Fontos és kevésbé fontos dolgok

phaidros I 2008.07.08. 12:37

Barátaim! A Köztársaság végveszélyben van.

A néhány száz, de természetesen(?) az összes többi meleget, sőt a romákat, zsidókat is képviselő felvonulót és az őket védő rendőröket megtámadó néhány száz, még a Bombagyár szerint is idióta fanatikus homofóbról kiderült, hogy fasiszták -> Jobbikosok -> jobbosok = Fideszesek. Láthatjuk, hogy Magyaroszágon egy hangos és agresszív kisebbség tartja rettegésben a normális többséget (természetesen itt nem az uborkáról van szó, dacára az uborkaszezonnak, vagy épp azért - az más, azzal most nem érünk rá foglalkozni).

Mindig tettre kész kormányfőnk a tőle megszokott kitörő energiával elkezdte szervezni a Demokra Magyar Chartát. Készülhet valami különösen vaskos kiáltvány is, minimum 2 millió aláírással, ezért a 2 hónappal későbbi időzítés - az meg aljas rágalom, hogy azért, mert akkor kezdődik a kisebbségi kormány nehéz időszaka, az új parlamenti időszak, a költségvetési tárgyalással együtt. Aki esetleg megpendíti, hogy talán direkt történt így az egész, az úgyis csak egy jobbosnáci (minden baloldali homofób, rasszista, antiszemita  automatikusan jobboldalinak számít, kétszeresen számolva, büntiből).

Horn Gábor is végighaknizta a médiát, miszerint őt megverték. Mondjuk az igazán érdekes akkor lett volna, ha az a rendőr verte volna szájon, aki ott hagyta, igy sajnos csak sima garázdaság áldozata, nem pedig rendőri erőszaké, így ezért nem jár az igen vicces "Mártíriusz" jelző. De hát nem kellett volna odamennie. (Elnézést, nem szándékosan idézek folyamatosan liberális politikusokat.) Sajnos, Magyarországon rossz a közbiztonság, ez van, uborkát is lopnak, tetsziktudni.

Az előbb olvastam, hogy nem körültekintően tervezett és felesleges volt a kőröshegyi völgyhíd építése az Állami Számvevőszék szerint. A több mint 300 milliárdos sztráda feleslegesen volt nagyon drága. De ez nem lényeges, most nem érünk rá falvak költségvetésébe, vagy a konvertibilis lélegeztetőgépekbe átkalkulálni a kidobott tíz- vagy százmilliárdokat. Barna veszély van, barátaim, tegyük a dolgunkat!

Update: amint egy szerzőtársam megjegyezte, mintha bevált volna a makarenkói pofon...


A bejegyzés trackback címe:

https://konzervatorium.blog.hu/api/trackback/id/tr47557844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Konzervatív 2008.07.08. 12:58:48

Hihetetlen ütős lett,halálra röhögtem magam!:)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.08. 13:11:37

Ne bagatellizáld itten a barna veszélyt, azistenitmá! Szégyelld magodat, összefonódós!
Mész az árokásóra meglásd:-DDD

phaidros 2008.07.08. 13:12:58

Oks, csak kérném, hogy közvetlenül Debreczeni "Ocskay" József mellé kerüljek.

Ferragamo 2008.07.08. 13:28:29

Lehet hogy módszeresen végig kéne verni az összeset, hogy felszálljon a köd?
"És valamennyiünk közérzete javult most,
hogy rendszeresen verhettük a Török Szultánt."

Reaktor 2008.07.08. 14:32:27

Horn Gabor csak nem akarta, hogy az SzDSz egyetlen megmaradt utolapjat is magahoz vegye a Feri.

Most, hogy nincsenek kormanyon, mi massal tudnanak sajtoban maradni? Oroklesi adoval, kresz modositassal?

Reaktor 2008.07.08. 14:34:06

Pedig milyen szep lenne a magyar charta...
Feri egyutt vonulhatna kez a kezben Tasnadival.

rolika 2008.07.08. 14:55:21

nem semmi. minden, amit leírsz, igaz, megtörtént, politikai elitünk megcselekedték és halálra röhögjük magunkat...

azt valaki elmagyarázhatná végre, mire fel is van az ász. időről időre megállapítja, hogy k.rva nagy pénzszórás van, aztán nem történik semmi. nincs felelős, nincs bukta, nincs börtön. akkor olcsóbb lenne, ha nem lenne ász.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.08. 14:56:21

Én már eljátszottam a gondolattal, hogy egy időben, egy helyen vonul fel a Magyar Gárda és a Magyar Charta, a tájékozatlanabbak meg kutatják-keresik saját csoportjukat. Igazi fejetlenség lenne, a kis hamis Ferenc jól összezavarná a népet.

Konzervatív 2008.07.08. 15:03:18

Hogy jöttök ti ahhoz,hogy kétségbe vonjátok a köröshegyi völgyhíd építését???!!!!:)
Pedig Kóka doktor szerint nagy szükség volt rá,és később Ferenc testvér is "áldását" adta rá!

rolika 2008.07.08. 15:07:35

hordható a vörös csillag!!! bazz ilyen nincs!!!
index.hu/politika/belfold/vcsill0708/
bocs az offért de nem bírtam ki

phaidros 2008.07.08. 15:11:53

Rolika,
hordják csak. És állítsanak mindegyik mellé két rohamládát is. Szerintem ha ilyet látok, még én is leköpöm, úgyis jobbosnáci vagyok.

Konzervatív 2008.07.08. 15:41:17

A vörös csillag előbb-utóbb csak elrohad már.Meg az EU is,sztem az ilyen dolgok már a hattyúdal jelei...Egy olyan eszme jelképét lehet hordani,amely még a nácizmusnál is sokkal több áldozatot követelt.De ez jórészt a nyugat-európai baller értelmiség hiábája-szerintük a komcsik jó gyilkosok voltak a nácik meg rosszak.Sztem nincs különbség jó és rossz gyilkosok közt.Csak GYILKOSOK vannak!A témában egyedülálló Jean Sévillia:Az értelmiség terrorizmusa c. könyve!

ekkerjoz 2008.07.08. 15:42:03

Az egész hecc megérte, akármennyi adóforintba került, mert belföldi és eu-parlamenti, úgynevezett politikus is testközelben érezhetett pár pofont. Úriember lévén aggaszt, hogy nőre (autójára) emeltek kezet, de párnakönyvet író, és modorosságából élő liberálpolitikus nem lehet polgári értelemben vett nő, tehát elvileg verhető.
Eljátszok a gondolattal, hogy egyszer, ha szerencsénk lesz, Lendvai "lassan mondom, hogy Orbán Viktor is megértse, nem lesz gázár emelés" Ildikó Gucci pumpsát kapja a hóna alá, úgy szalad a korábbi rajongói elől.
Most lett elege Gyurcsánynak? Eddig tűrt békével? Kellett pár pofon? Persze, ez nem volt benne a műveleti tervben...
Szánalmasak.

phaidros 2008.07.08. 15:46:26

Ekkerjoz, ehhez csak azt tudom hozzáfűzni, amit az egyik kommentező mondott asszem az Origo-n: "betelt a pohár - mondta Gyurcsány, és elővett egy másikat". :D

MEDVE1978 2008.07.08. 15:47:42

Az ÁSZ jelentés a tipikus magyar langy kategóriája. Adott a magyar hivatal, a maga lomhaságával, napi politikának és hatalmi érdekeknek való teljes kiszolgáltatottságával, alulfizetett és korrupt szerencsétlenjeivel. Adott az államot ahol tudja meglopó kivitelező, aki csak az orráig lát. És bizony itt van az ÁSZ is, aminek az emberei persze kurvára nem értenek az egészhez, de mindig megmondják a frankót, ami mindig mindenkire elmarasztaló.

No persze a jelentés hatása egyenlő lesz a nullával. Egy darabig az ellenzék emlegetni fogja, aztán hagyják a fenébe.

phaidros 2008.07.08. 15:50:14

Tulképpen csak leírta a hivatal, amit eddig is tudott mindenki, aki járt már Kőröshegynél és mondjuk Horvátországban.

___________________________ (törölt) 2008.07.08. 15:52:29

Ezen a csillagos dolgon én is frászt kapok. És előre látom, hogy mi lesz a reakció rá a másik szélsőségnél. Attól is.

Konzervatív 2008.07.08. 15:55:10

Shenpen:
Remélem ma este az ATTAC összecsap a hungaristákkal
a Hősök terén!
Rendezők:Thürmer Gyula és Tomcat

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.07.08. 15:58:16

"Update: amint egy szerzőtársam megjegyezte, mintha bevált volna a makarenkói pofon..."

Ennyire rohadt aljas mondatot még nem láttam leírva!
Helyettetek szégyenlem magam!

phaidros 2008.07.08. 16:03:34

Mártmint a szemedben? :)

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.07.08. 16:06:57

Tippelhetek, hogy ki volt a szerzőtárs, aki "makarenkózott"?

:/

phaidros 2008.07.08. 16:08:44

Természetesen Kuncze Gábor, nem jöttetek rá? :(

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.07.08. 16:08:58

phaidros ·

Ez ne poén...

Ha nem tudod, hogy mi a makarenkói pofon, ki adja, és miért, akkor ne írd le, csakazért, mert ismerős a szókapcsolat.

Ha meg tudod, és _tényleg_ úgy érzed, hogy az az ominózus pofon makarenkói volt, akkor csak sajnálni tudlak, Téged, meg az elvtársaidat is.

phaidros 2008.07.08. 16:13:25

Csodálkozol rajta, Zsömi? Nácik vagyunk, szemet lövetünk ki, Mártíriuszozunk és és jóízűt röhögünk rajta, most meg a makarenkói pofon is. Húzd alá a felsorolásból, ami Neked tetszik, és kezdj vele amit akarsz, én most megyek haza.

phaidros 2008.07.08. 16:22:58

Indulás közben eszembe jutott, lefelejtettem azt, hogy komcsik is vagyunk, ugye, Makarenkó miatt.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.08. 16:27:35

Phaidrosz a ,,mártíriuszozás" felemlegetésével és a makarenkói pofon hasonlat idézetével is a kettős mércére próbált rávilágítani.

Persze, hogy nem szeretnénk olyan országban élni, ahol csak úgy politikusokat vernek meg állásfoglalásaikért, meg ügyek melletti kiállásokért (függetlenül attól, hogy egyébként azokkal kapcsolatban mit gondolunk). De ha egyszer a parlamentben egy, rendőrök által megvert képviselőn röhöghet a ,,liberális párt" a frakcióvezető beszólása kapcsán, akkor talán ez sem túlzás.

phaidros 2008.07.08. 21:03:19

Állásfoglalásaikért alapban nem. De egy pofont tényleg megérdemelt az az országos, akkor még kormányon lévő párt egyik főpolitikusa, aki képes benyilatkozni, hogy letojja az országot, neki az SZDSZ fontosabb. Kiváncsi volnék, van-e még olyan ország, ahol ezt bárki megteheti, következmény nélkül.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.07.08. 21:22:32

phaidros · konzervatorium.blog.hu

Szerintem csak simán primitív vagy, de mindegy...

Talán, majd egyszer felnősz, és megérted, hogy miről beszélek.
Vagy esetleg találkozol olyanokkal, akiknek hiszel, és már felnőttek.

Makarenkói pofonnak nevezni azt a pofont, amit a csőcsele oszt ki, és azt állítani, hogy bevált, merthogy lám, már az sem akar kartázni, aki kapta, kibaszottul nem vicces, főleg, ha igaz.
Ha meg nem, akkor sem.

Királyi Rák

Jah, azt hittem itten nem Horn Gáborhoz, meg a szadeszhoz igazodnak az emberek, hanem mondjuk valamiféle olyan dologhoz, ami magasabb röptű, meg mittomén, olyan konzerves...

Egyébként nekem az a gondom ezzel, hogy ha makarenkóinak van nevezve a pofon, akkor az jogosan jár, és ki lett érdemelve.
Ez pedig kurvára nem vicces.

És az sem hogy kezdődik az összezárás, meg a magyarázkodás, hogy másik kezdte...

phaidros 2008.07.08. 21:52:37

Zsömle,

"Szerintem csak simán primitív vagy, de mindegy..."

"Talán, majd egyszer felnősz, és megérted, hogy miről beszélek.
Vagy esetleg találkozol olyanokkal, akiknek hiszel, és már felnőttek."

Ez vagy Te, Zsömle.

bazsesztoni sziligan 2008.07.08. 22:17:58

Konzervatív 2008.07.08. 15:03:18

Nemhagytál ki valakit a felsorolásból?

"Nagyjából tíz év alatt összesen 47 tervváltozat készült, ezek közül azonban – az önkormányzati törvényben biztosított jogával élve – az 1800 lakosú kőröshegyi és a 2300 lakosú balatonföldvári önkormányzat mindössze egyet, a most megvalósuló völgyhidas megoldást támogatta. A két településsel végül 2000-ben sikerült megállapodni a völgyhidas megoldásról, s azt önkormányzatok képviselő-testületei 2001 februárjában fogadták el. ... ... A sztráda nyomvonalának kijelölése tehát végül az Orbán-kormány, a megvalósítás pedig Gyurcsány Ferenc miniszterelnöksége idejére esik..."
(hu.wikipedia.org/wiki/K%C5%91r%C3%B6shegyi_v%C3%B6lgyh%C3%ADd)

Esetleg valakik kiállítottak egy számlát, amit kicsit később kellett kifizetni? És már nem is nekik jutott a haszon... Felháborító!

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.08. 22:20:30

bazsesztoni sziligan 2008.07.08. 22:17:58

Az ÁSZ jelentésből világosan kitűnik, hogy téves ez az információ ami fenntvan a wikipédián.

Majd ha lesz időm kijavítom.

___________________________ (törölt) 2008.07.08. 22:22:00

Zsömikém,

neked amit meg kéne értened, az többek között a perspektíva. Nem, nem jó az, ha egy polgárt megpofoznak és sörrel leöntenek. Nem, nem lesz az attól rosszabb, ha az egy politikus. Inkább enyhítő, mint súlyosbító körülmémny :-) De ezzel együtt nem jó, persze De nem is a legrosszabb, ami aznap történt.. A perspektíva viszont azt jelenti, hogy aznap, amikor ez történt, történt az országban statisztikai átlag alapján biztos pár száz haláleset, abból bizonyára egypár gyilkosság, és így tovább.

Az az egyik bajom a libikkel, hogy nem értitek, hogy morálisan vagy akár gyakorlatilag nézve tök mindegy, hogy mi miért történik. Szerintetek rosszabb buzibárt felgyújtani, mint családi házat, rosszabb valakit a politikai nézeteiért pofánverni, mint azért, mert nem tetszik a hajviselete. Nem, nem rosszabb, hótt ugyanolyan. És innen kezdve a perspektíva azt jelenti, hogy basztak már vagy négyszer pofán diszkóban. Elég jól túléltem. Hadd ne kelljen már gyászolni ezen. Elítélem, igen, de csak ugyanúgy, mint az ezer másik garázdaságot, könnyű testi sértést. Nem ítélem el még jobban csak azért, mert politiikus kapta, politikai nézeteiért. Miért kéne. Nem ti akartok folyton értéksemlegesek lenni? Na én most az vagyok, nem nézem, hogy ki kapja és miért. Ja, hogy ki adja (huligán vagy rendőr) azt természetesen igen. Nyilvánvalóan.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.07.08. 22:38:36

Shenpen ·

A makarenkói pofonnal, mint kifejezéssel van bajom.
Azzal, hogy ki vagyon jelentve, megérdemelte az, aki kapta.

A makarenkói pofon ugyanis _nem_ értéksemleges...

Nah, akkor most értéksemlegeskedj...

GeeDawg2 2008.07.08. 22:50:28

br,
azert az ASZ jelentes sem szentiras...
Mindenesetre biztos, hogy a Szantod-Koroshegy-i onkormanyzat nem csak egy nyomvonal tervet targyalt. vagy ha igen, rogton megbeszeltek a kisajtatitasbol szarmazo egy fore juto nyereseget...

phaidros 2008.07.08. 22:52:34

Kolbi,

Annyira azzal van bajod, hogy a poszt többi részéhez azóta sem szóltál hozzá. Tipikus. Ha ez nem lenne, akkor egy j/ly problémát találtál volna.

Egyébként _nyilván_ azért makarenkói, mert megérdemelte. Sőt, az jutott eszembe, mégiscsak van igazság a Földön, visszagondolva a Mártíriusz ügyre.

Annál gusztustalanabb jelenet szerintem nem volt eddig a magyar politikában, mint amikor egy, az állam rendőrsége által az ismert módon összevert, bekötött fejű és karú politikust a kormánypárti politikusok kiröhögnek, és kigúnyolnak. Ez alapján, Te most a teljes akkori kormánypárti képviselőtestületet is primitívnek nyilvánítod, remélem, és akkor ok, én is az vagyok.Ha nem, magadat minősíted. ;-)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.07.08. 23:12:39

phaidros ·

A többi része egy vélemény, ami olyan, amilyen, a makarenkói pofozkodás viszont felmentés a pofozónak.
Ez miatt rinyálok.

Engem hidegen hagy a bosszú is, meg a káröröm is, igazából nem is értem, ezért nem tudok mit kezdeni azzal, hogy ezt a kiszólást párhuzamba állítod azzal, hogy bezzeg amikor Révészt meggyepálták a rendőrök ezek röhögtek.
Az sem volt szép dolog.
Sem a gyepálás, sem az, hogy röhögtek rajta.
De az, hogy mi történt Révésszel, az, nem ad felmentést annak, aki megpofozta Hornt.
Főleg nem ad olyan felmentést, amit Te osztasz ki.
Ha Révész áll oda, és kezdi el magyarázni, hogy én, mint Mártíriusz, segítek Neked kedves Gábor feldolgozni azt a makarenkói pofont, amit az élet osztott ki Neked, a csőcselék kezével, az egy dolog.
De Te nem vagy Révész Máriusz.
Te abban a meccsben kibic vagy, még akkor is, a annyira magadévá tetted a vélt, vagy valós sérelmeket, hogy pályán érzed magad.

bazsesztoni sziligan 2008.07.08. 23:13:27

br · sortores.blogspot.com/ 2008.07.08. 22:20:30

Akkor melyik része téves? A 47 változat? A terv elfogadásának időpontja? Nem ott valósult meg, ahová tervezte az Orbán kormány?

Mert azt, hogy lehetett volna máshová építeni, eddig is tudtuk.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.07.08. 23:21:20

Átemelem a jobbklikk.hu-ról a kommentemet ezzel kapcsolatban:

"A Környezetvédelmi Felügyelőség 2001 decemberében RKH készítését írta elő, az M7 Zamárdi-Balatonszárszó autópálya szakaszra az RKH 2002 februárjában készült el a „V” (völgyhidas) változatra.

A NIF Zrt. a 2001-2003 közötti időszakban, a végleges nyomvonal jóváhagyásával kapcsolatosan azt az információt szolgáltatta, hogy az „M” és „V” nyomvonal változatok egyeztetése és tervezése zajlott, további nyomvonal változatokat nem vizsgáltak."

Idézet az ÁSz jelentésből.

RKH = Részletes Környezeti Hatástanulmány

Az Orbán-kormány nem hagyhatta jóvá a völgyhidat, ha 2003-ban zárult le a nyomvonal tologatása. Azt hiszem ezt nem kell tovább kommentálni.

bazsesztoni sziligan 2008.07.08. 23:39:16

br

Bizonyára téved a wiki, mindenesetre nekem az jött le, hogy az önkormányzatok nem fogadtak el más megoldást.

Lehet, hogy a demokrácia csak némi anyagi haszon megszerzése reményében betartható hazánkban.

Mindenesetre sokkal szebb lett volna, ha 2002 előtt 3mr-ba került volna a pálya, 2003-tól meg 43-ba.
Mert így pont úgy néz ki, mint ahogy írtam.

phaidros 2008.07.08. 23:45:29

Zsömi,

értem a problémádat, és teljesen igazad van. Eszemben sincs felmenteni konkrétan azt, aki felpofozta. Őszintén megmondom, igazából nem is érdekel, ki tette, a csőcselék, egy rendőr, vagy egy frakkos úriember fekete cérnakesztyűben, khm-el megszólítva az említett "úriembert", majd utána többször is elnézést kérve.

Csak örülök neki, hogy valaki megtette. Úgy veszem, hogy a sors igazságos volt.

Viszont, elég érdekesnek tartom, hogy Te Révész Máriusz megverésének ügyét kizárólag Révész Máriusz problémájának tartod. Gondolom a Kruchina fivérekét, és a többiekét is.

Nem, nem kibicként mondom. Olyan állampolgárként, akinek elege van abból, amit a teljes "elit", de főleg amit a mostani kormány politikának nevezve művel. Szívem szerint az összeset felpofoznám, érintettként.

Ennélfogva kifejezetten örülök neki, hogy közülük pont az, aki még külön közölte is, nyeregbe érezve magát, hogy szarik az ország fejére (azaz az enyémre és a Tiedre is), és kizárólag a nyomorult szar kis pártja érdekli, ez kapott, értsd és mondd, _helyesen_ és _megérdemelten_ _makarenkói_ pofont.

És mint látszik, használt is. Többek között azért is, mert pont az érintett közölte, hogy mit csináljon Gyurcsány a Chartájával. Ennél nagyobb pofon nehezen jöhetett volna Fegyencnek, marad Lévai "Párnakönyv" Katalin és Szetey "Buzivagyok" Gábor, mint támogatás - kicsit kevés. Pech. Persze őszig sok minden történhet. Még az is lehet, hogy Fegyenc kijelenti, ha verik a buzikat, ő is buzi. :)

Viszont, ezt a makarenkói pofon dolgot nem én mondtam. Csak mélyen egyetértek vele, ezért is tettem be update-ként.

Te nem értesz egyet vele, emiatt primitívnek is nevezel, szíved joga. Lezárhatjuk a témát, és visszatérhetünk az eredetire?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.07.08. 23:53:16

Valamit félreértesz!

Nem azért nevezlek primitívnek, mert más a véleményed, mint az enyém, hanem azért, mert azt hiszed, hogy attól nem megy kartázni Horn, mert kapott egy pofont...

phaidros 2008.07.08. 23:59:53

Ja dehogy! De valszeg nem jó ötlet a privát talkon nyomott közvetlen szövegre utalni itt, másképp jön le a végén. De a lényeg, hogy pont aki a pofont kapta, az mondja azt, hogy fenét Charta, rendészeti kérdés. Horn szájából ez nagyon furcsa.

Nagyon úgy néz ki, hogy az SZDSZ-nek elege van Gyucsányból, nem kicsit, nagyon. Normál esetben ezen a lehetőségen kaptak volna. Most mégsem. Szerintem le akarják húzni a WC-n ősszel, akár saját magukkal együtt is.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.09. 00:52:01

Nem lehetséges egy pragmatikus magyarázat?

A Szadesz nem akarja, hogy Ferenc tesó a jogvédelmet is lenyúlja tőlük, és akkor lassan már tényleg téma és szövetséges csoport nélkül maradnának.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.07.09. 11:40:44

Tölgy

Ez szerintem is valószínűbb.

Sőt, ha sikerül kiakolbólítani a Gyurcsányot a bársonyszékből, simán visszamennek a kormányba.
Ehhez viszont az is kell, hogy Gyurcsány égjen be még a kartázással is.
Szal én abban egyszerűen nem tudok hinni, hogy Horn hirtelen pálfordulást követett el, megszédült, és inkább elmegy dolgozni, valami jókis csavargyári 6:00-14:30-as munkahelyre, hogy ne akadályozza az uruszágnak rendbetételét.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.07.09. 11:42:15

OFF

phaidros · konzervatorium.blog.hu 2008.07.08. 23:59:53

"De valszeg nem jó ötlet a privát talkon nyomott közvetlen szövegre utalni itt, másképp jön le a végén."

Hát igen, itt elég buhamságként "jött le". Szerintem is. :(

ON

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.07.09. 14:29:02

Nagyjából az iylen kolbászoszsömlék által csinált műbalhékra utalt a blogíró is. Amíg ő a makarenkói pofon, helyes használatáról értekezik, Addig elsiklunk az ilyen völgyhídas, pármilliárdos dolog felett. Mert az ugye senkit nem érint, na de nem tudni, mi ez a makarenkói pofon...????

Szégyeljétek magatokat, tokfák...;-)

phaidros 2008.07.09. 14:37:42

Vártam már ezt a hozzászólást. :)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.07.09. 14:48:49

VonPerez ·

Műbalhé mi?

Azért kell lenyelni békát, és megtűrni a kurucos stílust, mert drága a völgyhíd...

Szép!

phaidros 2008.07.09. 15:06:18

Kolbászoszsömlye,

a poszt tartalmához érdemben azóta sem szóltál hozzá. Ez sokat elmond. Nagyjából rólad szól a poszt, sajna. :(

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2008.07.09. 15:18:42

Érdemben szóétam hozzá.

Szerinted a kapott pofon egy megérdemelt pofon volt, ami jobb belátásra bírta Horn Gábort.

Kiderült, hogy ezt így gondolod.
Némi sallangként ott volt, hogy drága a völgyhíd, meg, hogy a fideszhez kapcsolhatók a tojásdobálósok.

Semjént ismerve, ezen nem csodálkozok, hogy felmerült a kapcsolat lehetősége, a völgyhíd pedig az egyetlen terv volt, amit szentesített az az önkormányzat, amelyiknek a területén áll.

Persze ettől még drága, és a fideszhezkötés hülyeség, de csomagkapcsoltan _nekem_ nem tudod eladni a kurucinfó stílusát, és azt sem, hogy Horn a megérdemelt pofontól jobb belátásra tért, és azt sem hogy elfogadjam azt, hogy bevált a pofon.

Próbálkozol, magyarázod, hogy ez rólam szól, és miattam olyan az ország, amilyen, ezzel a véleményeddel nem akarok vitatkozni, sőt büszke is vagyok rá, mert látom, hogy az olyanok miatt élhető még Mo, mint amilyen én vagyok, és nem süllyedt valami olyan szemlesütős hátulrólmellbe harsány elitista fasizmusba, mint amit Te képviselsz.

phaidros 2008.07.09. 15:40:10

Zsömle,

Próbálkozom? Én írtam a posztot. A címe, gunyorosan: fontos, és kevésbé fontos dolgok. Kb. a háromnegyede a "fontos", negyede a "nem fontos".

És benned végig dolgozott a beléd nevelt automatizmus, gyönyörű illusztráció vagy.

Bazmeg, Zsömi, az egyetlen fontos dolog az, hogy kilopják a szemünket, miközben minket megosztanak, hogy nyugodtan tehessék ezt. Miközben sírnak az 5 milliárdos népszavazás miatt, és közlik, hogy a vizitdíjat nincs honna pótolni. Mondják, hogy pazarlunk, miközben ők pazarolnak. De hozhatnám fel a példákat az Orbán-kormány ideje alól is, de arra ott vagy Te. De a lényeg, hogy makarenkó.

És én nőjek fel. LOL.

phaidros 2008.07.09. 15:41:04

"Kiderült, hogy ezt így gondolod."

Kiderült? Egyenesen mondtam, hogy megérdemelte, több posztban. És hogy a többi is megérdemelné. Sherlock Holmes. :D

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2008.07.10. 00:28:17

phaidros,

én is erőst csalatkoztam benned.
nyilván leszarod, mindenesetre elmondtam.

btw, nem megy neked ez a stílus.

Hadrian VII. · HTTP://KONZERVATORIUM.BLOG.HU 2008.07.10. 01:18:57

Rohadtul nem érdemelt pofont a csőcseléktől Horn Gábor - szégyen, ami történt. Igen jó volna, ha minél többen egyetértenénk ezzel. (...)

phaidros 2008.07.10. 08:13:57

Az a politikus, aki nyíltan közli, hogy az országa érdekénél fontosabb a pártja érdeke, az _szerintem_ megérdemel minimum egy fülest. Jobb helyeken nem maradhatna többet a politikában.

Valóban, nem igazán érdekel a rinyálás, ti is elmondtátok, én is elmondtam, period.

Mcs,

csalódtál? 99%-ban nem értünk egyet semmiben. Nem kell a szar duma. ;)

phaidros 2008.07.10. 08:21:01

Pontosítok, nem is megérdemel, ezt nem tisztem megítélni, ezt megítélik a választóik, ha. Általában nem, mert hozzátok hasonlóan a blogbejegyzésből az utólag hozzátett idézett mondatot tartják a leglényegesebbnek. Pusztán jó érzés tölt fel, hogy végre kapott egyet a képére, s főleg azért, mert tevékenyen részt vett annak megteremtésében, aminek aztán szenvedő alanya lett.

OLVASÓK SZÁMA

AKTUÁLIS TÉMÁINK

MANDINER

Nincs megjeleníthető elem

JOBBKLIKK

Nincs megjeleníthető elem

CREATIVE COMMONS

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása