Korrekt

Király Rák I 2009.05.28. 07:36

Kicsit későn ébredtünk, hiszen a hír keddi, ám a politikusi pofátlanság ilyen szintű megnyilvánulásait még a tapasztalt bloggereknek is emésztenie kell. L. Z. elsőrendű elítélt, a parlament széles palettáját bejáró politikus (talán csak SZDSZ tag nem volt, de egyrészt biztos nem volt rá lehetősége, másrészt, fiatal emberről van szó, előtte az élet), miután vigyorogva kisétált az ítélethirdetésről, arcába kapta azt az újságírói kérdést, amely egy ilyen agresszív, kivagyi politikai kalandor bukása után minden jó érzésű emberben felmerül. Konkrétan: hajlandó-e lemondani. Én teszem hozzá: vagy esetleg még megpróbál kisgatyában lepofozni néhány, munkáját végző rendőrt, sunyi módon a mentelmi joga mögé bújva.

Lengyel a riporteri kérdésre – kapaszkodjunk meg a pincében rothadó Kádár-portréban – a következőt válaszolja: „A HírTV-nek nem nyilatkozom, mert nem voltak korrektek az elmúlt időszakban.” Az interjú itt véget is ér, és már csak a tv-bemondó magyarázatából tudjuk meg: Lengyel Zoltán a nem korrekt alatt azt érti, hogy a médium hírt csinált egy nyilvános információból. Közzétette, hogy a képviselő úr – bár éppen a patkó konzervatív részében ücsörög – rendre együtt szavaz volt pártjával, az MSZP-vel. Skandalum.

Lengyel Zoltán láthatóan nem érti, hogy a nem korrekt kifejezés mit jelent. Közérdekű adatokat koncepcióba helyezni, és azokról tájékoztatni a nézőket (szavazókat), az korrekt dolog. Közpénzből fizetett politikusként megtagadni az interjút, az nem korrekt dolog. 10-15 év alatt eljutni az MSZP-ből a Fideszen és a Kisgazdákon át az MDF-ig, szintén nem korrekt dolog, bár ilyen és hasonló példa van bőven. Egyébként kereszt előtt egy szál zokniban pózolni, majd feljelenteni az ilyen képeket bemutató médiumot, szintén nem korrekt.

Van azonban, ami túlmutat a korrekt-nem korrekt kategórián. Miközben 2006 óta a Gyurcsány kormány hazugságai ellen tüntető tömeget folyamatosan vegzálta, megverte, megnyomorította a rendőrség, majd koncepciós perekkel zaklatta az ügyészség – gondoljunk csak a „rendőrverő” szupernagyira – kifejezetten undorító, hogy egy ténylegesen hivatalos személy ellen erőszakot elkövető egyén, csak azért, mert politikus, nem kapja meg a méltó büntetését. Egyáltalán, mit képzel magáról az a politikus, aki - józanul, vagy részegen - azt mondja a balesetveszélyes vezetése miatt őt félreállító rendőrnek, hogy ,,Jól jönnek majd a sérülések, kirúgatlak titeket"?

Nehéz ebben a helyzetben higgadtnak és populizmustól mentesnek maradni: Lengyel Zoltán ugyanis – amikor belevigyorog a kamerába, és a maga által képzelt erkölcsi magaslatáról kioktatja a HírTV riporterét – azoknak az átlagpolgároknak mutat be, akik nem voltak restek az őszödi beszéd másnapján tiltakozni, akik – Révész Máriusszal együtt – rendőri erőszak áldozataivá váltak. Lengyel azt üzeni nekik: „Látjátok, ti a csúnya nézésért is sokszor ennyit kaptok, én pedig – tényleges bűntettért cserébe – legfeljebb egy elsőfokú felfüggesztettet teszek zsebre.”

Talán eljutunk lassan oda, hogy pártállástól függetlenül, minden magyar polgár rendet és kiegyensúlyozottságot szeretne érezni a hazájában. Ebbe beletartozik az, hogy kormánypárt, politikus ellen lehet békében, rendőri erőszak nélkül tüntetni, és ugyanúgy beletartozik az is, hogy közúti veszélyhelyzetben intézkedő rendőrt nem lehet büntetlenül megütni, lefaszozni senkinek. A hivatalos személy elleni erőszak, könnyű testi sértés, három rendbeli becsületsértés pedig nem válik sem az átlagpolgár, de mégannyira sem a részeg parlamenti képviselő gyakorlatává. Országunk akkor fog a rend és a béke útjára lépni, ha a hatalomban lévők közül eltűnik a Lengyel-féle politikus. A legjobb dolog, amit a Fidesz tett, hogy azonnal megszabadult Lengyeltől. Így kellene tennie az MDF-nek is, ha pedig ez nem következik be, a szavazóknak kell gondoskodnia arról, hogy egy ilyen embernek ne legyen helye a magyar parlamentben. Így is túl sokan rejtik agresszív és intoleráns énjüket jól hangzó konzervatív eszmék mögé.

Update 1.: ,,Lengyel 1994-ben szocialista támogatással nyerte el a Fejér megyei Sáregres polgármesteri címét. 1998-ban már fideszes színekben ismételt." /forrás/

A politikus esetében azonban valóban nem az a legfontosabb, hogy milyen színű, hanem, hogy milyen mentalitású. A cikk mondanivalója többek között az, hogy a Lengyel-féléktől meg kell tisztulnia a jobboldalnak, és semmiképpen nem az olyan leegyszerűsített igazságok hangoztatása, miszerint ,,minden agresszív állat politikus mszp-s", mert ez természetesen baromság.


A bejegyzés trackback címe:

https://konzervatorium.blog.hu/api/trackback/id/tr71148146

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ficere Ödön hírei 2009.05.28. 09:05:20

Lengyel Zoltán ártatlan!Lengyel Zoltánt felfüggesztett börtönbüntetésre ítélték!  Pedig már zsebében érezhette az ügyet, amikor Magyar György egy emberes köpés után, a markába csapott. A sztárügyvéd elfogadta a felkérést, ami általában annyit je…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akak 2009.05.28. 07:58:24

"Van azonban, ami túlmutat a korrekt-nem korrekt kategórián. Miközben 2006 óta a Gyurcsány kormány hazugságai ellen tüntető tömeget folyamatosan vegzálta, megverte, megnyomorította a rendőrség, majd koncepciós perekkel zaklatta az ügyészség..."
Tudom, a fideszeseket koncentrációs táborba zárta a gonosz Gyurcsány-kormány. Mert akit bántanak ebben az országban, azok a fideszesek. Meg a HírTV-t.
Ők viszont korrektek.

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2009.05.28. 08:25:12

nem csak a politika van tele lengyelzoltnáokkal, hanem az egész közélet és gazdaság. aki '89 előtt haljakend vagy illetékes volt, az most is az, max szmokingot vesz fel, és mindenféle oszkó péterekkel végezteti el a piszkos munkát.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.05.28. 08:25:47

@akak: ? bazmeg, így volt vagy nem így volt? Ott voltam a tömegben, így volt. Bántották a HírTv-t? Nem is egyszer. Szerinted az MSZP-SZDSZ s korrekt ebben az országban? Nyehehe.

Guild 2009.05.28. 09:00:14

akak: ennél a 3 éves lányom is okosabb visszavágásokat tud kitalálni, ha valami rosszaságot csinál

akak 2009.05.28. 09:25:02

@Vendéen (dszg): a HírTV nem korrekt, egy párt által működtetett gyűlöletcsatorna.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.05.28. 09:26:04

Ez gyengusz, a párhuzam nagyon erőltetett, ez a Lengyel egy seggfej, nem vitás, de sztem nem ért meg egy postot.

Viszont ha már linkelted, a DJ-Führer megérne egy follow up-ot...

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 10:55:20

@Úlfhéðinn: Lehet, hogy nem ért meg egy posztot, de mostmár így alakult. :)

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.05.28. 12:29:18

Kiváncsi lennék, honnan az az infó, hogy Lengyel Zoltán valaha is az MSZP tagja volt?

http://ertunkvannak.hu/kepviselo/134

Sohase volt. Ezt onnan tudom, hogy egész véletlenül ismerem a családot. Katolikus, négygyermekes, budai, polgári család elsőszülötte. Esztergomban, a Ferenceseknél végzett. Ezért (!) csak segédmunkás lehetett, amíg fel nem vették egyetemre. A nyolcvanas évek elején "nagy ellenzéki" volt, többször is vegzálták a kádár rendőrei. Talán innen a rossz beidegződés.
Meg onnan, amit október 23-án csináltak.

"A Zsanett-ügy után néhány héttel, a 2006. október 23-i események után néhány hónappal az Ön rendőrterrort emlegető retorikája belesimult a Fidesz rendőrségről folytatott kommunikációjába."

http://www.hirszerzo.hu/cikk.nagyon_naiv_voltam_-_lengyel_zoltan_rendorokrol_meztelen_kepekrol_fideszrol_es_mdf-rol.85118.html

Szóval, az a véleményem, hogy LZ bármilyen szar kompromisszumokat és butaságokat is csinál,
(mdf, és társai), de így megrágalmazni, lekomcsizni:

"rendre együtt szavaz volt pártjával, az MSZP-vel."

Az minden, csak nem korrekt.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.05.28. 12:31:15

@murci/szamárfül:
murcika, megpróbálták, nem sikerült nekik . )
Egyébként eszednél vagy?

Murderface 2009.05.28. 13:39:52

Kíváncsi lennék, ha én vagy bármely más átlagpolgár pofán verne egy igazoltató rendőrt megúsznánk-e felfüggesztettel. Ez a nyomoronc idegbeteg pöcs túl sokat képzel magáról.

Mr. Acid 2009.05.28. 14:10:19

L.Z. Fidesz képviselő volt, majd független (kisgazda), majd MDF-es kisgazda, utána MDF-es (kisgazda nélküs), most pedig független.
MSZP-s, na, az sose volt.

ősbölény 2009.05.28. 14:16:41

Amit Lengyel Zoltán magatartásáról ír a poszt, azzal teljesen egyetértek. Van azonban egy mellékmondata Révész Máriuszról, amelyben olyat állít, amit tisztázni kellene egyszer végre. Azt állítja, Révész Máriusz rendőri erőszak áldozatává vált. Én úgy emlékszem, Révész Máriusz a következőket állította: Mikor a rendőrök kiadták a tömegnek a feloszlási parancsot, ő odament egy rendőrhöz, felmutatta képviselői igazolványát, és felszólította, hogy a parancsot vonja vissza. Ezután verték meg. Ha így történt, akkor a megveretésében semmi jogszerűtlen nincs (legfeljebb a mértéke lehet vitatható). A parancs visszavonására ugyanis egy rendőrt csak egy felettese szólíthatja fel, bárki más ezt megteszi, az ellenállás az intézkedéssel szemben, akkor pedig a rendőr köteles erőszakot alkalmazni. Ha netán a képviselői igazolványa felmutatásakor a körülötte lévőknek még hangsúlyozta is az álláspontját, tehát azt, hogy ő képviselő, és a parancsot visszavonatja, akkor a cselekménye még súlyosabb, mert az ellenállásra való uszítás.
Én határozottan emlékszem, hogy Révész Máriusz az esetet így adta elő. Nem értem, hogy lehet még szabadlábon. Egy jogállamban több éves börtönbüntetést kapna.

nemuccaszoc 2009.05.28. 14:30:23

Ugye a jó példa fontos, kezdje a pártjánál.

Samott 2009.05.28. 14:32:13

Banyek, ki vitte be ezt az alakot a parlamentbe? Ki dontott ugy, hogy ebbol az emberbol parlamenti kepviselo lehet? Nem kellene ott is egy kis onvizsgalalot tartani, hogy ki a felelos ezert?

excopp 2009.05.28. 14:32:34

@ősbölény:
- a rendőr - sem saját elhatározásából, sem parancsra - senkit nem verhet meg
- alkalmazhat kényszerintézkedést, tömeget oszlat, kevéssé turbulens időszakban igazoltat, segítséget ad, esetleg képviselőbe botlik (pl. L.Z. de akár R.M. is)
- minden intézkedésnek meg kell felelnie az arányosság követelméynének ("nem okozhat aránytalan hátrányt")
- ismerve a képviselő testi felépítését, egyetlen termetesebb rendőr lefogással és a helyszínről való eltávolítással is megoldhatta volna a helyzetet (hiszen nem hiszem, hogy nagyobb port vert volna fel, mint a "megverés)
- én nem nagyon hiszek a Consp.Theory-ban, de erre az esetre olyan magyarázat is felmerült, hogy azért verték őt el, mert AZOK a rendőrök nem magyarok voltak, ergo nem ismerték meg a képviselőt (de még az igazolványát sem)
- attól, hogy R.M. tett valamit, adott esetben nem heyles, sőt törvénytelen lépést, nem kell elverni (hiszen, akkor minden törvénytelenül cselekvőt el kéne verni)
- az a bizonyos video, amely ugyan homályosan, de mutatja a dolgokat, inkább R.M. álláspontját és az arányos fellépés szükségszerűségét támasztja alá - sztem
- nem igaz?

Neocon 2009.05.28. 14:45:25

"Van azonban, ami túlmutat a korrekt-nem korrekt kategórián. Miközben 2006 óta a Gyurcsány kormány hazugságai ellen tüntető tömeget folyamatosan vegzálta, megverte, megnyomorította a rendőrség, majd koncepciós perekkel zaklatta az ügyészség..." Ezen en is jot rohogtem. Ez az alak meg marha. Nem tul megnyugtato tudni, hogy ilyen szar alakok minden partban megtalalhatok (jovobeniekben is lesz ilyen - lasd LMP). Hat ez van: a hatalom kozelsege megreszegit egyeseket.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.05.28. 15:03:50

A téma ki lett már vesézve a kommancs bulvárvilág legalantasabb bugyraiban jópárszor. Én nem értem,
hogy miért véditek a rendőröket.
Ez az eset akkor történt, amikor a rendőrség fel
volt tüzelve az ellenzék ellen, azt mondták nekik,
hogy most egy új kádárrendszer indul, és ezt elhitték.
Neki mentek ennek az embernek jogtalanul, elkezdték
ketten verni. Visszaütött, ezért itélték el. Révész nem
tudott visszaütni mert vékonyka, LZ meg egy indulatos "bőszmagyar" kb. ennyi a történet.

De, hogy mszp-s? És ezt elhiszitek?
Ez az igazi komcsi tempó . )

excopp 2009.05.28. 15:06:05

@Neocon:
- valóban úgy tűnik, a hatalom közelsége részegítő érzés, ezért kell:
- időről-időre választásokon indulni (leválthatóság)
- és egyes alapító atyák (USA) azt is szerették volna, hogy a közhivatal után térjen vissza a képviselő a munkájához, birtokára...
(ez persze nem működik, hiszen a politika is szakmává lett, annak viszont működnie kell, hogy felelősség, elszámoltathatóság)
- pokolba a különben is jórészt ittas vezetés fedezésére használt mentelmi joggal

Czelder Orbán 2009.05.28. 15:08:33

Szégyen, hogy milyen kommentek vannak itt. Komolyan! Aki Lengyel Zozó esetében kéri számon a korrektséget, az nézzen már tükörbe!

"Katolikus, négygyermekes, budai, polgári család elsőszülötte. Esztergomban, a Ferenceseknél végzett. Ezért (!) csak segédmunkás lehetett, amíg fel nem vették egyetemre. A nyolcvanas évek elején "nagy ellenzéki" volt, többször is vegzálták a kádár rendőrei. Talán innen a rossz beidegződés."

Olyan ez, mint az ittas állapot vezetésnél; nem enyhítő, hanem súlyosbító körülmény.

@Neocon: "Ezen en is jot rohogtem."

Fejlett egy humorérzéked van, szó se róla...

_Miquez_ 2009.05.28. 15:13:52

"Közérdekű adatokat koncepcióba helyezni..." helyett szerintem azt akartad mondani, hogy "Közérdekű adatokat [kontextusba] helyezni..."

A "koncepcióba helyezni" kifejezésnek rossz szájíze van szerintem.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.28. 15:14:43

@Vendéen (dszg): jaj már! "báncsák" a HírTV-t, jujjujjuj.

az, hogy a seggnyaló PártTV mikor, hogyanhazudik, csúsztat, hogyan kreál koncepciókat és abban hogyan helyezi el a gonosz komcsikat, az nyilván nem számít.

engem nem bántottak a rendőrök egyik tüntetés alkalmával sem. igaz, ott se voltam, mert nem sikerül felhergelnie a fidesznek 2002 óta. az meg, hogy a burzsoá állam megvédi magát a rendőrség segítségével (is), számomra nem újdonság. majd megvédi a fidesz-kormányt is, ne félj.

VIKUNYA 2009.05.28. 15:15:00

na most akkor volt maszopos vagy nem volt maszopos, bizonyítékot kérek a cikk szerzőjétől!

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.05.28. 15:29:56

@Czelder Orbán:
Figyelj: Ezt azért írtam le, mert azt gondoltam, hogy
talán segít meggyőzni arról, hogy a faszi nem volt soha mszp-s. Ez az írás viszont ezt állítja, és az a címe, hogy "Korrekt".

És én nézzek tükörbe?

smalladam 2009.05.28. 15:31:16

@gloire: "Ez az eset akkor történt, amikor a rendőrség fel
volt tüzelve az ellenzék ellen, azt mondták nekik,
hogy most egy új kádárrendszer indul, és ezt elhitték."

kérem, őrizzék meg a nyugalmukat és a komolyságukat.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.05.28. 15:31:55

"talán csak SZDSZ tag nem volt.."
Ez is milyen korrekt.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.05.28. 15:35:41

@smalladam:
Ádi, ismerem a sztori másik oldalát. A képviselői
igazolvánnyal nem az volt a baj, hogy "képviselői",
hanem az hogy "gecifideszes".
Szerinted egy mszp-s képviselőt is elvertek volna?

nuart · http://nudeart.blog.hu/ 2009.05.28. 15:38:44

A politika nem korrektségről szól.

Czelder Orbán 2009.05.28. 15:39:32

@gloire:
Oké, akkor én is stílust váltok.

Figyu: konkrétan leszarom, hogy mszp-s volt-e Zozó vagy sem. Zozó patkánnyal szemben valahogy nem működnek a civilizációs gátlásaim. Korrekt meg pláne nem kívánok lenni egy olyan emberrel, aki per habitum nem korrekt. Lo capisci? Ja, és ez egy blog, nem bíróság vagy napilap. Itt _szabad_.

A cikk szerintem is kissé gyenge, de alapból nem célja bármiféle fajsúlyos mondanivaló hintése, ezért ez nem releváns kérdés.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.05.28. 15:40:46

2006-ban, meg konkrétan tüzelték a rendőröket
a fidesz ellen, és képzeld azzal a dumával, hogy
most úgy is hatalmon maradnak 20 évre, úgyhogy
hajrá, meg stb.
Te erről nem tudsz, én igen.

smalladam 2009.05.28. 15:43:38

@gloire: nem az, de ezek az új kádárrendszeres kijelentések szerintem komolytalanok.

érdekes módon az akkori helyzetből egy csomóan arra következtettek egyből, hogy a rendőrség ilyen komcsi kádárista izraeli inkálos izé, most meg a szima judit után pont az ellenkezőjén megy a para...

amúgy én meg beszélgettem RM-mel a megveretéséről, de ő nem mondott ilyeneket.

Czelder Orbán 2009.05.28. 15:44:34

@gloire: Tudtam erről, mint minden, hangyányi IQ-val megáldott ember. De Zozókát ez nem menti.

smalladam 2009.05.28. 15:45:14

@gloire: "Te erről nem tudsz, én igen."

én is tudok titkos sztorikat, de nemmondommeeeeeg...
nyenyenyenyenyeee

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.05.28. 15:49:51

@Czelder Orbán:
Nem érzem a stílusváltást, de nem is baj. Oké, ez egy
blog, tehát érdemes leírni ilyeneket, hogy egy volt fideszes képviselő az valójában volt mszp-s is egyben, sőt talán szdsz-es is? Minek?
Tényleg nem értem. Épp elég pikáns a sztori ezek nélkül.
De, hogy vegyem komolyan ezek után bármelyik írásotokat? Kiderül majd Semlyénről, hogy szdsz-es,
Dávid Ibolyáról meg, hogy munkáspárti képviselő volt?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.28. 15:51:57

@gloire: majd tessék érdeket védeni a Fidesz tényleges húsz éves hatalma alatt is, amikor meg a buzikat, meg a szocikat fogják verni a jobbikos rendőrök, a fidesznyikeknek meg mindent elnéznek.

én szóltam...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.28. 15:52:50

@gloire: minden kellemetlenné váló fideszesről ki fog derülni, hogy komcsibérenc.

Lenin-fiús attitűd, Rákosi-módszer, de nekik (majd) szabad.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 16:08:06

Lengyel 94-ben MSZP-s támogatással szerzett mandátumot, 98-ban Fideszessel. Ez egyébként nem olyan szinten fontos, hogy "höhöhö, MSZP-s volt", hanem olyan szinten, hogy a színváltó politikai kalandoroktól könnyen kitelik a rendőrinzultáló kivagyiság. Lengyel elsősorban nem fideszes, vagy mszp-s, vagy mittomén milyen, hanem egy olyan arc, akit minden pártnak ki kellene rúgnia.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.28. 16:09:57

@idelle:
fidesz 4 éve alatt sem verték a buzi szocikat...
Világos? Te itt csak a hisztériát kelted. Valami ál-liberális gerinctelen vagy, aki ezzel próbálja meg igazolni az előző 7 évet " hogy majd a ". Hát a jövőbe nem látunk... A múltban meg nem fordult elő... Szóval állítsd már le magad!

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 16:18:41

@VIKUNYA: update ment, előbb kellett volna linkelni. Megspórultunk volna egy csomó kommentet.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.05.28. 16:20:21

"Ön kisgazda érzelműnek mondja magát, de korábban mindkét nagy párt volt a támogatója. 1994-ben az MSZP, 1998-ban és 2002-ben a Fidesz támogatta polgármesterjelöltként. Hogy következtek ezek a váltások?

Légből kapott állítás, hogy az MSZP valaha is támogatott volna. Soha nem voltam párttag, 1994-ben is függetlenként indultam Sáregresen a polgármesteri címért. Már 1990-ben is felkértek, de akkor túl fiatalnak tartottam magam. Az persze lehet, hogy baloldaliak is támogattak, mert a rendszerváltás előtt a helyi TSZ-ben dolgoztam, így sokan ismertek."

Szóval egy faluban támogatták a volt kollegái kb.. )
Nagyon Korrekt vagy.
www.hirszerzo.hu/cikk.nagyon_naiv_voltam_-_lengyel_zoltan_rendorokrol_meztelen_kepekrol_fideszrol_es_mdf-rol.85118.html

2009.05.28. 16:22:28

Úgy látom ide gyűlt a maszop ÖSSZES seggnyalója... :-)

rotler 2009.05.28. 16:24:21

Ez a lengyel (kis l),amúgy asszem tipikus politikus,aki azt hiszi,hogy mindent szabad,mert az ami,de a rendőrökkel most túl lőtt a célon.A hír tv korrektségét ebben az esetben nem tudom vitatni,mert nem látam a riportot erről az esetről,de asszem általában azt el lehet mondani róla,hogy annyira mondja korrekten a híreket mint ahogy azt teszik Észak Koreában,csak egy picit másképp.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 16:26:15

@gloire: Független MSZP-s támogatással. Majd Fideszes. Majd MDF-es, abban az MDF-ben, ami már ki tudja hol van és hová tart. Ezek a politikai kalandorságra példák.

Lengyel ugyanúgy nem volt MSZP-s "párttag" 1994-ben a helyi politikában, mint ahogy Bajnai Gordon nem MSZP-s párttag most, a nagypolitikában. Nincs kiskönyve. És ettől még nem politikai kalandor?

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 16:30:14

@rotler: A HírTV-t védeni nem feladatunk, a hírek ott pártosak, lévén a HírTV mégis csak Liszkay-érdekeltség, így van pártpreferenciája.

Az azonban nem járja, hogy egy politikus "nem nyilatkozik" egy pártos tévének, mert ezzel nem a tévét bünteti, hanem az azt néző polgárokat, akiknek viszont joguk van tájékoztatást kapni. Ugyanezért nem korrekt, hogy a Fideszesek nem mennek a NapTV-be (bár kivételnek mintha Rogán néha feltűnne)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.28. 16:34:17

@Admiral William Adama: nyugalom, polgártárs, nyugalom, a királyi hentes már szeleteli a véres húst, nemsokára vacsora.

nyolc év alatt sokat nőttek a fiúk. a fiúk, akik és akik rajongói a parlamenti 70-80%-os többséggel majd jól felhatalmazva érzik magukat mindenre. én ezt tippelem és várom.

és tudom, hogy így lesz... ;-)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.28. 16:37:30

@zulu: óóó, Ti is itt vagytok? nem tűnt fel, mert csak Orbán szőrös seggét láttuk, igaz, mintha hatmillió láb (hárommilió pár mínusz amputáltak) lógott volna ki belőle... :-D

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 16:39:28

@idelle: Tehát te azt állítod, hogy a Fidesz szembe fog menni azzal a jól felfogott érdekével, hogy megnyerje a 2014-es választásokat? Egyrészt, miért tenné. Másrészt, ha ez így lesz, ebben az esetben biztosan fel fog nőni egy ugyanolyan kiábrándult generáció a jobboldalon, mint balon az LMP.

De én nem hiszem, hogy a Fidesz kockára tenné népszerűségét azért, hogy egy ilyen nem jó fej szerepben tetszelegjen. Ha megteszi - amit én kétlek - akkor meg úgy kell neki.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 16:40:49

Szolgálati: az egymással való személyeskedést a kommentek között kéretik befejezni.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.05.28. 16:42:34

@Király Rák:
Az mszp-s támogatást tagadja, tehát neked bizonyítanod
kéne ezt valamivel. De te ezt írod:
"...rendre együtt szavaz volt pártjával, az MSZP-vel. Skandalum." Ha nem írok be ide, az olvasók joggal azt hihették volna, hogy LZ vagy mszp-s parlamenti képviselő, vagy mszp-s párttag volt. Ez az újságírói (bloggeri) kalandorságra, inkorrektségre példa. "Korrekt" cím alatt.

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.28. 16:43:39

@idelle:
Tehát "tipp" és nem a valóság. A valóságot láttuk már az mszp-szdsz oldalán. De az nem baj, de ha baj akkor a fidesz is.... Mond te hülye vagy? Ezt most komolyan kérdezem... Fenét, tudom hogy rettegsz, mert csak ezzel tudtok még néhány szavazatot összekaparni....
De akkor nyugodj meg, hogy nem lesz rosszabb, hiszen mszp-szdsz -t überelni nehéz... :D

fehér kutya 2009.05.28. 16:49:48

Lengyel Zoltán szeretnék lenni

fehér kutya 2009.05.28. 16:51:14

már ha nem lennék Nagy Sándor

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.28. 16:57:04

@Király Rák: nincs jól felfogott érdek, csak politika van. hogy szeretnétek azt hinni, hogy a politika lehet nem-mocskos, dicsérendő, csak nem a valóságra épül. a Fidesz lehetőséget fog kapni, hogy totálisan átvegye a hatalmat és kinyírja a legnagyobb ellenfelét. élni fognak vele.
további részletek itt: http://magyaridiot.blog.hu/2009/03/24/hienak_vonyitasa

@Admiral William Adama: én hülye vagyok, de ez a lényegen mit sem változtat.
nem rettegek.
nem kaparok össze szavazatokat. a KISZ-alapszervek megszűntek, már csak Polgári Körök vannak, kevered a kettőt.
talán úgy a huszadik év vége felé majd te is leszámolsz az illúzióiddal... :)

Lavrentyij Pavlovics Berija (törölt) · http://nepszotar.com/?szo=proli 2009.05.28. 16:58:43

@idelle: Bocs, de nem tudok mit kezdeni a homokos szdsz aktivistákkal. Jósolgass, meg szedd a gyógyszereidet....

fehér kutya 2009.05.28. 17:01:12

@Admiral William Adama: te figyeljé', téged én nem lehet, hogy ismerlek?

smalladam 2009.05.28. 17:01:44

@Admiral William Adama: felezzétek el a nyugitabit srácok.

fehér kutya 2009.05.28. 17:05:02

@idelle: A fidesz legnagyobb korlátja és erénye is saját maga, meg a zombi követői.

Az a csodálatos, hogy azok után, hogy itt kínlódott a világ legtöketlenebb kormánya sok-sok évig, az emberek nagy többségét nem tudta maga mellé állítani.


Pécsen hány százalék szavazott?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.28. 17:05:07

@Admiral William Adama: van pár ötletem. honlap-hegyek szólnak róla. na szevasz, kis méregzsák... ;-))

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 17:07:52

@gloire:

1., Tagadja. Mivel releváns adatbázis nem létezik a 94-es önkormányzati választásokról, mindenki azt mond, amit akar. De tekintve, hogy LZ 58% fölött nyert, valószínű, hogy egy nagypárti ellenjelöltje volt, nem pedig kettő. MSZP-s támogatással polgármesternek lenni, vagy MSZP-s támogatással miniszterelnöknek lenni ugyanolyan folyamat végeredménye, legföljebb a tét kisebb és talán gyorsabban elfelejtik az emberek. Én pedig jobban hiszek az egyáltalán nem fideszes Hírszerzőnek, mint a faszmutogató Lengyelnek, ez hitel kérdése.

A volt párt pedig akkor is volt párt, ha "csak" támogatta és többséget biztosított neki az irányításban, legyen szó helyi irányításról, vagy országosról. Nekem Bajnai is Megyó is MSZP-s, hiába pártonkívüliként jöttek be.

Persze, a kérdés vitatható, a fogalmazás talán nem szerencsés, de az, hogy egy politikus hogy nyomja a szavazógombot, hogy ugrál aktuális politikai túlélése érdekében egyik frakcióból a másikba, az sokat elmond róla.

A Skandalum irónia akart lenni arra, hogy LZ milyen önérzetesen utasította el a HírTV riporterét.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.28. 17:11:45

@fehér kutya: a legnagyobb probléma, hogy politikai "elitünk" egy tőröl fakad. egyrészt az azonos szocializálódási időszak, másrészt az elmúlt húsz év osztozkodásai, pénzfelosztásai miatt.

a másik, hogy a honi politika egyetlen dologról szól: ez a lejáratás. mert lehet, hogy a Magyar Nemzet különszámot és fotósorozatot szentelt gyurcsány elmebetegségének, de nem gondolom, hogy Orbán és Kövér (stb.) pszichiáterei munkanélküliek lennének. a másik oldalon anno (98-2002) a ballib sajtó is mindent megtett Orbánék amortizálása érdekében.

ennek következtében ábrándultunk ki a politikából, de a politikai elitnek éppen ez volt az érdeke. kikeveredni csak úgy lehetne belőle, ha jönne egy új erő, egy karizmatikus vezetővel. a baj csak az, hogy a politika pénzbe kerül. innentől kezdve pedig hiú ábránd az egész...

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2009.05.28. 17:12:54

@zulu: Grat. Álljál ki egy seggfej paraszt mellett, azért mert állítólag jobboldali! Pont ilyen emberekre van szükségünk, mármint nekünk a jobboldalnak. Még háromszáz Lengyelt a parlamentbe, aki a mi általunk adott jogával visszaél, rendőrt pofoz, stb. Az asztalra meg amúgy semmit nem tesz le 19 év kurválkodáson kívül. Szép világ lesz...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.28. 17:13:09

@Király Rák: Lengyelt nyilvánvalóan zsarolta a múltjával az MSZP.

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2009.05.28. 17:13:27

na ez a smiley meg későn jött meg

fehér kutya 2009.05.28. 17:17:09

@idelle: Hát így valahogy.

lz for president.

Ő legalább Tökös (Ezt fényképekkel is tudja igazolni).

Amúgy meg dugnák a bloggerral.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 17:17:36

@idelle: A politika, igen, mocskos. Viszont egy bizonyos határt nem lehet átlépni, erre bizonyíték az MSZP aktuális támogatottsága. Ha a Fidesz ugyanilyen alja módszerekkel próbálna bosszút állni, ugyanott találnák magukat 2013-ra, most a szocik. Én nem abban hiszek, hogy minden politikus ártatlan csincsilla, de abban talán hihetek, hogy legalább egymás hibáiból tudnak tanulni.

Az MSZP hibáiból pedig bőven van mit, kezdve a Közpénzügyi Keller László eredménytelen boszorkányüldözésétől egészen Szilvásy György hektikus titkosszolgálat-kezelési módszereiig.

Ha viszont bizonyíthatóan
1., közpénzzel való visszaélés van
2., adót csal a miniszterelnök
3., egyéb módon illegális ügyleteket folytat a jelenlegi hatalom
akkor azt meg kell torolni a törvényes keretek között, ez mindannyiunk érdeke.

Ha a törvényes keretek nem megfelelőek, akkor meg olyan törvényeket kell hozni, hogy minél nehezebb legyen akár állami vezetőként, akár magánszemélyként megkárosítani a közösséget. Ez nem vérengzés, ez rend.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 17:20:52

@idelle: Majdnem teljesen egyetértek. Én azt mondom, hogy most egy darab esély néz ki a jelenlegi Fidesznek. Ha ezt elbaltázzák, nekik sem lesz több, ahogy a jelenlegi MSZP-nek sem. Előbb-utóbb jönnie kell valamiféle megtisztulásnak, különben államcsőd.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.05.28. 17:23:00

@Király Rák:

"Lehet, hogy nem ért meg egy posztot, de mostmár így alakult. :)"

Hát, lett is alatta jó nagy fostenger. ;)
Lehet, h címlap van, nem tudom.

Sztem amúgy egyszerűbb lett volna, ha gloire nick felvetésére elismered, h tévedtél, nem néztél rendesen utána, vagy ilyesmi, mert ezt nem nagyon fogod tudni kimagyarázni. Csak jobban belegabalyodsz, nagyobb lesz a face loss, mintha kimondod azt a sorry-t időben....

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.05.28. 17:23:18

@gloire: drága Gloár, csillapodhatnál - arra utaltam, hogy az összes ilyen féregszerű alakzat takarodhatna a közéletből. (Vágyáalom.)
Biztos mki ismer hasonló: elvetelen, törtető, kis geci - "jellemeket" a Zéletéből. Mit szoktál kívánni neki?
Ha kenyeret, kő helyett, akkor fogadd örökbe Lengyelzolikát.

fehér kutya 2009.05.28. 17:24:57

@gloire: hehe, most olvasom, szegénykém, neked az fáj, hogy ezt a derék, faszát verő, eltévelyedett báránykát lemomcsizták?

Persze, ha a ferenceseknél tanult, az más.

Akkor max grillcsirkét dug.

Hülye.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.05.28. 17:28:50

@Király Rák:

Lengyel Zoltán a pöcslengetéskor is fideszes képviselő volt, meg a rendőrpofozáskor is fideszes képviselő volt.
Valszeg egy térkamera az oka, hogy nem ő a rendőrterror Zsanettja.
Ez az összemosás más pártokkal nem korrekt.
A többi párt nem adott a képviselőinek rendőrökkel balhézási és kordonbontási feladatokat.
Csak a fidesz.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2009.05.28. 17:36:36

@simonmondja.: te, ilyen egyszerű nem a Brúsz szokott lenni, hanem az aktuális partnere :P

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 17:38:35

@Úlfhéðinn: A fostengerre fel voltam készülve, az szokott lenni. Két éve blogolok, nem zavar már.

A face loss miatt ne aggódj. Szerintem aki nem tudja, hogy mit jelent Magyarországon a "pártonkívüli független, aki ellen nem indítunk ellenjelöltet", az felőlem nyugodtan azt hiheti, hogy Lengyel nem volt sose balközeli, csak erkölcsös konzervatív, akit bántanak a rendőrök.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.28. 17:40:05

@Király Rák: mint tudjuk, Keller "Tehetségtelen" László két dolog miatt vallott kudarcot:
1) elég jól lepapíroztak mindent a fiúk (elvégre jogászok :-)
2) nem nagyon szarunk oda, ahonnan mi is kapjuk a kaját. tehát színház volt.

Szilvásy pozícióba emelése jó nagy hiba, de hát Simicska is volt APEH-elnök, amíg el nem tüntette a nyomokat. A Fidesznél meg Kövér volt a titokminiszter, nem véletlen, hogy jó nagyot csodálkoztak Pokorni papa esetén...

A felhozott példák csak azért vannak, hogy lássuk, láttuk már őket működni...

Találós kérdés: ha 75-80%-os parlamenti többségük lesz, ha minden önkori az övék lesz, ha a legfőbb ügyészt ők adják, ha a legfelsőbb bírót ők adják, ha a főrendőrt ők adják és minden állami hivatalnokot ők adnak, és húsz évig lesznek hatalomban, akkor mekkora esély van arra, hogy bármilyen stiklijük esetén felelősségre vonják az elkövetőt? Elárulom, hogy a válasz: Berlusconi...

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 17:40:33

@simonmondja.: Igen, fideszes volt. És nagyon jól tette a Fidesz, hogy megszabadult tőle. Mi a kérdés?

Nem én mosom össze a többi párttal, ő keres magának helyet, ahol talál.

davkedav 2009.05.28. 17:45:22

@ősbölény: "Én úgy emlékszem, Révész Máriusz a következőket állította: Mikor a rendőrök kiadták a tömegnek a feloszlási parancsot, ő odament egy rendőrhöz, felmutatta képviselői igazolványát, és felszólította, hogy a parancsot vonja vissza."

Jóember, maga mi a fenéről beszél?

index.hu/belfold/2009/05/08/revesz_mariusz_nem_emlekszik_a_kegyetlenkedesre/

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 17:49:38

@idelle: Nézd, mi a jövőről vitatkozunk, így legfeljebb csak ismételni tudom magam. Tények egy ilyen vitában nincsenek, csak tapasztalatok, amiből lehet következtetést levonni. Én értem a te tapasztalataidat, de itt vannak az enyéim:

2002-ben a Fidesz belebukott abba, hogy túlságosan erősnek akart látszani
2006-ban a Fidesz nem nyert osztogatós kampánnyal, és 2006-ban az MSZP elbukta az önkorikat, amikor kiderült, szarban a gazdaság, mert elszórták a pénzt.
2010-ben az MSZP bele fog bukni abba, hogy stikliznek, hogy eltitkoltak közadatokat, hogy csőd szélére juttatták az országot, hogy gyanúsan körbelengi őket a korrupció bűze.

Nem tudom elképzelni, hogy a Fidesz (de fordított esetben az MSZP is lehetne) ne legyen annyira érdekvezérelt és okos, hogy ne lássa be: ha az általad vázolt utat választják, koppanni fognak.

Én számolok a demokrácia erejével, te szkeptikusabb vagy. Ezt elfogadom, de csak azt tudom mondani: majd meglátjuk.

füligjimmy77 2009.05.28. 17:52:43

Politikusok ellen most is lehet tüntetni. Békésen pláne. Nem lehet építkezési állványokat felgyújtani, meg mindenféle sállal takart arcú faszjancsiknak kocsikat borogatni. Koncepciós perekkel meg ne röhögtess légyszíves, láttam én már bottal egymásnak esni két nagyit a templomban(!!), mert az egyik leült a másik helyére, véresre gyepálták az a csókát, aki szét akarta őket választani, és nem mert adni nekik egy büdös nagy pofont. És ugye még évekkel, talán egy évtizeddel is ezelőtt volt valami tüntetés, egy néni sodrófával hadonászott, mert valakire nagyon haragudott, hogy "ő majd betöri a büdösök pofáját", tele volt vele a híradó (mindegyik). Az ilyenek a legzakkantabbak. A többivel egyetértek, de pont te is két ilyen röhejes mondattal elrontod a teljesen korrekt cikket.

hacsaturján 2009.05.28. 17:59:51

én azt szeretem az ifjú konzervatívokban, hogy iszonyú baromságokat képesek összehordani és mégis mindig ők győznek. a tengeri malacomnak persze más a véleménye, nem is lesz belőle sztár fuvolista.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 18:02:11

@füligjimmy77: A sodrófás néni hadonásszon, ha akar. Amíg nem üt meg senkit, és nem viszi el a szíve, rendben van, ez része a demokráciának

Az építkezési állványokat gyújtogatók börtöntöltelék széljobber anarchisták, ez is igaz. A baj ott van, ha békés embereket zaklat a rendőr, márpedig a Fidesz-gyűlés egyszer szét lett verve, újságírók (Barcs Miki, indexesek) meg lettek hurcolva, továbbá (ha az vagy, akinek gondollak), együtt láttunk a Vas utcában lakó gyerekeket kergető rendőrt, miközben a ,,radikálisok" onnan legalább 400 méterre balhéztak a körútnál.

Runciter 2009.05.28. 18:07:16

"Az azonban nem járja, hogy egy politikus "nem nyilatkozik" egy pártos tévének, mert ezzel nem a tévét bünteti, hanem az azt néző polgárokat, akiknek viszont joguk van tájékoztatást kapni."

ez hülyeség
az sem járja, hogy a kiskunbürgözdi harsonának nem nyilatkozik a min.eln, mert így bünteti a bürgözdieket, meg az animalsex.hu-nak sem...

a tájékoztatási kötelezettség nem az, hogy mindig mindenkinek rendelkezésre kell állni.

jakab a buga 2009.05.28. 18:07:56

Ha valaki a magyar politikai életben részt vesz, akkor annak alapból flexibilis gerinccel kell rendelkeznie. Lengyel Zoltán csupán egy lelkes követője annak a módinak, amit a komplett politikai elit művel! Érdekes részletek itt is: paalcili.blog.hu/

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 18:10:15

@Runciter: Szerintem meg országos, nézett információs csatornákat nem lehet ideológiai alapon büntetni. A politikusnak a nyilatkozat nem kiváltsága, hanem kötelezettsége.

wladyslawsky (törölt) 2009.05.28. 18:24:49

vajon hány és hány ilyen és politikai kalandor leledzik még a Fideszben ?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.05.28. 18:24:54

először is szögezzük le, hogy voltak rendőri túlkapások, amelyeket szükséges lett volna (lenne) kivizsgálni, és a felelősöket megbüntetni.

de nem azért, hanem azért:

1) a Fidesz-gyűlés jól "oda lett rakva" a belvárosba. én persze paranoid vagyok, de el tudom képzelni, hogy nem véletlenül. (hátha lesz valami balhé...)

2 a) sajnos nemcsak a rendőrség, hanem a nép ("lakóság") sem készült fel ilyen helyzetekre. a "kedvencem" az a nő, aki mindenáron át akart menni a rendőrkordonon, mondván, arra lakik. aztán felhúzta magát, és elkezdte püfölni a pajzsokat. aztán egyszercsak hopp, a sorfal beszippantotta, oszt' már a földön is volt. az idióta.

2 b) amikor "harci" helyzet van, akkor nem megyünk oda, nem bámészkodunk, hanem otthon ülünk a seggünkön. persze a médiának is mindig mindenhol ott kell lennie (a tűzvonalban), Robert Capa sem bírta a végtelenségig.

2 c) Révész Máriusz esete a kivagyi seggség mintapéldája. kíváncsi lenék, hogy a brüsszeli vagy berlini rohamrendőrök akció közben mit szólnának egy helyi hősködő máriuszhoz. valszeg ellátnák a baját.

3) már írtam: az uralkodó osztály mindig megvédi magát vagy legalábbis megpróbálja. Ferenc József is, Horthy is, Rákosi-Kádár is, Gyurcsány is, majd Orbán is. ha csont törik, ha vér spriccel, akkor is.

na__most__akkor 2009.05.28. 18:25:46

"ez a Lengyel egy seggfej, nem vitás"

Valahol az elején valaki ezt leírta.

Túltárgyalva. Onnantól kezdve nincs miről beszélni. Vagy tudtok még valami érdekeset?

rotler 2009.05.28. 18:28:36

@Király Rák: Igazad van,de én is azt mondom,hogy mikor a rendőr balhé volt,akkor még fideszes volt...Miért nem "kényszerítette a párt,hogy a hír tv-ben tisztázza magát.Valószínűleg pont azért,mert fideszes volt,és akkor nem szívesen mutogatták volna a saját tv-jükben,nem úgy mint most....

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 18:36:06

@wladyslawsky: Az biztos, hogy a Fidesz akkor jár el a legjobban, ha most keményen szűri a hirtelen jött jobboldaliakat.

@idelle: Csak a hármas ponthoz annyit, hogy a példák közül egyedül egy nem tudta megvédeni magát: amelyik szerencsétlenségére demokráciában jutott hatalomra. Ez azért biztató a jövőre nézve, nem?

@na__most__akkor: Ennyi. :)

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.05.28. 18:51:24

@Király Rák:

Ja, jó hogy mondod.

Én meg azt hittem, hogy a Fidesz ideológiai büntibe tette a Nap-keltét.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.05.28. 18:52:33

Kötelezd már a figyukat, hogy menjenek be a Nap-keltébe, mert van, hogy nézem reggel.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 18:55:12

@simonmondja.: ajánlom figyelmedbe ezt a kommentet: http://konzervatorium.blog.hu/2009/05/28/korrekt_6?fullcommentlist=1#c6000134

Kötelezzem a Fideszt, höhö. Obamát ne kötelezzem valamire?

osborne 2009.05.28. 19:09:27

kicsit mintha nagy lenne az off ezért offolnék én is.

szóval tudom, hogy abszurdland meg ez semmi ahhoz képest, hogy...de akkor is adja magát a kérdés:

Lengyel ezek után még hogyhogy bármilyen képviselő?

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.05.28. 19:10:44

@simonmondja.: Nem, Simon, csak azt akarom kifejezni, hogy a Nap-Kelte bojkottja szerintem is gáz. Most kötözködni szeretnél? Nincs jobb dolgod? :)

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.05.28. 19:43:02

@Király Rák:
Ne szívd mellre. Még nem is voltam agresszív.

wladyslawsky (törölt) 2009.05.28. 20:56:50

@idelle: javaslom neked tanulmányozásra az alábbi két felvételt

A magyar(?) rendőrök(?) akciója 2006 okt. 23.-án:

http://www.youtube.com/watch?v=TNsib28r43g

A berlini rohamrendőrség munkavégzés közben:

http://www.youtube.com/watch?v=j27bV7Dv_RA

Átlagos értelmi képességet feltételezve, enyhén szólva lehet találni "némi" különbséget. Szal a "nyugaton is így lett volna" c. baromságot felejtsd el. Nem zárom ki, hogy ott is előfordulhatnak túlkapások, de az biztos hogy nagyon súlyos következményei lennének, másrészt ami itt volt, az jóval több, mint túlkapás.
A 2006 okt. 23.-án történtek diktatúrákban szokásosak.

molaris 2009.05.29. 03:48:12

A korhűség okán nézzük a tényeket. 2006 ősze, kiszivárog az őszödi beszéd, pedig úgy néz ki, hogy Piroska lesz az Anyakirályné (Katus erre nem ér rá, figyeli a gázórát), már csak a trón ülésmagasságát kell Feri ülepéhez igazítani; és beüt a krach. A beszéd nem éri el célját. A "zemberek" képtelenek megérteni Feri szenvedélyes igazságszeretetét és elindul a forrongás. A diktátorról kiderül, hogy diktátor, és ráadásul bevallja: elqrtuk.

A nagy arcú patkány meg a zavarosban evickélve, nem veszi észre, hogy az aligátorok sorba állnak, és nem fognak külön frontot nyitni érte. Így vándorútra indul, és saját canossa révén elássa magát, de menti a menthetőt, a megragadott kis zsákmányt. Meg amit még lehet.
Ennyi.

excopp 2009.05.29. 08:06:48

ahhoz képest, hogy egyesek szerint nem ért meg L.Z. egy posztot, az utóbbi nyolc topicból a második legnagyobb érdeklődést keltette...

idelle 2.b ponthoz
- talán pont ezt akarták elérni a szeptember 18-i töketlenkedés utáni túlreagálással, bár az alapértelmezés hibás: demokráciában polgár egyszerűen nem lehet rossz időben, rossz helyen...
azt hiszem

molaris 2009.05.29. 09:22:13

@excopp:
Mint látszott, mások szerint igen.:)

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2009.05.29. 20:43:00

@excopp:

"ahhoz képest, hogy egyesek szerint nem ért meg L.Z. egy posztot, az utóbbi nyolc topicból a második legnagyobb érdeklődést keltette..."

Index címlap ---> sok fogalmatlan, de nagyon vehemens kommentelő.

Van még kérdés?

OLVASÓK SZÁMA

AKTUÁLIS TÉMÁINK

MANDINER

Nincs megjeleníthető elem

JOBBKLIKK

Nincs megjeleníthető elem

CREATIVE COMMONS

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása