Bréking! Tuti befutó!

Konzervatorium I 2009.03.26. 22:45

Miután Novák Gábort felvilágosították arról, mi az az MSZP meg az SZDSZ, inkább mégse vállalta a miniszterelnökséget, hasonlóan Tóth Sándorhoz, Panyi Szabolcshoz, Megadja Gáborhoz, Lakatos Márkhoz, Patai Mihályhoz, Jaksity Györgyhöz és Surányi Györgyhöz, meg a halál tudja még, hogy kihez. Bizalmas Vállalkozók Pártja-közeli forrásunk nyilvánosságra hozta az új jelölt nevét: Lord Valdezét. Valdezt senki sem ismeri, de a szocialisták és a szabaddemokraták szerint a feladatra maximálisan alkalmas. Valdez állandó kommentelő különböző blogokon, és ezzel a tevékenységével a válság kezelésének megkérdőjelezhetetlen képességéről tett tanúbizonyságot. Mivel Valdezt még a Fidesz sem ismeri, így nem tudja bírálni sem. Valdezre egyik kommentje alapján figyeltek fel.

Lord Valdezről a következő bizalmas információkat találtuk a kibertérben:

000100111000101001010100011

000110110001100110011100000

000100001110101001110010011

000111100011001100111001011

110000011001100101001010111

001010010100001100001100000

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konzervatorium.blog.hu/api/trackback/id/tr401028161

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.03.26. 23:42:59

Én is, én is, én is!A következő bejegyzés az Index Legyen Magyarország miniszterelnöke! felhívására íródott. No meg azért, mert a mai délutánon, amikor félóránként felröppent egy új név, hogy aztán újabb félórán belül már a cáfolatot olvashassuk, hát bizo…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

patomio 2009.03.26. 22:56:18

nyilvánvaló, hogy a titkos miniszterelnök a megoldás.

smalladam 2009.03.26. 23:03:16

NEM ÁLLOK MEG FÉLÚTON,
A KORMÁNYFŐM MELITON!

HaKohen 2009.03.26. 23:14:27

Van még?

Vagy ez most már istenbizony az utolsó?

Szeretnék elmenni aludni.

smalladam 2009.03.26. 23:18:28

@HaKohen: az - mint látjuk - nem baj, ha valaki nem tudja. amúgy keress rá a neten. bolygóközi választási szakértő. többek között.

Közöd?? (törölt) 2009.03.26. 23:57:40

hehe nem látom a hírt, hogy a soros gyurika akarta bedönteni az otp-t, persze elhiszem a kapitalizmus barátainak jobban megéri az mszp töketlenkedéseivel foglalkozni:-)

osborne 2009.03.27. 00:51:56

mindenképp egy szuperhős kell, aki nappal válságmenedzsel, éjjel pedig a közbiztonságot teszi rendbe.

kis érdekesség a nol.hu-ról

Melyik kormányfő-jelöltet támogatná?

Egyiket sem, előre hozott választást! 67%

Varga Denes 2009.03.27. 01:12:45

Brilliáns ötlet! Westernhőst miniszterelnöknek! Valdez számíthatsz a támogatásomra!

smalladam 2009.03.27. 01:14:32

@Közöd??: persze, hogy nem látja, mert már rég soros pénzéből vedelnek a bahamákon, és benszülött lányok hasáról szippantják a kokaint.

engem itthagytak fenntartani a látszatot, hogy működik még a blog, de nemsokára nekem is indul a gépem tel-avivba

Bell & Sebastian 2009.03.27. 01:17:00

Ez a Meliton-gyerek egyre szimpatikusabb.

Aszondom legyen inkább yin-yang, ne is tesze-tosza!
Kár, hogy el van tűnve. Berlin? Párizs? London?

Lépj hát elő a negyedik dimenzióból, a Mohn-mezőkön át és vissza!

Kopiás Attila Steve 2009.03.27. 01:58:51

@Közöd??: Soros kommenista, ne hülyéskedjél már.
Még nem tudom miért, de biztos az, a rosszarcok mindig azok. Majd jön Gabrilo és megmondja. :+)

@smalladam: Meliton rocks. Én nem is vágom, hogy vannak pestiek, akik nem ismerik. Párhavonta még én is összefutok vele az éccakában, pedig nem vagyok egy gyakran kimaradó típus...

IdomitottFoka 2009.03.27. 10:12:55

Én ismerem Valdezt. Meneküljünk. :)

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2009.03.27. 10:53:23

Hoppá híresség lettem.
Kíváncsi vagyok, hogy milyen ürüggyel nem vállalom.
Nem szeretem az öltönyt és ki is híztam? Esetleg csak most tudtam meg, hogy nem tarthatom meg Budai Bernadettet?
Mindenesetre szereztetek nekem pár átröhögött percet. Kérdés, hogy mihez kezdek a 15 perc hírnév után? Esetleg elküldhetnétek valami távoli országba, valami jegyzetlen valóságshow-ba :)

@IdomitottFoka:
Ne mondj nekik semmit! Valami államtitkári poszt elég lesz? :D

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2009.03.27. 11:18:00

@KA_Steve:
Azt nem tudom, Soros most pontosan micsoda (ez úgy változik nála, mint a széljárás), de az utóbbi időben leginkább antikapitalista szövegeket nyomatott, miközben nem egy valutát baszott tönkre hasonlatos módszerekkel.
Most épp 234 mrd-ot keresett átbaszással, és ezért 500 milliós bírságot kell fizetnie. Röhöghet a mája.
Az bizonyos, hogy egy igazi jellemtelen, gerinctelen szarházi. Ilyennek szeretjük balosainkat. (Nyilván így néz ki szerinte a Nyitott Társadalom)

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2009.03.27. 11:18:59

@tölgy:
Akkor ez lehet a baj, én ugyanis _lib_ek vagyok.
Kár, mert tudtommal még mindig jár az élethosszig tartó miniszterelnöki fizetés :)

IdomitottFoka 2009.03.27. 11:24:07

@Lord_Valdez: Sztem kreáljunk új posztokat, vagy elevenítsünk fel régieket, titkárkodni az államnak, még mit nem... Régensherceg, ellentengernagy (tenger nélkül, natürlich), vagy az Ikariamban elért Átkozott Lusta Dög esetleg?

Fogadott Prókátor 2009.03.27. 11:36:34

@Gabrilo: micsoda antiszemita szöveg.

Soros szerintem meg bolondult öregségére. Már a 90-es években is az volt az érzésem vele kapcsolatban, hogy már mindent megszerzett, ami pénzért kapható, aztán egyetelemet alapított, s közben osztotta az észt. Tipikus posztmodern balos arcátlanság, hogy miközben nyomta a szöveget a közelgő globális válságról, az egyik fő működtetője volt a valóságtól elszakadt pénzügyi világrendnek, s ezáltal egyik előidézőja a válságnak!

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2009.03.27. 11:37:35

@Fogadott Prókátor: Hát, én antiszemita vagyok, aztat bárki megmondhassa.

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2009.03.27. 12:43:26

Ugyan már... szerintem Soros jó arc... megaszondja, hogy mennyire destruktív a társadalomra és a reálgazdaságra nézve a jelenlegi pénzügyi rendszer. A jelenlegi szabályozás mellett néhány faszkalap képes tök legálisan képes romba dönteni teljes gazdaságokat, emberi életek millióit... ráadásul mindezt munka nélkül.

Erre kb. annyi a válasz, hogy lekommancsozzák. Főlibertáiusaink elmagyarázzák, hogy de nem nem is, mert a pijac leszabályolja majd

No ekkor Soros tart egy kis bemutatót.
Ez van gyerekek. Gyuri bá' megaszonta, hogy szar a rendszer, de amíg ez van, miért pont ő ne húzzon hasznot belőle, aki legjobban átlátja.

osborne 2009.03.27. 12:44:54

Takács János tévé és mikroszerelő a pénteki új jelölt: muahaha.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2009.03.27. 12:48:02

@ikaljan:

Nem biztos, de amennyire én ismerem a libertáriusokat, ők az aranyalaphoz való kötés mellett vannak, részben éppen azért, mert ez esetben nem "virtuális" a pénzügyi rendszer, és nem lehet spekulálni.
De majd egy libertárius kiigazít.

osborne 2009.03.27. 12:57:27

@Gabrilo: Soros is a top motherfcuker simple as dat.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2009.03.27. 13:29:54

@Gabrilo:
Az aranyalap nem akadályozza meg a spekulációt. Azért szeretik, mert korlátozza a kormányzati beavatkozás lehetőségét.

tripanek (törölt) 2009.03.27. 13:45:55

Tisztelt Valdez Úr!

Kérem, ismertesse programját az érdeklődő tömegekkel. Egyben kérdezném, hogy Ön is vizuális Bokros klón-e, mint az MSZP még két percig érvényes kormányfő jelöltje?

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2009.03.27. 14:01:38

@Lord_Valdez:

Hm. Pedig mintha Ron Paul ilyesmiről szokott volna szónokolni. De majd a libertáriusok elmongyák.

pusztaibetyárokszövetsége 2009.03.27. 14:06:18

Új politikai blog az éterben:
hirosvaros.blog.hu

Miniszterelnököt ajánlunk mi is!

osborne 2009.03.27. 14:37:06

hírtörés: Elektrolux János is down, Bokros az 'új' jelölt haha

ez az elmúlt 5 nap majd egyszer bekerül a hogyan tedd tönkre végleg tönkre a miniszterelnöki intézményt fejezetbe a poltöri könyvekben.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2009.03.27. 14:38:42

@osborne:


Ez izgisebb mint a tőzsde. Sorosnak is inkább itt kéne spekulálnia.
Tényleg, miért nem jelölik Soros Gy-t?

osborne 2009.03.27. 14:42:20

@Gabrilo: dehét mostmár őt jelölik, csak Bokros lesz az esti hírekben és nem ő ;] (feltéve ha elfogadják)

HaKohen 2009.03.27. 15:02:41

@smalladam:

Na ja! Én meg a Harry Potter vagyok. (És még senki sem javasolt miniszterelnöknek?!)

Egyébként írd be a Meliton szót a gugliba, rögtön meglátod, hogy hány száz (ezer?) féle van belőle. Hegedűművésztől az eü. szolgáltató cégig. Satöbbi.

Hát ennyit a (tényleges) tudatlanságomról. De azért megnyugtattál, hogy nem baj, ha nem tudom.

Különben rákattintottam Meliton blogjára is, de már fáradt a szemem a sok hülyeség olvasásától, ezért nem sokat kinlódtam a homályos apró betűkkel. Annyit azért észleltem (bár ez kétségtelenül abszolút szubjektív nézet), hogy őbelőle is csak tizenkettő van egy tucatban.

De azért üsse kavics, Melitont miniszterelnöknek!

ilovebokroslajos 2009.03.27. 15:24:51


A Facebook rajongói csoport bemutatja:

I Love Bokros Lajos buli!

sztárvendég: Bokros Lajos, a CEU professzora, az MDF EP-listavezetője, akivel Kerék-Bárczy Szabolcs beszélget őszintén a válságról.

Gyere el te is, és beszélgess Lajossal!

Flyer: ftp.torespont.hu/chino/I_love_bokros_party.jpg

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.03.27. 15:38:55

szerintem csatlakozzunk Szlovákiához, Fico helyretesz miondent, a következő választásokon pedig számbeli fölényünk miatt nyerünk,és visszanevezzük Magyarországnak az országot. CSeles revízió egy válság hátán :D:D

Szűcslaci 2009.03.27. 16:03:00

@dszg: ez eddig a legjobb ötlet

HaKohen 2009.03.27. 16:42:56

@dszg:

Azonkívül hozzuk létre mégis a Duna Konföderációt (emlékszik még-e valaki?), utána a Kárpát-Duna-Nagyhazát (erre a kurucinfosók biztos), na és a Magyarországgá alakított Szlovákiát egyesítsük újra Csehországgal (akkor miénk lesz a cseh tenger is!).

Utána pedig húzzunk el együtt az Ural tájékára, az őshazába. (Fakultatív opció: aki akar, menjen a turáni tájra).

Mindezt - ha lehet - volt, jelenlegi és majdani miniszterelnökök nélkül.

CrL 2009.03.27. 16:47:43

na látom a Gerúszia megint kavarja a kavarnivalót és a madöftől nyíltan lenyúlva a Bokrost őt jelölik ME-nek.

hihetetlenek ;]]]

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.03.27. 17:16:21

olyan ez a bokros, mint az a szerelem, amikor először az egyik szerelmes a másikba, de a másiknak nem kell, így az egyik kiszerelmesedik, addigra meg beleszerelmesedik a másik az egyikbe, de már akkor hiába - OVI

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2009.03.27. 17:43:37

@dszg:
Ez az USH koncept.
United States of Hungary!
. )

bbjnick · http://bbjnick.blog.hu 2009.03.27. 18:16:48

Azért ez nem is olyan vicces:-(

Most veszíti el Magyarország függetlenségének utolsó nyomait is. Amint az MSZP ellenállása teljesen megtörik... No, ezért nem szabad lepaktálni a Sátánnal, mert a végén mindig így jár az ember; szegény hülye kiszfiúk, kiszlányok, ha tudták volna húsz éve, hogy ez lesz az ár...:-(

ü
bbjnick

osborne 2009.03.27. 18:47:23

sztem a fidex nagyokat hahotázik azon amit a szoci-szadesz csinált a héten. tragikomikus, hogy ugyanott tartanak mint 2002-ben csak közben csődbe vitték az zországot. ha szadesz nem fél a választásoktól akkor miért nem mernek belevágni? ...

maradt a közös jelszó: mindent csak a Vérfarkas ne!

2009.03.27. 19:32:27

Hát jó legyen. Csak csináljon rendet...szóval szomorú, hogy itt tartunk...:(

___________________________ (törölt) 2009.03.27. 20:27:56

@bbjnick: nem a függetlenséget érzem a legnagyobb problémának valahogy: saját tűzközeli oligarchiáink pont éppen eléggé rosszak tudnak lenni ahhoz, hogy középtávon legalábbis majdhogynem mindegy legyen ez.

Hosszab távon aztán... ki tudja, mi lesz.

CrL 2009.03.27. 20:39:28

most esett le a szociknak, hogy megint áthúzta őket Frank?

Suchman: Gyurcsány szálljon ki

www.fn.hu/belfold/20090327/suchman_gyurcsany_szalljon_ki/

___________________________ (törölt) 2009.03.27. 20:44:16

@osborne: Erősen remélem, hogy hahotázás helyett egy k*rva nagy tüntetés megrendezésére küldözgetik az SMSeket.

Általában nemigen vagyok híve az utcai politizálásnak, mert annyi szokott lenni az eredménye, hogy a nép skandál, a kormány lesz*rja (vagy szétveri...) és ennyi történt.

Most viszont látszik, hogy az MSZP olyan pszichológiai állapotban van, amikor viszonylag kevés nyomásgyakorlás is átbillentheti őket és bedobhaták a törölközőt (előrehozott).

Nem is kéne se durván csinálni, se vulgárisan, se semmi. Csak miközben az MSZP egymással tanácskozik, álljon az ablak alatt úgy százezer ember gyertyákkal és skandálják, hogy "Vé-ge! Enny-nyi-volt! Vé-ge! Enny-nyi volt!". Ennyi. Civilizáltan. És tuti hatásos lenne. Most olyan pszichológiai állapotban van az MSZP, hogy hatásos lenne, most pont lenne értelme.

HaKohen 2009.03.27. 21:17:23

Azt hiszem, ma fordult át az egész történet komédiából tragikomédiába.

Eddig igyekeztem jól szórakozni magunkon, ezeken a vitriolos postokon és a hozzájuk fűzött szatirikus és röhejes kommentjeinken.

Most jutottam el odáig, hogy már nem tudok. A komédia már tragédiával keveredik.

És a következő lépés az lesz, hogy átfordul tiszta tragédiába, amikor már másoknak sem lesz nevetni kedve.

Semmi jó nem vár ránk. Nem jön a messiás, akárhogy is hívják és akármi is a neve. Nincs aki megmentsen, nincs apuka, aki karjaiba vegyen (anyuka sincs).

Saját lábunkra kellene állnunk, közösséget, sőt közösségeket kellene teremtenünk (nem ideológiai, hanem reális érdekeken, érzelmeken és kapcsolatokon alapuló közösségeket). Az a baj, hogy ehhez - történelmi tapasztalatok szerint - idő kell.

Optimista vagyok ez ügyben: két-három nemzedék és megoldjuk. Addig meg van, aki belehal, van, aki nem.

Én már biztos. Aki 20-on innen van, talán még reménykedhet.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.03.27. 21:24:18

@HaKohen: részemrépl eléggé sok közösségben benne vagyok a magam 26 évével :D Simán lehet még 20on túl is midennféle fajta közösségeket teremteni, erősíteni.

A szó, amit keresel, az pedig a tragikomédia.

___________________________ (törölt) 2009.03.27. 22:19:26

@tölgy: suchmann = cherchez l'homme

A helyzethez illő, beszélő név :))

___________________________ (törölt) 2009.03.27. 22:20:39

@dszg: "A szó, amit keresel, az pedig a tragikomédia. "

Nem, a szó, amit mindannyian keresünk, és átélünk: a mélypont.

Aminek van egy olyan k*rva nagy előnye, hogy utána törvényszerűen valami jobb következik.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.27. 22:21:47

@Shenpen: Úgyis lehet :)

Hallgasd meg, hát ez kirántotta a szablyáját.

ps Az Atlantic-os cikkért kösz!

CrL 2009.03.27. 22:32:20

@tölgy: kösz, ráadásul ST már az mti-nek is elmondta a detronizációs-tervét:

mti.hu/cikk/366292/

kérdés ki áll majd mellé ;]

CrL 2009.03.27. 22:34:30

hoppá páran már biztos:

Péntek este állítólag több szocialista képviselő jelezte: támogatja Suchman indítványát, megelégelték Gyurcsány taktikázását.

hvg.hu/itthon/20090327_suchman_miniszterelnok_jelolt.aspx

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.27. 22:36:53

@CrL: Azért az komoly, hogy még a politika és az Párt környékéről is el akarja küldeni Ferit SM. Feri bele fog halni.

___________________________ (törölt) 2009.03.27. 22:59:45

@tölgy: na de hát már régen nem írt nekünk senki k*rva jó könyveket a magyar baloldalról, tényleg ideje már, itt dekkolunk mind unatkozva, olvasnivaló nélkül.

Bell & Sebastian 2009.03.27. 23:38:27

Summa: Suchman alvó ügynököt az SZDSZ felélesztette.

Ne szocizzanak tovább, inkább madarazzunk!

Meg M6 -osozzunk.

HaKohen 2009.03.28. 00:10:09

@Shenpen:

Nem. A mélypontról mindig kiderül, hogy nem az.

Mindig van még mélyebb.

És azt hisszük, hogy már csak jobb jöhet. Pedig jön egy még rosszabb.

Akinek vannak még illúziói, az nem hiszi el.

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2009.03.28. 00:56:18

Mi a tökért baj, ha Soros eladja a részvényt ? Csak venni szabad ? Tiszta baromság. Ha másnap meg rögtön emelkedővel nyit, akkor bukik rajta, eszébe nem jut senkinek problémázni. Megpróbálta, bejött. Ha jól emlékszem az alja meg 1200 volt néhány hete. Most megbüntetik az összes eladót a mélypont és a Soros akció közötti tartományban ?

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2009.03.28. 07:06:08

@erőspista:
Na ne... Soros nem eladott részvényt, hanem olyat adott el, ami nem volt a birtokában.

Az ügylet klasszikus piacbefolyásolás:

-Soros okt 9-én eladásra kínált egy nagy halom részvényt (T+3 napos elszámolással), amelynek csak töredéke volt birtokában.

Természetesen a nagy mennyiségű eladásra kínált részvény összeomlasztotta az árfolyamot. Ezután Soros felvásárolta immár az alacsonyabb áron azt a részvénymennyiséget, (gondolom T+1 napos elszámolással) amivel az előző napi eladását fedezte.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2009.03.28. 08:25:47

@tripanek:
Program, ugyan már? Az van, de titkos, mert lenyúlják. Egyébként pedig mivel olyan sokoldalú vagyok, hogy szinte gömb, teljesen felesleges :)
@ikaljan:
Nem az a baj. A határidős ügylet teljesen legális, feltéve, hogy az elszámolás napjára beszerzed (ezzel nem is volt gond).
A probléma, hogy ő szándékosan a zárás előtt zúdította a piacra (visszaélt a szabályzatból adódó időréssel). Ezzel lenyomta a záróárat. A legtöbb befektető a záróárat figyeli, így reggelig fortyog, pánikba esik, reggel azonnal elad és még jobban lenyomja.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2009.03.28. 10:46:51

@Lord_Valdez:
Látja, mennyivel jobb a Feri, neki van vagy programja, kb. 53 db, és bármikor egy délután összedob egy újat, ha akar. Ezért szeretjük.

CrL 2009.03.28. 12:52:26

@tölgy: be se kellett volna szállnia a politikába, egy választási győzelmet leszámítva lezúzta a pártját, az országot és saját magát is. nothing but a destruktív pojáca

CrL 2009.03.28. 13:55:12

@ikaljan: profiton felül Soros vs Csányi round volt ez sztem. tudatosan gyengíteni akarták az OTP-t

erőspista · http://helyzetvan.blog.hu 2009.03.28. 16:19:55

@ikaljan: nálam az a piacbefolyásolás, amit a Cashline tett, amikor is betette a könyekbe az eladást paráztatás céljából, de később visszavonta. A Soros ügylet spekuláció, amivel meg is szívhatták volna. Mert mi van, ha másnap felhúzzák nyitóban ? Nem egyszer megtörtént hasonló, és az esésre játszó spekik véreztek. Bezzeg, ha felefelé rántják a részvényeket az senkinek sem jogellenes. De mi van, ha azzal meg sortosokat nyírnak ki ?
És mégegyszer: az árfolyam később volt 12xx, ami nem kicsit lejjebb van 3800-hoz képest...

OLVASÓK SZÁMA

AKTUÁLIS TÉMÁINK

MANDINER

Nincs megjeleníthető elem

JOBBKLIKK

Nincs megjeleníthető elem

CREATIVE COMMONS

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása