. Nem fog összejönni a 2/3. az egyik felét akkor veszti el a potenciális 2/3-hoz, ha elmondja, hogy milyen reformokat fog csinálni, a másik felét pedig akkor, ha nem mondja el.

Lehet azon siránkozni, hogy körülöttünk mindenki le hagy minket gazdaságilag, de ne felejtkezzünk már meg arról, hogy ők túl vannak a reformokon. Mi csak azért tudtunk annak idején kiemelkedi, mert ők éppen reformokat csináltak.

A népszavazásról pedig nem érdemes beszélni, mert az nem a 300 Ft-ról szólt. Ha arról szólt volna, akkor maradt volna. Ezt sokan elismerték már.

CrL 2008.05.10. 14:29:34

tölgy, kétharmadossal simán. korona - parlament helyett budai vár - fehér ló - boszorkányüldözés minden lesz.

states 2008.05.10. 14:44:04

crl: Ne aggódj, azért egy boszorkánynak sem lesz kilőve a szeme, és a rakparton továbbra is hetente csápolhat az oda szállított két nyugdíjas munkásőrszázad...

CrL 2008.05.10. 14:53:59

"egy boszorkánynak sem lesz kilőve a szeme"

azért Veresnek visszajárhatna egy nagy ronda fejelés, csakúgy kamerán kívül. nem elegáns és európai tudom és távol áll tőlem is, de hogy kijár az biztos.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.05.10. 15:22:22

CrL,
ReWriter megmondta, hogy 1/3-t elveszít biztosan a Fidesz: ha megmondja, ha nem a terveit.
Ebből az következik, hogy szerinte meg 2/3-os szoci többség lesz.

józan' 2008.05.10. 15:35:48

hú,mennyi humorherold:)
szerintem inkább hagyjátok a poénkodást olyanokra akik értenek is hozzá(lásd feljebb)

nektek szemmel láthatóan nem akar összejönni :(

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.05.11. 13:41:00

A kommentek színvonala itt és most tényleg az egyik mélypont.

józan' 2008.05.11. 17:35:26

Rák,nem tudom eldönteni,hogy ezzel most rám céloztál-e oder nem. :-0

OLVASÓK SZÁMA

AKTUÁLIS TÉMÁINK

MANDINER

Nincs megjeleníthető elem

JOBBKLIKK

Nincs megjeleníthető elem

CREATIVE COMMONS

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása