BailOut - ajánló

Konzervatorium I 2008.10.01. 13:07

 

"Most olyan időszakban élünk amikor a pénzügyi válság valódi okaiból tanulhatunk. Természetesen ezeket ne várjátok, hogy nálunk a médiában közvetítsék. Egyetlen megoldás marad, ha odafigyelünk az apró részletekre, erre különösen jó az internet. Aki úgy érzi, hogy ez az oldal fontos tudnivalót próbál a nyilvánosságra hozni, azt arra kérem segítsen terjeszteni az információt. Helyezzetek el linkeket, másoljátok a tartalmat. Sajnos nincs időm lefordítani az anyagokat, ezért kénytelen vagyok angolul is közzétenni az írásokat."

Ritkán ajánlunk külön posztban egy komplett blogot, de ez kivétel. Az utóbbi idők legfontosabb blogja.


A bejegyzés trackback címe:

https://konzervatorium.blog.hu/api/trackback/id/tr91690588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.10.01. 13:52:42

Ezen asszem majd átrágom magam, ha lesz időm. Érdekesnek tűnik.
Viszont az elég aggasztó, hogy az összes link ugyanoda mutat. Van blog a másik oldal érveivel is? :)

rolika 2008.10.01. 13:58:51

hirtelen átfutottam, én is azt hittem, valami pro-kontrás dolog lesz, de nem.

bár blog mottójával, miszerint "azt ami az állam kezelése alatt rosszul működik azt a nép nyakába varrja, ami jól működik azt privatizálja." nem is igazán lehet vitatkozni

phaidros 2008.10.01. 14:01:10

Kontra akkor lesz sztem, ha a mainstream közgazdászok odamennek megmagyarázni. Talán tőlük elvárjátok a pro-kontrát? :o

Mises, Austrian - nincs kérdés, ez az osztrák közgazdaságtan. Legyen kontra a másik fél, ha megjelenik ott.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.10.01. 14:22:59

don shimoda · www.konzervatorium.blog.hu 2008.10.01. 13:54:05

"Van. bombagyár?"

Még sohasem jártam azon az oldalon. Nem szeretek hányni...

Az a helyzet, hogy aki ebben a helyzetben azt állítja, hogy ő_biztosan_tudja a tutit, azzal szemben csuklóból szkeptikus vagyok. Egyoldalú cuccokkal tele a padlás sajnos. (Bár hangsúlyozom, ezt még nem olvastam, úgyhogy akár jó cucc is lehet). Egynek. Majd meglátjuk.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.10.01. 17:54:24

ott találtam, ez tényleg jó.
mises.org/tradcycl/econdepr.asp

Hosszú, de alaposabban magyaráz, mint szokás. Egészen elfogadható ennek köszönhetően..

OLVASÓK SZÁMA

AKTUÁLIS TÉMÁINK

MANDINER

Nincs megjeleníthető elem

JOBBKLIKK

Nincs megjeleníthető elem

CREATIVE COMMONS

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása