Majakovszkij: Kulcsszavak és benyomások

bazalttufa I 2010.02.05. 16:40

Tisztelt hölgyeim és uraim!

A gazdaság változik.

Ázsia, a globalizáció szele kelet felé fúj.

Újraértelmezzük az állam szerepét
neoliberális illúziók
erős nemzet, erős nemzetgazdaság erőerőerő

erőerőerőerőerőerőerőerőerőerőerőerő
(ész..)
Méret, kishitűség (miaf?)

Fletóóóóóóó hogyaza..!
Erő, erő----változás, új világ

Hit, hit, hit, hit (hitman)
(remélt dolgokban való bizalom)

Józan ész, józan ész, józan ész
Iránytű, iránytű, iránytű

Szocik=antijózan tolvaj, oligarchák
Szélsőség=nie wieder

mert
Gyűlölet, antijózanész, nem képes a változtatásra


Nem bosszúkormány
de
SZÁMOLUNK (pistike)


Józan ész diktál Viktornak
de mit?
Elveszett, elveszett a HIT a sikerben

Zsákutca, ösvény, ösvény (OV: Az ösvény)
A emberek felé
Antiideológus
I like people, not ideologies.

Süt az otthon melege!

probléma=kiszolgáltatottság, félelem
megoldás=Rend
menyország=Munka, otthon, család, egészség

Az ország most=defektes gumi

VERSENY, VERSENY, TŐKE SZABAD ÁRAMLÁSA

DE
Azért ez nem ilyen egyszerű
(k spekulánsok)
Rend a lelke a bankoknak

Don’t ask what people can do for economy, ask what economy can do for people.



Pénzkapitalizmus pföjj (már kiszálltam, felőlem)
Átépítjük a gazdaságot!
Külföldjunkiek ejnybejnye

BANKPRÉS!!!

Nemzetibb Bankot, Nemzetibb bankfelügyeletet!

hülyebank, hülyebank, hülyebank
(lekonyult a libertárius ...kedv)

Újállam, újállam,újállam
Munka, munka, munka (csodálatos munkahely szaporítás)
Maginot-vonal a hazai kis és középvállalkozásoknak
(ahogy nyugaton, you know...)

Egészségügy
Save the healthcare! Save the world!

Közbiztonság

Nosztalgia, gyengekormány=gyengeközbiztonság

Szociális biztonság

Bizalom, meggyőződés (hit), összetartozás=szociális biztonság
(anélkül mindenkinek)

Facebook (kikacsintás, eziskell)!

Az elmúlt 8 év ökörsége. aZemberek kibírták, túlélték mert ez egy tökös nemzet!

Van remény, van változás, közös cél, ERŐ.
Változás=MI VAGYUNK!
Szélsőség=nem változás

Drága kiábrándult balos felebarátaim letscometogether!

Csalódottak és dühösek földje!

Hope, change!

DE BASZKI, GYERTEK EL SZAVAZNI, VAGYKÜLÖNBEN KISVÁLTOZÁS, KISHIT, kisfa.

Csináljunk vállalkozóbarát, közös, egészséges, erős hippimagyarországot!


A bejegyzés trackback címe:

https://konzervatorium.blog.hu/api/trackback/id/tr861731986

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Évérték 2010.02.06. 12:19:28

Arra gondoltunk, hogy - bizonyítandó, mi is tudjuk mi történik a világban - írunk egy vitriolost a nagy manitu aktuális évértékelésével kapcsolatban. De mivel nem mondott semmit, nem írunk. Köszönjük a figyelmet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2010.02.05. 17:21:33

@Benei Péter:

Szerintem te sokkal több cinizmust látsz a szövegben mint amennyi benne van.
(előbb leszek munkáspárti, mint MDF-es hamár)

CrL 2010.02.05. 17:28:50

Mark Zuckerberg külön köszönetét küldi Orbán úrnak a Facebook használatáért és megemlítéséért, különösen a Facebook 6-ik születésnapján! Reset Hungary!

blog.facebook.com/blog.php?post=287542162130

Refuse/Resist! 2010.02.05. 17:47:19

@bazalttufa: Hát, pedig nekem iszonyat cinikusnak tűnt az írás :)
Szinte felébredt bennem az orbanofil aktivista.
Aztán gondoltam, hogy szagértőbb Orbán-pártiak is vannak e témában, pl. Békés Márton, akik megkritizálhatják ezt a posztot.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2010.02.05. 18:03:01

@Refuse/Resist!:

Ez egy a kulcsszavakra koncentráló tájleíró gyorsközvetítés volt. Nem több. Távolságtartó, ironikus, de saját magammal, vagy a hugommal szemben ennél többet engedek meg. Egy tudatosan, szóról szóra megtervezett beszédnél szerintem a távolságtartás és az irónia, szimpátiától függetlenül jogos.

HaKohen 2010.02.05. 18:42:06

@Refuse/Resist!:

Áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!!!!! (Üvölt a fájdalomtól.)

@bazalttufa:

Ma formában vannak a konzisok, nemde? (Válasz: dede.)

bazalttufa & tölgy is.

negymadar 2010.02.05. 19:26:09

negymadar.blog.hu/
Várakozás az országértékelésre előtt, és utána.
Üdv NÉGYmadár

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.05. 21:05:22

@bazalttufa: én támogatom a pályázatot, de ne a folyóirat kuratóriumhoz. Aztat én szeretném kiüríteni.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2010.02.06. 00:02:47

@bazalttufa:

Jól indult:-) Az első kb. húsz sor eléggé "ottvan"; ami utána következik az már se'nem különösebben találó, se'nem humoros.

ü
bbjnick

meta_ · http://greenr.blog.hu/ 2010.02.06. 01:30:37

ez messze van Majakovszkijtól, egyszerűen rossz

még szerencse, hogy az angol mondatokat nem írtad magyar kiejtés szerint

amúgy hajrá konzervatórium

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2010.02.06. 02:17:33

Nem mentegetőzök, de ez tényleg csak egy instant közvetítés volt a beszéddel párhuzamosan írva (ami a címben: kulcsszavak, benyomás). Vers meg soha nem is akart lenni. Jézusom. :)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.06. 12:48:51

@bazalttufa: "Vers meg soha nem is akart lenni." - kár

BékésMárton 2010.02.06. 14:56:54

Kedves "bazalttufa"!

A poszt nem csak, hogy rettenetesen gyenge és egy '20-as évek elejei elfáradt dadaista verset idéz, hanem igazságtalan, ostoba és hiperkritikus szar. Orbán beszéde kifejezetten nyitott, középre húzó, eközben a kor kihívásaira reflektáló, helyenként önironikus és mindenütt intelligens nyilatkozat volt, számos ki nem mondott konzervatív értékkel dúsítva. A két-három évvel ezelőtti beszédekhez képest átgondoltabb és letisztultabb verzió. A versed, vagyis a mutáció, amit készítettél, számomra semmiféleképpen nem elfogadható, nem tolerálható. Először minősége, másodszor igazságtalansága okán.

Refuse/Resist! 2010.02.06. 15:11:18

@HaKohen: Mit üvöltözik kend itten? Noooormális?
Nézze meg, énmegmondtam - ld. BékésMárton 2010.02.06. 14:56:54 :):):):):)

rosta 2010.02.06. 17:30:30

A Majakovszkijról nekem az jött le, hogy a bazattufa igyekszik annyira röhejesre venni Orbán figuráját, amiképpen azt Majakovszkij tette mindörökre (akarata ellenére) Leninnel.

Kutyába lemenve bárkit és bármely értéket le lehet alázni. Amint azt a mai politikusok teszik vég és fék nélkül. Nemigazán értem, hogy a bazalttufának ezt miért is kellett?

"Beszélgetés Lenin elvtárssal

Elment a nap,
táskájába tevén
ügyeit, gondjait.
Csönd lesz talán.
Ketten vagyunk most,
Lenin
meg én,
Lenin
mint fénykép
szobám falán.
Száját
harsány szó
feszíti szét,
Homloka
ráncában
az emberiség,
hatalmas homlok,
hatalmas ész..."

clownfish 2010.02.06. 17:38:01

@BékésMárton: mondd ki, hogy orbán viktor konzervatív politikus, és akkor átnevezhetitek a konzervatóriumot szociatóriumra.

clownfish 2010.02.06. 17:38:58

amúgy a poszt tetszik, annyira volt komoly kb, mint a beszéd. :)

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2010.02.06. 18:28:34

@BékésMárton:
"egy '20-as évek elejei elfáradt dadaista verset idéz"
Ezért írja le jól a beszédet :)
Ez egy semmitmondó, üres "nehogy egy szavazót is megbántsak" beszéd volt a szokásos MSZP ellenes, de mégis szocdem panelekkel.

jan 2010.02.06. 19:04:00

@BékésMárton: Márton, látom, nagyon szereted a hiperkritikus szót (jótündér is az volt, ugye, mielőtt ki lett tiltva innen; remélem, bazalttufa azért megússza a dolgot). Javaslok egy másikat is, ízlelgetni: hiperérzékeny;)

amúgy a beszéd szerinem se volt rossz, kifejezetten tetszett nekem a józan észre való hivatkozás, ill. az ideologikus kormányzás elvetése, nyilván neked is ezek vérbeli konzervatív attitűdelemek jöttek be, nem?

clownfish 2010.02.06. 19:17:13

@jan: ezt nem konzervatívnak, hanem populistának nevezném. amúgy ha annyira hivatkozik a józan észre, akkor az a "józan ész" miért nem volt képes egy programot előrittyenteni?

A KÉRDEZŐBIZTOS 2010.02.06. 19:19:30

Némmá',
csak nem félnek neokohnék?

A KÉRDEZŐBIZTOS 2010.02.06. 19:22:00

"Nem bosszúkormány
de
SZÁMOLUNK (pistike)"

Van "némi" különbség ELszámolás és LEszámolás között.

Továbbiakért ajánlom Czakó Gábor szavait múlt heti a Civil Kaszinóban.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.06. 21:35:10

@BékésMárton: mivel ez itt nem a kampány része, nyugodtan mondjuk ki: OVi csak egy politikus, a politikus csak egy másodrendű tevékenység. Nálánál sokkal okosabb és bölcsebb embereket ismerünk, olvasunk. Nem is várjuk el tőle, hogy megmondja a tutit.
Rúgja szét ezt a ballibnek nevezett szarkupacot.

Czelder Orbán 2010.02.06. 22:07:40

@BékésMárton:
Márton, nem baj, ha nincs humorod, se arányérzéked, de legalább megpróbálhatnád palástolni. Elvileg intelligens ember képes az ilyesmire, nemde?

Regno delle Due Sicilie · http://regnodelleduesicilie.blog.hu 2010.02.06. 22:31:48

@tölgy: sajnos ez valószínűleg fájni fog, de ezúttal maximálisan egyetértek.

Demokratikus választásokat nyerni akaró politikus beszédeitől tényleg fölösleges sokat várni, ezért a mércét is le kell szállítani. Ezúttal se túlzó kritikára, se túlzó éljenzésre nincs semmi okunk.

Nem is értem hogyan generálhat egy ennyire kiszámítható, banális történet ennyire éles nézeteltérést.

HaKohen 2010.02.06. 23:57:04

@Regno delle Due Sicilie:

Sehogy.

Imádok kategorizálni, ezért egyre inkább hajlok arra, hogy az ilyen "éles nézeteltérítéseket" - bocs: "-eltéréseket" a kamu kategóriájába soroljam.

De hát mint az egyszeri ógörög izlandi buddhista mondotta volt (ha véletlenül tanult latinul), hogy aszongya: panem et circensem. Ovi adja a kenyeret és a kommentelők itten a cirkuszt. (Ezért érzem időnként magamat bohócnak - bár az egy nagyon tisztes szakma, ha nem is ér föl a konzi ideológusok szakmájával.)

Czelder Orbán 2010.02.07. 00:10:23

@HaKohen:
Hadd ajánljak Önnek egy blogot:
gyuloltellensegeink.blog.hu/
Itt nyugodtan kiélheti intellektuális frusztrációit.
Színvonalasan, szórakoztatóan gyűlölködni legalább akkora kreativitást igényel, mint _jól_ ideologizálni.

clownfish 2010.02.07. 00:12:34

@HaKohen: akarod mondani, circenses?

HaKohen 2010.02.07. 00:20:32

@Czelder Orbán:

"intellektuális frusztrációk"???????????

Az rendben van, hogy tele vagyok frusztrációval. De hogy intellektuális?! Kéretik nem rágalmazni előítéletes feltételezések alapján!

(Kösz az ajánlatot, belekukkantottam, de több idő kell az élvezkedéshez. Majd holnap.)

HaKohen 2010.02.07. 00:31:20

@clownfish:

Mindig kétségeim voltak, mert kétféleképpen hallottam. Az egyesszám onnan jött, hogy nem egy konkrét cirkuszról, hanem gyűjtő főnévről lenne szó.

Viszont most megnéztem egy régi szótárban (Schmidt-féle zsebszótár). Eszerint a melléknévi alak 'circensis', ugyanez lehet többesszámú hímnemű főnév. Vagyis a 'circenses' az előbbi accusativus pluralisa.

Tehát, ha nem derült volna ki mindebből, neked van igazad. És kösz, most már örökre megjegyeztem. (Persze, csak akkor, ha van öröklét.)

HaKohen 2010.02.07. 00:33:48

@clownfish:

Ja, bocs: neked = önnek. Nehogymá megsércselek/m tégedet/önt.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2010.02.07. 01:37:28

hű, mekkora öröm egy belsős szerző szerelmi vallomását a kommentfolyamban olvasni.

clownfish 2010.02.07. 11:21:35

@HaKohen: nem kell magáznod, én se tettem. és előfordulhat, hogy értek latinul. :P

HaKohen 2010.02.07. 15:30:16

@clownfish:

Bocs, eltévesztettem, a tegeződés/magázódás tüske nem neked, hanem Czelder Orbánnak szólt volna. Ui. ő volt, aki lemagázott. Bár arra ügyelni szokok, hogy a konzin nem mindenki szereti a tegezést; az ilyeneket visszamagázom általában.

HaKohen 2010.02.07. 15:34:42

@calam:

Ki itt a belsős szerző?

Úgy láttam, hogy a belsős szerzők közül Békés Márton és tölgy reflektált bazalttufa bejegyzésére. Hm... ha azokat a szövegeket te szerelmi vallomásnak olvastad... Hááááááááát...

Regno delle Due Sicilie · http://regnodelleduesicilie.blog.hu 2010.02.07. 17:48:12

@HaKohen: a szerelmi vallomás gondolom az állítólag Ovinak tettre vonatkozott...

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.07. 20:13:43

Ennél a versszaknál:

„hülyebank, hülyebank, hülyebank
(lekonyult a libertárius ...kedv)”

érzek némi frusztratív öniróniával telt transzcenzionális törekvést a szerző részéről, hogy meghaladja „önnön” ideológiai indoktrináltságát. :>

Részemről — a békésmártoni szigor ellenére — ötös. Végre valami blogra való frissesség.

Josef (K.) 2010.02.08. 14:40:55

@BékésMárton:

"Orbán beszéde kifejezetten nyitott, középre húzó, eközben a kor kihívásaira reflektáló, helyenként önironikus és mindenütt intelligens nyilatkozat volt, számos ki nem mondott konzervatív értékkel dúsítva."

Uhh Békés, te még tufánnál is durvább iróniával támadod Orbán beszédét. Jót nevettem az ironizálásodon.

HaKohen 2010.02.08. 16:59:49

@Josef (K.):

Khm...

Ez most understatement volt? Vagy overstatement? (És B.M.-et letegezni?!)

Josef (K.) 2010.02.08. 18:36:59

@HaKohen:

Ááá, Békést (régi becenevén Békát) mindig is tegeztem.

Regno delle Due Sicilie · http://regnodelleduesicilie.blog.hu 2010.02.08. 19:26:45

"a számos ki nem mondott konz. érték" kitétel engem is szórakoztatott, de eredetileg nem tudtam mire vélni. ez télleg átütő humor, váratlan szubverzió, kifinomult áskálódás lenne?

Josef (K.) 2010.02.08. 20:45:37

@HaKohen:

Mi van a torkoddal mostanában?

Josef (K.) 2010.02.08. 21:37:11

@Regno delle Due Sicilie:
Amúgy ne csodálkozz, Béka ám nem olyan száraz ember a valóságban,
mint amilyennek a konzin mutatja magát.

Regno delle Due Sicilie · http://regnodelleduesicilie.blog.hu 2010.02.09. 10:17:45

@Josef (K.): ezt kapásból elfogadom. szerintem még Tölgy is elég szórakoztató, mármint amikor épp nem online próbál egy mondatokban kioktatni a "hogy is van ez a világ valójában" szimpla kérdésében.

Ui.: HaKohen megfázott, mégiscsak mínusz 10-ek repdestek múlt héten

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.09. 14:30:39

@Regno delle Due Sicilie: hosszabb szöveget a maguk esetében meg sem próbálok.

Josef (K.) 2010.02.09. 16:22:55

@tölgy:
Tőled ezentúl is csak a "rúgja szét ezt a ballibnek nevezett szarkupacot" jellegű megjegyzéseket várunk. Hiszen emiatt szeretünk, nem holmi hosszú fejtegetések miatt.

Regno delle Due Sicilie · http://regnodelleduesicilie.blog.hu 2010.02.09. 16:25:21

@tölgy: ha tehetek egy szerény javaslatot, akkor maradjunk inkább az egy szavas kommunikációban. nekem néha már az egyedi mondatok is túl hosszúak. alig érek a végükre és máris nagy fáradtságot érzek ott, a fejem környékén, az idegeimben, belül. tiltakoznak, lázadoznak, hiába.

sőt, maradjon csak négy szó: "igen", "nem", "talán" és a többértelmu''ség, a sejtelmesség fenntartása kedvéért az "aha".

Josef (K.) 2010.02.09. 16:59:54

@Regno delle Due Sicilie:

A leghatározottabban tiltakozom! Hát nem hiányolnád a "Nádasék rettegve ücsörögnek a kofferjaikon" jellegű megjegyzéseket?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.09. 17:55:15

@Josef (K.): "nem holmi hosszú fejtegetések miatt" - ilyet itt tőlem nem is olvashatott.
Ennél hosszabban, tudom, nem képesek koncentrálni.

Josef (K.) 2010.02.09. 18:23:58

@tölgy:
Épp ezt mondom én is. Neked itt a Konzin nem érdemes belemenned hosszú fejtegetésekbe, mi a "szarkupac"-ozó, "koffer"-ező tölgyet szeretjük.

HaKohen 2010.02.09. 18:40:53

@Josef (K.):

De ugye most nem a jereváni rádiót idézted?

Regno delle Due Sicilie · http://regnodelleduesicilie.blog.hu 2010.02.09. 18:42:46

"rúgja szét ezt a ballibnek nevezett szarkupacot"? nem inkább "szarja le ezt a ballibnek nevezett lókupecet"?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.09. 18:44:40

@Josef (K.): megható a ragaszkodása és vonzalma, de tájékoztatnom kell, heteroszexuális férfi vagyok.

Regno delle Due Sicilie · http://regnodelleduesicilie.blog.hu 2010.02.09. 18:53:42

tiltakozom Josef (K.) elnyomására tett alattomos, antidemokratikus kisérlet ellen! a peticiót itt lehet aláirni...

Josef (K.) 2010.02.09. 18:58:44

@tölgy:
Én ellenben heteroszexuális nő vagyok, de ki kell ábrándítsalak, a szeretet szó többjelentésű. Szövegkörnyezet....ááá, de minek is magyarázok itt ilyenről.
A lényeg: amikor a Bibliában olvasod ezt a szót, akkor ne a testi szerelemre gondolj, ok?

Josef (K.) 2010.02.09. 18:59:32

@Regno delle Due Sicilie:
Ja, mindjárt elindul a Per is ellenem.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.09. 19:17:25

@tölgy: hol itt a Biblia?
Ma már ne igyon/szívjon többet.

Josef (K.) 2010.02.09. 19:20:30

@tölgy:

"@tölgy: hol itt a Biblia?
Ma már ne igyon/szívjon többet. "

Tölgyem, most már sajátmagadnak küldöd az üzeneteket?
Talán tényleg meg kellene fogadnod a sajátmaganak küldött üzenetet.

Regno delle Due Sicilie · http://regnodelleduesicilie.blog.hu 2010.02.09. 19:39:08

maguk előre isznak a medve bőrére, ráadásul itt nyilvánosan? én balga meg azt hittem itt mindenki a józan észre hagyatkozik...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.09. 19:48:31

@Josef (K.): Józefina, többet néztem ki magából. Esetleg találhatna egy vessző vagy ékezethibát.
Remélem 90D, ha már.

Josef (K.) 2010.02.09. 19:54:34

@Regno delle Due Sicilie:

Jó, jó, de a józan ész is folyadék formájában (anyatej) jut el hozzánk.
Ezt péntek óta illik tudni! Elfelejtette? Ejnye!

Josef (K.) 2010.02.09. 20:07:52

@tölgy:

Tölgyem, már megegyeztünk, hogy itt a Konzin nem lehetnek nagy elvárásaid. Ráadásul hozzád hasonló kvalitású vitapartnert színvonalasabb helyen sem talál az ember. Ergo maradnod kell a mi színvonalunkhoz méltó "szarkupac"-ozásnál.

BékésMárton 2010.02.09. 20:18:15

@Josef (K.): Soha nem hívtak, életem 27 éve alatt egyszer sem "Béká"-nak, nem tudom, ezt a hülyeséget honnan veszed. Ha pedig ismersz, hiszen erre utalgatsz, akkor legjobb lenne, ha névvel vállalnád a dolgot, úgy volna tisztességes.

Josef (K.) 2010.02.09. 20:22:07

@BékésMárton:
Béka, nyugi már, nem kell szégyellni a gyerekkori beceneveket.

(És láthatod @HaKohen: , hogy mi tegezzük egymást Békával)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.09. 22:01:57

@Josef (K.): hogyan lehetne még másképp is nevezni a szarkupacot, mint szarkupacnak? És minek? Van rá egy jó kifejezésünk, használjuk.

Josef (K.) 2010.02.09. 22:22:10

@tölgy:
Teljesen egyetértek. Orbánnak pedig szét kell rúgnia a ballib szarkupacot, ahogy írtad.
Eközben majd "Nádasék rettegve ücsörögnek a kofferjaikon", ahogy azt szintén írtad.
Teljesen rendben van. Semmi kivetnivalót nem találok ezekben a konzervatív megfogalmazásokban. Miből gondolod, hogy problémam van ezekkel a mondatokkal?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.09. 23:13:48

@Josef (K.): úgy látom szorosan követi az életpályámat. Esetleg ha megtenné, hogy pontosan megadja hol is mondtam ezt: "Nádasék rettegve ücsörögnek a kofferjaikon".
Amennyire tudom, valóban így tesznek. Vagy Magácska másképp tudja?

HaKohen 2010.02.09. 23:16:17

@tölgy:

"Esetleg találhatna egy vessző vagy ékezethibát."

A vessző után kötőjel kell, így: vessző- vagy...

HaKohen 2010.02.09. 23:18:38

@BékésMárton:

(Elkomorul és összevonja a szemöldökét.)

Érted, @Josef (K.)?

HaKohen 2010.02.09. 23:21:33

@tölgy:

Na itt jön az én röghöz kötött, földön álló... micsodám is? Ja, valami empirikus meg színes, mint az élet stb.

Ugyanis én nagyon sok szarkupacot látok. Sokfélék és színesek, mint a konzisok.

Josef (K.) 2010.02.10. 00:26:53

@tölgy:
Ó, hát nem olyan nehéz azt megtalálni. Gondolkozz! Remélem menni fog.
Copyzok neked még egy kicsi részt a bejegyzésből (a "Nádasák" miatt nem is szóltam, lehet, hogy ez zavart meg téged?) :
"Most, hogy a fidesz közel áll a kétharmados többséghez, Nádasák rettegve ücsörögnek a kofferjaikon"

@HaKohen:
Béka mostanság mindig elkomorul, amikor a gyermekkoráról beszélünk. Pedig nincs mit szégyellni rajta. Idővel majd kinövi ezt is.

Josef (K.) 2010.02.10. 00:36:01

@tölgy:
Lásd, kivel van dolgod...
Adok még egy segítséget: egy Reak/Mandis bejegyzést kell keresned, amely (micsoda meglepetés!) Nádasról szól, ahhoz szótál hozzá a fenti módon.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.10. 08:32:14

@Josef (K.): igazán kedves Magácska. Köszönöm. Nem is emlékeztem rá, de nagyon találó kép. Legalább, mint a szarkupac szétrúgása.
Látja, ezért jó, hogy vannak hódolók, emlékeztetnek a zsenialitásomra.

BékésMárton 2010.02.10. 10:54:58

@Josef (K.): továbbra is azt tudom mondani, hogy teljesen el vagy tévedve, talán arra a másik, szintén Békés Mártonra gondolsz, aki a Corvinuson tanul és nálam vagy 5 évvel fiatalabb
fontoskodó, sokat (sem) sejtető kommentjeid alapján egy igazi provokátor vagy, aki másokat betámad, de a nevét nem vállalja
amennyiben ez így fojtatódik, a legnagyobb örömmel fogom kérni kitiltásod, ugyanis ilyen esetben abszolút a cenzúra mellett állok

szergej-szergejevics 2010.02.10. 14:03:57

Jaj,jaj,jaj ez a Viktor, ez a Viktor. Mit fog tenni, mit fog csinálni nem tudom, de sejtem, igen sejtem. Rendbe teszi az egészségügyet: vizitdij 1000.-Ft. Nem változtat a nyugdijrendszeren, csak a nyugdijakon- csökkentés. Ez tuti. Családipótlék emelés - hiú ábránd marad. Na és kismamák, nehogy már azt gondoljátok, hogy újra 3 év a gyes, nagy szar. Marad igy minden ahogy van. Na de jó is ez igy. Én már szurkolok is Viktornak. Egy amit nem emészhetek meg és ez nem más, mint a papok. A sok, meleg, pedofil, hazug, léhütő, munkakerülő, hókusz-pókuszoló, slafrokos idióták. Gyülölöm a papokat, gyülölöm, gyülölöm. Mekkora pénzeket emelnek le tőlünk, igen tőlünk az adófizető emberektől. Ez a Viktor hogy ereszkedhetet le ezekhez a szélhámos bandához. A világ összes háboruja, harca, mindig ezek miatt a semmire valók miatt robbant ki. Ez a Semmilyen Zsolt, hát a fasorba sem jegyzik őket, de ugy ugat, mintha 30-40% támogatottsága lenne és közben mérni sem lehet őket.

Josef (K.) 2010.02.10. 15:07:22

@BékésMárton:
Igen, a "fontoskodó" jelző tényleg illik arra a Békésre, akit ismerek. De nem keverlek össze senkivel. :) A kitiltással, cenzúrával való fenyegetés pedig helyes eljárás, így kell bánni a felségsértőkkel! Csókollak, Béka!

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2010.02.10. 15:13:15

@Josef (K.):

A magánjellegű (személyeskedő) hozzászólásokat ne itt! Ha van valami megbeszélni valód Marcival, azt privátban!

ps: a post dadaizmusa lassan kispolgárivá válik a kommentek mellett.

Josef (K.) 2010.02.10. 15:29:59

@bazalttufa:
Ó, tökéletesen egyetértek!
Személyeskedő hozzászólásokat nem illik egy komoly reakciós posthoz írni. Inkább vegyünk példát egy komoly reakciós szerzőtől, tölgytől, hogy hogyan kerüljük el a személyeskedő hozzószólásokat. Csak az itteni hozzászólásaiból idézve is tanulhatunk tőle személytelenkedni:
-"hosszabb szöveget a maguk esetében meg sem próbálok"
-"Ennél hosszabban, tudom, nem képesek koncentrálni"
-"megható a ragaszkodása és vonzalma, de tájékoztatnom kell, heteroszexuális férfi vagyok"
-"Ma már ne igyon/szívjon többet"
-"Józefina, többet néztem ki magából. Esetleg találhatna egy vessző vagy ékezethibát.
Remélem 90D, ha már"
Önkritikát gyakorlok, elhatárolódom magamtól, és ezentúl igyekszem éppen annyira kerülni a személyeskedést, mint tölgy.

HaKohen 2010.02.10. 15:36:06

@szergej-szergejevics:

"Gyülölöm a papokat, gyülölöm, gyülölöm." Melegen ajánlom neked is, amit Czeidler Orbán (nem a Viktor!) ajánlott nekem itt vagy három nappal ezelőtt:

gyuloltellensegeink.blog.hu/

Élvezni fogod.

(Ja, és az avatarodon az te vagy ezzel a névvel?)

HaKohen 2010.02.10. 15:40:30

@bazalttufa: @Josef (K.):

Most akkor ez itt a Konzi vagy a Kettős Mérce?

A posztot pedig elrakom a "Kispolgári dadaizmus" címkéjű skatulyámba.

Persze, a kommentek nélkül, mert azokat ki kell moderálni mind egy szálig. Hadd hulljon a férgese!

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2010.02.10. 15:43:05

@Josef (K.):

Csípkelődéssel nincs probléma. Ha valaki vevő rá, beszáll a játékba. Békés Marci láthatóan nem volt vevő (nem csipkelődésnek vette) és onnan ez vagy privát, vagy nincs. De biztosan nem ez és nem itt a helye.

Köszönöm a megértést!

HaKohen 2010.02.10. 15:43:12

@Josef (K.):

Szerintem tölgy nem reakciós, hanem ideológus.

Josef (K.) 2010.02.10. 15:43:47

@HaKohen:

A Konzin nincs semmiféle kettős mérce! Mit képzelsz?

Tisztelt Olvasók!
Én kérek elnézést HaKohen helyett is!

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.10. 15:46:18

trollalíra-líralam,
trollalíralamm...

HaKohen 2010.02.10. 15:46:28

@bazalttufa:

Csipkelődés???????!!!!!!!
Irónia, barátaim, irónia.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2010.02.10. 15:46:37

@HaKohen:

Nincs kettős mérce, és egyelőre moderálás sincs. Indoklás eggyel feljebb.

HaKohen 2010.02.10. 15:49:03

@Loxon:

Khm...

(Amint Regno delle due Sicilie fentebb igen találóan megjegyezte, megfáztam ebben az ájerben.)

Josef (K.) 2010.02.10. 15:51:11

@bazalttufa:

"Köszönöm a megértést!"

Ok, igazad van. Ezentúl majd megértéssel viszonyulok azon embertársaim felé, akik nem értik a csipkelődést. (Tölgy nyilván előre tudta, hogy én értem a csipekelődést.)

HaKohen 2010.02.10. 15:51:18

@bazalttufa:

Egyetértek, és kösz hogy egyetértesz a tiédhez képest eggyel feljebb található hozzászólásom indoklásával.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2010.02.10. 15:56:42

@HaKohen:

Általában vevő vagyok az iróniára, de ha Josef (K.) "békázása" csak irónia volt és nem utalgatás valami valóságosra, vagy valóságosnak gondoltra, akkor az iróniának vagy harmatgyenge, vagy rekonstruálnom kell azt, amit a szóról eddig tudtam.

ps: rekonstruáltam, gyenge.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2010.02.10. 15:59:45

@HaKohen:

Please! Olcsó poénok, diszkont áron? Fájok.

Josef (K.) 2010.02.10. 16:02:01

@bazalttufa:

Itt valami nagy félreértés van, én nem merném venni a bátorságot, hogy ironizáljak a Konzin.

Refuse/Resist! 2010.02.10. 16:07:02

@Loxon:
hadd növeljem én is a Hozzáadott Értéket:
Tri-tra-trollala!

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2010.02.10. 16:07:11

@Josef (K.):

Ez már egy fokkal jobb (ügyes csúsztatással ugyan), de a diskurzus most már egy cirkuszi óriáskerékre emlékeztet, én pedig, így a tizedik kör után, engedelmükkel kiszállnék belőle.

Arrivederci

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2010.02.10. 16:10:37

@Josef (K.): nézze, többen már gyanakodnak. Szeretném tisztázni: én mást szeretek.

Josef (K.) 2010.02.10. 16:13:34

Fordítva történt, én épp ott kapcsolódtam be a kommentelgetésbe (lásd: @Josef (K.): ), amikor láttam, hogy az iróniát igazán értő Konzisok hogyan nyilatkoznak. Tanulni szerettem volna tőlük!
Na, én is búcsúzom.
Szebb jövőt?

Josef (K.) 2010.02.10. 16:15:00

@tölgy:

Összetörte a szívem :(. Akkor tényleg megyek...

Josef (K.) 2010.02.10. 16:18:28

@Josef (K.):

Ahh, rossz helyre tettem a linket, de meg tudjátok keresni, hogy hol kapcsolódtam be a kommentelgetésbe, na..

Refuse/Resist! 2010.02.10. 16:19:15

@Josef (K.): Honnan tudod, hogy Békés Márton nem ironizál?
Mert nem használ emotikonokat? Vagy ne adj Isten, iróniamétert?

Josef (K.) 2010.02.10. 16:23:09

@Refuse/Resist!:

A Konzisok sosem használnak iróniamétert vagy emotionokat!
De már vagy háromszor elbúcsúztam innen. Engedjetek...

Regno delle Due Sicilie · http://regnodelleduesicilie.blog.hu 2010.02.10. 19:33:13

annak idején az utánozhatatlan Rónai Andrisnak volt egy blogbejegyzése

"tudományos" "vita"

címen. attól tartok itt is valami ilyesmi zajlott. de mostmár legalább tudjuk, hogy van kispolgári és kispolgáriatlan (sic) dadaizmus, BM-nak remek, de ügyesen elrejtett humora, HaKohennek pedig kellemetlen náthája (jobbulást!). a hódolatot lehet cenzúrázni, a cenzúrának meg hódolni. Loxon meg hamar berekedhet ennyi énekléstől, ha nem öblítget közben szorgosan forró teával.

Josef (K.) 2010.02.10. 20:56:01

@Regno delle Due Sicilie:

Milyen vita? Én egyetértettem az összes hozzászólóval. A hozzászólásokból szerintem inkább az alábbi két tanulságot vonhatjuk le:
1) Ahogy tufa nagyon helyesen jelezte, megértéssel kell viszonyulnunk azon embertársaink felé, akik nem értik a csipkelődést. Különben jön a tiltás, a cenzúra.
2) Ha egy lány megcsokól egy békát, akkor ne csodálkozzon, ha az ... hát ... ha nem is királyfivá, de legalábbis royalistává válik.

Czelder Orbán 2010.02.10. 21:36:23

Igazi ízléses, polgári, minden ízében konzervatív beszélgetés.
Ilyenkor érzem igazán, hogy jó dolog kelet-európainak lenni.
Óh, irónia, ugyanmár! Martens bakanccsal se lehetne nagyobbat rúgni, taposni a másik lelkébe, mint a Konzi úgynevezett iróniájával.

Én már csak tudom. (kacsint) (kacsint)

Regno delle Due Sicilie · http://regnodelleduesicilie.blog.hu 2010.02.10. 21:46:08

@Josef (K.): nem vita, kedvesem, hanem "vita". ebbe a kategóriába sok minden belefér, tág és laza egy halmaz, olyan mint a tudomány - figyelem! vigyázat! az idézőjel lemaradt, magasfeszültség, dada, stb.

Josef (K.) 2010.02.10. 22:05:33

@Regno delle Due Sicilie:
Helyes!

Komolyra fordítva a szó, tökre tetszik a blogod. Különösen az a rész, amikor a Bandiera testvérek felkeléséről írsz és belinkelsz a youtube-ról korabeli forradalmi dalokat. Mind az öt dalt meghallgattam, és teljesen egyetértek az elemzéseddel ezzel kapcsolatban. Írsz erről többet is?

Regno delle Due Sicilie · http://regnodelleduesicilie.blog.hu 2010.02.10. 22:49:10

@Josef (K.): több mint blog, kevesebb mint virtuális ;)

szemlátomást nagy híve vagy a háttérinfóknak, de ezek cserélése is inkább privátim bonyolítandó...

HaKohen 2010.02.10. 23:20:13

@Czelder Orbán:

"Óh, irónia, ugyanmár! Martens bakanccsal se lehetne nagyobbat rúgni, taposni a másik lelkébe, mint a Konzi úgynevezett iróniájával."

Nahát, milyen gyönyörű képzavar. Én is szoktam ilyeneket, de a lélekbe rúgó Martens igazán kreatív. Valaki valamelyik blogról gyűjti a képzavarokat, de már elfelejtettem, hogy ki.

Én érteni vélem, hogy a Konzi iróniája úgynevezett. De most kire gondolsz?

Czelder Orbán 2010.02.11. 10:05:52

@HaKohen:
Lehet, szarkazmust kellett volna írnom, de itt ugye az "irónia" a trendi. Blöe.
Maga is megéri a pénzét.

HaKohen 2010.02.11. 16:12:12

@Czelder Orbán:

"Maga is megéri a pénzét." Ezt már anyám is mondta annak idején - isten nyugosztalja. És miért, nem volt igaza?

Én nem a szarkazmust hiányoltam. Csak azt kérdeztem, hogy kire gondolsz amikor a Konzis iróniáról szólasz? Békés Mártonra? Bazalttufára? Vagy valamelyik kommentelőre? Mert az magyarázatra szorulna, hogy az idetévedő kommentelők mennyiben képviselik a Konzit. Stb.

zsögödbenő 2010.02.11. 21:10:01

@BékésMárton: ehhez már csak azt lehetne hozzáfűzni, hogy a "betámad" szó használata nyelvhelyesség szempontjából igen aggályos, ugyanakkor a "fojtatódik" egyenesen vétek....

HaKohen 2010.02.11. 22:03:59

@zsögödbenő:

Hejesen: 'nyelvhejesség', 'aggájos'. És mi bajod van a 'fojtatódik'-kal? Az MTA Nyelvhejességi Bizzotsága (ha van még ijen) is megnyalhatná az ullyát, ha ijet tudna kitanálni. Neszpá?

A 'betámad'-dal sem tudom, hogy mi balyod. Ha van kitámad, eltámad, rátámad, feltámad (bizonyos vallásokban), letámad, odatámad - sőt odatámaszkodik, nos akkor mér' ne lehetne betámad?

HaKohen 2010.03.23. 19:07:58

Hát most valami irracionális késztetéstől (minden késztetés gyökerét tekintve irracionális, úgyhogy ez szimpla pleonazmus) hajtva elolvastam több, mint egy hónap után ezeket a kommenteket. (Talán nem irracionális késztetés volt, hanem pillanatnyi elmezavar?!)

Hát helyenként hangosan röhögtem. És gratuláltam önmagunknak ahhoz, hogy mit sikerült kollektíve összehoznunk.

Mivel a Konzin vagyunk, le kell vonnom az ideológiai tanulságot is: Egy kollektíva olyan kiválóságot is tud produkálni, amit az individuum soha. Vagyis a kollektivizmus magasabbrendű az individualizmusnál. Qu.e.d.

(Hát nem sokkal többet érnek az ilyen szellemi pengeváltások, mint pl. azon rugózni, hogy milyen a Fidesz plakátja? - na és hol van már az a plakát?)

HaKohen 2010.03.23. 19:15:14

És ha elfelejtettem volna: rendkívül szellemes kommentjeinket természetesen a rendkívül szellemes és eredeti poszt váltotta ki.

OLVASÓK SZÁMA

AKTUÁLIS TÉMÁINK

MANDINER

Nincs megjeleníthető elem

JOBBKLIKK

Nincs megjeleníthető elem

CREATIVE COMMONS

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása