Bloggerunió - ajánló

Hadrian VII. I 2008.11.24. 11:42

Egy érdekes kezdeményezés indult el, összhangban az index új hirdetési elveinek a startolásával.

"A Bloggerunió olyan blogok hálózata, melyek az Index új hirdetési megoldásai közül a kétpúpú teve megoldás mellett döntöttek, tehát a hirdetéseik felét az Index helyezi el, a másik felét pedig ők maguk értékesíthetik.

A Bloggerunió tagjai vállalják, hogy a "saját" hirdetések helyén kizárólag civil szervezetet népszerűsítő, pro bono hirdetéseket jelentetnek meg. A Bloggerunió tagjai ezzel fejezik ki szolidaritásukat, elkötelezettségüket a civil ügyek iránt."

A Konzervatórium eddig is pro bono hirdetett számos civil szervezetet, alapítványt és szerzőt. Örömmel fogadjuk ezt a kezdeményezést és ajánljuk mindenkinek a figyelmébe, aki elkötelezett a Jó Ügy iránt. http://bloggerunio.blog.hu/


A bejegyzés trackback címe:

https://konzervatorium.blog.hu/api/trackback/id/tr5785604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

phaidros 2008.11.24. 12:13:27

Le a kalappal, tényleg.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2008.11.24. 13:36:12

Meglehet, én éltem túl sokat vidéken és nem tudott kifejlődni rendesen az agyam, de, b*sszus, egyszerűen nem értem, hogy miért kellene bbjnicknek (vagy bárki másnak) kétpúpú tevébe lemennie, hogy az általa tisztelt, becsült, támogatott szervezetekről írjon, bemutassa, népszerszerűsítse azokat, linkeket helyezzen a blogjára a szervezetek elérhetőségeivel?!

Nekem úgy tűnik, hogy ez az egész bloggeruniósdi (nem mondom, hogy a létrehívók tisztában vannak ezzel, de azt sem hogy nincsenek) csak egy marketingtrükk (de, mondom, meglhet én túl sokat éltem vidéken és így nem tudott kifejlődni az agyam):-(

ü
bbjnick

phaidros 2008.11.24. 14:02:18

Írhatsz róla, ez nem ugyanaz. A kétpúpút azért választod, hogy címlapra kerülhess, ez úgymond az index ultimátuma. A hirdetés felét Te adhatod el, ez az előny a főoldal mellett - de ha nem akarod eladni, akkor adhatod értelmes célra - ez a fenti lehetőség. Ha "eladod magad" a címlapért, és nem törődsz a hirdetéssel, az Index hirdetései mennek 100%-ban. Fenti esetben az 50% ki lesz használva.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2008.11.24. 14:36:06

Kedves Phaidros!

Ejha!!! Ez aztán az alternatíva:-D

Hogy egykori kedvenc punkzenekaromat idézzem:

Van úgy, hogy tragikus, van úgy, hogy komikus,
van úgy, hogy egyszerűen kapitalista.
Van úgy, hogy cinikus, van úgy, hogy tragikus,
van úgy, hogy egyszerűen kapitalista.

Hejjj:-D

Értem én, értem én, csak nem értek vele egyet:-)

ü
bbjnick

Quicksilver 2008.11.24. 15:13:01

Mondjuk ez nekem is a 'between a rock and a hard place'-nek, azaz a két rossz közül a kevésbé rossz választásának tűnik, dehát itt nálatok a bloghu diktál, azaz... ez van. Ha már muszáj hirdetni, akkor legalább felerészben arra érdemeseket hirdessetek.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.11.24. 18:30:08

"A kétpúpút azért választod, hogy címlapra kerülhess, ez úgymond az index ultimátuma." (phaidros)


Nem feltétlenül. Vö.:

pontilyen.blog.hu/2008/11/14/mi_ez_a_hirdetes#comments

keresztes_L 2008.11.24. 18:58:06

így indulunk neki:
"Egy érdekes kezdeményezés indult el, összhangban az index új hirdetési elveinek a startolásával."
és az ultralib index.hu máris címoldalra került a konzervatorium.blog.hu -n.

addig nekem sem nyúlikaz agyam, hogy mitől érdekes ez a "kezdeményezés"? szerintem egszerűen 2 dzsoint között most ez jutott eszükbe
...lehet bólogatni
hm...érdekes...nahát

ez is érdekes
"ezzel fejezik ki szolidaritásukat, elkötelezettségüket a civil ügyek iránt"
ezt a kezdeményezést azindex akkornemveszi át?
pedig ez is érdekes :-O

Szakbarbár (törölt) · http://nezettseg.blog.hu/ 2008.11.25. 00:39:22

Örülök, hogy megvalósúlt ez a kezdeményezés, pláne, hogy én vetettem fel először a Gépház blogban. :D (Visszakeresheti bárki). Viszont energiám biztos nem lett volna így megszervezni, úgyhogy ezúton is köszi azoknak, akik ezt megtették.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2008.11.25. 06:24:29

Egy érdekes kezdeményezés indult el, összhangban az index új hirdetési elveinek a startolásával.

A Csizmás Kandúr Föderáció olyan blogok hálózata, melyek az Index új hirdetési megoldásai közül a csizmás kandúr megoldás mellett döntöttek, tehát hirdetéseket nem tűrnek meg blogjukon.

A Csizmás Kandúr Föderáció tagjai ezzel fejezik ki szolidaritásukat, elkötelezettségüket a civil ügyek iránt.

Örömmel fogadjuk ezt a kezdeményezést és ajánljuk mindenkinek a figyelmébe, aki elkötelezett a Jó Ügy iránt.

keresztes_L 2008.11.25. 06:33:44

de jók is ezekazindexesek
örök hála nekik.
cimlapra velük örökre!
fejlesszük a konzervatívizmust egy kicsit tótawé szellemében
hajrá gyerekek, csakliberálisan!

___________________________ (törölt) 2008.11.26. 20:18:35

Nem ultimátum. Ajánlat.

Ha van olyan tulajdonság, amitől frászt kapok, az a hálátlanság.

A Zindex ingyen és bérmentve biztosította nekünk és ezer más bloggernek ezt az egészet, nem kérve érte pénzt, és sok tízezer olvasónak ezáltal a tartalmat, tőlük sem.

Én ezért azt egészért alapvetően kurvára hálás vagyok, mert mindannyian sokat kaptunk - az írók megjelenési lehetőséget, az olvasók tartalmakat -, jópárszor címlapot is, pusztán azért, mert érdekesnek találták a dolgainkat, ill. úgy vélték, hogy az olvasóknak érdekes lehet, ami megintcsak egy kurva nagy dolog, szerintem kb. a címlap az egyetlen, ami miatt itt érdemes blogolni, mert amúgy meg elég bugos és technikailag korlátozott a dolog és egyszerűbb lenne feltenni mindent a konzervatorium.hu-ra, csak hát akkor akkor nem látnák százezrek az esetleges linket az Index címlapon.

Szóval egy csomó mindent kaptunk, mi is, az olvasók is, hótt ingyen, nem kérve semmit cserébe, és bizony ilyenkor az egyetlen tisztességes érzés a HÁLA, mert semmiféle módon nem tekinthető ez olyan dolognak, ami csak úgy JÁR, vili?

De mivel mégiscsak vállalkozásról van szó és nem Róbert bácsiról, annyiból változott a felállás, hogy a címlapos INGYENREKLÁM feltétele ez a dolog. Ezt úgy hívják, hogy AJÁNLAT: én reklámozlak téged, időnként, ha cserébe reklámozod a hirdetőimet. Elég tisztességes ajánlatnak hangzik, tekintve, hogy továbbra is minden egyebet ingyen kapunk.

Frászt kapok azoktól akik ezt zsarolásnak nevezik. Ez vérbeli elkényeztett, hisztisgyerek-mentalitás.

Rohadtul pont ez a legnagyobb baj a modern világgal, hogy mindenki azt hiszi, hogy a világ neki tartozik valamivel. Hát nem. (És azt különösen utálom, amikor egy másik, elvileg, "papíron" konzervatív-jobboldali blogon nevezik ezt zsarolásnak. Precízen a hisztisgyerek-mentalitás kerülése a jobboldaliság lényege.)

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2008.11.27. 15:48:23

Shenpen!

Én ugyan nem tudom, hogy hol nevezték a zIndeksz ajánlatát zsarolásnak (nem raktál ki linket), szerintem sem zsarolás, egyszerűen ízléstelen, sötét és buta kapitalizmus (a nyers, vak haszonelvű fajtából), de ezzel a kijelentéseddel mélyen egyet tudok érteni:

"Rohadtul pont ez a legnagyobb baj a modern világgal, hogy mindenki azt hiszi, hogy a világ neki tartozik valamivel. Hát nem."

ü
bbjnick

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.11.28. 11:10:27

bbjnick

A blog.hu üzleti vállalkozás, nem alapítvány, ráadásul minden blog szabadon eldöntheti részt akar e venni a kapitalizmusban, vagy kivonul belőle.

Szerintem korrekt.

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2008.11.28. 13:11:42

Kedves Bazalttufa!

korrekt lat 1. szabatos, helyes, pontos, hibátlan (kifejezés) 2. becsületes, kifogástalan (magatartás), feddhetetlen (jellem) 3. törvényes, megengedett (eszközök)

Szerinted ezek közül melyik?:-)

Nem arról van itt szó, hogy én (a talpas blogger) bármi módon kétségbe vonnám a blogszolgáltató jogait, hogy úgy alakítsa ki az üzletpolitikáját, ahogyan jónak látja. Tegye. Én csak azt bátorkodtam megjegyezni, hogy ez az üzletpolitika ízléstelen, sötét és buta (a nyers, vak haszonelvű fajtából). De lehet, hogy még rosszabb: egyszerűen gagyi, hibás (rosszul méri föl a saját érdekeit). És hogy ti ezt nem látnátok, ugyanúgy mint én, azt pedig még/már föltételezni sem merem:-)

De ne nekünk fájjon ez (disziznataörbiznisz), fájjon a szolgáltatónak:-)

ü
bbjnick

OLVASÓK SZÁMA

AKTUÁLIS TÉMÁINK

MANDINER

Nincs megjeleníthető elem

JOBBKLIKK

Nincs megjeleníthető elem

CREATIVE COMMONS

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása