„Magyarország imázsa alapvetően pozitív”

Konzervatorium I 2008.08.30. 12:31

Interjú Szentgyörgyi Zoltánnal, Magyarország új Tel Aviv-i nagykövetével a Szombatban. Ajánljuk.


A bejegyzés trackback címe:

https://konzervatorium.blog.hu/api/trackback/id/tr41640023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

józan' 2008.08.30. 13:00:38

Már régóta meg akartam kérdezni: miért van szükség a cionizmus erőltetésére itt, a Kozervatóriumon?

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.08.30. 13:39:36

cionisták lennénk?:)) Én nem érzem magam annak. Szerintem pusztán megfontolandó gondolatok lehetnek sok mindenben.
TGM-et is linkeltünk már, mégsem értünk egyet vele:DDD

józan' 2008.08.30. 14:07:27

Nem, nem azt mondtam ,hogy cionisták vagytok :)
Csak nem értem, mire fel ez a sok "promó".
(gondolok itt a judapestre, szombatra, a múltkori interjúra etc.)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.08.30. 14:10:13

így gyütt össze. Nyilván ezt az ajánlót is a vad-cionista szárnyunk tette be;]
De megnyugtathatlak, a következő kör már mással lesz.

Konzervatív 2008.08.30. 14:34:48

Józan!
Aki náczi az megdöglik!:)(ősi kínai közmondás)
a la Náczivadász

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.08.30. 14:56:05

Már én is régóta meg akartam kérdezni: miért van szükség a cionizmus erőltetésére itt, a Kozervatóriumon?

Freetibet (törölt) 2008.08.30. 15:09:13

Szerintem elég lapos egy interjú. Engen a cionista-e vagy dolog nem nagyon izgat, az alábbi mondat annál inkább:

"Nemcsak azért vonz ez a világ, mert a békefolyamat intellektuális kihívás minden politika iránt érdeklődő embernek, hanem azért is, mert itt szinte egyedülálló módon keverednek a kultúrák, s nagyra tartom a multikulturális sokszínűséget."

Nem tudom, hogy a többi konzervatórium olvasó hogy van vele, de én a multikultit nem tartom se nagyra se jónak se semminek. Nekem az nem ad identitást, valahovatartozást, stb.
Persze aki így szeret élni, csinálja, nincs énnékem' azzal semmi bajom...

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.08.30. 15:18:17

A Libertórium inkább filoszemita, mint cionista szvsz. :)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.08.30. 15:28:35

A Szombatról meg úgy hallottam hogy eléggé szoci-kötődésű:(((

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.08.30. 15:35:53

Tölgy, nyilván.
Nem mondod Gabrilo, tényleg?

Konzervatív 2008.08.30. 15:36:05

Én hívő katolikus vagyok,de szerintem rohadt nagy bűn a vallási fundamentalizmus,elveszi az emberek eszét.Elég csa a Hit Gyülire ránézni vagy meghallgatni Pat Roberstont az ATV-n.Meg se próbálja megérteni az arab kultúrát,egyből beskatulyázza őket antiszemitának.

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.08.30. 15:47:10

gloire,


őszinte leszek:
ez a zsidó-cionizmus téma itten nem az én asztalom. A bugris antiszemitákat én sem bírom, talán alkati alapon, viszont nem gondolom, hogy a) aki kritikus az izraeli politikával szemben, az anti, b) Magyarország egyetlen célja, hogy maximálisan Izrael mellé álljon (el tudjuk képzelni, ahogy erre büszkül Izrael? Szvsz. annyira nem nyom ez sokat a latba náluk) - ugyanis ismerek ilyen hangokat is.
Viszont vannak nálunk, akik ezzel sokat foglalkoznak, és az jó, hogy ezt teszik.

Mivel nem az én asztalom, így én ebből ki is szállok ügyesen:))) Majd a cionizmusügyi szagértőink válaszolnak készségesen a kérdésekre:)))

Konzervatív 2008.08.30. 16:00:23

Valóban ez a fajta antiszemitizmus szellemi szintvonalat (is) takar.Szerintem ez ugyanolyan begyepesedett gondolatokat rejteget,mint Pat Robertson és társainak elméje,akik képtelen túljutni azon,hogy a világon különböző emberek élnek,nem lehet mindenki meggyőződéses Izrael-párti.Meg őszintén szólva elég szkeptikus vagyok az ilyen újjászületett keresztényekkel szemben,mert találkoztam már egy párral személyesen is és személyes konzekvenciák levonása után elmondhatom,hogy azért az esetek többségében erősen megjátsszák magukat.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.08.30. 16:47:22

Feri ma vallotta be, hogy ő tulajdonképpen konzervatív. Így azt hiszem a Konzervatórium leginkább gyurcsányista :)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.08.30. 17:03:43

Feri konzervatív? Mégis milyen tekintetben?:(( A KISZ restaurációja a cél?:((((

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.08.30. 17:09:47

Káttya, mert nem jár rendesen el a PJ Klubba. Ott kaptuk CrL szíves tájékoztatását:

"Gyurcsány mértéktartó konzervatív politikusnak vallja magát"

hirado.hu/cikk.php?id=296186

CrL 2008.08.30. 17:12:20

tölgy, akkor tényleg nem Gabrilo az ;]

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.08.30. 17:23:12

CrL,
nem, teljen elmaradt a Haladástól.
A Haladás mai szakaszában a haladók konzervatívok.

(miért nem működik a berakott link?)

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.08.30. 17:33:29

A link működik.

""Mi képviselünk egy tisztességes polgári eszmét, a másik oldal pedig valamilyen kiismerhetetlen, időnként rendkívül populista, másrészről radikális zagyvaságot"


Ha nem volnék mással elfoglalva, ez azonnali választ kívánna, copyright by G.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.08.30. 19:44:52

"Feri ma vallotta be, hogy ő tulajdonképpen konzervatív." (Tölgy)

Kabaré.

gloire · http://alkaloida.blogspot.com/ 2008.08.30. 20:05:43

Én meg űrhajós vagyok, tudtátok?

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.08.30. 20:19:18

Fleto több címkét aggatott már magára mint Brezsnyev elvtárs kitüntetést. Egy rohadt nagy címkefelhő az ürge ami már négy éve csinálja itt nekünk a jó időt.

Hadrian VII. · HTTP://KONZERVATORIUM.BLOG.HU 2008.08.30. 22:01:40

Kedves kommentelők,

nem "erőltetünk" semmit. A cionizmus eddig egy helyen volt téma, a Novák Attilával készült interjúban. Ha ahhoz van krédés vagy komment, tessék kommentelni.

Magyarország izraeli nagykövete nem cionista. Hogy maga a cinosita fogalom mit takar, tessék utánanézni, lehetőleg nem a szovjet propagandában ("cionizmus=rasszizmus"), ahogy a széljobberek. Az interjú azért került ki, mert jó, mert nem tipikus válaszokat hallhatunk. Lásd a cím.

Izrael nem csak azért fontos stratégiai partnere Magyarországnak, mert a térség középhatalma, hanem az állam ideológia megteremtője magyar zsidó volt, azonkivül többszázezer magyarországi származású ember él az országban. -

Cionista=/= zsidó, stb, stb. Ha jól látom, a fogalomzavart leküzdve, a kérdések arra vonatkoznak, hogy miért van annyi "zsidós" téma a Konzervatóriumon.

Nos.

A Konzervatórium jópár szerzője zsidó. Van ezen kívül buddhista és keresztény is. Volt is szó buddhizmusról és kereszténységről is. Fontosnak tartjuk a zsidó-keresztény kultúrkör értékeit, a nyugati értékeket, stb.

Ezen túl is, fontosnak tartjuk az atlantista és Izrael-barát külpolitikai orientációt, főleg a mai világpolitikai helyzetben, lásd a baloldal és a széljobb nagy Putyin-barátságát.

Judapest: a Judapest a konzervatórium partnere, elég sok közös szerzőnk van. Nem csak mi promózunk, hanem ők is.

Szombat: szerzőnk, Tallián Miklós a Szombat publicistája, ezen kívül egyszerűen jó írások jelennek meg benne. Nem hinném, hogy a Szombat "szoci kötődésű" lenne, elég megnézni, kik írnak bele, kikkel van interjú, stb. Fideszes, atlantista politikusok is gyakran megszólalnak ott.

Szóval ez van. Van ilyen jobboldal is - hazánkban pedig ez sajnos igen ritka, úgyhogy nem hinném, hogy ez bárkinek is a könyökén jönne ki...

Gabrilo · http://konzervatorium.blog.hu 2008.08.30. 22:22:16

Vannak köztünk zsidók?
:O:O:O:O


[../.]

phaidros 2008.08.31. 00:10:29

Megragadnám a kínálkozó alkalmat, és zsidóznék egy Kövéret:

ZSIDÓ.

Khm. Köszönöm, hogy meghallgattatok.

cziffra plachta zasztava · http://www.cziffra.blog.hu 2008.08.31. 10:48:19

az mdf-et nem sikerult felepiteni a neokonoknak. igy aztan kerulo utakon szervezodik az uj magyar jobboldal. az atlantista kulpolitikaval a mai vilaghelyzetben maximalisan egyetertek, de tartok tole a tarsadalmi kerdesekben szakadeknyi kulonbseg van a neokonok es a tradicionalis konzervativok kozott.egyebkent amig az ertelmiseg filozik egy kocsmaasztal mellett vagy a virtualis terben, ez nem fogja felboritani a belpolitikai viszonyokat. a partalapitas az osszeeskuveselmeletek kategoriaja nobilis kristoffal es schmidt mariaval megtuzve, vagy a sikertelensegre karhoztatott egyeni vallakozas, mint gorka sebestyene. mondjuk azon kivul, hogy atlantista, ot nem sok minden koti a neokonzervativizmushoz.

józan' 2008.08.31. 15:29:46

Hadd idézzek: "Interjú Novák Attila történésszel, a Magyarországi Cionista Szövetség elnökével, a Szombat szerkesztőjével munkásságáról, a cionizmusról, az MCSz-ről..."
Én ezért írtam cionizmust.

Odáig meg azért ne jussunk már el, hogy aki jobboldali, az "cionista", a baloldal meg neo-látens antiszemita.
Mókás lenne. Egy újabb Amerikából importált faszság, amiről már megint sok ember hiszi, hogy "the one and only" way.

És egy kis coming out a végére: én a magam részéről nem vagyok sem "szélsőjobboldali", sem "Izrael-barát", semmi bajom a "zsidókkal", de azt sem tudom megérteni, hogy miért kell egy 60 éve alakult államnak feltétlenül pitizni mindenkinek, aki nem akar antiszemita bélyeget kapni a fejére.

Btw szkeptikus vagyok mindkét oldallal szemben. Oszt jónapot.

OLVASÓK SZÁMA

AKTUÁLIS TÉMÁINK

MANDINER

Nincs megjeleníthető elem

JOBBKLIKK

Nincs megjeleníthető elem

CREATIVE COMMONS

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása