Goldenblog - NÉGYmadár berepülése

Konzervatorium I 2008.06.28. 13:36

 

 

A Goldenblog idei versenyén, melyen a Konzervatórium a mainstream kategóriában indult, állandó karikatúristánk, NÉGYmadár is szerepel, a Kultúra kategóriában.

Elalélt boldogsággal szemléljük Négymadár berepülését a blogoszférába, de álljon itt inkább önmaga helyén madár:

"A NÉGYmadár blog (ami ez) benevezett az idei GOLDENBLOG versenyre.(HVG) A kultúrblog kategóriába soroltak (hogy miééért?), melyre szavazni MOST lehet.Pontosabban hétfő éjfélig. Így hát aki szereti (tiszteli, lövi, pörköltként fogyasztja, kalitkába zárja, nyesegeti a szárnyait, díszpintynek tartja... stb...egyáltalában LÁTJA) a NÉGYmadarat az MOST (és óránként) szavazzon rá!

Én csak annyit ígérek cserébe, hogy továbbra is tojok erre a világra. (és rajzolok)"

Sok sikert Négymadár!


A bejegyzés trackback címe:

https://konzervatorium.blog.hu/api/trackback/id/tr68543319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.06.29. 09:31:36

Valaki mondja meg, hol találom a szavazólapot. Egyedül a mainstream kategória mellett látom kiírva, hogy szavazás, a többinél nem. Nem találtam meg így nem tudtam szavazni a gasztroblogokra sem, mindjárt lejár a Kult határideje és erre sem tudok szavazni. Magyarázat? Már mindent átnéztem, mindenova klikkeltem és nincs. Mit csinálok rosszul?

garázdabillegető (törölt) 2008.06.29. 11:44:53

Tita, jól csinálsz mindent, csak nem jelentkeztél a zsüribe :)

"Június 24-én feldolgozzuk a beérkezett nevezéseket, és ezzel egyidőben kialakul a nevezőkből összeálló zsűri is. A kultúra kategória versenye június 25-én indul. Szavaznak a zsűrinek jelentkező és abba bekerült nevezők, illetve a hvg.hu zsűrije."
Azaz nincs közönségszavazat, fene se érti, hogy miért - talán túl sokan szavaztak egy (vagy dinamikus) IP címről és nem tudják kiszúűrni?
Fene se érti. Még jó, hogy az előző fordulóban akárki leadhatta a voksát. Akárhányszor :)

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.06.29. 12:09:00

Értettem én ezt Gazárda, köszi, de Don jelen posztja teljesen megzavart. Ő írja fentebb, hogy szavazzunk rá. Ezek után mi a manót gondoljak?:) kerestem a szavazólistát össze- meg vissza. Azt hittem, valahol eldugva mégis van:)

tita · http://hetkoznapi-mesek.blogspot.com 2008.06.29. 12:10:45

persze, hogy Garázda és nem Gazárda:)

OLVASÓK SZÁMA

AKTUÁLIS TÉMÁINK

MANDINER

Nincs megjeleníthető elem

JOBBKLIKK

Nincs megjeleníthető elem

CREATIVE COMMONS

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása