A megoldás: cián

mr. pharmacist1 I 2009.06.14. 18:17

Régóta készülhet az SZDSZ saját válságára, hiszen jóideje tulajdonképpen ezen dolgoznak a fejesei, akik az MSZP-vel való formális szakítás után úgy viselkednek, mint egy csoport pszichodrámás, akik azt a feladatot kapták, hogy alakítsanak egy országgyűlési frakciót. A pszichodráma nagy előnye a résztvevők szempontjából, hogy zárt ajtók mögött játsszák, az SZDSZ terápiás foglalkozásai viszont az egész ország színe előtt zajlanak, már akit még érdekel ez az egész. Összességében olyasmi a történet, mint ami Poe elbeszélésében a Maison de Santé-ban játszódik. S amikor Eörsi Mátyás az Őszinte Perceket adja elő a diktafonok és kamerák félkörében az SZDSZ válságáról, tényleg azt kívánjuk, legyen már végre vége, mert baromira unjuk. Nem kell több felvonás, elfogyott a popkorn, a kóla, meg a türelem is. Dehát a vég úgy látszik nem hirtelen, katartikusan sújt le ebben a történetben, szóval gyötrődünk még kicsinykét.

Az SZDSZ egy sajátos zárvánnyá, ideológiai rezervátummá képezte magát a közéletben. Most meg akarnának újulni, ki akarnának törni a sáncok közül, és csodálkozva veszik észre az útjukban álló kerítést, amit saját maguk húztak fel maguk köré. Most a csodavárás időszaka köszönt be, láthatóan tényleg képtelenek számolni azzal, hogy beüthet a krach, bezárhatják a boltot, a wurlitzer megáll, a majmoknak pedig nem lesz kitől beszedni az aprót. Most már tényleg semmi más nem maradt, amiből táplálkozhatnak, mint a múlt. Merengeni a Demokratikus Ellenzék idején, a négyigenes népszavazás sikerén, a húsz százalékon. Ezt az időt viszont szómágiával, ráolvasással nem lehet visszahozni. Az ügyvivői testület most a semmibe hátrál a lemondásával, és kötve hisszük, hogy amennyiben a frakció mind a tizenkilenc tagja le is mond, rövid időn belül tudnak helyettük ismert, de bizalmat ébresztő és patyolatorcájú képviselőket találni.

Nem, Gabik, ezek azt üzenték, és ha már a fasiszta diktátor is ezzel cinkel titeket, akkor igen magasra ér. Az ár. Könnycseppet sem morzsolunk el a frakcióharcok felett, és todományos érzékenységünket is csak annyira birizgálja az eset, mint azét a kutatóét, aki egy amőba vajúdását vizsgálja a tárgylemezen. Halmozottan hátrányos helyzetűek tetszenek lenni, kalickából mogyiért nyúlkáló látványosság. Ez a mostani mentőötletetek pedig egy vicc. Előttünk a jelenet: a városban a fasiszta godzilla tombol, a rombolás hangjai közepette először egy, majd egyre több hang kiáltja, Ott!, Oda nézzetek!. A lassan eloszló por- és füstfelhőn egy bajusz tűnik át, majd egy alak bontakozik ki belőle. Kuncze Gábor az, piros bugyogóban.

Kuncze közéleti tevékenysége az utóbbi időben nagyrészt médiaszereplésekre korlátozódott, képviselői tevékenysége látványosan lecsökkent a korábbi ciklusokhoz képest. Egy jópofáskodó interjú Gyurcsány Ferenccel, és egy khm, szerencsétlen javaslat azzal kapcsolatban, mit is tegyenek azok, akik elégedetlenek az ország állapotával, és ennek hangot is merészelnek adni. Nos, ez az ember lenne az SZDSZ megmentője, legalábbis a fővárosi választmány kévánsága ez. Álljon ő a frakció és a párt élére, libéralisme ou mort! csatakiáltással visszafoglalni legalább a Gödör környékét.

Kuncze kritériumai, hogy "országosan ismert, tiszteletnek örvendő, jelentős vezetői tapasztalatokkal rendelkező, sokoldalúan felkészült, a párt egységét megteremteni és a nyilvánosság számára hitelesen képviselni tudó személyiség". Ezen felsorolás alapján természetesen bármely párttársa megfelelne a feladatra, ahogyan Kuncze és a Digitális Tábla szerint Demszky Gábor lenne az ideális jelölt. Mások szerint Gusztos Péter.

Az önmagának törvényt adó párt gázfröccsöt ad a szakadék szélén, bármelyik jelölt kerüljön is a volán mőgé. Az agónia július négyig folytatódik, akkor jön az Országos Tanács a következő résszel. Addig is: Kakukk! Kakukk!


Kapcsolódó írások:

A hübrisz zsoldja

Európa, Európa


A bejegyzés trackback címe:

https://konzervatorium.blog.hu/api/trackback/id/tr71183185

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mindenes 2009.06.15. 14:20:56

Az általános iskolákban kampányol az SZDSZA 2009-es EU parlamenti választásokon jócskán alulteljesítő SZDSZ új célközönséget próbál megnyerni magának, biztosítva a hosszútávú fennmaradásukat. Kampányukkal most az általános iskolásokat célozták meg, ennek…

Trackback: Ficere Ödön hírei 2009.06.15. 06:25:12

Az SZDSZ csomagolA választást követően komoly mozgások várhatók az SZDSZ berkein belül. A szavazók elég egyértelmű üzenetet küldtek Horn Gábornak, aki néhány hete kijelentette: „ ha nem kellünk, akkor abba kell hagyni „. Horn nem arról híres,…

Trackback: Csucsu - REFLUX 2009.06.14. 20:58:59

A vihar kapujában"Hogy állunk a csodafegyverekkel?" "Jönnek. Jönnek." (A tizedes meg a többiek, 1944/45 telén) Szakad a barna eső, és a pályaudvar restijében hárman sakkoznak magukban. Reform vagy halál Nem értem. Egyszerűen nem értem…

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.06.14. 20:38:07

A Kuruc.info üzenete az SZDSZ-nek Az SZDSZ és a zsidópárt holdudvarának minden tagjának feljánlunk egy-egy bőröndöt a meneküléshez. Cserébe elfogadunk aranyat (nem baj, ha fog formájú), ezüstöt (a tőlünk ellopott családi érdekelne leginkább) valamint emb…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fogadott Prókátor 2009.06.14. 19:29:56

Van valami szimbolikus abban, hogy a rendszerváltozás első pár évének két nagy, s akkor könyörtelenül egymásnak feszülő pártja szinte egyszerre süllyed el, miközben az események nem nélkülöznek némi iróniát. Mert egy dolog, hogy Lajos a Bokros most betolta az EU parlamentbe az MDF-t; de ez az MDF nem az az MDF, amelyik lassan 20 éve kormányzó párt lett, hanem kicsit az, ami az SZDSZ volt: az aufklérista technokrácia pártja, miközben az SZDSZ másik fele, a polgári radikális értelmiségi párt az LMP-ben ölt inkább testet, s Fodornak, Magyarnak és a többi jómadárnak ott maradnak a használhatatlan romok.

Ma már aligha lehet megállapítani, hogy melyik volt az SZDSZ erkölcsi mélypontja, mert annyi volt, de talán akkor süllyedt a legmélyebbre, amikor az SZDSZ-es Bp-i főpolgármester kitüntette Gergényit, a kommunista rendőr-állat prototipusát, s Kuncze Gábor pedig a rendőrök által brutálisan megvert Fideszes képviselőn találta helyesnek élcelődni.

cedrusforras 2009.06.14. 20:40:21

SZDSZ, MDF, MSZP,....ugyan már. Ez a harc lesz a végső, csak összefogni hát, éljen az egypártrendszer !

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.06.14. 20:42:21

@Fogadott Prókátor: Akkor kismilliomodszor: Kuncze NEM azon viccelődött, hogy Révész Máriuszt megverték, hanem azon, ahogy Révész átlátszó módon próbált ebből politikai hasznot húzni. A kórházi felvételeken ugyanis nem volt kötés a fején, a Parlamentben pár nappal később mégis turbánban jelent meg...

TREX · http://polarmacko.blog.hu 2009.06.14. 20:51:59

Mikor került legmélyebbre? Még 94-ben:
www.youtube.com/watch?v=stmwXJhkcEw
Azóta is ott gubbasztanak a mélyben.

phaidros 2009.06.14. 20:59:19

Cián az audiencián.

Guild 2009.06.14. 21:02:34

cedrusforras: igen, ezek a pártok tettek róla, hogy rövid távú érdekeiket követve hosszú távon kiírják magukat a politikai életből, úgy hogy az induló csapatból csak 1 maradt végül talpon.
De én nem félek, hogy a Fidesz egyedül maradna.
Már így is túl széles kört próbál összefogni, ennél nagyobbat meríteni nem igazán lehet.
A Jobbik már feljött (sajnos), és én remélem az LMP át tudja venni a baloldal értelmes részét. Meg az MSZP is tán velünk lesz még egy ideig (sajnos).

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2009.06.14. 21:12:35

@Fedor: Nem lehet, hogy a TV felvétel után látták el? Úgy emlékszem, a TV-ben még vérzett.

Egyébként elég ciki Kunczét védeni, már ne haragudj. Milyen már, hogy röhögünk megvert és megalázott embertársunkon?

-d(-_-)b- 2009.06.14. 21:14:53

@Gorgiasz: Ott van még az MDF is, amelyet épp most alakítanak gőzerővel neoliberális piacpárti párttá egy másik nagybajuszú vezényletével. Persze remélhetőleg nem jutnak sokra, de próbálkoznak.

"A Jobbik már feljött (sajnos)"
Abban tán megegyezhetünk, hogy Franciaország nem egy fasiszta ország, és nincsenek gettók meg pogromok stb. sem, igaz? Amire utalni szeretnék: Front National.

Aztán ott van még a Nagy-Románia Párt és a Szlovák Nemzeti Párt. Szerintetek mi lenne a Kis-Antant reakciója, ha Magyarországon megalakulna a Nagy-Magyarország Párt?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.06.14. 21:17:20

@G.d.Magister: Úgy látom nem jutott el a felfogóképességedhez amit írtam...

Úgy általában amúgy nem védem Kunczét, de az urban legendeket, pláne, ha ártó szándékkal ferdítenek, nem szeretem.

micu · http://www.ingyentv.hu 2009.06.14. 21:17:58

Gratula a cikkhez, kiváló !
Mielőtt pedig az SZDSZ /végső kétségbeesésében/ elkezdené fejtegetni, hogy milyen alantas külső támadások miatt jutott idáig, szögezzük gyorsan le, hogy ezt a kakát
99%-ban maga keverte. Úgyhogy most tessék nekiállni: kiskanállal...Tökmindegy, hogy lesz-e új neve, logója stb. MOST kb. 1-2%-ot még hozhat neki, ha segít az előrehozott választások kiírásában. De ez már valószínűleg semmire
sem lesz elég. Nyugodjanak békében ?

-d(-_-)b- 2009.06.14. 21:19:08

Hát ha valakit (pláne politikust) megvernek a rendőrök, hadd csináljon már pelőle politikai ügyet kéremszépen.

Köszönöm.

-d(-_-)b- 2009.06.14. 21:22:16

@micu: de ki az, aki inkább rájuk szavazna, mint az LMP-re vagy a ÚMDF-re?

(Új MDF)

mr. pharmacist1 2009.06.14. 21:23:33

@Fedor:
A kórházban az inge véres volt, a Parlamentben pedig már nem. Hogy merészelte!

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2009.06.14. 21:23:47

@Fedor: hát szerintem a te felfogóképességeddel van baj. Kérdeztem, nem válaszolsz, tahóskodol. Ez a korral jár?

viktor134 2009.06.14. 21:25:09

az szdsz-szel az a baj, hogy konzervatív volt nagyok. :D

nekem a liberalizmusba belefér a melegek mellé a csőcselék és a gárda is, egészen addig amíg nem esnek egymásnak. ugyan úgy belefér a cigány bűnözés kimondása is. a pozitív diszkrimináció meg nem. (kivételt képez a disabled-ek támogatása)

ez itt a baj, hogy ez nem egy liberális párt így, ha ezek a dolgok egymásnak feszülnek. mert ki kell állni a jobbik weboldaláért is, nem letiltatni.

cedrusforras 2009.06.14. 21:26:07

Az SZDSZ és a Fidesz vállvetve fikázta Antallt, Surjánt, térdre imához,..stb. Könyörgöm magyarázza már el valaki hogy mitől konzervatív, keresztény, jobboldali a Fidesz ? Attól hogy azt mondja magáról ?

cedrusforras 2009.06.14. 21:29:35

Az SZDSZ és a Fidesz vállvetve fikázta Antallt, Surjánt, térdre imához,..stb. Könyörgöm magyarázza már el valaki hogy mitől konzervatív, keresztény, jobboldali a Fidesz ? Attól hogy azt mondja magáról ?

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2009.06.14. 21:30:28

@Fedor: Egyébként meg miről is beszélünk? Ez neked nem fejkötés?

wwww.mno.hu/portal/625663

Vagy ez:

index.hu/belfold/mariusz9623/?main&rnd=256

Gratulálok. Előbb tájékozódj, nagypofájú bloggertársam.

Carlos77 2009.06.14. 21:36:50

Nem azért Fedor de szerintem te most összekevered RévészM. Csintalannal. Emlékezünk csak egy kicsit :D

konzervatorium.blog.hu/2007/12/12/csintalan_megverette_sajat_magat?fullcommentlist=1

Ki adott több interjút vérző fejjel?

2009.06.14. 21:42:08

Az idejüket blogok írásával múlatók kb. az ezredik kárörvendő, gúnyos bejegyzést készítik az SZDSZ jelenlegi helyzetéről. Megmondom őszintén, hogy én már unom. Mintha ezeknek az embereknek nem lenne mivel játszadozni otthon, és ezért mindig ugyanott kötnek ki: minden rosszért okolni lehet egy pártot, amelyik liberálisnak mondja magát. Siralmas, hogy miközben a szélsőjobboldali, populista, ostoba Jobbik 400.000 szavazatot kapott ebben az országban, aközben az a gondja ezeknek az embereknek, hogy a liberálisok nem is azok, vagy az, hogy azok, de ez nem jó. Önmagukat többszörösen körbecáfoló elfogultsággal estek neki a szabad demokratáknak, mint a keselyűk.

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2009.06.14. 21:45:27

@Zoltanius: "mindig ugyanott kötnek ki: minden rosszért okolni lehet egy pártot, amelyik liberálisnak mondja magát." Szerintem a posztíró nem írt le semmi ilyesmit. A konzi nem olyan blog. Nagyon költői és szívbemarkoló az uccsó mondat! :))

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.06.14. 21:46:03

@Zoltanius: ,,Mintha ezeknek az embereknek nem lenne mivel játszadozni otthon."

Metéltfarkincázunk, metéltfarkincázunk??

reality 2009.06.14. 21:50:01

@Zoltanius: "az a gondja ezeknek az embereknek, hogy a liberálisok nem is azok, vagy az, hogy azok, de ez nem jó."

Csak mert 20 évig mondták meg nekünk, mi az européer PC gondolkodás, viselkedés. Természetesen a saját oldali írástudóikkal.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2009.06.14. 21:55:50

@Zoltanius:

pont annyira bájos a hozzáállásuk a helyzethez, mint körberöhögni révész máriuszt fejkötéssel.

mind a kettő mögött van indulat, ok és az adott reakció(k) adekvát(ak) is, csak nem annyira kulturált.

mondhatni primitív viselkedés.
ebből persze lehetne szép ívű párhuzamokat vonni, iróniát keresni és beleszuszakolni, ha mégsincs.

btw, az szdsz _tényleg_ halott, csak nem egy hete, hanem egy éve, kb. r.m. "úr" pedig _épen_ is röhejes.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.14. 22:01:34

@mcs:
A különbség csak annyi, hogy demokráciában lehet pártokat bírálni.
Politikust verni önkényesen karhatalommal meg nem.

Best_In_Class 2009.06.14. 22:23:03

@Fedor:
hazudsz, és mint ilyenkor szokásos, jössz az urban legend-del
mindegy hogy min viccelődött kuncze, védhetetlen - megnézném, h te azzal foglalkoznál-e ha beverik a fejed, h ebből most van-e politikai hasznod vagy sem
egy dolgot elfelejtetek, önmagukat liberálisnak hazudó elvtársak, hogy az egykori információ- és médiamonopólium az internet korában már nehezen fenntartható, így hamarabb utolérnek benneteket mint a sánta kutyát

jani83 2009.06.14. 22:31:59

A történelem szemétdombjára kerülhet a zsidók pártja.

Czelder Orbán 2009.06.14. 22:40:31

Épp tegnap emlegettem, hogy az SZDSZ verbális rugdosásának már nagyon régóta nem sok értéke van, erre tessék! Kuncze macit pártelnöknek? Úristen...

Ezt a pártot végre valahára lehúzta az élet a demokrácia képzeletbeli angolvécéjén, erre mit csinálnak ezek a szerencsétlenek?? Visszaöklendezik a matériát gondolva, hogy akkor szimpatikusabbak lesznek.
Reménytelenül hülye, valóságvesztésben különösen kimagasló párt.
Amit ezek a nímandok csináltak politika címen, azt oktatni kellene NOT TO DO cím alatt.

Blogger Géza 2009.06.14. 23:07:47

@Fedor: Ez a szerecsenmosdatás szánalmas. Hiába próbálsz urban legendet költeni arról, hogy nem kötötték be a fejét egy fejsérültnek a kórházban, de bizony megtették. Nem tudom, te hogy kötöznél be egy fejsebet. Jól tette Kuncze, hogy lemondott.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2009.06.14. 23:15:31

Jani83: ezt nem kéne...
Amúgy nem kár rugdosni a főokosokat. Akik mindent mindig jobban tudtak mindenkinél.
Egyet nem tudnak. Tisztességgel veszíteni és elmenni a p....ba.
Nézzétek meg Magyar Bálintot, aki mindent szétkúrt az oktatásban. Annyira nagy arc, hogy alig fér el a képernyőn.
Hamarosan jön nekik a Lop Stop forever.
Muhaha.

vajdasagi 2009.06.14. 23:28:29

Hát bizony és régen az SZDSZ-re szavaztam, és két dolog változtatott ezen:

1. Talán több volt a korrupció az ő házuk táján, mint másoknál. (Tudom, ez nehezen bizonyítható, de azért az autópályákat az osztrákok majdnem rájuk bizonyították, és ez nekem meggyőző volt. Meg a völgyhíd, stb. stb.)

2. Amikor Demszki kirakatta a traktoros táblákat, meg
kitüntette Gergényit és Kuncze meg az egyébként
számomra rettentőek idegesítő Révészen élcelődött.

Véleményem szerint egy liberális párt, amely ezeket a 2. pontban felsorolt hibákat véti, és MÁSNAP nem kér elnézést és nem szór hamut a fejére, nos az NEM LIBERÁLIS.

Tudom én, hogy a Fidesz meg NEM JOBBOLDALI, de
az legyen az ő bajuk, meg az ő választóiké. Én az SZDSZ-nek azokat a napokat nem bocsátom meg.
(Egyébként nem vettem részt a tüntetésekben, sőt szerintem csupán azért a beszédért nem kellett lemondania az egyébként valóban szánalmas Gyurcsánynak. De MEGVERTEK EGY KÉPVISELŐT, és ez ellen NEM FELSZÓLALNI? NEM TILTAKOZNI? Hát mi ez?

Aznap az a párt fölöslegessé vált történelmi léptékkel mérve. Most bevégeztetett.

Béke poraira.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2009.06.14. 23:37:02

Van valami bajotok a Gödör nevű szórakozóhellyel? Miért kellett belekeverni????

A Gödör az egyik legjobb dolog Budapesten!
(A másik a Gödörtől nem messze levő Lámpás nevű hely, ahol kb. 500-ért adják a csapolt búzasört).

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.06.14. 23:40:48

@Zoltanius: Ez is egy nézőpont, amit te képviselsz. És jó, hogy elmondhatod (és pl. nem moderálnak ki). Az SZDSZ-t tényleg sokan fikázzák. Szerintem többek közt azért, mert mostani, sokadik zsugorodó választási eredményük után sem képesek szembenézni azzal, mit rontottak el. Szerintem egyébként egy sor dolgot: drmorcz.blog.hu/2009/06/14/gusztos_peter_szembenez_az_szdsz_hibaival

rockjano 2009.06.14. 23:46:05

Na majd amikor 3 szocialista pártunk fogja egymást gyapálni a parlamentben...egy burzsoá szoci, egy demagóg szoci...meg egy nemzeti szoci...no akkor majd csak csitulnak a fikázók. Mindenki a szegény magyar népet fogja majd óvni, szeretgetni. Csak túléljük...

Lehet sok mindenért okkal gyepálni a szadeszt de ami jövôre jön az szerintem minden fantizánkat felülmúlja...szinte várom már.

Nem fog nektek hiányozni??? Lesz kit ekézni???

Kopi3.14 2009.06.14. 23:50:00

@-d(-_-)b-: Öö, pár éve akkor csak valami úri szórakozóhelyen balhéztak az arabok, s nem gettóban?

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.06.14. 23:53:06

@Vérszegény éjszakai dúvad: Nincs bajunk a Gödörrel, sőt, Mr Pharmacist gyakorta jár oda, bár a gördeszkája helyett már csak sörrel.

mr. pharmacist1 2009.06.14. 23:57:55

mostmár grefitizni se szoktam. az olyan liberális.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.06.15. 00:04:05

,,Ha van valami, amiben a teljes magyar közélet egyetért (..), az az, hogy az SZDSZ bajban van, mégpedig jókora bajban. Támogatottságunk hoszszú ideje nem tudja a bűvös öt százalékot megközelíteni, vidéken folyamatosan veszítünk pozícióinkból, évről évre kevesebb ember tud azonosulni politikánkkal."

Fodor Gábor, 2008. május 15., Népszabi

nol.hu/archivum/archiv-491830

Milyen igaza volt!

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.06.15. 00:04:37

@rockjano: Igen ... Jövőre majd jön a rézf*ú bagoly. 2002-ben is hogy megfúrták a szabad választásokat. Előtte meg csődbe vitték az országot. Orbán négy éven át nap a Dunán hajókázott a Szent Koronával. Nem is érti az ember, mikor volt ideje szőlőbányákat venni. Még folytassam?

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.06.15. 00:05:58

...négy éven át MINDEN nap a Dunán hajókázott...

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.06.15. 00:09:05

@Dr. Morcz: A szőlőbányákat nem vette, hanem lopta, így volt ideje hajókázni.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.06.15. 00:17:10

Az hogy egy héttel az EP választási kabát után ekkora vehemenciával örvendezik az egész ország a Szadesz bukásán az ugyanabban gyökerezik mint a Jobbikra leadott protestvoksok: amikor nem elég az X a O közepére, hangsúlyozni is akarja a választó hogy mennyire X.

Mint a béka, akit megfőznek élve, szépen, lassú tűzön melegítve a vizet, úgy tűrte, vette tudomásul ez az ország az SZDSZ évről évre arcpirítóbb képmutatását, köpönyegforgatását, arroganciáját, gőgjét, gátlástalanságát, kihívó és céltalan provokációit, nyilvánvaló korruptságát és cinikus hazaárulását.
És most egyszerre felkapta egy ország a fejét, és kijózanodott a kábult agóniából és elhangzott egy határozott és zsigeri NEM.

Mostantól ez a laza szociokulturális kötőszövet által összetartott alkalmi bűnszövetkezet amit eddig SZDSZ-nek hívtak, felveheti A Párt Amely Senkinek Sem Fog Hiányozni nevet.

vajdasagi 2009.06.15. 00:20:44

Hát igen, az a hajókázás igencsak irritáló volt...
A szőlők és bányák engem nem zavartak annyira: majd minden politikus lopott és lopni fog nálunk. Miért éppen Orbán lenne különb. Jobboldali barátaim: nyugodjatok csak bele, se a bányával se a szőlőkkel nem volt minden rendben, de hát...

Ezek azonban pirinyó összegek voltak azokhoz képest, amelyeket a többi párt emberei elsíboltak ilyen-olyan módon.
Én tehát ezt majdnem elnézem. De az a hajókázás... Azzal engem és a többieket hülyítettek.

rockjano 2009.06.15. 00:21:45

@Dr. Morcz:
Kicsit morci vagy..

2002 után nagyon hisztiztek meg csalásról beszéltek ami nem volt. Az ország nincs és nem volt csôdben legfeljebb te.
Osztogattak mint a barom az ország meg jól eladósodott és nemtudták idôben abbahagyni a szerencsétlen marhái, de csôd az nincs. Csôd most lenne ha Bajnaiék nem nyúltak volna bele a kakiba. Megtették, dicséret persze nincs érte de nem is várják. Most lett volna választás euro úgy 400 Ft körül lenne.

Orbán kevesett épített, nyugdíjjat nem emelt (helyesen), alapvetô reformokat nem lépett meg. No anélkül sokáig már nem fog menni, lehet még kicsit dagonyázni de nem sokáig.

Ellenzékben várakozást fokozott, és még most is fokoz a marha. Jövôre hatalomra jut és kiderül hogy a kánaán csak nem akar eljönni. Na most mi a franc van???

Szocikra lehet mondani hogy ti csesztétek el de a Vonáékra nem. Osztán majd jön a betyársereg :-)))..meg vesszen trianon...fasza lesz.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.06.15. 00:25:00

azt én sem értem, hogy a Gödört miért bántja mindenki, a Reakción is, itt is. Kb. az egyetlen szabadtéri hely, ahol tényéeg nem szól bele senki, hogy mit és hogyan csinálj és még Molnár Gyula se jár oda szórakozni (remélem)
Nagy zöld terület, toitoi emberek, ezzel szerintem semmi baj nincsenn

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2009.06.15. 00:38:27

@rockjano: Persze hogy morcos vagyok, a nick önirónia akart volna lenni. Eddig nem kellett magyaráznom.
A hozzászólásodhoz: Kint voltunk tegnap a Bországgyűlésen, pont belefutottunk a 64 Vármegye mozgalom tüntetésébe. Rendőri biztosítással együtt max. 1000-en ha voltak, szóval a betyársereg meg a trianonozás egy szűk réteg szórakozása. Messze nem ők adták ki a Jobbik 400 E szavazatát, erről bármelyik elemzőt olvastam, elég nagy egyetértés volt.
A 2002-es hisztiről és csalásozásról: Mindkettő volt. És csaltak is a szocik. Itt lehetne idézni a Debreczeni-féle Gyurcsány-könyvből (23 M román, köteles beszéd), emlegetni a gyöngyösi szavazatvásárlást stb. Az számomra is kérdés, hogy mi lett volna ezek nélkül az eredmény.
A személyes élről: Csődbe én nem mentem, de mostanában mehetnék (orvosi fizetés), ha lenne hitelem. Csakhogy mivel utoljára 2002-ben Megyóék emeltek fizetést az eü-ben (a beígért 50% helyett nekem pl. ténylegesen 30% volt, ennyit az igazmondásról), már rég nem merek hitelt felvenni. Ha nem vagyok csődben, az nem a kormány érdeme, hanem a családunk restriktív gazdálkodásáé.
Orbánék persze hogy ígérgetnek, választást mással aligha lehet nyerni. Szerintem is nagyon kockázatos, mert ha nem tudnak a ciklus végére valamit meg is valósítani, velük fogják feltörölni a Parlamentet 2014-ben.
Amúgy jó éjt.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.06.15. 00:39:02

@rockjano: Rockjano, régi harcostársam.
Azt szoktam mondani hogy minden politikus lop: a korrupció a demokrácia ára. Ahogy délről észak felé haladunk, egyre kisebb % -ot jelent, de még mindig olcsóbb mint diktatúrában szopni. Igen ám, de itt jön a lényeg:
Amellett hogy nyilván nem mindegy hogy mennyit tesznek el nemzetünk nagyjai (egyébként ha belegondolsz, az üzleti szférában 10 % megbízási díj / haszonkulcs / árrés - nevezzük aminek akarjuk, még tisztességes) szóval hogy emellett az országért mit tesznek, az a nagyon nem mindegy (meg mellesleg sokkal inkább bánya meg szőlő - érdekes hogy e két szimbolikus baromsággal oldalakon át lehetne szembetenni sokkal pofátlanabb lopásokat - mint pl. az országból offshore számlákra kitolt milliárdok.) Mert aki itthon költi el a vesztegetési pénzét az legalább munkahelyet teremt vele, forgalmi adót fizet.
És hangsúlyozom: legalább arra figyel hogy a másik serpenyőbe az országnak is letegyen valamit érte. Mert addig te sem sajnálod a dokidtól / ügyvédedtől a jussát amíg meggyógyít vagy megnyeri a pered.
(v.ö. arisztokrácia: mielőtt a demokrácia mint műfaj elterjedt a politika szó szerint úri hobbi volt, mert csak azok űzhették akik nem szorultak rá hogy ebből éljenek meg. Bár nekem utóbbival sem lenne semmi bajom, de valahogy ma már nem számít korszerűnek)

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.15. 00:40:13

@rockjano:
Kánaánról senki nem beszélt. A közvéleménykutatások szerint az emberek elfogadják, hogy szükség lesz reformokra.
Amit nem fogadnak el az mszp-szdsz hazudozás, tehetetlenség, nagyképűség, korrupció, kioktatás. Azt hogy még most sem tudtok felelősséget vállalni a hibákért.

tevevanegypupu 2009.06.15. 00:49:50

Ha semmit nem veszunk figyelembe egyedul csak azt, hogy az szdsz Kunczeval, Demszkyvel vagy Gusztossal akar megujulni, es ezt komolyan is gondoljak, akkor ebbol is latszik, hogy valami uvegbura alatti, csak egymasnak elo es egymasra figyelo tarsasag. Vagyis a legnagyobb bajban sem kepesek eszhez terni..Elkepeszto. A bukas utani minden megnyilatkozasuk, minden interju azt bizonyitja, hogy fogalmuk sincs arrol miben hibaztak. Peldaul legelso nyilatkozatukban biztositottak Bajnait, hogy tovabbra is tamogatjak..Ez volt a legfontosabb mondanivalojuk es ebbol rogton erthetett is mindenki.

-d(-_-)b- 2009.06.15. 00:56:14

@Kopi3.14: Szerintem először keresd ki a "gettó" szót az értelmező szótárban, aztán gyere játszani a nagyfiúkkal (és nagyfiúk alatt azokat értem, akik tudnak is gondolkodni és nem csak dísznek van a fejük).

Féldecis Rezsim · http://tisztaudvar.blog.hu 2009.06.15. 01:04:34

A "Horngyulával nem kötünk koalát" óta (kötöttek) az SzDSz nem liberális párt.
Kuncze belügyminiszter volt,amikor Pongrátz Gergelyt bilincsben vitték el a sünök - Kuncze nem mondott le...és folyamatosan tettek és mondtak olyanokat a szadesz vezetői,amivel már régen és ennél is nagyobb zakót kiérdemeltek volna.S nem csak politikai értelemben.Feőlem ugyan.
Akár megzsanettolhatták volna őket egytől-egyig - arra is rászolgáltak.

rockjano 2009.06.15. 01:10:48

@Dr. Morcz:

Csalás... persze biztos mindenki megteszi, ugye a fidesz is autókáztatja a híveit stb - stb... én az óriási csalásban nem hiszek. Kisebbek mindig vannak mindenhol, félek senki nem angyal.

Nekem pedagógus szüleim vannak mindketten megkapták az 50%-ot (lehet bár ne kapták volna meg mai fejjel). Én meg válalkozó vagyok tehát az én adómból (is) kapták.

Szerintem meg Orbánék mostmár bôven-bôven lennének olyan helyzetben hogy nem kéne ennyit és pláne így igérni, mert ebbôl gáz lesz és mondom a Jobbikkal olyan erôs társaság lesz bent akinek végképp semmi nem lesz szent.

hablabla 2009.06.15. 01:14:29

Az SZDSZ mára szitok szó lett. Fingfűrészelés az egész amit tesznek.
Remélem mire felébredek reggel, már az interneten se lehet rájuk találni, és csak egy rossz Spam volt az egész.

Nem is rossz. Az SZDSZ a világ első Spam pártja. Nem véletlen, hogy kiestek, hiszen az EP-ben ilyen gyüjtő frakció nincs is. bruhaha

rockjano 2009.06.15. 01:15:07

@Karmadealer:

nem nemzetünk nagyjai teszik el hanem a mögöttük álló ôket (ellenzékben) is pénzelô gazdasági réteg, juttatásokért, meg mentességért.

Pl. kifejezetten jó helyrôl hallottam hogy a szocikhoz közel álló (volt sakkbajnok) milliárdos válalkozó aki igen nagy csibész, most nyomott be a legnagyobb ellenzéki párthoz vagy 2 milliárdot hogy hagyják majd békén hatalmon. Ugye így van ez..ô is nézi a közvéleménykutatásokat. :-)))

rockjano 2009.06.15. 01:21:03

@Admiral William Adama:

na ezt honnan veszed..hogy az emberek elfogadják a reformokat..persze amíg nem sérti az ô érdekeiket...de fogja..mégpedig kurvára. Részérdekeket mindenképp és nagyon hangosak tudnak lenni lásd orvosok, vasutasok.

Egy rakás nagyon kemény dolgot kell rendberakni. És lesz két fasza demagóg szoci párt ellenükbe. Hallgattam a Tóbiást az ATV-n..egyértemü hogy a maszop balra tart. Merjünk szocialisták lenni!! Jah majd mernek.

A jobbik meg dettó némi náci mázzal leöntve. Te még nem tudod milyen lesz nekik széllel szemben pisilni, elhallgatva Pokornit ôk már sejtik.

Visszakapják még a népszavazást csôstûl. (a legnagyobb demagóg merényletet, ahhoz képet a 23 millió román az túró volt)

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.15. 01:30:15

@rockjano:
Janókám vagdalkozol, mint egy sértett kisasszony. Te tisztán látod előre a jövőt. Ezt nem kétlem. De akkor miért nem szóltál a sajátpártodnak, hogy ennek bizony csúnya bukás lesz a vége?

rockjano 2009.06.15. 01:42:19

@Admiral William Adama:

nem az én pártom baszki!!! A tököm ki volt már tôllük amikor beszartak a kurva népszavazás után meg amikor feri töketlenkedett hónapokon keresztül. Mert meg akarták nyerni a marhák pedig a második 4 év már önmagában csoda volt nem kell tovább csinálni. Sokkal jobb lett volna reformokat megcsinálni és büszkén veszteni. Szlovákiában sikerült a konzervatívoknak.

Egyébként még a fidesznek is jobb lett volna egy nagy váltópárt a parlamentben. Ellenzékben lehetett volna újraépítkezni régi arcokat lecserélni stb...Most mindenki megkapta az infante terrible jobbikot oztán cseszhetjük.

A Fidesz meg 2014-tól lehet hogy csak velük együtt kap többséget és kurvára nem lesz leányálom senkinek.

A jobbik nem miép lesz nem fog konformizálódni. Lesz kommerezés, libsizés, zsideszezés minden.

Az egész kurva elit felelôs ezért a maszop, a fidesz, na meg a szadesz is persze.

A baj az hogy el van cseszve, addig gyûlölködött mindenki amíg a gyûlölet önállósult és jól megerôsödött, és egy biztos gond lesz vele...

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.15. 01:53:52

@rockjano:
Nem nekem kell a jobbikot megvédeni, de még bőven az alkotmányos keretek között vannak. Ha átlépik azokat, akkor arra is van megoldás. Bocs ha nem kezedek el rettegni...

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2009.06.15. 02:07:09

@rockjano: Csak nem a fizikus - tőzsdemágus - öbölmegvásárlós - majd továbbadós - ritkánmutatkozós - macskákkalbarátkozós nagyvállalkozóra gondolsz? :-) Így van ez, én meg arra emlékszem hogy a fidesz kormány első zakója után milyen magától értetődő tertmészetességgel ajánlott fel ÁLLÍTÓLAG az egyik akkori meghatározó, állami megrendelésekben nem szükölködő cégcsoport emblematikus tulajdonosa hasonló nagyságrendű barátkozási gesztust az újdonsült ballib kormánynak, na nem is lett piszkálva az elkövetkező 7 évben emberünk, pedig lett volna rajta fogás bőven, noha nyilván érzékeltették vele hogy lazítson pár évig mert most nem pont neki áll a zászló. A pénznek nem hogy szaga, de színe sincsen, ebből látszik. Ezzel együtt nem relativizálnám el a helyzetet, most legalább morálisan elégtételt tudott venni ez a nyomorult ország.

rockjano 2009.06.15. 02:27:48

@Admiral William Adama:

Ez önbecsapás... nem az alkotmányos keret a kérdés hanem hogy milyen országban akarsz élni...

rockjano 2009.06.15. 02:36:49

@Karmadealer:

De bizony arról van szó. A következô jobbos ciklust is külföldön tölti úgyis, vagy lehet hogy mostmár nem is kell neki. Persze akinek jó volt eddig annak ezután is jó lesz, ennyit egyébként a számonkérésekrôl is, szó nem lesz róla választás után.

Azért a morális elégtételhez lenni néhány gondolatom csak túl fáradt vagyok.

Egyrész ezt így jobbikkal gondolod-e mert a moralitást most egy kissé zálogházba tesszük ám úgy országosan.

A másik hogy a felelôtlen és szar (bár sikeres) ellenzékiségen (mert olyan is van ám hogy rossz felelôtlen ellenzékiség) ki vesz majd elégtételt??? Talán pont a hatalomba kerüléskor jön el az az idô. A szocikon meg a szadeszon megvan az elégtétel, de ami van az nemcsak az ô saruk az nem lenne fer.

Feri szavazatvásárlását most fizetik a szocik, Orbán dolgait mikor fizeti a fidesz???

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2009.06.15. 03:04:21

@Vérszegény éjszakai dúvad: Mi ismerjük egymást?:D
mert ezek az én péntek szombat esti paramétereim is:D

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.06.15. 03:51:10

Remélem, hogy Viktoréknak nemcsak a szájuk jár, hanem ténylegesen lesz vakamiféle elszámoltatás (ha nem is leszámolás) a kormányváltás után. Alapvetően nagyvonalú ember vagyok, de ennyi disznóságot nem szabad egy kézlegyintéssel elintézni.

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.06.15. 03:52:10

Remélem, hogy Viktoréknak nemcsak a szájuk jár, hanem ténylegesen lesz vakamiféle elszámoltatás (ha nem is leszámolás) a kormányváltás után. Alapvetően nagyvonalú ember vagyok, de ennyi disznóságot nem szabad egy kézlegyintéssel elintézni.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.06.15. 04:39:06

@rockjano: "nem az alkotmányos keret a kérdés"

-Ezért pottyan ki az szdsz. Liberális ??? Ugyan. Beképzelt tökfilkók...

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.06.15. 07:30:38

@dark future: Én meg azt remélem, hogy ez az elszámoltatás nem húzódik el 4-5 évig, továbbá azt is remélem, hogy az elszámoltatáson KÍVÜL, illetve azzal EGYIDEJŰLEG valami érdemit tenni is fognak, illetve lesz rá idejük. Mert ha csak a szennyest teregetik, azzal nem sokra megyünk. Persze, időnyerés céljából tökéletes, így addig sem tűnik fel az alkalmatlaság.
És még egy gondom van, halkan kérem szépen. A leghabzóbb szájú elszámoltatók azok közül fognak kikerülni, akiknek szintén nem kevés vaj van a fülük mögött. Aztán majd jönnek az őket elszámoltatók, az azokat elszámoltatók...

Kálmánbátyám 2009.06.15. 07:54:02

Kétségtelen, a zeszdéesz hibázott, valami olyan fajta liberalizmust próbált eröltetni, ami nem jött be .
Ezért most erős mélyrepülésben van, talán el is tűnik.
De nem ők az egyetlenek, akik kétszínűek, alakoskodók.
Az mszp talán baloldali ? A fidec jobboldali, és pógári netán ?
Hmmm, csak szavakban, vagy még úgy sem.
Ajánlom midenki figyelmébe ezt ni index.hu/belfold/2009/06/14/hankiss_hihetetlen_magyarorszagon_a_szakertelem_hianya/
Attól tartok, van benne igazság.

Idet 2009.06.15. 08:22:26

@Kötöttségek nélkül: A kurv@ életbe, nem unjátok még ezt?
Az ilyenek járatják le a magyar jobboldalt, mert egy normális, gondolkodni is képes és hajlandó ember inkább hátraugrik hármat, mint ilyenekkel konverzáljon! Mi van az agyatok helyén? Nemzetiszín afrik?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.06.15. 08:23:11

Mindazoknak, akik hazudozással vádolnak: én konkrétan emlékszem olyan kórházi fotókra, amikor MÁR nem volt kötés a fején. Sajnos csak ilyen kicsiben találtam:

static.blikk.hu/db/05/F7/d000005F701fd0a71dfb1.gif

Itt éppen a Navracsics meg a Semjén van nála látogatóban fényes nappal, szóval egyértelműen nem a sebének ellátása előtt, hanem jóval utána készült. Ehhez képest érezte visszásnak Kuncze azt, hogy pár nappal később mégis újra volt kötés a fején, amikor bevonult a parlamentbe. Ennyi.

Természetesen ez nem jelenti azt, hogy nem ítélem el azt, ami vele történt (már csak azért sem, mert ha nem is közelről, de ismerem személyesen is). Még azt is megértem, hogy megpróbálták politikai érdekből még súlyosabbnak beállítani a sérülését, mint amilyen volt, bár elég súlyos volt az önmagában is, szerintem nem szorult rá ilyen trükközésre. Szóval nem állítom, hogy túl ízléses volt, amit Kuncze mondott, de nem is kell olyanokat belátni mögé, amit nem állt szándékában mondani.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.06.15. 08:39:51

@Idet: Én trackback-eltem be azt írást. Talán kattints rá a linkre. Meg fogsz lepődni :-)

okostojgli (törölt) 2009.06.15. 08:53:53

"Nagyon sok olyan embert ismerek, akik összehasonlíthatatlanul jobban élnek, mint 10-15 évvel ezelőtt, és olyan mély letargiában vannak ettől a rettenetes országtól meg helyzettől, hogy legszívesebben az ember tényleg ciántablettát osztogatna nekik, hogy jussanak már túl a problémájukon, ami természetesen nem megoldás.”

Ezt a felnőtt, értelmes Konzerv így fordítja:
"mit is tegyenek azok, akik elégedetlenek az ország állapotával, és ennek hangot is merészelnek adni."


Gyűlölet...
Gyűlölet...
Gyűlölet...
Gyűlölet...

Celtic 2009.06.15. 09:01:16

Nem Tota.W irta a cikket? Helyenkent kisertetiesen emlekeztet a stilus.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.06.15. 09:08:42

Nézzük a múltat. Ki emlékszik még arra,. mikor az SZDSZ volt a nagyobb párt, a fidesz apukája? Mikor Orbán Viktor a liberális internacionálé alelnöke, aztán miután pont ippeg hogy bejutottak a parlamentbe, egyszer csak elhatározták hogy jobboldali, polgári párt lesznek, nem azárt mert belülről jött, hanem mert Antal József halálával született egy űr, amit nagyon jó érzékkel be lehetett tölteni, így lett hatalmas néppárt a Fideszből, és ez ma is. Nem kétséges hogy a két párt miért nem szereti egymást - az szdsz mikor a fidesz kicsi volt, nem támogatta a kistestvért - azóta tart a rossz szájíz, pedig a gyökerek nagyon is közösek. Persze ez a múlt. Csak tudjátok mi a megdöbbentő? Hogy az szdsz azért lett szar, mert már nem azok ülnek ott mint régen, mikor az szdsz nagyon nagy párt volt! A Fideszben meg ugyanazok ülnek ...szerintem EZ elgondolkodtató!!!

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.15. 09:12:02

és arra emlékeztek még, amikor kuncze kurvaanyádozott az országgyűlésben?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.15. 09:12:31

Kuncze az a fajta jópofizó, aki nem tudja megkülönböztetni a humort a tahóságtól.

Csakhogy, amíg Fábrx nem tartozik elszámolással sem egy pártnak, sem a választóknak, ő igen. Pénzének jelentős része a mi adóforintunk, és az nem arra van, h ő bunkóskodjék.

Az szdsz-e az a baj, h liberálisnak hazudja magát, miközben a közélet legtabusítóbb pártja, a leginkább akarja megmondani, h kinek, mit és hogyan kéne tennie/mondania. A szemétdombon a helyük...

És az a légyszarnyi diktátorpárt tartja életben azt a koalíciót, amelyik miniszterelnöke az a Bajnai, akit az embereknek ugyanannyi %-a tartja alkalmasnak a posztra, mint Morvait.

www.nezopontintezet.hu/kepek/ki_legyen_a_miniszterelnok_440.jpg

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.15. 09:14:45

Különben meg legyen Kuncze az elnökük. Legalább kiderül róla, h a szart, amit nagy részben ő termelt, ő sem képes fogyaszthatóvá varászolni.

Most, hogy belegondoltam: legyen Kuncze! Lássuk a medvét! Ééééérted, a medvét!:-))

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2009.06.15. 09:20:03

@weisz manfréd huba:
Nem hiszem, mert én jobbam preferálom a hétköznapi estéket.
De tényleg ezek a legjobb helyek. :)

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2009.06.15. 09:20:13

Legelő Őse: miért nem azok ülnek az SZDSZ-ben, mint akkor? Magyar, Pető, Kuncze, Demszky, ...
A nagy csapat, a szürke állomány. Erőszakosak, mint rég. Szellemtelenek, mint rég. Csak időközben alaposan megtotyakosodtak, korrumpálódtak és lehasználódtak.
Meg szellemileg kiegészültek a kókajanival. :)

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.06.15. 09:24:23

@Hepci: több meghatározó alapító elhagyta az SZDSZ-t, ezt Te is tudod - akiket felsoroltál, rendszerváltók mint a Fideszben is páran - csak ezt ma kevesen tudják.

Pierre73 2009.06.15. 09:41:42

Fedor, mondok én neked valamit. Elmondtam már Tóta W-nek is, de most megsúgom neked is:
2,16%

HAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHA

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2009.06.15. 10:05:21

Legelő Őse: a különféle okból (undor, kiszorítás, stb.) kilépettek (KJ, TP, TGM) sose játszottak meghatározó szerepet az STDSZ, mint professzionális párt stílusának és arculatának alakításában, ezt nyilván te is tudod.
A stílust és az arculatot a néhány felsorolt, brutálisan primitív alak formálta. Na meg a Horn Gábor és az Eörsi Mátyás. Ezt a két nemes, übermencs szellemet kifelejtettem.
:)))

Cypriánus 2009.06.15. 12:26:54

arra válasz, hogy volt szadesz nincs szadesz..:)

:)

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.06.15. 13:10:55

@Fedor: sztem add fel, hogy ebben az ügyben megvéded kuncepapát

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.06.15. 15:14:06

@Cypriánus: És? Mondtam én mást?
@murci/szamárfül: védi a fene. Csak marhára idegesítenek a félremagyarázások. Ilyen alapon védtem én már Orbán Viktort is...

lanyi 2009.06.16. 14:02:59

@Dr. Morcz:

:)))

Orbán Viktor négy évig Ibrahimot kajált:)
Ebédszünetben 23.000.000 románt hozott ide dógozni:)
Kövér Lászlóval köteleket osztogatott:)

A kedvencem:

Valami degenerált beszédhibás deformáltfejű mszp-s bértollnok szerint ( bocsánat a nevét nem tudom, mert leszarom), Viktor a feleségét is veri:)))

lanyi 2009.06.16. 14:15:13

@rockjano:

Ugye te nem érettségiztél?
Szakmád sincs ugye?
Mert ha igen, az szdsz tényleg elbaszta az oktatást:))

Szóval:

1998-2002-ig a nyugdíjak reálértéke növekedett.

Szerinted mostanában emelkedett?
Te szerencsétlen...

Nem épített a Fidesz?
Hf: Ennek nézz utána. Segítek lesz ott híd , színház, meg más is.:)

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2009.06.16. 15:40:52

@lanyi:
a színház mondjuk erősen ellenpélda. gödör szó mond valamit, nem?

mondjuk az az a mentalitás, amire kinyílik az ember zsebében a láncfűrész. gőg, pökhendiség és dilettantizmus csodás elegye.

csináljunk tervpályázatot, válasszon szakmai zsűri, nyerjen egy tényleg jó terv - majd jöjjön a kormányváltás, állítsunk le egy leszerződött és 20%-ban kész munkát, majd keressünk egy másik helyszínt, találomra, válasszunk ki egy khm, nagyon-nem-szakértőt, hogy vezényelje le a projektet, adjuk oda pályázat nélkül egy nevenincs -és nem mellesleg rutin és tehetségtelen- házikedvencnek a melót, aki rakjon össze egy egyöntetű szakmai konszenzussal förtelmes és használhatatlan házat.
majd fizessünk érte bő 2-3x annyit, mint az előző volt.

sikertörténet, az.

és konzerv értékrend a javából, büszkék lehetünk.

csinált volna inkább még két hidat a dunára, szavam se lenne. de, hogy direkt csesszünk szét valami jót, mert nem a mi kutyánk kölke ellette - ennél kisstílűbb, szánalmasabb és károsabb dolog -vezetőként- nem nagyon érthető el.

heima (törölt) 2009.06.25. 23:01:33

@mcs: nagyon sok ember összetenné a két kezét, hogy ez legyen a legnagyobb problémája...

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2009.06.25. 23:39:48

@heima: aham. kellemes esti relativizálást neked is.

van elég sok gond itt, e kies hazában, én már annak örülnék, ha mindenki megpróbálna avval foglalkozni, amit átlát, megért.

ha te csak addig jutsz el, hogy mit egyél holnap, akkor old meg azt, nem várom senkitől, hogy erején felül teljesítsen.

heima (törölt) 2009.06.26. 20:36:57

@mcs: én odáig jutottam el, hogy milyen problémákat okoz, ha szétbasznak egy nemzetgazdaságot. ez most relativizálás és nem jutottam el messzire, vagy elég jó?

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2009.06.26. 22:10:40

@heima: ez sima populizmus.
konkrétan ki baszott szét és mit és mivel?

a nemzetgazdaság nem egy üvegpohár, hogy akkor most ráütünk és szét van baszva.

gyerünk, melyik ágazatot, ki, mikor, mivel és mennyire baszta szét?
gyerünk, gyerünk, melyik törvény, ki szavazta meg, ki módosította, ki ellenezte, kire hatott ki, ki támogatta?

vagy annyit akartál mondani, hogy szar volt a gyurcsány kormány? ja, az volt.

heima (törölt) 2009.06.26. 23:27:09

@mcs: nem, ez simán a valóság.

Az MSZP-SZDSZ, konkrétan az egész gazdaságot, konrét intézkedések:

-azonnali, tartós, fedezetlen, racionalizáció nélküli bérmelés a közszférában, 13 havi fizetés

-uez a nyugdíjakkal, 13 havi nyugdíj, a nyugdíjba menetel felhigítása

-teljesen más makropályára tervezett lakástámogatási rendszer fenntartása

-ÁFA csökkentés, hitelből minimális adócsökkentés, ami nem jár érdemi gazdaságnövekedéssel, csak bevételkieséssel

-minimálbér adómentessége (kiegészítő jóváírás), a segélyek egy szintre hozása a minimálbérrel

-többszörös áron készült ütemtelen, egységes stratégia nélkül épített presztízsberuházások

-elszórt EU pénzek
-szabálysértés határának 20k-ra emelése
-mindezekkel elűzött multi termelőberuházások
-mindezekből következően magas hiány, magas adósság, magas kamatok

stb stb stb

Lehet hibázni, lehet nem kiemelkedőt alkotni a kormányzás címén, de ilyen 8 év után egy nemzeti színház szintű sztorin pörögni mezei balfaszság.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2009.06.26. 23:39:55

@heima:
na, ebből konkrétum egy se volt.

még egyszer, lassan, a kedvedért:
konkrétan ki, mivel, mit baszott szét
állítás - ok - okozat - indoklás - eredmény - hogy kellett volna - magyarázat.

ilyen kamu szöveget, hogy áfa csökkentés bárki elsüthet.

a lakástámogatás meg akkora öngól, hogy én kérek elnézést.

bogaram, én nem mondtam, hogy a gyurcsány kormány bármit is jól csinált volna. én azt mondtam, hogy -amit ismerek- a nemzeti színház körüli kavarás a szánalom legalja volt.

ez, tündérem, nem minősít senki mást, csak azt aki csinálta. ettől se jobb, se rosszabb nem lesz bármely más kormány.

olvass, értelmezz szöveget, aztán gyere vissza bölcselkedni.

heima (törölt) 2009.06.26. 23:57:26

@mcs: milyen konkrétumot bazdmeg, írjak neked 1000 oldalas tanulmányt vagy mi?

arról van szó, hogy akármennyire is nem tetszik, vannak fontossági sorrendek. nyilván ez mindenkinek más és más, élethelyzetétől, világképétől stb függően, de azért vannak alapok. pl 8 év ámokfutás után eléggé dilettánsnak hat egy 2x milliárdos (időben elkészült!) projekt szubjektív megítélésén pörögni.

heima (törölt) 2009.06.27. 00:06:05

@mcs: de hogy ne halj meg hülyén, és lásd a lakástámogatásos sztorit is:

Orbán-kormány piacépítési/gazdaságélénkítési/családpolitikai céllal kamattámogatás alapú rendszert vezet be, a rendszer alapja a prudens költségvetési és gazdaságpolitika > ez alapján várható kamatcsökkentés > a támogatás kiárazódik a rendszerből

2002, kormányváltás > költségvetés beborítása, ezáltal beborult kamatpálya, változatlanul hagyott rendszer (kormányrendeletben szabályozva, nem kell hozzá parlamenti szavazás sem!), elszállt költségek > még nagyobb hiány > ...

És minden általam felsorolt pontra lehetne írni egy ilyet, és hol vannak ezek ahhoz képest, hogy neked nem tetszik, hogy nem ott építettek színházat, ahol...

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2009.06.27. 00:24:25

@heima:
1. ezt hívjuk relativizálásnak.
2. arcból vissza - értelmezni: én nem védtem az utóbbi 8 év kormányait, ellenben, egy korábbi post faszságára válaszoltam. olvasni, értlmezni. nem fáj, próbáld meg nyugodtan.
3. leszarom, hogy mit csinált rosszul az utóbbi 8 év kormánya., de azt kijelenteni, hogy a gazdaság szét van baszva, elég nagyképű blöff. hiszen:
3.1 nincs szétbaszva, mert működik, speciel még a válság alatt is
3.2. működhetne jobban is, de a lehetőség elszalasztása nem szétbaszás
3.3. nincsenek konkrét tényeid, csak beszélsz a levegőbe.

a lakástámogatáshoz:
adat nélkül tobzódunk a butaságban.
a) a rendszer már sz orbán kormány végén sem volt fenntartható
b) ész nélkül kapálózott a fidesz a fenntartásáért, ellenzékben is,
c) nem kormányrendelet, hanem egy csomó törvény született a megtartásáról, amit a fidesz is megszavazott.
d) se gazdaságélénkítés, se családpolitika, se piacépítés nem volt téma az adott ügy kapcsán. tessék megnézni a lakásépítési számokat 10-12 évre visszamenőleg, se kiugrás, se csökkenés nem figyelhető meg. nettó butaságot beszélsz.
e) az adott támogatási forma kb. a lakosság néhány %-át kedvezményezte, de még rájuk se úgy hatott, ahogy az orbán kormány remélte. lásd: népesedési mutatók összevetése 10 év távlatából.

hamár butaságot beszélsz, legalább csináld visszafogottabban. ez így nagyon gáz.

heima (törölt) 2009.06.27. 00:46:02

@mcs:

ad1: minden relatív, a politikába főleg. nem akkor van gáz ezzel, ha normálisan sorolsz be témákat, hanem akkor amikor nem. Pl nemzeti színház szöveget nyomsz 2009-ben

ad2: Európában ezek a számok, mutatók és kilátások bizony azt mutatják, hogy a gazdaság szét van baszva.

ad3: elég sok konkrét tényt felsoroltam
ad4: szerintem az volt a nagyarc, amikor közlöd velem, hogy a létfenntartásig jutottam el, amikor te, a nagy műértő, már a NSZ szintű témákat is kened-vágod

Lakástámogatás:

A: faszság. egyrészről az Orbán-kormány végén vezették be, tehát felfutó ciklusban volt a kihelyezés (gyakorlatilag a 0 szintről épült fel a jelzálog alapú finanszírozás és az újlakás építés), tehát nem volt finanszírozhatatlan állomány. másrészről nem csináltak olyan brutális irányváltás, mint a száznapos programok, amik teljesen más pályára lökték a makrogazdasági folyamatokat, ergo nem látom, hogy mitől ne lett volna fenntartható.

B: kurvára lényegtelen, hogy mit ellenez a fidesz, meg mit nem, nem volt parlamenti többsége, mint ahogy annak sincs értelme boncolgatni, hogy mit csinált volna másképp, ha kormányon maradt volna.

C: a lakástámogatásokról a 2001/12 kormányrendelet szól

D: mint már írtam, 2000 előtt gyakorlatilag nem volt vállalkozói újlakásépítés, llakossági jelzálogfinanszírozás, ezt a Fidesz féle rendszer lendítette be. 2004-ben volt btw a lakásátadások csúcsa, tényleg érdemes lenne megnézned neked is egyszer a számokat, nem csak tagadni rögtön, mint Ildikó. Tökéletesen követik a számok a rendszer változtatásait.

Ha nem értesz valamihez, akkor legalább ne reklámozd.

heima (törölt) 2009.06.27. 00:46:55

@mcs: jah és leszarom hogy nem úgy és nem oda épült egy színház, mintahogy néhány balfasz elképzelte.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2009.06.27. 00:52:48

@heima: édes istenem.
tudod mit, nyertél. viktor mindent jól csinált, mindenki más minden mást rosszul.

véletlenül se kerüljenek szóba szakmai érvek, mert borul az elmélet. örvendezz és ámítsd magad. jóéjt.

heima (törölt) 2009.06.27. 01:04:08

@mcs: szó nem volt itt arról, hogy Viktor mindent jól csinált. arról van szó, hogy sok a dilettáns debil, túl sok.

"véletlenül se kerüljenek szóba szakmai érvek, mert borul az elmélet. örvendezz és ámítsd magad. jóéjt."

folyamatosan szakmai érvek jöttek, a tagadásig jutottál el. meg a tényszerű tévedésekig (még mindig várom a rengeteg törvényt, amit a fidesz is megszavazott), meg a súlyos önellentmondásokat. Jó is ha bevágod a hisztit, kb sajnos ez a legtöbb amit kihozhatsz ebből. De hát ez van, kellett 0 szakmapolitikai tudás nélkül belepofázni dolgokba. Remélem azért a színházépítéshez jobban értesz...

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2009.06.27. 01:17:50

@heima: bocs, de egy szint alatt nincs értelme vitázni. ha ebből te azt szeretnéd kihozni, hogy az "érveid" jók voltak tedd.

én azt vettem észre, hogy háromból háromszor nem értetted meg, amire utaltam (pl. hogy mire fel jön ide a színház téma)

ez kevés a beszélgetés folytatásához. tudd be hisztinek, he ettől jobban alszol. a lényeg - hogy te nem hibáztál, ez tartsa benned a hitet, édes.

heima (törölt) 2009.06.27. 01:50:44

@mcs: csak egy törvényt, pls, csak egyet...

OLVASÓK SZÁMA

AKTUÁLIS TÉMÁINK

MANDINER

Nincs megjeleníthető elem

JOBBKLIKK

Nincs megjeleníthető elem

CREATIVE COMMONS

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása