Új kampánystratégiát választott a Fidelitas. Hogy pontosan mihez, azt nem tudjuk, ebből a zavaros közleményből ugyanis nem sokat lehet kihámozni. Lényeg a lényeg: alkalmazva valami furcsa központozású fagylaltmárka – talán Ëskimo? – módszerét, az ún. közönséges…
tovább
Bár a Konzervatórium szerzőgárdájánák 90%-a éppen a) vitorlázik b) fröccsözik c) alszik d) mindezt együtt, azért vannak még, akik szemüket a "fontos" dolgokon tartják, pl. a goldenblog komplex blogok versenyén, ahol pár versenyzőt megint kiemelnénk, mint támogatott…
tovább
Nem vagyunk benne biztosak, hogy így nyárestéken a párás söröskriglihez/fröccshöz illő párosítás volt az illegális kommunista mozgalomról, a moszkovita emigrációról vagy a GULAG-ról olvasni, mégis így tettünk- a kezünkbe került Lovas Márton Magyar voltam a GULAG-on c.…
tovább