A baloldal húsz legjobb miniszterelnök-jelöltje, I. rész

Konzervatorium I 2009.03.22. 19:03

Az index és a Népszabadság is külön cikket szentelt Gyurcsány lehetséges utódainak, és Tóta W. Árpád is türelmetlen, neveket akar hallani. A Konzervatórium most összegyűjtötte a modern magyar baloldal húsz legjobb potenciális miniszterelnök-jelöltjét, a legjobbak legjobbjai, Bajnai Gordontól Biszku Béláig. Első rész.

 

Lendvai Ildikó

Most, hogy az amerikaiaknak nem sikerült a legirritálóbb és legkétszínűbb politikusnőjüket az elnöki székbe repíteni, lepipálhatjuk a prosztó hamburgerzabálókat, ha nekünk Lendvai Ildikóval ez összejönne. Sokat dob az esélyein, hogy Medgyessy kinyírásakor már jelezte egyszer a liberalizmus és az emberi jogok mellett mindig elkötelezett SZDSZ, hogy még az MSZMP-s időkből komoly cenzori gyakorlattal rendelkező Lendvai személye számukra is maximálisan elfogadható. Úgy tűnik, mintha már egy örökkévalóság óta ő lenne a szocialisták frakcióvezetője, és a Nap sem kel fel nélküle a királyi televízióban. Ideje hát, hogy feljebb lépjen a ranglétrán! Pártbeágyazottsága és munkabírása példás, csakúgy, mint fiatalos diáklány-kosztümei. Az ellenzék folyamatos lejáratókampánya, így a "Nem lesz gázáremelés!"-kezdetű kijelentésének szándékos elferdítése miatt nem tartozik a kifejezetten népszerű politikusok közé. Ez normális körülmények közt nehézséget jelentene, de mivel a demokráciát és a köztársaságot mindennél előbbrevalónak tartó szocialisták átvállalják az istenadta néptől a döntés felelősségét, ez vajmi keveset számít. Hiszen az MSZP akár Fekete Pákót is jelölhetné miniszterelnöknek, nem kell törődniük a választók véleményével - elég, ha az angyalföldi küldötteket meggyőzik. Megjegyzem, egyébként Fekete Pákóval is utolérnénk a jenkiket, sőt ő talán választói felhatalmazást is előbb kapna, mint a nemzet anyósa.

 

Bokros Lajos

Bokros Lajos naponta ajánlkozik telefon- és tévéinterjúkban, konferenciaelőadásokon és palackpostán feladott üzenetekben miniszterelnöknek, bár úgy tűnik, a pártját kisgazdásító kis masamódon kívül senki nem kér már belőle. Pedig ha a nagy bajban orvost kéne választanunk, erről a listáról mi egyértelműen Lajost hívnánk fel - persze csak miután megírtuk a végrendeletünket. (Ezt tanácsoljuk egyébként az MDF-nek is!) Bloggerünket, Ron bácsit idézve: "Bokros valóban nem annyira rossz. Legalábbis az állampártnak, majd az utódpártnak az országot a Kádár-rendszer pénzügyi összeomlása után másodszor is csődbe vivő reformkommunista-reformközgazdász szakosztályában Bokros Lajos kétségtelenül fény az éjszakában. Világító fáklya, világítótorony, nap, csillag." Ugyan néhány dologra - a Bokros-csomag alkotmányellenes pontjainak számára, az MSZP-be való be(nem)lépésére - mintha nem teljesen jól emlékezne, de ez legfeljebb saját komolyanvehetőségének mértékéből vonhat le, hozzáértéséből és felkészültségéből nem. Parti-és koalícióképes minden párt és világnézet irányába, a szociáldemokráciától a konzervativizmuson át a liberalizmusig neki minden jöhet, hívj most, 06-60-BOKROS-4-PREZIDENT!

 

Németh Miklós

Németh Miklós személyében tapasztalt versenyzővel van dolgunk, csupán néhány gombot kell megnyomni egy hidraulikus bizbaszon, hogy ismét előkerüljön a süllyesztőből. Megint a reformkommancsok "demokratikus átmenet"-projektjének vezetője lehet, kibekkelni azt a kis időt, amíg szabad választások lesznek Magyarországon. Bár az, hogy egyáltalán szükség lesz-e rájuk, még nyilván megfontolás tárgyát képezi. "Itt áll önök előtt a Magyar Népköztársaság utolsó, és a Magyar Köztársaság első, de nem szabadon megválasztott miniszterelnöke" - mondta kábé két hónappal ezelőtt az iróniájáról tanúbizonyságot tevő Németh, aki emígy ezt a csodálatos bonmot-t sem lesz kénytelen feladni, révén az elvtársakon kívül most se fog rá szavazni senki.

Húsz évvel a rendszerváltozás után igen stílusos húzás volna, nem?

 

 

Mihályi Péter

Magyarországon jelentős szufficit van hülye és irritáló közgazdászokból a kínálati oldalon, és tulajdonképpen az sem egy etvasz, ha valaki mindkét tulajdonsággal rendelkezik. De mindenképp figyelemreméltó a zsúfolt mezőnyben, ha egy közgazda olyan reneszánsz érdeklődéssel, egyedi és markáns vélekedéssel rendelkezik, mint Mihályi Péter. Településfejlesztési koncepciói meghazudtolják a sztálinista időket, szereti a monopóliumokat, a válság kezelése érdekében hozott reformjait minden bizonnyal ennek megfelelő szívóssággal hajtaná végre, ha a küszöböt kényszerül is rágni ez a csökött, középkori nép. Mihályi lenne továbbá az ideális választás az SZDSZ olyan szintű eliminálásához, amire hat Kóka Jánossal összekötött nonstop Kuncze-jópofaságokat szimultán beszélő tizennégy Fodor Gábor se lenne képes. Mihályi elképzeléseit úgy lehetne jellemezni, hogy nem konditerembe akarja küldeni az államot, hogy az izmosabb és erősebb legyen, hanem inkább az amputációra esküszik. Pörögjön a körfűrész, hulljon a forgács!

 

Kóka János

Kóka János említése a kutyaharapás szőrivel klasszikus esete, de bármennyire is kontraproduktív lenne e szépemlékű yuppie miniszterelnöksége, talán mégsem annyira elképzelhetetlen. A sokáig csak Gyurcsány "ejtőernyős" árnyékának tartott Elender-gólem 2004 őszi színre lépése után hamar életre is kelt, köszönhetően a hazai politikusceleb-iparnak és Szulák Andreának. Kóka igazi szerelmes alkat, ugyanakkor, ha kell, a befutott fenegyereket is el tudja játszani, miközben a kapitalizmus magyarhangját is idétlenül magának próbálta vindikálni miniszterségének düböregő évei alatt. Titokban persze az állami megrendeléseken való hízás sem állt tőle távol, de a feledés jótékony homálya és új SZDSZ-es otthona kiköszörülték ezt a kellemetlen csorbát. És ha már SZDSZ: szilaj Pumánk alatt ugyan hamar kigyulladt a pártelnöki szék, mégsem szabad kételkednünk képességeiben és tenniakarásában. Ezt Kuncze Gábor is megerősítheti, és azért amit ő mond az nem falra hányt borsó... Hátránya, hogy bár mosolya lefegyverző, a szép tekintetű Kamillán kívül mást már nem nagyon tudna meghódítani, pláne szavazókat nem, ezzel együtt talán nem is kéne egy elkúró-asszisztensnek odaadni a bonckést épp akkor, amikor ki kéne ütni a beteget. Viszont mivel a Kossuth téri sámánokon Gyurcsány lemondásával jól megfigyelhetőek az akut elvonási tünet jelei, Kóka miniszterelnökéségét mintha pont nekik találták volna ki. Hiszen mire is menne ez az ország egy őszintén rühellhető vezető nélkül?

 

Biszku Béla

Régi seprű jól seper, és mintha Biszku Bélát pont ilyen krízishelyzetekre teremtette volna a Fenséges Munkáshatalom. Tény, hogy egy milliárdos ministránsfiú után különösen üdítő lenne egy volt angyalföldi lakatosinas. Bár 88 éves hősünknek régóta bérelt helye lehet a Munkásmozgalmi Pantheonban, ám ő köszöni szépen, él és virul, ásványvízzel izmozik, merje hát valaki azt mondani, hogy nem bírna el még egy év miniszterelnökséggel! Különösen annak tudatában, hogy Bélánk nem kispályás: '56-ban a gyáva Gerővel ellentétben ő biza majdnem szembeszállt az "ellenforradalmárokkal", '72-ben pedig országos cimborájával, Komocsin elvtárssal majdnem végérvényesen megcibálták Kádár János nájlonzakóját. A válságkezelés és a felbomló közrend helyreállítása a specialitásai közé tartozik - ilyen időkben ilyen emberre van szüksége az országnak. Képes megszólítani a szocialista keménymagot, különösen népszerű az idősebb korosztályban. Az MSZP "Back to the Roots" mozgalma támogatja. Esetében negatívum, hogy tőle hiba várnánk képzeletbeli dumcsit Nagy Imrével, tekintve, hogy ő juttatta a bitó alá, és hát a reform szótól meg valószínüleg kicsapja a víz (lásd a '68-as elhajlókat, brrrrrr!).
Egyébként a kilencvenes évek végén láttuk még teniszezni a Tabánban, a szervái alapján még ma is legyűrné squash-ban Bajnai Gordont.

 

Bajnai Gordon

A jósvádájú fiatalember, akinek már a keresztneve is a művelt Nyugatot (és Angolhon posztkoitális miniszterelnökét) idézi, lehet Gyurcsány után a következő, aki provinciális országunkat tovább alázza. Bajnai teljesen színtelen-szagtalan, időnként láthatóan lámpalázas, de azért Ferenc falovának megteszi majd. Önálló munkát eddig nem bíztak rá az MSZP-ben, korábban is csak a pártközeli ágyásokban kapálgatott inkább. Jelenleg az NFÜ-nél ügyel arra, hogy az ország növekvő fejlődési pályára állhasson az EU-s pénzek házityúkok elé vetésével felelős és érdemteli szétosztásával. Jelenlegi főnökénél mindenesetre biztosan jobban képben van, hogy hogyan lehet az EU-s pénzeket hatékonyan lenyúl megszerezni. Nem hiába kapott ezért három éve egy olyan plecsnit, hogy "A Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztje (polgári tagozat), a hazai vállalatirányítási kultúra fejlesztése terén elért eredményei, kiemelkedő szakmai és vállalatvezetői munka elismeréseként" Kuttúra jön, vazeg. Esélyeit rontja, hogy a Wallis vezérigazgatójaként való tevékenységét nem túlzottan nehéz összefüggésbe hozni a Hajdú-Bét Rt. zűrös ügyeivel, és valószínűleg a Fidesz már három páncélszekrényt is megtöltött a megszerzett kompromittáló iratokkal. Mi inkább arra tippelnénk, hogy őt 2010 környékén próbálják majd a szocik bevetni. Már ha a gúnáros fizimiskájú miniszter túléli a kisemmizett és mindenre elszánt, fanatikus libatenyésztők bosszúját. Gá, gá!

 

Hegyi Gyula

Ha beütjük a Google-be, hogy Hegyi Gyula, akkor kijön a honlapja, alatta meg ezek: hegyi, gyula, hegyigyula, mszp, európa, parlament. Írjon az alábbi szavak felhasználásával 3-5 oldalas dolgozatot, addig elmondjuk, miért is lenne jó miniszterelnök a Gyula! Egyrészt, mert egy hábetűs Gyula volt már miniszterelnök, a megbízhatóság pedig fontos érték. Aztán: utálja a kapitalizmust, szereti Kubát, az olcsó import rum pedig fontos válságkezelő eszköz lehet nehéz időkben. Kit hívjunk, amikor a Kapitalizmus, a neoliberalizmus és a Piac is összeomlott? Ki mást, mint a Bolygó Commandantéját, Hegyi Gyulát! Hegyi természetesen zöld is, tehát miniszterelnökként rengeteg pénzt elkölthetne zöldítésre, aktívabbá téve ezzel az ördögbotozók és a dobolókörök jelenlétét a város számos pontján. A szocialisták EP-képviselője ideológusi ambíciókat is dédelget, öt-húsz oldalas cikkeiben pedig bárkinek bármikor közérthetően el tudja magyarázni Hugo Chavez vagy Ernsto Che Guevara eszméinek és tetteinek nagyszerűségét. Viszont jelölésével sietniük kéne a szociknak, hiszen időben ki kéne húzni Gyulánk nevét az szocik EP-választási listájáról. Európa egy nagy gondolkodót veszítene, Magyarország viszont mindenütt bekerülne a vezető hírekbe izgalmas gazdaság- , kultúr- és külpolitikai kalandozásaival!

Hasta la victoria siempre!

 

Hunvald György

Hunvald Györggyel az élen bebizonyíthatnánk a kételkedő fekete-afrikaiaknak, hogy börtönből is el lehet foglalni letölt betöltendő miniszterelnöki pozíciót. Felvetődhet a Miniszterelnöki Hivatal elköltöztetése Vácra, esetleg Szegedre, de ezt csupán technikai kérdésnek kell tekintenünk. Kihívásként és a begyöpösödött menedzserdivat megújítására tett kísérletként értelmezhetjük Hunvald csíkos pizsamáját, illetőleg a kormányőröket is végre nevükön nevezhetjük, azaz: smasszereknek. A felesleges egyeztetések is elkerülhetőek lennének, a látogatási idő úgyis szűkre szabott. További előny, hogy a felesleges személyi költségeken is spórolhatunk, hiszen jelöltünk megelégszik az egyrétegű klozetpapírral és a híg zupával is. A női szavazók szívét (ez szocialista viszonylatban a járókeretes nénikéket jelenti) megdobogtató Gyuri úr mellett szól az is, hogy néha őt éltető spontán szimpátiatüntetések törnek elő a pesti aszfaltból. Ha egy kerületet sikerül neki egy cella priccséről irányítani - hiszen nem hajlandó lemondani polgármesterként -, miért ne sikerülhetne egy egész országot? Hatalmas előnyt jelent ebben a helyzetben, hogy az ellenzék nem tudja őt korrupciós ügyek előcitálásával és felelősségrevonással, lesitteléssel fenyegetni.

 

Gyurcsány Ferenc

Gyurcsány Ferenc lemondásával mindenki számára bizonyította, hogy nem ragaszkodik minden áron a hatalomhoz. Az így kialakult helyzetben a kormányfői pozícióra számosan esélyesek, a "futottak még" kategóriájában köztük van még egy szimpatikus, hórihorgas fiatalember, Gyurcsány Ferenc is. Gyurcsány Medgyessy Péter tanácsadójaként, majd sportminisztereként került a politika frontvonalába. A 2004-2009 közti Gyurcsány-kormányok által felhalmozott óriási mértékű államadósság és politikai hitelvesztés nehéz örökséget hagy az utódra, aki csakis egy hiteles, dinamikus és állhatatos államférfi lehet - Gyurcsány Ferenc mindezen feltételeknek megfelel, legalábbis adott esetben jól megmagyarázzák majd nekünk, hogy így van. A Gyurcsány Ferenc és kormánya által elkövetett sorozatos hibákkal az új kormánynak le kell számolnia, és az utódként esélyes Gyurcsány Ferenc garancia arra, hogy ez így is legyen. Gyurcsány Ferenctől joggal remélhetik, hogy ő lesz az, aki annyi évnyi semmittevés után a VOR-öltönyös tutyimutyi ősszocikon átveri végre akaratát, aki megindítja végre az alapvető szerkezeti reformokat. Erre vitathatatlan érv az, hogy egyszer már nem sikerült neki, tehát most majd fog.

 

(Második részünkben Nyers Rezsőtől a jelenleg befutónak tűnő Surányi Györgyig újabb tíz kiváló jelölttel ismerkedhetnek majd meg!)

 

Kapcsolódó írások:

A gyurcsányozás: út a semmibe

Karakteröngyilkosság

A progresszió csődje

A kis masamód - Dávid Ibolya

 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://konzervatorium.blog.hu/api/trackback/id/tr721016771

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sárdobáló 2009.03.24. 13:41:37

Jobboldali miniszterelnököt! - I. részTúl sablonosnak éreztük a vitát a leendő miniszterelnök személye körül, ezért úgy döntöttük összegyűjtjük a lehetséges jobboldali jelölteket is. Mivel a helyzet egyre csak fokozódik, ezért napról-napra aktuálisabb les…

Trackback: Agitáció és propaganda 2009.03.23. 15:17:44

Gyurcsány lemondott! - két telefonbeszélgetés 2009. március 15-e, vasárnap, reggel 7.30 perc. Viktor lakásán csörög a telefon.  – Feri vagyok – mondja egy izgatott hang. – Szia, Viktor még alszik, hívd később. Megvi…

Trackback: SZENZOR 2009.03.23. 13:24:01

Trükkök százai, amiket... Most nem nyitnék arról vitát, hogy valóban Széchenyitől ered-e az az idézet, amit alább plagizálni fogok, de tartalmát illetően még kevesen vitatták. Nosza barátaim, vágjunk bele, aktualizáljuk a mai napra, mikor vigyázó szemü…

Trackback: Legal Eagles 2009.03.23. 12:19:23

Benyújthat-e a miniszterelnök konstruktív bizalmatlansági indítványt?Egy kormányválság mindig felvillanyozza a közjogászokat. A mindennapi ügymenet - a parlamenti törvénygyár, a közigazgatás napi ügyeinek intézése, az állam alapjáraton történő működtetése…

Trackback: Mouse Pad 2009.03.22. 21:45:41

Lesz-e az SZDSZ/MDF a szocik von Stauffenbergje?Van itt ez a helyzet, ugye hogy a Feri lemondottfelajánlotta lemondását. A Fodor előbb tudta, mint az MSZP, nesze neked szoci képviselő, szavazó, ennyit érsz te ... :D)pp   A játék választott…

Trackback: Gulyásdemokrácia 2009.03.22. 20:39:40

Üdv Hazugságországban!Aki 2009 Magyarországán a hazáját szerető politikus, az hazudik. Tartozzon akármelyik parlamenti vagy azon kívüli párthoz. Ha nem hazudik, nem fog hatalomra jutni. Ha nem fog hatalomra jutni, akkor pedig nem fog tudni semmit tenni az…

Trackback: Konzervatórium 2009.03.22. 18:34:23

Karakteröngyilkosság    Aki erőszakkal válaszol a más véleményen lévők tiltakozására, aki önmaga játssza el az erkölcsi szavahihetőségét, az ne csodálkozzon, ha erőszakosnak és hazugnak fogják titulálni.     Az írás a Konzervatórium.…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ron bácsi 2009.03.22. 18:39:46

@ricardo:

Nos, hát, nézzük. Erről a listáról én is egyértelműen Bokrost választanám. Ön?

Amúgy meg egyébként igen, azt, aki Ronald Reaganhez a legközelebb van, ez nem kérdés:)

Ron bácsi 2009.03.22. 18:40:42

@Gabrilo: Ne gorombáskodjon a kommentelőkkel! Jótündér-elvonása van, vagy mi? :D

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2009.03.22. 18:47:17

@Ron bácsi:

Én nem gorombáskodtam! Csak jeleztem preferenciámat. Azt se szabad?;[[[

ricardo 2009.03.22. 18:47:31


@Ron bácsi:
Erről a listáról? Akkor már inkább a Békés Marci.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.22. 19:07:35

@ricardo: Ha ráhajt, egy államtitkári posztot még intézhetünk magának. Az is legalább egy Passat-tal jár.

Freetibet (törölt) 2009.03.22. 19:08:32

Én országépítőként azt mondom, csináljuk egy jobb országot! Minden egyes cselekedetemet hazám jövője, a Magarországért érzett teljes felelősség vezérelte, vezérli és fogja vezérelni. Viszont mélységesen felháborít az ilyen fundamentalista nyikhajok cinikus, félelmet és gyűlöletet keltő magatartása. Először csak a Lendvai Ildin viccellődnek, aztán meg jön a fasizmus és életre hívják a Jobbikot! Veszélyebn a demokrácia, barátaim, tegyük a dolgunkat!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.03.22. 19:35:45

a legjobb Ároskásó-írásokat idézi!
:)))))))))))))))))))))

ricardo 2009.03.22. 19:45:15

@tölgy:
Úgy érti Békés Marci kormányában? A gazdasági tárcát vállalom. Visszatérünk az erény útjára. Kiegyensúlyozott költségvetés. A legjobb szociálpolitikát az olcsó árak jelentik, tehát a verseny. Szigorú versenyszabályozás, kőkemény korrupció elleni harc. A legjobb foglalkoztatáspolitika a munka. Vallalkozásösztönző programok indítása. Nagyobb kalács kell. A legjobb kereskedelem politikát a stabil árak jelentik. A pénzromlás megfékezése. A tervgazdaság megszüntetése a közigazgatásban, és a jóléti rendszerekben. A túlzott bürokrácia felszámolása, rászorultsági elv érvényesítése a jóléti rendszerekben. Emellett hiszünk istenben, és szárazon tartjuk a puskaport.
Így jó vagyok?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.22. 19:54:44

@ricardo: Félreértett, nem programíró kéne, olyanokkal tele vagyunk.

ricardo 2009.03.22. 20:00:19


@tölgy: Ja, hogy kifejezetten államtitkár kell. Hm. Hogy ne legyen mindenki bölcsész a kormányban?

józan' 2009.03.22. 20:02:40

Na végre, egy kis igazi iróniaméter. :)))
Biszku for president.

Ron bácsi 2009.03.22. 20:22:11

@ricardo: Küldje át privátban a számát, ha legközelebb kormányt alakítunk, hívjuk!

:)

___________________________ (törölt) 2009.03.22. 20:28:01

@ricardo: egyébként ha ezt most nem iróniaméterrel írta, hanem félig-meddig komolyan, akkor tökre tetszik, hozzátéve, hogy a legjobb vállalkozásösztönző program nem a közvetlenül adott lóvék, hanem az alacsony közterhek és adminisztrációs terhek.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.22. 20:28:43

@ricardo: Látja, ezért kéne maga. Vág az esze, mint a beretva.

Metz 2009.03.22. 20:41:49

bokrost a népnek

Kivlov 2009.03.22. 20:44:06

ezeket max a dunába lökni, ebben a sorrendben. de mehet fordítva is.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.03.22. 20:47:51

Ez semmi. Csináljatok egy listát a jobboldal legjobb miniszterelnök-jelöltjeiről, amin legalább két név van. :-D

nick_007 2009.03.22. 20:49:18

Még a végén a nyakunkon marad a Feri.

Szavazás, vita: wita.hu/index.php?show=wita&wita=113

Ön szerint van értelme a választásokig hátralévő egy évre új MSZP-s kormányt alakítani?

csunderlik.péter · http://csucsuka.blog.hu/ 2009.03.22. 20:50:32

Biszku Béla 2007 késő őszi nyílt levele, mikor már azt hittem, hogy meghalt. De nem.

csucsuka.blog.hu/2007/10/30/biszku_bela_nyilt_levele_a_csucsuka_blog

Vidéki 2009.03.22. 21:04:05

@Metz: A szerző ezt írja:
„Pedig ha a nagy bajban orvost kéne választanunk, erről a listáról mi egyértelműen Lajost hívnánk fel - persze csak miután megírtuk a végrendeletünket.”

Azt hiszem Bokros hasonlít ahhoz az orvoshoz, akitől körülmetélést kértek, de herélés lett belőle.

báró Leopold 2009.03.22. 21:05:38

Kettes: Kósa, Navrasics...nekem csak ennyi jut eszembe

2009.03.22. 21:12:04

Ugyan, kérem, elvtársak!
Micsoda komolytalan lista ez.
Kádár János lesz az új miniszterelnök - ezt az mszmp-n belül már mindenki tudja.

phaidros 2009.03.22. 21:14:23

@báró Leopold: Kósa már nem annyira kóser ahogy a debreceni híreket hallom. De Navra nem lenne rossz.

Sir Humphrey · http://konzervatorium.blog.hu 2009.03.22. 21:32:43

Tény, hogy Biszku elvtársnak van egy sármja:)

I-brahi 2009.03.22. 21:45:25

@Kettes: Igen, egy hasonló listára a másik oldalról azért én is kíváncsi lennék

Bomber 2009.03.22. 21:59:42

Szerintem, a Feri, megnevezi Viktort miniszterelnöknek!
Milyen szorzóval mehet ez a fogadóirodákban :-)

Seregbontó 2009.03.22. 22:05:06

Süsü a sárkány for president!
A vadkörte termelés lendíti ki hazánkat a mélypontról!

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2009.03.22. 22:05:38

@Bomber: eh, napok óta lejárt lemez ez.

egyébként meg tökmindegy, hogy ki a min. elnök, ha az ogy nem szavazza meg a szükséges reformokat törvényi szinten.
aminek jó része ráadásul 2/3-os.

smalladam 2009.03.22. 22:41:38

én továbbra is kitartok régi favoritom, sugár meliton mellett.

tevevanegypupu 2009.03.22. 22:41:48

Biszku Bela. A csaladbol jon, csaladban marad. Es latta meg Peter Gabort fenykoraban.

lanyi 2009.03.22. 22:43:22

Én azt tartom érdekesnek, hogy a magyar politikai pártok, (kivéve a FIDESZ-tés a KDNP-t)mennyire antidemokratikusak.El sem tudják képzelni, hogy egy kormány bukása után, választásokkal lehet legitim kormányt alakítani.
Ezek megint egymás között mutyizva akarják elosztani a maradék koncot.

Megjegyezném, hogy aki ezt nem látja, az egy hetihetesen elhülyült szerencsétlen lúzer.

AdamT · http://durva.blog.hu 2009.03.22. 22:43:28

Sziasztok!

Bajnairól írtam egy posztot majdnem egy éve, amiben kicsit bővebben van szó erről a bizonyos Hajdú-BÉT ügyről.

durva.blog.hu/2008/05/26/ki_az_a_bajnai

2009.03.22. 22:51:10

Hát nagyon jókat röhögtem..de Kókától a hideg kiráz.100 pontos a lefegyverző mosolyáért és csak Kamilla tartja annak!:) Valóban!:)...inkább akkor már Biszku elvtárs...:)

vwxyz (törölt) 2009.03.22. 22:52:25

@lanyi: Jé, a Fidesz és a KDNP, az két külön párt?

KiNG 2009.03.22. 22:55:05

Mihályi tartsa csak meg a szerdai órámat, nehogy elmenjen miniszterelnöknek! Hogy fejezem akkor be a tanulmányaimat? :D

2009.03.22. 22:55:31

@VicGilson:

Már klónozzák az ellopott csontokból a pártszékház pincéjében.

changebug (törölt) 2009.03.22. 22:58:26

Vlagyimir Iljics Lenin

Szokjátok a nevét! :)))

DeMarco 2009.03.22. 23:03:35

Holnap a fidesz kezdeményezését a parlament feloszlatásáról és az előrehozott választások kiírásáról majdnem biztosan el fogja kaszálni az mszp, az szdsz segítségével. Amiből abszolút megállapítható, hogy még véletlenül sem akarják rábízni a döntést a polgárokra. Nem szeretnének előrehozott választásokat, mert akkor kiderülne, hogy nem csak Fletóval volt itt a probléma, hanem a kormányzó pártokkal. Nem bíznak semmit sem a véletlenre, az embereket megpróbálják újra hülyére venni, a hatalmuk megtartása érdekében és teljesen kizárni őket a döntési folyamatokból. Én viszont azt mondom, hogy ezt nem szabad hagyni. Ezért ki kell nyilvánítania a polgároknak, hogy elég volt. Nem hagyhatjuk, hogy megint anélkül kerülhessen valaki az ország élére, hogy bármilyen választópolgári felhatalmazást erre kapott volna. Ki kell mondani, hogy szükség van az előrehozott választások kiírására, mert enélkül nem fogja tudni senki kormányozni az országot, ha nincs mögötte egy meggyőző választópolgároktól kapott felhatalmazás. A fidesz nyilvánvaló okokból nem akarja utcára vinni az embereket. A jobbik mögé pedig sokan nem állnának be. Ezért csak civil kezdeményezés árán lehet összefogást sürgetni. Egy halvány javaslatom lenne nekem is: Március 28-át a Választás Napjának kellene kinevezni, amikor az emberek kifejezésre juttathatnák, hogy ragaszkodnak a választások szabadságához, ahhoz a joghoz, hogy ők dönthessék el, ki képviselje őket és ne a fejük felett döntsenek a sorsukról. Ezen a napon egy szál gyertyát, zászlók, transzparensek nélkül, csak egy gyertyát tegyen le mindenki a faluja, városa főterére. Nem kell hangos szó. Elég lesz a gyertyák fénye...

KiNG 2009.03.22. 23:03:50

Egyszer láttam egy érdekes eszmefuttatást:
1994-98: pufajkás
2002-04: titkosügynök
2004-09: köztörvényes
2009: libatolvaj? (Bajnai "Flash" Gordon)

2009.03.22. 23:04:38

@changebug: Ja, lenin élt, Lenin él és Lenin élni fog...:) Nem véletlen konzerválják a felszínen, igazi aranytartalék!:) A mai orvostudomány nem ismer lehetetlent...Vagy jön Gábriel és csodát mível vele is, már időszerű is az új Messiás...:)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.03.22. 23:08:47

Mi ez? Csak nem a sittesek fotógyűjteménye? Bár az lenne...

I-brahi 2009.03.22. 23:09:53

@DeMarco:

"Holnap a fidesz kezdeményezését a parlament feloszlatásáról és az előrehozott választások kiírásáról majdnem biztosan el fogja kaszálni az mszp, az szdsz segítségével."

Igen, és az MDF-ével.

Ugyanis a Fidesznek ezen cselekedete sokkal inkább úgy aposztrofálható, hogy "bár idáig azt mondtuk, hogy Gyurcsányon kívül bárkivel hajlandóak vagyunk együttműködni, valójában ez süket duma volt, mindenáron meg akarjuk szerezni a hatalmat".

Emlékezni és gondolkodni nem ártana...

I-brahi 2009.03.22. 23:13:01

@The King / LL Business UpSwingers!:

Igen, ez valóban nem egy rossz eszmefuttatás. Hozzátenném még azt is, hogy a Fidesz szerint 2002 óta (aki nem tudná, amióta nem ők vannak hatalmon), illegitim a kormány. És ez ráadásul tök jó apropó arra, hogy az utcára vigyük a parlament helyett a politikát.

Kedves jobboldali gondolkodók(?)
Ezen sem ártana eltöprengeni...

DeMarco 2009.03.22. 23:14:41

@I-brahi: Emlékszem és gondolkodom. Nem Fletó az egyetlen bűnős... Már a mesékben is leírták, hogy a hétfejű sárkánynak hiába vágod le az egyik fejét, ha mindet nem csapod le, újra kinő az összes. Az Mdf egyébként azt deklarálta ma, hogy megszavazzák a feloszlatást. Nem mintha bármit is elhinnék nekik. Csak akkor esnének pofára, ha az szdsz is... De erre alig van esély. Egyik sem az ország és a polgárok érdekeit nézik. Csak és kizárólag a sajátjukat.

DeMarco 2009.03.22. 23:26:11

@I-brahi: Van egy erősen baloldali beállítottságú barátom akitől ma megkérdeztem, hogy miért van az, hogy 7 év után még mindig Orbán Viktorral jön nekem, ahelyett, hogy a kormány elmúlt hét évével számolna el magában. Lassan letelik egy évtized és még mindig azt kell hallgatni, hogy Viktor fúújjj. Pedig bárki elővenne egy gazdasági táblázatot, láthatná, hogy az a négy év volt a legjobb a rendszerváltás óta. És az is tagadhatatlan tény, hogy akkor éltünk a legjobban. Valójában ezek rettentik el a balos szavazókat. Ezért félnek tőle annyira. Félnek, hogy megismétlődik a gazdasági rend és végképp eldől, hogy ki alkalmasabb az ország vezetésére hosszú távon is. Amikor Fletót megválasztották részben azért tették, hogy kiderüljön mi lenne, ha egy párt 8 évig kormányozhatna. Hát most láthatták... Hihetetlen, hogy vannak akik repetázni akarnak.

2009.03.22. 23:39:10

@DeMarco: de miért akkor volt e legjobb? Mert előtte Horn Gyula bevetette Bokrost, s arattak a fiúk, mert volt mit!

átlátó 2009.03.22. 23:49:02

@Letícia: Kósánét akarom! Kósánét akarom! (Twistelni látni.)

DeMarco 2009.03.22. 23:54:57

@Letícia: Marhaság. Ez a baloldal másik mantrája, hogy Bokros hozta a pénzt. Egy nagy fenét. Én végigéltem a Bokros vezette ámokfutást és soha többet nem kérek belőle. Mellesleg még Gyuszi bácsi jó pár döntését visszavonta menet közben. Az nem volt semmi más, csak egy szimpla kiigazítási csomag, amit a fidesz is meglépett a kormányzása első évében a Varga gyerekkel. Ő alapozta meg a fidesz sikerét és nem Lajos. Az más tészta, hogy a baloldal nyilvánvaló okok miatt Bokrost emeli ki, de nem kell mindent elhinni. Kérdezz meg vkit, hogy mennyi volt a minimálbér Bokros alatt és mennyivel emelte a fidesz... Kíváncsi lennék, hogy a mostani fűtésszámlákat hogyan fizetnék ki, ha maradt volna. Hiába nyomják megint. A neoliberalizmusi gazdaság éppen most esett pofára.

dopamin 2009.03.22. 23:55:21

Medgyessy vagy Horn, nincs más megoldás!
Köszöntem a figyelmet! :)

cavinton 2009.03.23. 00:34:43

A posztíró jól van? Orvos látta mostanában?

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.03.23. 00:36:16

@Csucsuka: magáé a bűn, h feltámasztotta Biszkut. Maga nekrofil.
De nem baj, így is elfér majd a kormányban. Mi nem rekesztünk ki senkit, pláne magányügyi defektusok miatt.


@DeMarco: na és mit mondott? barátok maradtatok? :)

@Kettes: tényleg Fijjuk, kéne egy vicces jobbos lista is!!!

DeMarco 2009.03.23. 00:56:43

@szamárfül/murci: Nem tudott rá mondani semmit sem. Persze, barátok maradtunk. Ez a vita 5 éve megy közöttünk, most is csak annyit mondtam, hogy 5 év múlva várom a bocsánat kérését...

Szűcslaci 2009.03.23. 06:22:19

Kár, hogy Sztálin posztumusz lehetőségét kihagytad, egyenértékű a elsoroltakkal.

Megfigyelo 2009.03.23. 07:43:44

Ritka gusztustalan poszt!

2009.03.23. 07:48:35

Most viccelsz? Ezek mind alkalmatlanok, nem csak miniszterelnöknek, de még szakpolitikusnak is! De akkor viccelek én is, mert kihagytad "Rákosi-pajtás, elvtárs-"at.Mert szerintem ö kellene vagy 10 évre vissza, és rend lenne!

Lendvai, egy dumagép.Amellett máshoz nem ért.

Bokros,egy önző és fünyiró,aki azt hiszi hogy mindent tud, pedig csak 24 általa bevezetett törvényt semmisitett meg, az AB.

Mihályi, egy vidékellenes,zsebtömö , aki még ostoba is.Önmagát eü. szakértönek mondó,szdsz-es , akiknek köszönhetö az eü. szétverése. Csak a várható kártérités összege-- Molnár, Horváth Á, Mihályi hülyesége miatt--3-5 milliásd ft lesz, a kórházbezárások kapcsán, az önkormányzatoknak és a beszállitóknak!

Kóka, egy haszonlesö,sumák, hazug és állami pénzböl, haverokból élö, "titán"--aki mindenhez ért, de semmit nem tud, csak lopni. Ö jól járt a digitáblákkal és az autópálya épitésekkel. De ne feledjük el a Hankook- féle üzletet se, ami neki igen jövedelmezö volt!

Bajnai, egy haszonlesö, felszámolásból és a libatenyésztöket, sok 100 családot tönkretevö( öngyilkosságba kergetö) pénzlenyuló, segédje Jonh Emese, a szadesz egyik csoda politikusa. A lenyult pénz, ugy 1.5-3.0 milliárd ft volt. A csödbe ment és a felszámolásokból ki nem fizetett cégek száma, 10-30 között van!( Ezek nem a libatenyésztök, hanem a beruházást végzö cégek száma)

Akkor most mit is akarnak az urak és hölgyek ? Tudok egy jó helyet nekik, mondjuk a rácson belül!

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.23. 07:59:14

Hát ez olyan, mint egy érettségitabló.

A jobbos összefoglalóhoz meg nem kell majd több kép, mint az a festmény, ahol Orbán és Torgyán a puttókkal a korona fölött áll és karélyban körülöttük a nemzeti elit.

sprenczl 2009.03.23. 08:00:50

Marosán Buciiiii!!!

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2009.03.23. 08:23:37

Most nem mondott le, de át fogja adni a kormányzást.

A jobb oldal miért csak a többször bukott, országmegosztó, hiteltelen, semmihez sem értő Orbánban gondolkodik? Őt a diktatúrája miatt a párján belül se nagyon szeretik. Mással már régen nyertek volna.

Gyurcsány után a másik rákfenének Orbánnak is le kéne lépnie és jöhetne a jobb világ!!!!!

huta9020 2009.03.23. 08:27:07

A poszt nem abszurd, hanem a mai magyar valóságot tükrözi. Semmi humorosat nem találok benne, sőt...

Sir Humphrey · http://konzervatorium.blog.hu 2009.03.23. 08:27:46

@sprenczl:

Buci Gyurinak is méltó helye lenne itt, de mi csak élőhalott szocikkal foglalkozunk:)

ricardo 2009.03.23. 08:45:05

@Shenpen:
Lám, van bennem politikusi véna. Mindenkinek azt mondom, amit hallani akar. :)

weatherby 2009.03.23. 08:49:20

Szetey-t a miniszterelnöki székbe! Jogszerűen lehetne buzizni és vele az SZDSZ újra kormány tényező lehetne.

Peter252 2009.03.23. 08:51:27

Szinte biztosra vehető , hogy 2010 ben, Gyurcsány lesz a szocialisták miniszterelnökjelöltje és látszik rajta, teljesen biztosan gondolja, hogy nyerni fog 2010 ben, ..de ez már a balos orgánumokból is kitűnik, hogy biztosak benne, hogy a 2010 es választáson Gyurcsány lesz a jelölt. Szóval ez egy színjáték, trükk.
Most már csak az a kérdés, hogy a "nép", a "zemberek" mennyire etethetők meg és mennyire lehet nekik újratöltve eladni Gyurcsányt, én pesszimista vagyok, és félek bizony 2010 től, amikor Gyurcsány "magyar Obama"-ként fog visszajönni és nyerni akar, nem kicsit, nagyon.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.03.23. 09:01:23

kovács marika takarítónő for prezident. annyit az is ért a politikához mint a mostani politikusok

papugaja 2009.03.23. 09:09:29

Baja Feri?
Lamperth Mónika?
Kiss Péter?

discretio 2009.03.23. 09:30:18

Dobrev Klára ?
Gender main straminggal erősen átitatott, haladó gondolkodásu , modern nő , aki emellett sok mindenhez ért. Eeészséges táplálkozás tanítása középiskolásoknak- szegények bankja létrehozása - lakótelepi anyák siár lelkivilágáért felelős politikus - kitünő anya, ( 2 3 2 gyerekkel ) - 70 ezer Ft/gyermek havidíjat kérő magánbölcsödék népszerűsítése stb, stb

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.03.23. 09:48:57

"@Letícia: @DeMarco: de miért akkor volt e legjobb? Mert előtte Horn Gyula bevetette Bokrost, s arattak a fiúk, mert volt mit! "

Aha. És akkor 2002 után miért lett szar minden? Akkor is volt mit aratni. Bokros tevékenysége köré meg egy szép legenda épült ki. Bár tudnám miért.

2002-bem mikor egyetemista voltam olyan szép jövőkép volt. Most az ország fele egy szarkupac.

Köszönöm a sok gyökér MSZMP szavazónak.

Határozott Szándék (törölt) 2009.03.23. 10:46:02

Jobboldalról is lehetne szakértőket szemezgetni a leendő jobbkormányos országban. pl. Róna Péter for president.

molaris 2009.03.23. 15:03:03

A szadesznek van egy csomó kitétele, úgy, hogy lehet bűvészkedni, de megint csak ők a királycsinálók. Nem gondoljátok, hogy eljött Eörsy ideje? Ha bekeményítenek, akkor jön Ibolya, és elővezeti Lajost. Ha a szociknak ez sem tetszik, akkor meg marad Feri.

Karcolt lendület 2009.03.23. 16:44:40

Nem nagyon értem ezt a Bokros hájpot: remekül felépítette magáról a szakértő imidzset, miközben ő is csak egy politikus.

Tessék csak elolvasni, január végén mit írt az ÉS-be.
Dícséri a magán-nyugdíjrendszert, hogy az milyen fasza reform volt (pedig válságtól függetlenül bebizonyosodott, hogy ez így nem olyan jó azoknak, akik beleléptek). Többiztosítós EÜ-t akar, mert akkor majd a biztosítók képviselik a beteg érdekeit a szolgáltatókkal szemben. Ez minimum vitatható, mert a biztosítók (is) leginkább a saját pénzügyi érdekeiket szeretik képviselni. Az oktatási rendszert alapfoktól az egyetemekig központosítaná, minimális osztály és iskolalétszámokat vezetne be (a vidéki infrastruktúra további rombolása, míg szakmailag főleg hátrányosabb térségekben maximalizált osztálylétszámok kellenének). A felsőoktatásban az USA rendszerét tekinti alapnak, miközben arról alapvetően hiányosak az ismeretei és kifelejt igen fontos paramétereket (a tényeket is az elméleteivel helyettesíti) - ahogy erre egy cikk a Figyelőben rámutatott.

Szóval Bokros válságkezelés ürügyén társadalommérnökösködne és olyan területeket reformálna, amikben ő ugyanúgy nem szakértő, mint bármely politikus, csak van egy nagyon határozott, SZDSZ-szerűen dogmatikus elképzelése, mi is lenne a frankó - gyak. amerikai közszolgáltatási szint annak a társadalomnak a nagyon erős önszerveződő képességei nélkül. Ehhez hozzájön az a szolid gyanu, hogy a nézetei nem mindig teljesen önérdek-nélküliek, akár a jó kapcsolatait nézzük egyes amerikai pénzügyi körökkel, akár a felsőoktatási intézményeknél betöltött pozícióit nézzük.

Egy urban-legend a CEU-s tevékenységéről, ahol szintén "reformokkal" kezdett: költséghatékonyság címén megszüntette a WC-kben a papír kéztörlőket - aztán két hónap múlva csodálkoztak, hogy WC-papírból háromszor annyi fogy.

Azaz Bokros sem lenne jó, csak máshogy szar mint a többiek (kb. ahogy a Molnár Lajos-Horváth Ágnes féle észnélküli zúzás az EÜ-ben). És még választásokon megszerzett - legalább néhány hónapig kitartó - társadalmi támogatottsága sem lenne...

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2009.03.23. 17:00:27

hm.

lehet, hogy ezt az országot senki sem tudja vezetni? előfordul az ilyesmi.
vannak megoldhatatlan feladványok.

molaris 2009.03.23. 17:10:01

@Agitáció és propaganda:
Még, hogy meghalt a politikai humor!:::)))

Cypriánus 2009.03.23. 17:16:05

egy nem különösebben művelt vidéki ismerősöm mondta:
"ember küzdj és bízva bízzál, Orbán Viktor kormányozzál!"
-asszem igaza volt.
lehet szídni a Viktort, de most nem igen látok mást, aki el fogja lapátolni a szart az útból.

Cypriánus 2009.03.23. 17:16:41

addig meg csak a döglődés lesz.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.23. 17:18:50

@Cypriánus: Szvsz, az a baj, hogy ő is ezt hiszi magáról :(

Én már egy féllapátolásnak is örülnék.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.23. 17:20:10

@Cypriánus:

Akkor miért nem jelentkezik azonnal?
Már holnap beiktatnák, az tuti.

Ő ugye a nép akarata.
Akkor mire vár?

Gyurcsány béna, mert nem tud ezen a parlamenten átverni egy-két jó törvényt.

Orbán maga a csoda.
Neki ez is sikerülne - mit szarakodik?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.23. 17:30:11

@simonmondja.: hacsak nem akar valaki erőszakot alkalmazni, nem lehet kikényszeríteni az új választásokat.
Adhat pl. megint 72 órás határidőket, de azt nyilván kiröhögnék. Feri ennek örülne talán a legjobban.

Karcolt lendület 2009.03.23. 17:30:51

@simonmondja.:
Jelentkezett, csak pontosan tudja, hogy ez így nem működne.
A szarlapátoláshoz társadalmi támogatottság kell és több mint egy év. Az első elvileg megvan, de gyakorlatilag nincs, ebben a pillanatban a választásokig hátralévő max. egy évben pedig mindenki ellenzéki akar lenni, még Gyurcsány is. Ha négy éve lenne valakinek, az segítene ezeken a problémákon...

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.23. 17:35:58

@tölgy:
Szia Tölgy!
De mi akadálya van annak, hogy máris kormányt alakítson?
A szocik kisebbségben vannak.
Leváltották a kormányukat és nyitottak mindenre, ami nem a népet sarcolja.
A kispártok az utolsókat rúgják.
Kinyalnák a nép seggét, ha az segít.

Ovi azt mondta, nem fogja a népet sarcolni.
A választások előtt úgysem akarna ilyet a többi párt sem.

Akkor mi akadálya van, hogy itt és most Viktor legyen a válságkormány vezetője?

Elővehetné a titkos progiját és mindenki boldog lenne.

osborne 2009.03.23. 18:39:46

szűkül a kör: Surányi, Glatz (lol) és Mészáros Tamás (lol)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.23. 19:52:00

@simonmondja.: OV ilyet nem mond.
Olyat mond, hogy Feri elqrta.
Meg olyat, hogy lesz elszámoltatás.

De hogy nem les szívás, hát én ilyesmire nem emlékszem. Esetleg 1-2 helyes idézet jól jönne.

Választások nélkül meg hülye lenne kormányra menni. A cél nem a hatalom. Az megvan, hiszen árnyákállama van már vagy 6 éve.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.03.23. 20:00:40

Fijjuk,km egy haverom zseniál javaslata még a névsorsba:
Moldova György!

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.23. 20:35:48

@tölgy:
Nem olvasok Orbán interjúkat.

Népnyúzni fog?
Szívás lesz?
És ezt mikor mondta?

Én leszarom, hogy Fletóval mit tervez. Azt is, hogy kit kúrogat.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.23. 22:59:25

@simonmondja.:
"Ovi azt mondta, nem fogja a népet sarcolni."

Akkor egy tévhitet eldobhatunk.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.03.24. 05:44:18

@tölgy:
Hogy mi tévhit, azt majd akkor, ha ott leszünk.
Nem olyan kemény legény.
Az egyszem négy éve is maszatolással ment el.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.24. 08:48:30

@simonmondja.: A tévhit szerintem az, hogy "Ovi azt mondta, nem fogja a népet sarcolni.".
Szívatni fog, de ilyet nem mond - nekem nem rémlik, ezért kértem, hogy idézzen ilyet tőle.

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2009.03.24. 18:32:46

@tölgy:
nem illik magához ez az álkislányos álnaív álbutaság.

HaKohen 2009.03.24. 21:25:22

@Sárdobáló:

Hol a II. rész? Nem tudok aludni, olyan igazgatottan várom.

Vagy azért késik/elmarad, mert a ma esti Glatz/Surányi/Vértes bohó(zati) trióval beleszartak a ventillátorba?

Azért még érdekelne a következő eresztés!

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.03.25. 17:01:16

új nevet hallottam: Pelikántól most már aztán tényleg kérnek valamit...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.25. 19:49:05

@mcs: ok, hülye vagyok.

Azonban a fidesz/OV üzenete nem ez, amit a _szájába adnak_.

Ez helytállóbb mefogalmazás szvsz

So far, Fidesz has been vague about the reforms it would implement, creating the belief among many supporters that it can reform the economy without the painful reforms and austerity measures analysts say are desperately needed.

www.time.com/time/world/article/0,8599,1887366,00.html

OLVASÓK SZÁMA

AKTUÁLIS TÉMÁINK

MANDINER

Nincs megjeleníthető elem

JOBBKLIKK

Nincs megjeleníthető elem

CREATIVE COMMONS

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása