Igaz történet

tallian.miklos I 2008.09.24. 06:12

1985 ősze, T. Miklós leendő politikai blogger első munkanapja az oviban.

- És mit szeretnél, mi legyen a jeled?
- Csillag.

Ezt én a legnagyobb természetességgel mondtam, ugyanis ideológiailag képzetlen ovisként nem voltam tisztában vele, hogy veszi az ki magát, ha az ember csillagot szeretne jelnek - a piros csoportban.

Később évvesztes lettem, megkérdeztem, megtarthatom-e a jelem, mondták, hogy igen, persze. Vajon melyik csoportba kerültem? Igen. A sárgába.


A bejegyzés trackback címe:

https://konzervatorium.blog.hu/api/trackback/id/tr45678557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.09.24. 09:07:27

amikor kisdobosok lettünk, lehetett javaslatokat tenni a tanerőnek, hogy milyen örs legyünk.
a világ legtermészetesebb dolgaként mondtam, hogy legyünk fekete párduc örs. a tanerők körülrajongták az ötletet. évekkel később tudtam meg, hogy nem azért, mert ők is olvasták a dzsugnel könyvét, és nekik is bejött bagira :-).

a karl may fanclubbunkat egy évvel később viszont pártállami szigorral számolták fel, mint az 5 főt: elvették a winettou könyveinket, a kézzel rajzolt tagsági igazolványainkat, és az igazgató meg valami potentát beszélgetett el velünk, meg a szüleinkkel, hogy mégis honnan tanultunk szervezkedni.

___________________________ (törölt) 2008.09.24. 12:33:07

Na jó, de ha ötágú, akkor seriff. :)

Gary Hoon · http://www.garyhoon.hu 2008.09.24. 23:39:23

És nem volt színe a csoportoknak

max_headroom 2008.09.25. 07:12:18

Shenpen 2008.09.24. 12:33:07:
"Na jó, de ha ötágú, akkor seriff."

Seriffcsillag van öt-, hat és hétágú is: images.google.com/images?gbv=2&hl=en&safe=off&q=sheriff+badge&btnG=Search+Images

tallian.miklos 2008.09.26. 18:36:24

Általában nem színük szokott lenni a csoportoknak. Vagy hát sokan mondták ezt már. :)

OLVASÓK SZÁMA

AKTUÁLIS TÉMÁINK

MANDINER

Nincs megjeleníthető elem

JOBBKLIKK

Nincs megjeleníthető elem

CREATIVE COMMONS

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása