Az NNYI és a százötvenes tempó

Király Rák I 2008.07.02. 17:30

Tegnap volt szerencsém pont akkor (kb. fél-háromnegyed hat) hazaérkezni, amikor egy  Subaros barom letarolta az Uránia előtti fákat, motort, parkoló autót, korlátokat.

Faszfejkém sötét Subaruval  - megkülönböztető jelzés nélkül - jó 120-150-es tempóban zúzott hol a buszsávban, hol máshol, állandóan cikázva. A gyors hetes kurva nagyot fékezett, amikor bevágott elé, majd a kocsi padkát fogott, megpördült és jobb oldalára esve végigtarolta a környéket. Délutáni csúcsidő, a Vas utcai buszmegállóban kb. 50 ember várta a különböző 7-es, 73-as, 78-as buszokat a balesettől maximum 15-20 méterre. A leszakadt üveg- és krómdarabok szanaszét hulltak a környéken. Az Uránia melletti pizzázóból (Randevú) kiszaladtak az emberek, mindenki találgatta, hogy mi legyen. A kocsiból kimászott a tarkopasz, kokszos sofőr, és telefonált egyet. Egyszer csak megjelent egy fekete Passat, kiszállt belőle két ugyanolyan fickó, kinyitották a Subaru csomagtartóját, és amennyire láttam leginkább gépfegyvereket és gránátokat pakoltak át belőle, majd leléptek. Mindezt kb. 100 emberes tömeg nézte végig.

Ezután a mentők jöttek, megvizsgálták a vezetőt, majd tűzoltók elkezdték szétvágni a roncsot. Mindenki azt hitte, hogy van még bent valaki, hiszen miért vágnának szét egy olyan kocsit különben, ami még csak nem is füstöl. Kiderült, a kopasz utasítására fegyvereket kerestek. A rendőrség jó negyvenöt perc múlva ért ki...

Meg voltam róla győződve, hogy maffiakocsi. Erre mit olvasok ma a zindexen? (http://index.hu/politika/bulvar/sub080701/) A Nemzeti Nyomozó Irodáé volt a kocsi, benne egy csomó fegyverrel. A Nemzeti Nyomozó Iroda a budapesti belvárosban, a délután kellős közepén élesfegyvereket és gránátokat szállít a szar, kátyús Rákóczi úton 150-es tempóval. Baszki.


A bejegyzés trackback címe:

https://konzervatorium.blog.hu/api/trackback/id/tr94549944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reaktor 2008.07.02. 17:46:30

ez netto butasag. figyeljetek mar oda a szinvonalra.

gravy_t 2008.07.02. 18:00:35

Bienvenidos a Nicaragua!

Czelder Orbán 2008.07.02. 18:06:09

Javaslom Turulnak bejegyzésre az Ilyen ország pedig nincs következő epizódjába. Egyébként ilyenkor nekem is eszembe jut, hogy egy egészen különös kelet-európai banánköztársaságban élek....

Nash vs. Keynes 2008.07.02. 21:30:20

biztospont szolgáltak és védtek..

amúgy meg magyarázza meg valaki, hogy hol és mikor kell a rendőrségnek kézigránátot bevetni? Netán egy politikus házát akarták felkeresni? :)

BandW (törölt) 2008.07.02. 21:31:20

1, Mi a fene az az "élesfegyver"?
2, Mi a frászt kezdene a "magyar FBI" egy halom hatástalanított fegyverrel mondjuk egy bevetésen? Valamivel nekik is dolgozniuk kell, és valahogy el is kell jutni a munkavégzés helyszínére.
3, Volt egy baleset. Mondjuk nem szokványos. Semmit nem tudunk a körülményekről.
4, Mi a francot akartál mondani?

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.07.02. 21:31:23

Kispályás ország, kispályás FBI. Rendkívül nagy prosztóság más életével játszani a zsúfolt forgalomban. Pláne fegyverrel, robbanószerrel a csomagtartóban.

V8-as motorral bolondított zőccséges Merciben, kisteherautóban (kevésbé feltűnő) sokkal nagyobb biztonságban lett volna a cucc. A sofőr feltűnő és felelőtlen vezetési stílusára nem térek ki.

Nagy valószínűséggel a főnök barackot nyom a sofőr kopasz buksijára, és ejnyebejnyéz egyet. A letarolt kocsit, egyéb kárt vagy térítik, vagy nem (titkos ügy, talán nem is volt baleset). Állam bácsi (=mi) pedig vesz egy újabb törni való Subarut.

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.07.02. 21:33:12

Azt fel se merem tételezni, hogy esetleg tényleg maffiózó szólt a rendőr ismerősöknek, hogy izé, kéne jönni takarítani.

Clive 2008.07.02. 21:44:45

Ez az írás még összegzésnek is kevés.
MIt akartál vele hozzátenni a hírhez?

CJKrisz 2008.07.02. 21:44:49

Kicsit olyan az egész, mintha Kínában, vagy a kommunista Koreában lennénk. Az ügyet eltussolni, szemtanúkat kiiktatni, híradásokból cenzúrázni. Nem történt is semmi emberek, amit láttak azt rosszul látták. Csak mert én sem a TV-ben, sem a rádióban nem hallottam az esetről, csupán a neten olvastam róla. Mintha felsőbb utasításra kimaradt volna a híradásokból. Pedig kispályás senkiházik ezek, csak nagynak gondolják magukat. Szánalmas.

groove 2008.07.02. 21:50:15

akárhol megjelenik egy post, mindig vannak olyanok akik leugatják hogy ezt most miért irtad le meg satöbbi

szelektiv 2008.07.02. 21:50:15

Szánalmas senkiháziak akik hülyeséget írnak!
Az fel sem merült aprócska agyatokban, hogy dolgoztak ezek!
Szerintetek lehet csikos autóval fegyvercsempészt fogni.
Nem láttatok még külföldi zsdarufilmet, ott persze nem villog az eszetek, azoknál egyből vágjátok, hogy mit csinálnak.

BandW (törölt) 2008.07.02. 21:50:59

CJKrisz,

Egyetlen dolog bizton megállapítható a hozzászólásodból.
Fogalmad sincs, mi van Kínában vagy Észak-Koreában.
Ez egy egyszerű baleset baszki.
A TV-k rádiók beszámoltak róla, (nagy meglepetés, a királyi magyar1 még képekkel is)
Bármily furcsa is, balesetet szenvedhet egy olyan gépkocsi is, amelyik épp fegyvereket szállít, nem gázpalackot, vagy meggybefőttet.

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.07.02. 21:53:49

szelektiv:
Dolgoztak? Úgy érted, kergette a fekete Passat szegény Subarut a fegyverek miatt? :-)

A veszélyes melót végző embereknél szokott pszichológiai alkalmassági vizsgálat lenni. Lehet, valahol a másik kommandós srácoknak igen nagy szükségük volt a fegyverre, de megér ez egy autónyi, egy buszmegállónyi, egy busznyi ember életet? Felfogta ezt a sofőr?

beleszolok 2008.07.02. 21:57:43

szelektiv

Borult subaruval lehet fegyvercsempészt fogni? Vagy a fegyvercsempész olyan ritka, hogy 100+ km/h sebesség felett lehet utólérni a rákóczin?

Tényleg a filmekből oktatják a rend büszke őreit? Mert ez az akció kicsit austin powerses lett.

gravy_t 2008.07.02. 21:57:51

"Ez egy egyszerű baleset baszki."
Mi van?!?!

Tényleg mindennapos, hogy robbanóanyagot szállító autók százhúsz-százötvennel karamboloznak a fővárosban.

A nnyi az egy hatóság, ha nem tudnád. Olyanról, hogy FELELŐSSÉG, esetleg nem ártana, ha tudnák, hogy mi.

BandW (törölt) 2008.07.02. 21:58:14

bervas:
Ne nézz annyi fiktív krimit.

BandW (törölt) 2008.07.02. 21:59:24

gravy_t
Milyen robbanóanyagról beszélsz?

Nash vs. Keynes 2008.07.02. 22:00:20

könyörgöm kézigránátokat???

ki hiszi el ezt a baromságot?

BandW (törölt) 2008.07.02. 22:02:19

SRB

Nem kézigránát.
Atombomba.

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.07.02. 22:04:07

BandW:
Dejszen nincs is tévém :-D

Node ha legközelebb Chinook vagy 50 személyes Embraer száll le a Felvonulási téren csúscforgalomban, rakterében/szárnya alatt csúnya jelölésű tartályokkal, az is normális esemény?

Itt legalább 1 ember csúnyán elbaltázott valamit. Remélem, csak a sofőr volt mafla, és nem a feljebbvalói láncban alkalmatlan valaki.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2008.07.02. 22:07:32

Ja, engem is érdekelne, hogy a robbanóanyag és a gránát honnan a faszból lépett be hirtelen a hírek világába? Ha kérhetnék egy linket, ahol erről írnak, megköszönném.

Amúgy senki nem mászott ki a Subaruból telefonálva; úgy húzták ki a három embert a rendőrök.

A tempó pedig egészen pontosan 84 volt, nem 150.

Minden más stimmel, mint igazi objektív és jól tájékozott bloggerhez illik.

ehhh 2008.07.02. 22:08:36

"Tényleg mindennapos, hogy robbanóanyagot szállító autók százhúsz-százötvennel karamboloznak a fővárosban?"
itt sem mindennap tortent.
pontosan megis mit vartok? bemondjak, hogy pontosan kit is kovetnek, vagy fenykepeket kozolnek azokrol akik beepultek valahova?
a fasz tudja, hogy mi tortent, de biztosan rosszul csinaltak, en bezzeg tudom, mert lattam szaz meterrol.
az eltusolas meg minden epeszu orszagban ugyanugy eszkoz. talan eppen az elmaradottabb orszagokban csinaljak rosszabbul. vagy azt gondolod, hogy a nagy amerikkaban villogos kek auto uldozik a bunozoket? a fegyvert szallito kocsikra pedig felmatricazzak, hogy vigyazat, titkos rendorok titkos fegyvereit szallitjuk?

ehhh

ducas 2008.07.02. 22:08:42

Ki a kurva annya az az NBA vagy mijaszar? Hogy lőjjek én így élesfegyverrel a randalírozó motorosokra a Nagykörúton? Ezek a kurvapecérek 120-szal kóvályogna "törvényesen", én meg ha átmegyek a piroson gyalog Rákosbizbaszon, akkor fizetek mint a katonatiszt...Vörösőrséget, vagy nyilasterrort, vagy Magyar királyi Csendőrséget ehelyett a kibaszott bagázs helyett...SZÉTZAVARNI ŐKET A PICSÁBA, MENJENEK ZABOT HEGYEZNI...GÁRDA!!!!

beleszolok 2008.07.02. 22:10:28

Egy-két nap és a nem is lesz baleset, csak padkázott egy kicsit, és nem fegyverek voltak a csomagtartóban, hanem a gyurcsány "merénylőjétől" elkobozott vizipisztoly :)

Bit Rot 2008.07.02. 22:12:05

Ki a tököm ez az NNYI hogy képeket töröltet, elküldi a qrva anyjukba a járókelőket?

"Az fel sem merült aprócska agyatokban, hogy dolgoztak ezek!"

Ja. Magyar rendőr, dolgozik?
He-he-he.

Ami dolgozik, az a villanypásztor.

"Szerintetek lehet csikos autóval fegyvercsempészt fogni."

De vadonatúj, 10-12 millás luxusautóval biztosan lehet!

Biztos vagy benne, hogy itt nem egy újabb politikus/maffia stikliról van szó, amit eltussolnak?

Amúgy a KRESZ nem vonatkozik a sziréna nélküli autókra?

Pl. városban 50 helyett 120 az kapásból 300 ezer bírság + jogosítvány elvétele.

Az NNI pedig alkalmaz maffiózó (kinézetű) embereket?

beleszolok 2008.07.02. 22:12:57

ehh üldözni megkülönböztető jelzés nélkül csak a filmekben szokás. A csempészekkel meg gondolom az asztoriához szokás megbeszélni a randevút, még véletlenül sem valami kietlen helyen.

B4c4rd1 2008.07.02. 22:13:21

Pusztult volna meg az összes patkány. A postolónak igaza volt: maffózók ezek, bármit megtehetnek..ez a legnagyobb maffia.

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.07.02. 22:13:25

ehhh:
Csak annyit szeretnénk, hogy lehetőség szerint óvják a munkáltató, azaz x.y. állampolgár életét is a nagy küzdelemben. Csak egy picit...

teofilka 2008.07.02. 22:16:55

Engem egyetlen dolog izgat amióta olvastam több helyen is erről a "balesetről".

Miért kellett a rendszámot leszerelni?
És főleg a rendőrség kiérkezése előtt? Titkolunk valamit a rendőrség elől?

Több vicc, mint négy éve :)

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.02. 22:17:15

Itt több szakértő is van.
Csak kérdem, nem lehet, hogy a fasisztákat üldözték? Azok tényleg nagyon gyorsan tudnak futni ilyenkor.

Gyulabá 2008.07.02. 22:18:14

ducas! Végre egy barom, aki fölül teljesít a többin!

CJKrisz 2008.07.02. 22:19:54

"balesetet szenvedhet egy olyan gépkocsi is, amelyik épp fegyvereket szállít, nem gázpalackot, vagy meggybefőttet."

Na ja és akkor gyorsan leszedjük róla a rendszámot, meg letöröltetjük a szemtanúkkal a készített fotókat, mert azt úgy kell csinálni akkor is, ha egy gázpalackot, vagy meggybefőttet szállító jármű balesetet szenved. Nincs ezen mit szépíteni cimbora, ilyen a diktatúra alatt van. Olyanban, mint ami Kínában van, vagy itt volt 30-40 éve (és még most is van).

Shopping 2008.07.02. 22:23:17

De vártam, hogy végre irjanak erről egy blogot.

HA MEGHALT VOLNA VALAKI (vagy valakik), a buszmegállóban, akkor ugyanilyen "titkos" lenne minden.
Nem lenne nyomozás, nem lenne felelős senki.
Nincs itélet, csak pár tönkrement család.

Csak egy csapat jól szórakozó rendőr, akik 100-130al mennek a belvárosban.
Nem vagyok szakértő, de ha egy ilyen autó, ilyen féknyomot hagy, az azért magáért beszél....
Nem vágtak be itt senki elé.

Elém már vágtak be, de én megálltam 15 méteren belül.

NEM LEHET SEMMILYEN BŰNÖZŐ ELFOGÁSA OLYAN FONTOS, HOGY ÁRTATLAN EMBEREK ÉLETÉT VESZÉLYEZTESSÉK!
Lövöldözni sem szoktak a rendőrők a Váci utcában, fényes nappal, ugye?

Ha olyan fontos volt az üldözés be kellett volna kapcsolni a szirénát!!

FELELŐST akarunk!!!!

Csúfy 2008.07.02. 22:23:36

Az üldözős filmekben vagy a kocsi tetejére vagy a szélvédő mögé ki szoktak rakni egy villogót. Na majd a követett újrendi(gondolom ő a negyedik rend a nemesség, a polgárság és a parasztság után) kormánybiztos biztos kommentálja, hogy őt követték válról inditható rakétákkal. Csak ő gyorsabb és ügyesebb volt.

Shopping 2008.07.02. 22:26:41

"szelektiv"

Anyád pl. álljon ott a buszmegállóban amikor ezek a rendőrők arrafelé "dolgoznak".
Majd küld a belügy pénzt a temetésére.

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.07.02. 22:27:21

Félreértés ne essék, titkosszolgálatok vannak és lesznek. Alkalmaznak csúf és elvileg szabálytalan módszereket, mert az ellenfél/ellenség is alkalmaz. Nézhetnek ki maffiózónak. Sőt, lehetnk is azok. Vékony a határ... Ezzel nincs gondom. A gond a balesettel, és az azt követő pánik jellegű reakciókkal van. Lehet, ilyen esetre nem volt forgatókönyv. Az pedig kellemetlen. Mi van, ha más hasonlóan váratlan esemény következik be, és arra sincs?

macskafaraok 2008.07.02. 22:28:04

Melyik a valószínűbb scenario:

a.) A köz érdekében, szolgálatteljesítés közben, a feladathoz szükséges fegyvermennyiséggel felszerelten, nagy sebességgel próbálnak átjutni a városon.

b.) Bekokózva, fegyvercsempészet közben karamboloznak, majd próbálják eltüntetni a nyomokat.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.07.02. 22:28:53

valami Donnie Brasco történetet sejtek a háttérben..

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.07.02. 22:33:02

vagy az egész egy igenigen jól sikerült subaru reklám.. mert azért azt mindenki megjegyzi, hogy basszus ebből a rommátört autóból az összes bent ülő sértetlenül szállt ki..

BandW (törölt) 2008.07.02. 22:35:27

tölgy,

Télleg, beélesített atomrakettákkal üldöztek fasiszta terroristákat.
Szó nem lehet valami értelmesen elfogadhatóról.

Miért hülyült meg egy komplett ország, hogy gyakorlatilag nem lehet benne élni?

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.02. 22:39:03

Bukowszky ·
lehet, hogy csak filmesek voltak?

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.07.02. 22:40:20

Az lehet. Subaru reklám, gerilla marketing. 5 éven belül oktatni fogják a reklámszakember képzőkben :-D

BandW (törölt) 2008.07.02. 22:47:16

tölgy,

Nem reklám.
Fasiszták üldözése.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.02. 22:48:42

BandW,

és ha egy fasiszta-üldöző reklámot forgattak?

beleszolok 2008.07.02. 22:49:34

BandW

Akkor elmehet menni, már megmondták.

Btw, télleg az ország a hülye, amikor azok az emberek, akiknek mi dobunk össze szolgálati szubarura, meg harmincegypár éves kortól nemkicsi nyugdíjra képtelenek úgy dzsémszbondot játszani, hogy legalább a járókelőket ne veszélyeztessék közben?

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.07.02. 22:53:08

beleszolok:
A nyugdíjat ne irigyeld. Ezek az emberek az élsportolóknál megszokott fizikai károsodás mellett súlyos pszichés zavarokat is összeszednek harminc egynéhány éves korukra. Vagy esetleg akció közben meghalnak. Nem, nem közlekedési balesetre gondoltam.

tölgy · http://konzervativok.blogspot.com 2008.07.02. 22:59:19

Ha pszichés zavaraik vannak, akkor nem nyugdíj, hanem zárt osztály kéne nekik. Nem?

Bali01 2008.07.02. 23:01:29

Igazából nem vagyok félős,nem is van nagyon miért.
De a tegnap esti cikk megjelenése óta,sok minden elgondolkoztat evvel az esettel kapcsolatban....
Elsősorban nem is azon értetlenkedem,hogy miért ekkora sebesség,belvárosban,csúcsforgalomban,negyed annyira felkészült sofőrök,idős emberek,kisgyerekek között,megkülönböztető fény és hangjelzés nélkül...ha az ember ebben az országban él,sok mindenhez hozzá tud szokni,mint a mellékelt hozzászólások is bizonyítják,vagy egyszerűen csak félrefordítja a fejét,és nem foglalkozik vele.Még egy béka,lenyeljük,ennél rosszabb már nem jöhet..aztán mindig kiderül,annál is van lejjebb.
Valami más fogott meg a cikkben.A fegyverek a csomagtartóban,és a baleset után keresik az roncsban a többit.
A jó isten szerelmére,mi a franc van itt???
Háború?
Eben az országban a nem sok kiadott fegyver tartási engedélyhez hozzá jár,hogy bizonyos időközönként a hatóság az engedéllyel rendelkezőnél szemlét tart,ellenőrzi a fegyverszekrényt,a tárolás módját,a fegyvermozgást rögzítő naplót,persze mindezt pénzért.De ez így van rendjén,ez így biztonságos.Nekem legalábbis.
Itt meg?A csomagtartóban.
Mint egy horgászbot,vagy egy elsősegély doboz.Csapódik jobbról balra,minden 100-150 km-el végrehajtott manőver után.Előregurul ha fékez,nekicsapódik a hátfalnak mikor gyorsít.....de ez nem egy paradicsom,vagy egy zsemle.
Ez fegyver.
Abba,hogy esetleg kézigránát is volt a motyóik között,abba be bele sem merek gondolni...
És teszem azt valaki épp ezt a kocsit lopja el?Esetleg belecsattan hátulról....Mondom,abba nem is merek belegondolni,hogy a kismotor és a fa helyett egy vidéki óvodáscsoportba sodródik bele....
Szuper ország szuper alakulata.Végül is nem is értem miért kell nekünk ilyen szerv,de nem értem a páncélautókat a politikusoknak,meg a 4,5 millás fényezést,a 200 millás hír portált meg még nagyon sok mindent.Én is elfordítom a fejem,nyelek egyett,de azt gondolom ez csak a mai napig volt így.Mától résen leszek.
Ahogy a hír is mutatta,oda kell figyelni,lehet akkor jobban megértem miért van szükség ezekre a számomra érthetetlen,és elfogadhatatlan pazarlásokra,és nem akadok ki egy ilyen semmiségen,és nem érdkel,hogy megint veszünk valakinek egy 10 milkás autót,tele fegyverrel jazkarizni fényes nappal a belvárosban.

bazalttufa · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.02. 23:02:00

Felhívom a kötözködők figyelmét! A szerző nem az MTI-től, vagy rendőrségi szóvivőtől szopta az információkat, mint ahogy a szövegben világosan szerepel.

Ott volt!

Mindenki moderálja magát, ha megkérhetem!

beleszolok 2008.07.02. 23:06:25

Nem irigylek semmit, csak dolgozzon még érte kicsit többet. Ha meg nem elég hozzá fizikálisan/szellemileg, akkor menjen a teszkóba árufeltöltőnek. És ezzel nem leszólni akarom az árufeltöltőket.

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.07.02. 23:08:43

Bűnüldözés közben egyébként le lehet szarni a Kreszt és az egyéb jogszabályokat? Mármint nem a gyakorlatban, hanem jogilag? Kapnak-e valamiféle felmentést a titkon bűnüldözők, van-e valamilyen ide vonatkozó törvény, miniszteri rendelet, tudom is én mi? Jogszabálysértők üldözhetők jogszabálysértő módon?

A fegyverekről leltár nem készült? Azt sem tudták, hogy hány darabot kell keresni?

Kik ültek a két Audiban? (A híradások szerint a Subaru nem egyedül száguldozott, hanem két Audival egyetemben + jött egy 7-es BMW a fegyverekért.)

a.t 2008.07.02. 23:19:29

A szerző eléggé tévedett a cikkben. Én is ott voltam. Ha tényleg ott lett volna, akkor láthatta volna, hogy a csomagtartót a tűzoltók nyitották ki pajszerral. akik az eset után kb 15-20 perccel értek ki. A rendőrök pedig 1 percen belül ott voltak. Ezek után eléggé kétséges, hogy láthatott e valamit is. És egyetlene egy fekete Passat sem volt ott.

Shinjuku 2008.07.02. 23:20:34

A rendszámtábláról szóló kérdésekre a válasz az Index cikkében: az NNYI bűnüldözéshez sokszor használ fedőcégeket. Azért kell leszedni a rendszámtáblát, nehogy valaki utána tudjon nézni, melyik cég tulajdonában van az autó. Lehet hogy hosszú nyomozómunkát tesz tönkre, ha kiderül egy cégről hogy hozzájuk tartozik... A gyorshajtós résszel egyébként egyetértek: ha valaki egyébként is kerüli a feltűnést akkor a faszért száguldozik százötvennel. Máskülönben az autóválasztáshoz csak gratulálni tudok (de tényleg) a Subaru Legacy tényleg nem feltűnő és sokkal többet tud, mint ami kívülről rá van írva.

Toszkána Grófja 2008.07.02. 23:20:45

Én is csak a kötözködők kedvéért írok, fogjátok már föl, hogy egy (vagy több) autó hatalmas forgalomban szemmel láthatólag sokkal gyorsabban (roncs képeiből látszik) a megengedettnél mindenkit veszélyeztetett aki ott volt, megkülönböztető jelzés nélkül. Nem, én nem voltam ott, csak neten/híradóban láttam a roncsot. Ha ez a buszra váró emberek közé csapódik, akkor nem egy, nem kettő, még csak nem is három halott lett volna, hanem lehet több is. Gondolom már mindenki várt buszra, remélem legalább egyszer életében... Ebből a szempontból majdnem csak édesmindegy kik vezettek és mi volt az autókban. Gondolom méltón meg lesznek majd büntetve...

a.t 2008.07.02. 23:23:44

Shinjuku! Igaz!!!

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.07.02. 23:29:47

dark future,

mindjárt jön egy illetékes, és pontosan közölni fogja, hogy melyik maffiacsoportba épültek be a fedett ügynökök, és milyen fedőcégé az autó. és persze rögtön fotókat is kapunk róluk. igen, az audisokról is.

és akkor majd lehet fikázni őket, hogy ilyen amatőrök, még titkot sem tudnak tartani...

valaki hibázott (a sofőr?) történt egy baleset. szerencsére csak anyagi a kár, mindneki túlélte. talán még le sem lepleződtek, és folytathatják a nyomozásukat. (bár, ezt azért nem hinném...)

tra lala 2008.07.02. 23:44:54

"Az NNI pedig alkalmaz maffiózó (kinézetű) embereket?"

Ez attól függ, hogy milyen az a maffiózó kinézet.:)
Bár attól tartok, hogy egy maffiózó nem a kinézete alapján/miatt lesz maffiózó, szóval többnyire úgy néz ki, mint bármely másik ember. Aki "maffiózó vagyok" pólóban járkál, az csak megtévesztés! Egy maffiózó nem hirdeti a "szakmáját" úgy, mint ahogy a drogosok vagánykodnak a füves pólóval..;)
Ha arra irányul kérdésed, hogy vannak-e kopasz-erős emberek a rendőrségnél, akkor igen, vannak.. Sőt! Lehet, hogy még tetoválás is van rajtuk.. De brit tudósok még nem bizonyították be, hogy aki megerősödik az egyből maffiózó lesz, szóval nem kell aggódnod..

ok 2008.07.02. 23:50:57

ahah ez mennyire ostoba iras mar.
igen eppen "atszallitottak" a fegyvereket valahova, es csupan allatsagbol hajtottak 150nel.
a mento is csak szallitja az altatogazt, raadasul a delutani csucsforgalomban! es meg szaguldozik is!!+

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.07.02. 23:52:20

tölgy:
Ezeket az embereket arra képzik ki, hogy reflexből, hang nélkül, álmukból felverve képesek legyenek ölni. Alvó kommandóst sose próbálj meg böködéssel, rázogatással felkelteni. Nyugdíjas korában se. Gondolj bele, milyen azzal a tudattal élni, hogy első öntudatlan ébredő reflex az ölés, és csak a második, hogy "te vagy, drágám?".

Egy mesterlövészt például napokkal előtte beépítenek a kiválasztott helyre. A pasi ott marad, ébren. Nem mozdulhat, maga alá pisil, mert kell. Ha esik, havazik, átázik, tűri. Nem mozdulhat. Láthatatlannak kell maradnia egészen a lövés pillanatáig. Felfázhat, kaphat reumát, bármilyen bogárcsípést, nem számít.

Sok ilyen dolog van még. Az igazi katona, kommandós nem véletlen megy hamar nyugdíjba. Kevés marad egészséges. Ezt vállalta, ezzel fog élni.

bjela szila 2008.07.02. 23:53:21

biztos Galgagyörkre siettek megfékezni a kisebbséget napi törvénygyalázásában ....
Biztos elkúrta a sofőr , de nálunk abszurdisztánban ez bocsánatos dolog .
amúgy meg miért ne lehetne fegyverrel tele a kocsijuk , nem mehetnek plüssmacikkal pld. drogdílerekre .

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.07.02. 23:54:25

RE: Hammer · autoskartya.blog.hu 2008.07.02.

"mindjárt jön egy illetékes, és pontosan közölni fogja, hogy melyik maffiacsoportba épültek be a fedett ügynökök"

A baleset utáni profihoz méltó magatartásuk miatt erre valószínűleg nem lesz szükség... Esetleg ha nem tiltakoztak volna a fotózás ellen annyira (lásd még: betiltani bármit az interneten), esetleg ha lezárták volna az utca egy részét, majd kissé diszkrétebben rakták volna át a fegyvereket, esetleg elvitték volna az autó úgy ahogy van. és nem az utcán kapják szét a sok bámuló előtt stb. stb., akkor annyit tudnánk az ügyről, hogy valami hülye száguldozott.


"valaki hibázott (a sofőr?) történt egy baleset."

Legyünk pontosak: valaki tudatosan törvényt sértett, majd hibázott....

gravy_t 2008.07.02. 23:55:15

Hammer
F-E-L-E-L-Ő-S-S-É-G

Milyen jogon vár el bármit is tőlem a rendőrség, ha ők ennyire nyilvánvalóan leszarják nem csak a szabályokat, hanem mások biztonságát is? Én meg fülem-farkam húzzam be, ha a kihalt utcán 30 helyett 50-nel megyek és megállítanak, igaz? Mert akkor én már bűnöző vagyok.

Bekaphatják a f*szomat.

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.07.02. 23:58:22

RE: bervas 2008.07.02. 23:52:20

"Egy mesterlövészt például napokkal előtte beépítenek a kiválasztott helyre. A pasi ott marad, ébren. Nem mozdulhat, maga alá pisil, mert kell. Ha esik, havazik, átázik, tűri. Nem mozdulhat. Láthatatlannak kell maradnia egészen a lövés pillanatáig. Felfázhat, kaphat reumát, bármilyen bogárcsípést, nem számít."

Ja. A B kategóriás filmekben. Nálunk csak megáll, odapörköl egyet a rendőrpalotának, aztán húz is el a fenébe :-).

gravy_t 2008.07.02. 23:58:41

bervas
most ezt így komolyan gondoltad, hogy ez a jellemző a magyar rendőrségre? hány ilyen mesterlövész lehet az országban? öt? tőlük nem is sajnálom a nyugdíjat. és gondolom, ők nem is a belvárosban száguldozva vonulnak a helyszínre, hanem _minél kisebb_ feltűnést keltve.

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.07.03. 00:01:49

Az élet néha sokkal rosszabb poénokkal szolgál, mint egy B kategóriás film :-) Mint a vitaindító eset is mutatja.

beleszolok 2008.07.03. 00:08:27

bervas te mint túlképzett áruld már el, hogy hogyan képzik az embereket arra, hogy álmukból ébredve tökvakarás helyett egyből elharapják a torkodat.

Csak mert ilyen reflex valós harcérintkezésben is csak ritkán alakulhat ki, ott is jellemzően azoknál akiknél komoly esélye van, hogy álmukban megtámadhatják. És ofkorsz ott is tökéletesen feleslegesen, mert ha meg akarlak ölni, akkor nem ébresztelek fel előtte. Néhány ideggyenge vietnámi veterán beszélt ilyen reflexről, de ott még akár érthető is. A magyar mesterlövészek meg ja nap mint nap napokat töltenek egyhelyben, elásva katéterrel omg.

Ami itt magyarországon megy, az kisdedóvó a valódi problémás helyeken való szolgálathoz képest.

lápi lidérc 2008.07.03. 00:14:04

bervas 2008.07.02. 23:52:20
Lófaszt, hogy finom legyek és nőies.
Nézzél kevesebb Dolph Lundgren-filmet.

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.07.03. 00:14:08

Meg beavatkozni is precíziósan tudnak, lásd a Széna téri OTP esetét...

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2008.07.03. 00:15:35

ma is tanultam valamit. a mi hôseink maguk alá hugyoznak és ettôl reumát kapnak. zseniális.
megyek megeszem egy kukackonzervet.

VJack · www.kormanyvalto.hu 2008.07.03. 00:30:55

Ez van, ilyen a "rendőrségünk". A modoruk ugyanaz, mint a bűnözőké. Droggal kereskednek, rendőrnénik szexklubbot vezetnek, az új rendőrcsajt kipróbálja ez egész éjszakai ügyelet (nem az irigység mondatja, elég ocsmány a többségük) és az összes alvilági senkiházival spanok. Tulajdonképpen a stílusuk, a tetteik alapján nehéz megkülönböztetni a "rendőrt" az általuk "üldözött" bűnözőktől. Úgy látszik olyan sokáig éltek közel egymáshoz, hogy a gyengébb (a rendőr) viszonyult az erősebbhez. Tisztelet a kivételt képező normális rendőröknek.

balage_81 (törölt) 2008.07.03. 01:34:45

hát persze... sok itt az okos ember, még több az igazi demokrata! ezek aztán tudják hogyan kell dolgozniuk a rendőröknek, sőt "tuti" forrásból tudják is hogy azok milyen emberek. felborult egy autó, valószínűleg fedett nyomozók vezették, valószínűleg okkal hajtottak gyorsan, de a részleteket nagyon helyesen mi egyszerű emberek nem tudhatjuk. persze ez is biztos a gyurcsány-terror hibája! előre demokraták!!

pdjames 2008.07.03. 02:04:28

Ezek a baromarcok melyik országban élnek? A buszsávban nem lehet csak úgy száguldozni, mert az a többi mercinek bmwnek és subarunak van fenntartva. Ha tépni akarnak , gondoskodjanak arról, hogy más ne közlekedjen a buszsávban a buszokat és a taxikat kivéve. Ha bevág a busz elé, elvileg a busz fékez, ő meg megy tovább. Nagyon zavaros, lehet, hogy meg kéne tanulniuk vezetni és főleg használni a megkülönböztető jelzést (amire mellesleg az autósok többsége szarik, talán azt is el kéne intézni, hogy az autósok figyeljenek a megkülönböztető jelzésre), én hiszek az aprómunkában, ha a hétköznapi életben rend lenne, akkor ők is sikeresebben üldözhetnék a bűnt.

amos 2008.07.03. 06:30:29

Már megint a "jótékony"mitikus köd!Ami folyamatosan kárt okoz a rendőrségnek.Miért nem áll ki az a túl képzett zilált külsejű sajtós,vagy a hölgy a NNYI-től,hogy ez,meg ez történt és kész.Szinte mindegy,hogy mit mond,de mondjon valamit,mert elkezdünk találgatni és ennyi baromság jön ki belőle!

Nzoltan 2008.07.03. 07:13:56

Azért ne sajnáljuk már szegény nyomozókat. Nem kötelező a disznótor. Ha meg vállalja, akkor meg a saját hülyeségét is vállalja.

Nzoltan 2008.07.03. 07:15:14

"hát persze... sok itt az okos ember, még több az igazi demokrata! ezek aztán tudják hogyan kell dolgozniuk a rendőröknek,"

Ha tudnák hogy kell dolgozniuk, talán ez a bejegyzés sem jött volna létre.

:-D

Nzoltan 2008.07.03. 07:20:50

Köztudott, hogy ma már nem a hivatástudat miatt jelenkeznek rendőrnek, hanem a korai nyugdíj és a szolgálatnak nevezett faszlengetés miatt.

Csak rájuk kell nézni kivétel nélkül mind szánalmas bohóc.
Na, és a píár. Vagy egy alkoholista, vagy egy beszédhibás nyilatkozik a médiában. A rendőrvezetőkről nem is beszélve.

Nem is értem hogy a rendőrpalota miért nem segg formájú.

Peppone Botazzi 2008.07.03. 07:23:50

Nem volt okos ötlet megírni ezt a postot. Most az NBH már igen élénken fogja nézni a mailjeidet meg az internetes forgalmadat, telefonodat stb....
Amúgy rohadjanak meg. Legjobb esetben csak autóval ütnek el valakit, rosszabb esetben robbanás van.
Az azért kemény lett volna, hogy ha megsérül valaki akkor hogy tusolják el az ügyet...Valamiért érzem hogy a sofőrre nem érvényes a Kondorosi féle "zéró tolerancia". Szerintem a jogsija sem ugrott :D:D:D

nudlee 2008.07.03. 07:30:09



tiboru · lemil.blog.hu 2008.07.02. 22:07:32

84-el? Ki trafipaxozott, ki mérte le, a másik passzátos? Vagy a csíkosautós haverok?
Te honnan veszed, a televízió korrektül tájékoztató műsoraiból?

Hózentróger 2008.07.03. 07:40:19

Na igen, ha ezt a történetet én követem el a Fabiámmal, akkor ott helyben felkötöttek volna, az tuti. Ja, de még előbb lehet megaláztak volna kicsikét, mint a fogyatékosokat azok a majmok itt a minap.

Nem érdekel, dolgozzanak, csinálják a dolgukat, DE:
A jó kurva anyád mellett száguldozzál kilóval a városban, ne mellettem! Zéró tolerancia, meg objektiv felelősség, igaz? Én fizetem az adót, én szopok mindenért, de kezdem már kurvára unni.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2008.07.03. 07:48:30

nudlee,

lehet, hogy én is ott voltam, a többi kábé százezerrel együtt, akik tuti, helyszíni információkkal rendelkeznek és nyomják a biztos értesüléseket a különféle blogokban.

Báthory Ödönke 2008.07.03. 07:51:10

Én a féknyomot nem értem. Hát nem volt ABS abban az autóban?

b

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2008.07.03. 07:52:38

Csak csendben kérdem, hogy honnan származik az info arról, hogy ezek NNYI-sek voltak?

Ha én titkosszolga lennék, biztos mondanék mindent hogy ki vagyok, csak azt nem, hogy XY titkosszolga:-) Az NNYI meg magyarázza ki ahogy tudja...

Hózentróger 2008.07.03. 07:54:33

Ödönke:

gondolom féloldalasan csúszott a macilaci, attól van nyom.

meg ABS-nél is van féknyom, csak nem olyan szép, egységes.

seahawks 2008.07.03. 07:55:56

ez butapest.... 1 milla havi nettóért sem laknék ott

tiboru · http://blogrepublik.eu 2008.07.03. 07:56:35

Ödönke,

nem féknyom volt, hanem sodródásnyom.

hoel 2008.07.03. 07:57:54

Ez az igazi titkos munka a legnagyobb titokban! Most aztán senki sem tudja, hogy zsaruk voltak, fedettek, dolgoztak stb.... Kurva titkos maradt minden. Nekem csak az a homály, hogy mi az a kurva titkos munka, amit 150 km/ó mellett lehet csak végezni, a 80 km/ó nem jó hozzá. Ezt mondja már meg nekem vki!

nyekk 2008.07.03. 07:58:36

A felhajtást tudják csinálni, az agyukat tudják játszani, az egyszerű állampolgárt tudják zaklatni, a kihült hulla mellől tudnak harmincan telefonálgatni, és adni a bámészkodóknak, hogy mekkora pengék ők, mert a szalagon belül mehetnek, a békés közlekedők életét tudják veszélyeztetni (nagyobb mértékben, mint akiket üldöznek), de eredményt felmutatni, a móri mészárlást normálisan felderíteni, az olajmaffiát, az ingatlanmaffiát lefülelni stb...stb... azt nem tudják. Ebben a tekintetben is szemét banánköztársaságban élünk.

Nzoltan 2008.07.03. 08:02:16

Most keresik azt az autóst, aki 50-el elé vágott a 150-el siető rend őreinek.
Nem sokára az jön, hogy nem volt a gonosz sofőrön láthatósági mellény, így a rébenen át nem láthatták.


Seggek ezek, nem rendőrök.

Báthory Ödönke 2008.07.03. 08:02:18

Köszi tiboru. Az tévesztett meg, hogy mindenhol féknyomot olvastam.

b

phaidros 2008.07.03. 08:16:31

Kár a fáért a motorért és a Subaruért.

PioDVD 2008.07.03. 08:27:22

Egyem már a sok demokrata pici máját...
Miért nem használtak megkülönböztető jelzést? Esetleg mert beépült emberek? Esetleg mert nem akarták felhívni a figyelmet, hogy az a Subaru, amivel Jóska a kábszer/fegyver csempész brigádhoz jár, a rendőrség használatában van - rendőr az illető?
Nem voltak felkészülve? Ehhez képest perceken belül ott voltak a többiek.
Miért szerelték le a rendszámot? Miért töröltették a képeket? Talán mert nem szerették volna, ha a fentebb említett banda tagjai meglátják valamelyik blogban, hírportálon, hogy a Jóska zsaru.
Hmmm?

De értem én, most az kellene, hogy kiálljanak, bemutassák a 3 zsaru képét, elmondják, milyen banda ügyében nyomoztak.

És aztán lehet mondani, hogy a rendőrök senkit sem tudnak elfogni.

ferenckovacs · www.ferenckovacs.com 2008.07.03. 08:36:49

Szerintem a kopasznak azt kellett volna tennie mint a MIB-ben, venni a kis fehér tollat és megvillantózni azt a pár száz embert, akkor most a lelki békéd és megmaradt volna :)

Inkább az NNYI legyen jobban felfegyverezve, legyen erősebb és legyen gyorsabb mint a maffia... Persze ki kell vizsgálni stb.

mahabharata 2008.07.03. 08:39:15

Állam az államban...ezt most a balesettől függetlenül mondom....de ez igaz a rendőrségre is!

Nzoltan 2008.07.03. 08:40:57

"De értem én, most az kellene, hogy kiálljanak, bemutassák a 3 zsaru képét, elmondják, milyen banda ügyében nyomoztak."

Ugyanmár. Most, hogy nyilvánosan fegyvereket pakoltak,stb nem fog feltünni néhány gengszternek az ismerős subaru? Mert az amúgy is olyan mint a suzuki, minden sarkon áll kettő.:-D

A sajtó nem azért rakta címlapra mert baleset volt, hanem mert olyan "titkosak" voltak a körülmények.

Gondolkodj egy kicsit, aztán írj hülyeségeket!

:-D

redriot77 2008.07.03. 08:45:51

"Most keresik azt az autóst, aki 50-el elé vágott a 150-el siető rend őreinek."

Tegnap vmelyik híradóban én is hallottam hogy valami szemétláda bevágott eléjük. A Subaru vezetőjét biztos nem fogják felelősségre vonni.

"Na igen, ha ezt a történetet én követem el a Fabiámmal, akkor ott helyben felkötöttek volna, az tuti. "

Nicaragua, Kolumbia, Magyarország, Honduras. Tökre illünk a felsorolásba szrntem.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.07.03. 08:49:03

Mr.Problémamegoldó nem hasonlított Harvey Keitelre? :)))

2008.07.03. 08:59:02

De nagyon bíroma sok önjelölt szakértőt meg megmondóembert. "Ha a te anyukád állt volna a megállóban, háború van Budapesten, maffia" stb., ennyi nyomorult hülyét.
Ezek zsaruk voltak, feltehetően fedett nyomozók, feltehetőleg akcióban. Nem a körzeti megbízottról van szó Bivalybasznádon, aki kocsma után 60-nal tép haza. Ezek a csávók tudják mi a dolguk, nem véletlen taposták a gázt, de elszúrták, megborultak. A rendszámkérdést valaki már nagyon jól kifejtette, nem akarták, hogy lenyomozható legyen. Az meg hogy a bloggazda miket vizionált a csomagtartóba (gránát, aknavető, Tigris tank) szerintem szóra sem érdemes. Egyébként meg senki nem sérült meg, először fordult elő ilyen, ha van felelős, akkor házon belül rá lesz húzva a vizes lepedő, összességében történt egy közúti baleset, sérülés nélkül, különleges körülményekkel, ennyi. Minek gyártani az idióta koncepciókat, nem értem.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.07.03. 08:59:57

a rendőrök többsége semmivel sem különb a bűnözőktől.

phaidros 2008.07.03. 09:00:25

Egyébként a sodródásnyomból meg lehet mondani, hogy mennyivel ment a kocsi, nem kell trafipax. Amennyire visszaemlékszem saját szándékos/szándék nélküli megcsúszásaimra: oldalra sokkal simábban csúszik az autó, ha már megindult, mint blokkolva előre, túl sokat nem is lehet akkor tenni, s ehhez nem kell 150. Szűk helyen meg a sebesség is többnek látszik, főleg ha féknyomnak nézik a sodródásnyomot. Mivel telibe az oldalába kapta a fát, egyértelmű, hogy csúszásról van szó.

Ettől függetlenül a rohadt kurva anyját a szemét zsarunak ugyanúgy, mint a hozzá hasonlóan barom faszkalap autósoknak, hogy veszélyezteti mások életét. Leszarom az "akciót", akinek ez jelent bármilyen felmentést, annak a lehetőleg a teljes népes családján hajtson át egy ilyen köcsög szemétláda a buszmegállóban, és majd mondja büszkén a temetésen, hogy hát igen, a kislányom a bűnüldözés érdekében adta életét 20 másikkal együtt. Na.

Viszont, ha Rák azt mondja, ott volt, és látta a gránátokat is, akkor látta a gránátokat. Lehet bagatelizálni, meg hogy nem volt a médiában - jó hogy nem volt bazmeg. Talán azért, mert szemtanú.

Eszem megáll. :(

gravy_t 2008.07.03. 09:01:38

Kábé egy tucat kresz-szabályt, meg valószínűleg még úgy 4-5 másik törvényt is megsértettek, de nem baj, HA SENKI NEM SÉRÜLT MEG, AKKOR NEM SZÁMÍT.

Mivan?!?! Ez milyen kifordult gondolkodásmód már??

phaidros 2008.07.03. 09:02:49

Bukowszky,
hogy a többség-e, azt nem tudom, de van ilyen is, olyan is. A fizetés alacsony, a felelősség nagy, a társadalmi elismertséget sikeresen nullára redukálták nyilván csak a társadalom hibájából, és nincs "szarember-szűrés".

Andie 2008.07.03. 09:03:41

Hát baszki, tök félelmetes, hogy egy csomóan vannak (itt is), akik védik ezeket a száguldó (potenciális) tömeggyilkosokat. Frankó helyénvaló 150-el tépni a belvárosban mi? És senki ne magyarázza már meg nekem, hogy 84-el ment, baszki, 84-el keresztbefordulva egy subaru kategóriájú autó már csak a gumik szélessége miatt lefékeződik, nemhogy kivisz egy öles fát, elkaszál egy motort, és egy parkoló autó fogja meg. Nézzétek már meg a subi baloldalát, akkor V betü van benne a fától, mint a ház. Ez a kocsi meg papirból van, a 84 maximum a fával csattanáskor állja meg a helyét.
Szóval titkos akció ide, beépülős nyomozás oda, ne a mi életünk árán füleljék már le a maffiát, ha kérhetem. Én, aki 50-el közlekedek a Rákóczin, nem számitok ám 150-el közeledő autóra. Igenis bevágok elé, hisz jobbra soroláskor tükörbe nézek, vagy nem is látok autót, vagy ha látom is a subarut, nem érzékelem a sebességét, eszembe sem jutna, hogy 150-el jön. És akkor még engem keresnek? Még faszán majd meghurcolják a bevágó autóst, mert abüdösistenitneki, hogy mert a gondos, komoly mukájukat végző, felelősségteljes, szupertitkos dzsiájdzsó rendőrök elé bevágni, hát nem látta, hogy azok mennyivel jönnek?
És akkor ez sokak szerint igy fasza? Száguldjanak, vigyék a lőszerraktárt a csomagtartóban, át a városon, fényes nappal, többszáz ember életét kockáztatva? Nyilván valószinü, hogy müanyag fegyverek voltak, netán hatástalanított gránátok. Há hogyne. A maffiózok meg hüjék mi?
Komolyan, lassan jobban kell félnünk azoktól, akik minket szolgálnak és védenek.

Nagyon jó ez a cikk egyébként, és bár sokat nem tett hozzá az eredeti hirhez (mégis mit kellett volna, mikor az a hír is személyes beszámolókra hagyatkozott?), de itt legalább ki tudjuk tárgyalni, bővíteni egyéb infókkal, stb. Hisz az indexes cikknél nem lehet kommentelni.

Egyébként meg énis ott voltam, és egy nagy, fényes, háromszög alakú űrhajó ereszkedett le az égből, pont a szabályosan közlekedő subaru orra elé, felkapta azt, majd a járdára dobta 150-el. Persze előtte időhurokba került, és telepakolták a csomagtartóját kompromittáló idegen arzenállal. Ja, és az egyik kopasz a Traal bolygóról való.
Ennyit a szemtanúk objektív véleményéről.

Andie 2008.07.03. 09:04:50

"Ez a kocsi meg NEM papirból van..." - elnézést.

Machiavelli 2008.07.03. 09:06:36

Egyrészt nagyon kíváncsi lennék, hogy milyen rendvédelmi feladat indokolja a kézigránátot a rendőrségnél?

Másrészt most akkor kinek lettek volna a fegyverek kedves szakértők? A Gárdának vagy a cigányoknak? Vagy mindkettőnek?

2008.07.03. 09:11:00

Gravyt, tudom, hogy nagy a rendőrutálat, és könnyű demagóg módon nézni, fúj, hülye zsaruk, alljon a te anyukád a megállóban ilyenkor (istenem, ekkora faszságot), de akkor is azt mondom, rendőri akcióban történt baleset, senki nem sérült meg, egyedi eset volt, hidd el, le lesz baszva, akinek jár, de mivel ez az nnyi, nem fogják kiteregetni a dolgot. Be kell érnünk ennyivel, a demokráciához hozzátartozik az nnyi-féle szervezet is, nem jókedvükben csinálták, ebben biztos lehetsz.

És ha meg gránát is volt benne? AKkor mi van? Mi ez a kurva nagy hüledezés? Azt hittétek az csak a filmekben van? Nem az ecserire vitték eladni, nem a megállóba akarták dobni, oka volt hogy ott van, de mi ezt nem tudhatjuk meg, mert ez minden valószínűség szerint egy fedett akció volt, bazzeg, így működik a rendőrség.

báró Csekonics 2008.07.03. 09:13:00

Biztos a DzsekkBáujer volt az és éppen a SzájidAlit üldözte :-D

Heck Elek 2008.07.03. 09:15:03

Nem nagyon tudok olyan értelmi fogyatékos drogdílert elképzelni, akinek ne tűnne fel egy fekete Subaru* benne három kopasszal.
Ez az egész fedőcéges baromkodás kb. olyan színvonalú nálunk, mint amikor általános iskola második osztályban nyomozóst játszottunk a nagyszünetben. arra viszont jó, hogy a fedőcégekben mindenféle ellenőrzés nélkül költség gyakorlatilag bármire az adófizetők pénzét.

*ezen az se segít ha most lecserélik az összes fekete Subarut rózsaszin Velorex Turbora.

tokomtelevan 2008.07.03. 09:15:26

Jó kis blogkezdemény.

Csak az a bibi, hogy a sok fikázónak fingja sincs a munkavégzésről. (mondjuk nem is kell mindenről tudniuk)

Szeretem, amikor fél és téves infók alapján olyanok minősítenek dolgokat, akiknek gőzük sincs az egészről.

Miért kell azon csodálkozni, hogy a rendőrség rendelkezik géppisztollyal? hang-fény gránáttal? (nem azonos a kézigránáttal! Ha lettetek volna sorkatonák nem kevernétek a szezont a fazonnal)

Szeintetek pl fegyverrrel rendelkező orvvadászok ellen, fegyverrel rendelkező kábszerkereskedők ellen egy szelet kenyérrel intézkedjen a rendőr?
Kéklámpát sziránát üzemeltető autóval biztosan feltűnés nélkül lehet gyorsan haladni.

Az senkinek nem fordult meg a fejében, hogy nem jókedvében sietett a rendőr az autóval, hanem muszály volt, hogy eredményesen végezhesse a munkáját?

A rendőr is szeretne hazaérni a családjához épségben, de emellett mégis kockáztatnia kell.

Egy ilyen baleset után a civil kap egy 100 ezres büntit, s el van felejtve a dolog, a rendőr kap mellé még más jellegű büntit is (sőt ha saját hibásnak minősítik a balesetet és casco nincs az autón, akkor kb a fél autót is kifizettetik vele, ha volt casco, akkor is az önrészt kifizettetik vele, stb)
S az nem fog számítani, hogy muszályból ment gyorsan!
Baleset esetén büntetést kap, ha meg nem ér oda valahova időben, akkor megfenyítik.

Szóval további sok sikert a pocskondiázóknak.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2008.07.03. 09:16:10

Hát frankón beszarok, hogy a kézigránát máris beírta magát a köztudatba...

Na jó, további szép napot minden szakértőnek.

Heck Elek 2008.07.03. 09:21:32

"Szeintetek pl fegyverrrel rendelkező orvvadászok ellen."

A hős rendőreink illegális bálnavadászokat üldöztek a Rákóczi úton. Elől a bálna menekült, utána az orvvadászok, utána a rendőrök 150-nel. Én láttam.

ladislaus 2008.07.03. 09:27:38

nos szerintem oka (torvényi, rendvédelmi szabályzati) oka van annak hogy milyen arzenálja lehet bizonyos egységeknek a rendorség, nem.biztos. hivatal, nemzeti nyomozo iroda... stb kotelékeinél. Aztán hogy ezt miért igy szállitották biztos oka van. A sofor felelos hisz O borult. Ennyi. Ez vitathatatlan. Rendszám levétele valoszinu indokolt volt. Ha ennek utana tudna valaki kompetesn személy járni, akkor ésszeru magyarázatot kapnátok hogy milyen szabályzat szerint járt el helyesen(!) az illeto aki lekapta és a fotokat is toroltette amit tudott. Ez minden országban igy van és igy is logikus hisz egy torvény eloir egy szabályozást amit ilyen esetekben is be kell tartani. Faszt kell a rendoroket szapulni! Tuti hogy helyesen jártak el! (2 éve nem, de ott a fejétol buzlott a hal, nehogy idekeverje vki!)

Szoval biztos hogy Orbán Viktor és a Fidesz a felelos ezért is... :)

Virág et. 2008.07.03. 09:28:46

Nyilván fedett nyomozók voltak. Azoknak az a munkájuk, hogy úgy nézzenek és úgy viselkedjenek, mint a bűnözők, pl. fegyverkereskedők.
Ilyenek vannak Mo-n, nem csak a filmekben.

Bit Rot 2008.07.03. 09:29:58

"Hát baszki, tök félelmetes, hogy egy csomóan vannak (itt is), akik védik ezeket a száguldó (potenciális) tömeggyilkosokat."

Erről van szó!

Inkább a Teve utcai rendőrpalotába belelővő "ismeretleneket" hajkurásznák ekkora (illetve mérsékeltebb!) igyekezettel.

Andie 2008.07.03. 09:30:59

Jaaaa, hogy muszáj (j) volt sietnie!!! Igy már mindjárt más! Ezer bocsánat, hogy szóvá mertem tenni, hisz nem tudtam, hogy hirtelen, 5 perc alatt a város másik végébe kellett érnie, és ezt akár emberéletek árán is megteszi. Teljesen jogos, egy szavam nem lehet. Akár életemet adom, ártatlanul a buszt várva, a cél érdekében. Igazi hazafi vagyok, neme?
Mitöbb, én azon csodálkozom, hogy miért nem a járdán ment? áruházak üvegablakain át, parkokat, játszótereket letarolva, és főleg miért nem Hummerrel?
Remélem legközelebb igy csinálják, sőt, naponta 2-3 ilyen eset lesz. Az a pár tiz-száz ember, aki esetleg odaveszik, az a szent cél érdekében feláldozható. A lényeg, hogy meglegyen a csúnya bűnözők. Rendnek kell lennie!
2 láb rossz...

hacsaturján 2008.07.03. 09:33:04

nem köll rohangálni, meg föltünösködni, szépen, csendben köll dolgozni, mint az aranykéz utcában. akkor az ember lezúz egy fél utcát a hozzátartozó relikviákkal együtt, oszt megy a dolgára. a népek meg csak pislognak, vagy szidják a hülye zsernyákokat, kedvük szerint. a népek tudják a tutit.

LiberAll 2008.07.03. 09:33:21

Istenem, ennyi állatot, meg hülyeséget régen olvastam egyben, Emberek NATO ország vagyunk, ott vagyunk hivatalosan Afganisztánban, de még nem robbantottak nálunk az arabok, vajh miért.... Szóval ennyit, hogy nem dolgoznak az NNYI-nél. Most lehet azt mondani, hogy lehet, hogy nem is akarnak robbantani, de ha akartak volna, azt is kb évek múlva tudná meg a nyilvánosság...
Érdekes, amikor a mig29, vagy az L39 lezuhant, akkor nem volt ekkora kurva anyázás... pedig csak ők is a melójukat végezték, s egy vadászgép kicsit több kárt tud csinálni, mint egy subaru.

gravy_t 2008.07.03. 09:34:43

valószínűleg a lőfegyverek szállítását elég szigorú szabályok rendezik, és szintén valószínű, hogy ha a csomagtartóba teszem őket, akkor ezeket a szabályokat nem tartom be.

ami a fedett akciót illeti: szerintem a fedett azt jelenti, hogy senki nem tud róla, nem pedig azt, hogy az egész ország arról beszél. szóval ne gyertek már ezzel a jólvégeztékamunkájukat-szöveggel!

Morba 2008.07.03. 09:35:31

Sajnos ez megint a szükséges rossz tipikus esete. Adott egy csapat kiváló ember akik értünk vannak értünk teszik kockára az életüket napról napra. Cserébe egy kicsivel többet kell engedni nekik, egy kicsit az írott és íratlan szabályok fölé pozicionálva őket. A saját érdekünben. Balesetek mindig vannak.
Bízzunk bennük! Nem ők a rossz fiúk.

sejk 2008.07.03. 09:35:33

tiboru, nagyon tajekozott vagy :)

tegnap neztem meg a Tropa De Elite cimu brazil filmet, merem ajanlani, nagyon ide illik

Roluk szol:

en.wikipedia.org/wiki/BOPE

Virág et. 2008.07.03. 09:35:37

Nem terroristákban kell gondolkodni, szimpla bűnözőkben. Fegyverkereskedők, kábítószerkereskedők, szervezett bűnözés.

A beépülést, a "fedést" nem Hollywood találta fel és aki szerint ez ide nem kell, az sétálgasson egyet az Aranykéz utcában.

Káposztakukac 2008.07.03. 09:35:42

elképesztően alacsony szellemi színvonalú cikk, a commentekről nem is beszélve.
egy civil rendőrautó balesetet szenved és ebből most politikumot csináltok. robbanóanyag a kocsiban... aha, mert a csíkos rendőrautókban ugye nincsen. csúzlival mennek a rosszfiúk ellen. az egész felhajtás tipikus magyar nyári pangás elleni gyógyír, mert hogy ez olyan "izgi". az meg a másik, hogy a NNYI mégis mivel járjon? 1.3-as suzuki swifttel, mint az itteni panelparasztok többsége? valaki észrevette már, hogy szinte minden országban az ún. "elitalakulatok" az átlagrendőröknél lényegesen jobban motorizált autóval járnak? na ennek ugyan mi lehet az oka? meg a rendszámleszereléses mizéria is.én személy szerint nem tudtam, hogy a rendőrség subaruval jár. van egy olyan érzésem, hogy esetleg a rendőrök azt szerették volna, hogy ez így is maradjon. mert talán a rosszfiú egy subaruról az életben nem gondolta volna, hogy rendőrségi, ellenben az octaviak, borák, jetták, lacettik tömkelegéről mindenki tudja, hogy nem kis valószínűséggel zsernyákok ülnk benne.
és végezetül egy (pár) kérdés: király rák, te ott voltál? láttad, hogy mi történt? vagy csak tolod a rizsát, amit a hülye járókelőktől hallottál. "biztos sietett vacsizni", "biztos nem használt fényjelzést", stb.

Nzoltan 2008.07.03. 09:36:30

Nos, én láttam már ilyen -olyan rendőrt közelről. Amikor azzal vágnak fel hogy 250-el hajtanak állami kocsikkal országúton, mert a 'törvény felett' áll.
Ez is egy ilyen eset lehetett. Nem kell védeni őket, balfaszok voltak és kész.

De még minig röhögök a 'titkos' akción. :-D

beleszolok 2008.07.03. 09:36:48

Hűha. Még jó, hogy kitöröltették a képeket. A sok buta fegyvercsempésznek úgyse fog megfordulni a fejében, hogy a józsi pont egy subaruval hordta a skorpiókat, biztos nem fog összeállni a fejükben a kép amúgy is.

Btw a móriaknak is egy (volt?) rendőr adta a fegyvereket, szal csak óvatosan.

Virág et. 2008.07.03. 09:36:54

gravy_t

Rosszul tudod.

A fedett munka jelenti a beépülést is. Szándékos emberölésen kívül nagyjából minden bcs-t elkövethet a beépült nyomozó. Pl. lophat, rabolhat, gyorshajthat, amennyiben ez szükséges az akció érdekében.

Heck Elek 2008.07.03. 09:37:16

"Nyilván fedett nyomozók voltak. Azoknak az a munkájuk, hogy úgy nézzenek és úgy viselkedjenek, mint a bűnözők, pl. fegyverkereskedők."

Ja.. hogy ennyire profi lenne a fedőtörténet ? Akkor az überprofi gyerekek miért szarták össze rögtön a gatyájukat egy váratlan helyzetben ?
Ha az volt a feledat, hogy úgy kell viselkedni mint egy bűnöző*, akkor tartasanak ki a mese mellett még 5 percig, nem ? Vigye el a mentő a sérült kollégát, majd a kórházból beballag a debriefingre. A söfőrt igazoltassa egy mezei rendőrjárőr, az autót meg vigye el egy autómentő a rendőrségi telepre. = az egész még csak sztori se lett volna, max. pár járókelő elkönyvelte volna diszkóbalesetnek.

* nem tudok elképzelni olyan fontos feladatot, ahol a buszmegállóban várakozó óvodáscsoport életének a veszélyeztetése belefér a dologba, hacsak nem egy élesitekk hidrogénbombát rohantak hatástalanítani.

Káposztakukac 2008.07.03. 09:38:43

az meg a másik, hogy van egy olyan sejtésem, hogy itt nem sima nyomozók vonultak, hanem kommandós szerűségek. a gránátokról meg lazán el tudom képzelni, hogy füst- vagy fénygránát volt.

beleszolok 2008.07.03. 09:39:51

Káposztakukac

Nincs azzal baj, hogy erős autóval járnak, telik rá a panelparasztoktól elvont adóból, csak az a baj, hogy az itteni alakulatok nem elitek.

hacsaturján 2008.07.03. 09:41:12

én tennap este még úgy hallottam a történetet, hogy glédában feküttek a legázolt, vérbefagyott gyalogosok a mozi előtt. különben is, nehezen fogom föl, hogy a business as usual ma már mást jelent. régen ölég volt egy síp is az uccán, haj-haj!

Heck Elek 2008.07.03. 09:43:18

"Nem terroristákban kell gondolkodni, szimpla bűnözőkben."

Erről beszélek, hogy jön ahhoz egy ilyen 'überprofi' barom hogy egy szaros kis cigarettacsempész 60 karton zárjegy nélküli cigijéért* a buszmegállóban álló gyereked életét veszélyeztesse ?

* a nagy halak irodákban ülve csalják el a 6 milliárd ÁFÁ-t amikor a ÁFA megfizetése nélküli autókat újságban hirdetve (!!!) fényes nappal adják el rendszámmal, eredetvizsgával, zöldkártyával, forgalmival. Ezekhez nem a Rákóczi úton kell 150-nel rallizni.

tokomtelevan 2008.07.03. 09:46:09

Káposztakukac!

Majdnem jól látod a történteket

A fikázóknak meg csak annyit, hogy akkor legyen ekkora a szájuk, amikor a gyerekük aranylövéstől valami csehó vécéjében megdöglik.

gravy_t 2008.07.03. 09:47:36

de legalább ne ilyen balfasz módon reagálnák le a történetet. azzal, hogy ott pakolták a fegyvereket, meg hogy titkolóznak még mindig, csak rontanak a helyzeten. elég hihetetlen, hogy nincs ilyen esetre megfelelő protokoll - mit kell tenni, előre megírt nyilatkozatok stb.

gravy_t 2008.07.03. 09:49:04

tokomtelevan 2008.07.03. 09:46:09
valószínűleg egy ilyen túladagolt srácot próbáltak kórházba vinni. összeállt a kép, kösz!

bigthereal 2008.07.03. 09:49:18

jogsit el, megbüntetni, kárt megtérítetteni, leszerelni...

oszt keressen magának olyan munkát, amire alkalmas...

Carnivora (törölt) 2008.07.03. 09:49:33

Na az NNYI egy tipikusan olyan szervezet , ahonnan nyugodtan kirúghatnák a sok debilt (kb. 2/3) , és v.mi újrasezrvezéssel létrehozhatnának v.mi valódi nyomozóirodát ... ezek semmire nem jók csak száguldozni, felborulni, lakosságot megfélemlíteni. A bűnöldözéshez nem értenek ...

2008.07.03. 09:50:13

Elek, mi ez a csillagozásmánia? Díszítősor is lesz? Jólértesült vagy ám te is, biztos, hogy cigicsempészekért mentek, a körülményekből ez logikusan kikövetkeztethető. Bezzeg ha azok a bűnözői csoportok, akik ellen ezek a "tirpákok" küzdenek, robbantanak egy jó gránátot a Váci utcánál (mintha már lett volna ilyen), akkor te vagy az a típus, aki vinnyog, hogy miért nem küzdöttek ellenük bármilyen eszközzel azért kapják a pranelproliktól elvont pénzt, hogy ezt tegyék stb.

bigthereal 2008.07.03. 09:50:20

azaz téríttetni...:xD

beleszolok 2008.07.03. 09:50:38

Hát nem a rendőrökön múlik, hogy lesz-e aranylövés, vagy nem. Abban sem vagyok biztos, hogy a lefoglalt kábszer mire megsemmisítésre kerül, nem változik porcukorrá.

Heck Elek 2008.07.03. 09:51:57

"elég hihetetlen, hogy nincs ilyen esetre megfelelő protokoll"

pedig nincs, látod. Pedig még egy huszadrangú pénzszállitó Bt-nek is van erre protokollja, hogy a lerobbant pénzszállító autóból ne az utca közepén számolgassák át a pénzt. Az vérprofi magyar titkosszolgálatnak erre már nem jutott szakértő.
...majd most lesz, nemsokára készül egy 80 évre titkosított tanulmány 200 millióért, hogy ilyen esetekben mit kell tenni.

beleszolok 2008.07.03. 09:54:00

paranoir

hol vannak a letartóztatott, elítélt maffiózok tömegei? valami kis eredményt becsöpögtethetnének a köztudatba, hogy az olyan beírások mint a tied, ne csak mégjobban fölb@sszák az ember agyát?

Heck Elek 2008.07.03. 09:55:25

Jólértesült vagy ám te is, biztos, hogy cigicsempészekért mentek.

Kollegád irta, hogy mezei bűnözökért szoktak menni, és nem naponta hatvan db Al-Kaida sejtet számolnak fel akik H-bombát telepitenek a Duna jege alá.
..én erre reagáltam, hogy ezt a gagyi védelmet, köszönöm nem kérem.

2008.07.03. 09:55:32

gravy, most akkor az egyik rendőri vezetőnek részletesen be kellett volna számolnia az esti híradóban az akció részleteiről? Így is valszeg elkúrták azt, amin dolgoztak, de azért tájékoztassuk a népet, az alvilággal együtt, hogy pontosan kik, mikor, kik ellen, milyen módszerrel nyomoztak fedetten? Érzed azért, hogy ez mekkora baromság.

Carnivora, te mint meg az nnyi vezetője, csak tudod, hogy mi a helyzet a cégnél. Ugyanúgy lövésed sincs, hogy kik, min, miért dolgoznak mint senkinek itt, engem is beleértve. Csak én fel tudom fogni, hogy a köz érdekében dolgoznak, nem azért, mert régen nézték a Miami Vice-ot, és gondolták, de jó buli, mi is csinálunk ilyet.

Carnivora (törölt) 2008.07.03. 09:56:30

nyekk 2008.07.03. 07:58:36

Hozzám három autóval jöttek anno hajnalban ezek a profik, és leszívták fater rotakapájában rohadó benzint ... ennyit tudnak. Nem az előzetes felderítés, nyomozás az aerősségük a bűnözök elkapásáról nem is beszélek az munka lenne ...

FreddyKruger 2008.07.03. 09:59:04

Sajnos sok emberből elfogyott a bizalom a rendőrség irányába az utóbbi években tapasztaltak miatt, amit az ilyen esetekben tapasztalható kritikus/piszkálódó/anyázó hozzászólások is jeleznek.

Normálisan működő rendőrségnél legyintenénk egyet ilyen eseteknél. és ürölnénk, hogy nem lett komolyabb a baleset.

Itt viszont: lőnek a joggal tüntetőkre, ok nélkül ütlegelnek, baszdmegolva löködnek végig az utcán, mert épp egy faszra vigyáznak. Nőt "NEM" erőszakolnak, bíróság előtt nem vallják be, hogy az x közül melyik volt a bűnös..., és nem tudják kideríteni ki lőtt géppisztollyal a központjukra.

Ezek után mosolyogni kellene egy ilyen eset után?

Örüljenek, ha igazoltatáskor csak kiköpnek majd tovább hajtanak az emberek, és nem szállnak ki, hogy lehugyozzák őket.

Rendőr, pffff....

Carnivora (törölt) 2008.07.03. 10:00:28

tokomtelevan 2008.07.03. 09:46:09

Ez szerencsére nem a NNYI-n meg a rendőrségen múlik, ha rajtuk múlna sorban hullanának el ...

A rendőrségben egy rakás alulfizetett emberke van, ahol abból is idióta droidot faragnak, aki tenni akarna v.mit ... ez a legnagyobb baj, és amíg ez nem változik nem is lesznek hatékonyak ...
A politikai beavatkozásokról nem is beszélve.

Jelenleg kb. az megy rendőrnek, aki sehova nem tud elhelyezkedni, akinek pedig tényleg van esze az sajnos secpec eltiplizik v.mi biztonsági céghez jobb pénzért ...

gravy_t 2008.07.03. 10:00:49

paranoir
"az egyik rendőri vezetőnek részletesen be kellett volna számolnia az esti híradóban az akció részleteiről?"

nem. ha egyszer titkos akció volt, akkor úgy kellett volna megoldaniuk, még ha el is kúrták, hogy ne derüljön ki. az egész azon bukott le, hogy az utcán kezdték átpakolászni a fegyvereket, különben csak annyi lett volna a híradóban, hogy egy száguldó barom karambolozott. ha tényleg annyira vérprofik, és tudják, mit csinálnak stb, akkor miért nem így intézték?

Heck Elek 2008.07.03. 10:03:14

Így is valszeg elkúrták azt, amin dolgoztak,

Azt a keveset elnézve, amibe néha véletlenül betekintésünk van, valszeg az összes töbiit is sorra elkúrják.
Ez a három kopasz 150-nel egy fekete Subaruban tizszer gagyibb, mint egy 4-ed osztályú 'Különleges Ügyosztály - Special Agent Gyula" a sorozat 67-dik része hollywood-alsóról.

Carnivora (törölt) 2008.07.03. 10:03:30

gravy_t 2008.07.03. 10:00:49

Ők, úgy gondolták ők a nagy NNYI , és a felszólításukra mindenki kitörli a fényképeket meg elfelejti amit látott ... nem a legmodernebb szervezet eszmeiségében kb. az ötvenes években mozog ...

2008.07.03. 10:03:48

beleszólok, azért túlságosan föl ne baszd magad. Én csak azt mondom, hogy a rendőrség, pláne az nnyi, nem olyan cég, mint a Danone. Nem kell tudnod, hogy hogy működik, még ha érdekel se. Mert olyan munkát végeznek, amihez ez hozzátartozik. Valszeg egy csomó letartóztatás van, de mivel a többség fedett ügy, nem lehet még a befejeztével sem kiteregetni, mert a bűnözői réteg nem sejtszerűen szerveződik, hanem erős információáramlás van az elkövetői csoportok között. Úgyhogy a hírzárlat indokolt, nekünk meg kell elégedni azzal, hogy folyik a munka a háttérben, és erről mi ritkán értesülünk. Innentől ez bizalom kérdése, nekem van, neked nincs, ezen nem is lehet tovább vitázni. mindenki szíve joga, hogy anyázza a zsaruklat, nekem meg jogom, hogy védjem őket.

Elek, abban meg biztos lehetsz, hogy ezek a srácok nem mezei bűnözőket mentek begyűjteni. És a protokoll is megvolt, hallottad, csak nem látod, hogy az volt az. rendszám leszerelése, zsaruk eltüntetése, agresszív helyszínbiztosítás, bizonyíték gyors elvitele. Ez volt a protokoll, profin csinálták az elbénázott baleset után.

FreddyKruger 2008.07.03. 10:04:16

Lehet, hogy a Rendőrpalotát lehugyozó, majd később kocsikat lezúzó és sajátját otthagyó Kiss Ernő rendőrtábornok alteregóját üldözték.

Akkor minden meg van bocsátva.

Machiavelli 2008.07.03. 10:05:25

Azért kérdem én, milyen szitu az, amikor fegyver van a csomagtartóban?

Lehet, hogy fegyverkereskedőnek álcázzák magukat és viszik a vevőhöz. OK. de akkor nem feltünősködünk, hanem kurva szabályosan haladunk.

Másik eset, hogy a kereskedőtől jönnek a fegyverrel és üldözik a kereskedőt! Miért nem kapcsolták le az "üzlet helyén" a kereskedőket? Miért nem volt több autó is ráállítva az üldözendő kocsira? Mobiltelefon rendőrségi rádió? Szerintem már léteznek...

Nincs itt másról szó, mint a rendőr urak hozzászoktak ahhoz, hogy nekik mindent szabad.

A másik pedig, hogy a baleset után másfél perccel ott voltak a rendőrök, akkor nem kellett volna egyebet tenni, hogy őrizni az autót és kussolni. A fedett cégek autóit is érheti baleset.Az sokkal feltünőbb, hogy hamar leszedik a rendszámot, mert a forgalmas tömegben ez sokkal feltünőbb, mint ha rajta hagyják. Nyilván a népek nem a rendszámot jegyezték volna meg ebben az esetben.

Nekem ez azt mutatja, hogy tilosban jártak és fejvesztetten kapkodtak a rendőr urak!

Még egyszer! Kinek és hová kellettek a feygverek?

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.07.03. 10:05:39

,,agresszív helyszínbiztosítás"

jah, még egy darab műanyag kötelet sem húztak ki egy órán keresztül, mindenki ott járkált-bámult-fényképezett

XSun (törölt) 2008.07.03. 10:05:48

Azért azzal mindenki egyetért hogy ez az NNYI-s történet enyhénszólva gázos.
Ha azt veszem hogy fedett zsaru fedetten dolgozik és titkosan mert ugye most ő a bűnözőt játsza hogy beépülhessen.
Na ekkor meg minek 150 -el száguldozni lakott területen.
Mert ha én pl. egy dorgdíler fegyvercsempész vagyok (mert ez az álca) akkor kurvára nem fogok jaszkarizni, mert esetleg megállíthat egy másik rendőr is aki komolyan végzi a dolgát, vagy esetleg balesetet szenvedek és ha tele van fegyverrel a csomagtartó akkor meg magyarázkodhatok hogy mi a franc van itt és oda az álca.
Így az a sok sok munka és pénz ami arra lett fordítva hogy valaki beépüljön egy szempillantás alatt válik semmivé.
Egy normális rendőr nyílván ezt nem kockáztatja meg (ja ha csak nem az az álca hogy ő egy korrupt zsaru aki fegyvereket szállít az alvilágnak).

Arról ugye nem is beszélve hogy az az eljárás hogy törölje ki mindenki a fényképeket (eszem megáll) tulajdonképpen egyből felfedték magukat hogy ők zsaruk.

Így most vagy nem fedett hűdetitkos nyomozók voltak, ebben az esetben felelőtlen faszok akik indokolatlanul veszélyeztették mások testi épségét.
Ha meg fedett nyomozók voltak akkor ők az isten barmai, annyira hülyék, hogy már az első 5 percben lebuktatták magukat.
Mert ha fedettek, akkor lehet hogy az összevegyült szemtanúk között lehetett olyan is akinek vannak kapcsolatai azzal a csoporttal ahová be akartak épülni a rend őrei, úgy egyből ott a lebukás, hogy jééé ezt a faszit láttam akinek szalutáltak a rendőrök, lehet hogy mégsem közülünk való??????

2008.07.03. 10:09:00

Gravy, a baleset során a fegyverek kiestek, szétszóródtak az utcán, ezt nehéz hülye gyorshajtóként leplezni. Egyébként meg nem a zsaruk kezdték el mondani, hogy nnyi-sek voltak, különböző mediumok egyből levágták, terjesztették, innentől nehéz. Ez egy előre nem látott esemény volt, így lehetett kezelni, lehet, hogy jobban is lehetett volna, nem értek hozzá.
(Könnyű volt levágni, hogy nnyi, mert pl. ha nem, akkor Bp. fél rendőrsége kivonult volna helyszínelni, így meg összekapkodták a cuccost meg a szállítókat és mély kussban elhúztak. Ehhez még amerikai filmeket se kell nézni, hogy egyértelmű legyen.)

Heck Elek 2008.07.03. 10:09:29

"Valszeg egy csomó letartóztatás van, de mivel a többség fedett ügy, nem lehet még a befejeztével sem kiteregetni,"

S mondd. ezt a csomó letartóztatottat aztán bedarálják a Dunába megkerülve az egész magyar jogrendet Alkotmányostúl, mindenstől, az aggódó családot ismerősöket, gyerekkori barátokat is kinyírva még aznap éjjel. ..hogy nem olvashatunk róla sehol ? :-) röhejesek vagytok ezzel vakbuzgó hittel.

2008.07.03. 10:12:53

Rák, ez megint egy sokadik info, én úgy hallottam, hogy durva szavakkal küldték el az embereket, és ki akarták töröltetni a fotókat. Az "agresszív helyszínelés" különben is csak addig fontos, míg az elsődleges bizonyítékok a helyszínen vannak, tehát miután a fegyverek és a szállítók elmentek, már hótmindegy, hogy ki fotózza a roncsot, úgyis megy a darálóba.

2008.07.03. 10:16:15

Heck bazzeg, én olyan helyen dolgozom, hogy naponta 30 bümntetőakta megy át a kezeim között. Hányról hallottál ezek közül? Egyről se. Nézz utána a kriminalisztikai statisztikáknak, mennyi bűneset van, és hány százaléka kerül nyilvánosságra. Napestig azt hallgathatnánk. A gázos ügyek meg főleg nem mennek ki, de attól még működik a bíróság, a bv. Ami nincs a tívíben, az nincs is?Hülyeség amit mondasz.

beleszolok 2008.07.03. 10:16:16

paranoir

Ha nem ismernék pár rendőrt, még egy könnycseppet is elmorzsolnék a szemem sarkában a mondandódat olvasva.
De így sajnos ...

phaidros 2008.07.03. 10:17:35

FYI : Rák OTT VOLT, különben nem lett volna poszt egy hírről. Szemtanú beszámolója, hello!!! Néhányan itt meg arra mennek, hogy nem igaz az, amit Rák ír. Nem hallomás, csókolom!

Max. 10 gránát volt, és kukorica. Tud valaki kukorica formájú riasztó gránátról? Én még csak repeszgránátot láttam olyat. Ezek voltak a csomagtartóban, egy olyan kocsiban, ami becsapódott X embertől pár méterre egy buszmegállóban.

Tiboru. Ott voltál? Ha nem, akkor mit akarsz? Miért nem lehetett gránát? Mindenképpen a posztíró hazudik? És mire alapozod ezt? Szakadj már le a médiáról, szemtanú, tudod ez mit jelent?

Egyébként nekem Rák megjegyzése tetszett itt privátban:
"had éljék ki magukat
hátha elolvassák Lakatos Márk írását Arisztotelészről, és elkezdenek gondolkodni "

Na, részemről ennyi, lehet tobzódni.

tehenke 2008.07.03. 10:19:19

Ilyen az, amikor valaki bármit megtehet büntetlenül.
Ez is mutatja, hogy a rendőrség már egy állami cégből fentartott maffia (lásd még: magyar fegyverekkel harcoló afgán terroristák...)
Gondolom most is csak úgy szállítgatták a fegyvereket... Mert azok arra valók...

2008.07.03. 10:21:08

Ha valaki azt mondja ott, volt és látta, akkor az kurvára biztos, mi. Én tegnap Supermant láttam, Batmannel sörözött a Liszt téren. Írok is mindjárt egy postot róla.
Ha meg már Arisztotelészt rángatod elő, használj nagybetűt, ha ennyire szereted osztani az észt.

Рихард · http://posztinfo.hu/ 2008.07.03. 10:23:30

Oroszként azt tudom mondani, hogy ez egy teljesen normális dolog, Moszkvában mindenki pontosan értené, hogy mi történt - megjegyzem, az Internetre egyetlen hírportál sem merné kitenni a képeket. Már ha lenne olyan hülye civil, aki lefotózná.

Magyarországon olyan naívak és buták az emberek, hogy komolyan mondom vicces. Komolyan mondom, a brit állampolgárok is pontosan tisztában vannak azzal, hogy mit jelent az, ha egy gyorsan hajtó fekete autó felborul, kikászálódnak belőle az egybe nyakkal-törzsel bíró egyedek, mert ők bírják a fájdalmat, leszedik róla a rendszámot majd a jó édes kurva anyjába elküldik azt, aki fotózni merészel. Majd jönnek a rendőrök, akik engedelmeskednek nekik.

TI KOMOLYAN AZT SZERETNÉTEK HINNI, hogy ezek rendőrök voltak, meg jófiúk és hogy ebben az országban (is) minden tök törényesen működik? Hogy PONT ITT, ahol urambátyám-rendszer van, haverok kapják a milliós megbízásokat, majd pont itt nincs kőkemény maffia?
Az hogy nem robbangatnak, meg nincsenek mindenki számára nyílvános védelmipénz-beszédési akciók, miegyebek, az nem jelenti azt, hogy ilyen nincs.
Tessék kicsit dolgozni az éjszakai életben, csodálkozni tetszenének nagyon.

Heck Elek 2008.07.03. 10:25:13

"Nézz utána a kriminalisztikai statisztikáknak, mennyi bűneset van,"
A csirkelopásos ügyekről beszélsz ? Azok 'felderítése' érdekében ne száguldozzon senki 150-nel a forgalomban.

"A gázos ügyek meg főleg nem mennek ki,"
Kb. évente van 2 db zárt tárgyalás az országban. Az egyik asszem az volt legutóbb, (nagyon fontos nemzetbiztonsági ügy!!!) hogy hány süteményt kapott Molnár Csaba az arab pénzváltótól... a másik talán egy nemi erőszak lehetett, ha jól rémlik.

FreddyKruger 2008.07.03. 10:25:56

Rihard az orosz, most akkor villantsd már fel mi is történt!

hacsaturján 2008.07.03. 10:26:03

"Egyébként nekem Rák megjegyzése tetszett itt privátban:
"had éljék ki magukat
hátha elolvassák Lakatos Márk írását Arisztotelészről, és elkezdenek gondolkodni "

ezzel az erővel a vonóját is gyantázhatta volna! még hogy arisztotelész! netene!

phaidros 2008.07.03. 10:27:08

paranoid,

nomen est omen. Tagadhatod, és akkor mi van? Ez egy poszt, egy szemtanútól, ami épp a Te egyébként is eléggé a béka segge alatt lévő erkölcsi is morális szintű testüledetről ír elég kellemetlen dolgokat.

Miért is objektív a te véleményed, pláne ha Te ott sem voltál? Nyilván ha én látom Gyurcsányt az utcán szarni, megírom, akkor harminc amőbás zúdul ide, és hazugoz le.

Nagy cucc, hogy most egy zsaru pattog itt...

És mi van a nagybetűvel? :o

amos 2008.07.03. 10:28:23

PioDVD,Paranoir !
Annyira hozzáértők vagytok!Olyan jó nektek! Ha fedettek,vagy mifene,meg titkos akció,akkor hogyan lehet lenyomozni a rendszámot?Nyílván nem az van a nyílvántartásban,hogy a rendőrségé a verda!Okostojás.Aztán meg ugyanolyan gyorsan odamehetett volna egy autómentő,vagy más autó és az egészet elviszi,és kész.Azt is írtad,hogy így dolgozik a rendőrség.Na ez a baj !
Egyébként én nem a hülye akciójukat kritizálom,ahhoz nem értek,hanem a kommunikációjukat,ami szarral egyenlő.Húsz éve szar.Azelőttöt most hagyjuk!
Hol a busó külsejű,hol egy "kisportolt",vagy sejtelmes leány gyermek,vagy -vidéken szokás - egyenruhába bujtatott emberke próbál beszélni.Nehezen,fapofával,semmit mondani.Azt hiszik így kell.Na,ez a baj!

Baszkurátor 2008.07.03. 10:28:47

@ Peppone Botazzi, mormon lesz 2008.07.03. 07:23:50
"rosszabb esetben robbanás van"

:D :D :D

Kössz.Jókedvre derítettél!!

Heck Elek 2008.07.03. 10:28:54

Рихард
azért mi valami átmeneti köztes színvonalat szeretnénk (ideképzelni legalább) a Kolumbia - Moszkva és (....mmmi legyen... mondjuk) Helsinki tengelyen.

Andie 2008.07.03. 10:29:03

Én ezt már le sem mertem irni, amit orosz cimboránk idevázolt, mert rögtön felrobbantottatok volna egy kukoricagránáttal. Asszem érdemes a mondottakon elgondolkodni.

FreddyKruger 2008.07.03. 10:30:05

BUSÓ KÜLSEJŰ ;-)))))))) ez nagyon ott van...

Рихард · http://posztinfo.hu/ 2008.07.03. 10:33:10

FreddyKruger, nem tudom. Igazából nem is érdekel. Egy átlagembernek ez lenne hozzá a normális hozzállása. Az zavar, hogy csodálkoztok, meg feltételezitek, hogy ezek "jófiúk" voltak.

Ezek az emberek üzleteltek a cuccal, vagy a franc tudja miért vitték át a városon az árut. Aztán borultak, elbaszta a csávó. Van ez így. Legjobb családban is megesik. Aztán jöttek a rendőrök és becsicskitották őket. Mert ment a telefon, hogy srácok, kéne egy kis segítség. Az ügy meg eltusolva. Ez minden országban így működik, még a nagy szabad nyugaton is. Max ott ügyesebbek a sofőrök.
Ezen nem meglepődni kell, hanem örülni, hogy ártatlan ember nem sérült meg.

Andie 2008.07.03. 10:33:26

index.hu/politika/bulvar/gybr375/

Namostmár értitek, hova siettek a cuccal :)

phaidros 2008.07.03. 10:35:07

Рихард,
valamiben azért hinnünk kell. Bíznunk kell benne pl. hogy a paranoir-félék nem fedezni akarják ezeket.

Rocky 2008.07.03. 10:38:18

Mi alapján gondolja bárki, hogy ártatlan emberek életét teheti kockára egy "európai" "világ" városban?
Ha esetleg egy külföldi politikus merénylőit üldözték volna forró nyomon azt esetleg megértem...
De így!?
Ha meghalt volna akár csak egy ember is a megállóban, mit mondtak volna?
Műveleti területen tartózkodtak...?:)

Valszeg az ilyen senkiházi komunista bérencek miatt gondolja minden paraszt, ha nagy fekete autót vesz mehet bárhol, bármennyivel, bárhogy!

Balkáni, szemét, kommunista kiskirályok, gyáva, hazug, elárult országa ez!

amos 2008.07.03. 10:39:23

Még valami Paranoirka!Ha százötven aktád van,mi a francot keresel a neten munkaidőben?Hajkurásszad a betörőket,meg a mifenéket inkább!Tudom semmi közöm nincs hozzád!Szerinted!
Nem éretd?Nem a rendőrséggel van baj! A hülyékkel!Azokkal van baj!

Heck Elek 2008.07.03. 10:39:29

Рихард

Sajnos a helyzet ettől sokkal rosszabb. Itt nem bűnözök száguldoznának és törik rommá a saját pénzükön vett autót.
Hanem jól fizetett állami alkalmazottak teszik ezt az én adóforintjaimból úgy, hogy még azt is elvárják tőlem, hogy tátott szájjal tiszteljem a különleges special agent profikat, akik fontos nemzetbiztonsági ügyekben percenként 67-szer kockáztatják az életüket hősi munkájuk közepette.

gravy_t 2008.07.03. 10:39:30

ja, értem. tehát akkor titkos nyomozók voltak, akik épp dolgoztak. és mi onnan tudhatjuk, hogy jól végzik a munkájukat, hogy soha, egyetlen egy darab maffiaügy felderítése sem kerül nyilvánosságra. plusz még: nem azért nem kerül nyilvánosságra, mert nem oldanak meg egyet sem, hanem mert olyan jól oldják meg, hogy azt muszáj úgy eltitkolni, hogy még soha senki nem hallott egy büdös szót sem róla.

(ez egyábként nem pl. a szovjetunióban ment így? vagy teszemazt az usában?)

Dr Kangörény 2008.07.03. 10:39:35

Nekem a következő problémáim vannak:

1.Ha volt náluk gránát: minek? Hány olyan akció volt az elmúlt 20 évben, ahol gránátokat dobáltak itthon?
2. Üldözni a filmekben szoktak bűnözőket, Magyarországon ez tilos. De ez még elmegy, hiszen lehet olyan helyzet, hogy muszáj.
3. Ha már üldöznek, akkor ki elől titkolják, hogy rendőrök? Miért nincs sziréna?
4. OK, üldöznek, titkolják, hogy rendőrök. Hogyan merik azt mondani, hogy valaki bevágott eléjük? És azt az autóst keresik, aki bevágott eléjük? Miért kéne bármelyik autósnak arra számítani, hogy valaki megkülönböztető jelzések nélkül 100-al szágoldozik a belvárosban??? Teljesen szabályosan besorolhatott valaki eléjük, mert ekkora sebességnél nem is látom a tükörben, hogy valaki jön mögöttem a mellettem lévő sávban. Az autóst legfeljebb azért kereshetnék, hogy bocsánatot kérjenek tőle azért, mert a subaru életveszélybe sodorta.

phaidros 2008.07.03. 10:39:40

Hát nem tudom, a kommunizmusnak ehhez pont mi köze. :o De tény, hogy nálunk fejesek ritkán mondanak le beosztottak hibái miatt.

Mint pl. most Franciaországban...

hacsaturján 2008.07.03. 10:41:04

kerestem arisztotelésznél azt a kitételt, hogy aki mást mond, az rögtön "féle" lesz, de ilyet még a wikipédián sem találtam.

Рихард · http://posztinfo.hu/ 2008.07.03. 10:42:51

Valamennyien, kedves phaidros, akik ezt a blogot szerkesztitek, írjátok, értelmes emberek vagytok. Tudjátok jól, hogy a hit az jó dolog, mert bizalmat ad, meg erőt, de a valóság mindig sokkal komorabb és ijesztőbb.

Egyébként, furcsa dolog talán, de szerintem ez is csak egy munka. Méghozzá irgalmatlanul kemény munka lehet maffiózónak lenni. Főleg csicskásnak, aztán évek alatt - ha megmaradsz - felkerülni a ranglétrán. Állandó para, állandó bizonytalanság és nagyon komoly intelligencia kell ahhoz, hogy valaki ügyesen és jól csinálja a dolgait. Ez nem olyan, hogy 8-10 óra meló után leteszed, aztán szabad ember vagy. Aki ebbe belekerült, az sosem lehet már az szerintem. Ettől még mélyen elítélendő amit csinálnak. Aki nézte, vagy nézi a Maffiózokat, az valamelyest betekintést nyerhet ennek a világába, mert bár a helyszínek változnak, azért nagyon sok minden ugyanaz a világon mindenütt.

Ezek az emberek ugyanúgy szeretnek, ugyanúgy szerelmesek, gyereket nevelnek, általában hihetetlen mód szeretik és ragaszkodnak a családjukhoz, sokkal jobban - talán mert az egyetlen örömük és biztonságforrásuk az életben - kötödnek hozzájuk.

De az ilyen behízott fejű, tömegnövelt medvék, akik még vezetni se tudnak, nagyon messze lehetnek attól, hogy valamire vigyék. Az a faszi, aki ezt csinálta, valszeg már az egyik húskombinátban tűnt el. : )
Mostanában ne egyetek magyar hústermékeket. : DDD

hacsaturján 2008.07.03. 10:43:07

" A hülyékkel!Azokkal van baj!"

azokkal a hülyékkel, akik olvasnak arisztotelészt, vagy azokkal, akik nem olvasnak arisztotelészt?

Filo 2008.07.03. 10:44:09

Láttatok már olyat, hogy Bruce Willist megbüntetik, mert 35434314347 dollár kárt okozott New Yorkban??? Na ugye! Ez itt kérem tiszta amerika....

beleszolok 2008.07.03. 10:44:58

Nana!

A szovjetunióban akkor is volt eredmény, ha előtte nem volt ügy!

Рихард · http://posztinfo.hu/ 2008.07.03. 10:46:01

Egyébként van egy húzós érvem:

A magyar hatóságoknak mire kell gránát?
Milyen bűncselekmény ellen kell ilyen cucc? : )
Milyen titkos akció az, ahol gránátok robbanak és senki nem hallja, nem tud róla? Muhaha. Persze, akkor biztos lefoglalták... ahham... azért olyan titkos, mert már lefoglalták mi? : DDD Ezzel általában dicsekedni szoktak, hogy kapás volt.
Neeem gyerekek. Ez merő naívitás csupán. De mondom, ez így is van sajnos rendjén. Amíg világ a világ, ilyen lesz. Csak most épp meglátszódott a jéghegy csúcsa.

Tubero 2008.07.03. 10:46:31

Élmény olvasni ezt a rendkívül sok szakértőt:)
Kézigránát a csomagtartóban, fedett nyomozók...
ehh....

FreddyKruger 2008.07.03. 10:51:01

Bevágott egy autó a Subaru elé...

Ha csak agyban vagy rendőr, és kívülről nem látszik, akkor kb. 200m-t autózhatsz BP-en, valakinél kivered a biztosítékot, és legyorsul/bevág/leszorít. A közlekedés harc, megmosolyogni való, hogy a vérprofikat valami Wartburgos taccsra tette... ;-)

phaidros 2008.07.03. 10:52:26

hacsaturján,

"aki mást mond" és aki hazugozik között van némi különbség. Itt néhány kommentező arra megy, hogy nem igaz az, amit Rák írt.

phaidros 2008.07.03. 10:53:36

Рихард,
ez jó volt! :D

Carnivora (törölt) 2008.07.03. 11:06:51

a PÁRT megint szarban a Szilvássy meg átküldetett egy adag fegyvert a magyarok nyilai titkosszolga központban, hogy legyen már v.mi ütős ami feldobja a népszerűségüket, hogy milyen profin védik a köztársaságot ... :D:D:D

hacsaturján 2008.07.03. 11:07:05

az egészben nekem arisztotelész teccik.

Carnivora (törölt) 2008.07.03. 11:10:37

Mondjuk aranyos jelenet lehetett, ahogyan több tucat ember fotózza az eseményeket pár "nyomozó" meg vörös fejjel fel-alá szaladgál a kocsi mellett, hogy ez tilos :D

Carnivora (törölt) 2008.07.03. 11:12:55

lehet nem is nnyi volt, hanem szcientológusok azok ilyen naív barmok Árpinál olvastam ... v.mi titkos szcientológus akció készül ittenet

Gabo1000 2008.07.03. 11:21:24

Kicsit más szemszögből...
Gondolom, ha lett volna megkülönböztető jelzésük és engedélyezik nekikakkor használják. Az hogy mit szállítottak a csomiban gyanítom teljesen lényegtelen hiszen nem volt köze a balesethez, így erről kár is okfejtéseket írni, nincs hozzá semmi közünk, csakúgy mint a többi közlekedőjéhez. Hogy mi volt a fontossági sorrend az nagyon jól mutatja mennyire kiszolgáltatottak i esetleg a beosztottak egy ilyen cégnél. Tudom, lehet most mondani, hogy menjen máshova dolgozni, de akkor ezt mondhatnánk minden áruszállítóra aki tilosban parkol, stb.. A kopaszmercistől sem várja el a közvélemény, hogy megmagyarázza miért csinált egy balesetet, így ezt sem értem miért kéne az ügy jelen állásában megmagyarázni. Ez a tényeken semmit nem változtat. Megtörtént a baleset és kész. Szerencsére nem volt komoly személyi sérülés. A vizsgálat után még az is lehet, hogy nem lesz elmarasztalás, vagy a parancsnoka a gépjárművezetőnek saját hatáskörben mondjuk egy szóbeli fenyítéssel elintézi, esetleg ha ő utasította a beosztottjait arra, hogy gyorsan érjenek oda vmilyen helyszínre akkor még az sem kerül elő. Összefoglalva, tehát békesség és nyugalom mindenkinek teljesen felesleges ezen felháborodni, elnézett vmit a sofőr és ennyi, nap mint nap megtörténik sajnos

daito 2008.07.03. 11:40:10

1. Nem tudjátok pontosan, hogy kik voltak a kocsival. Vagy tudjátok? Valaki kitalálta azt, hogy AZOK, de nem erősítették meg és nem is cáfolták. Elhangzott, hogy rendőr, nnyi, kommandós, titkosszolga, maffiózó. Namost akkor melyik is?
A sztori ezen része 0. Érdemes rajta rágódni, az igazság tipikusan ilyen blogokon derül ki. :)

2. Nem derül(t) ki, miért mentek így. (Tegyük fel, valamilyen állami szolgálat emberei voltak.)
Szép is volna. Ez sem demokráciában, sem diktatúrában nem szokás. Még sikeres akció esetén sem feltétlenül, pláne nem baklövés esetén.

Mindenféle városi legendákat, meg kocsiban alvó rendőrök, ártatlan utcán tartózkodókat ütlegelő gyurcsánykutyák történeteit kívülről fújó állampolgároknak néhány mellékes dolog.
A magyar rendőrség különleges szolgálatai (ld. még "kommandósok" a köznyelvben), vagyis a TESZ, a különböző beavatkozó alosztályok; az "egyéb" csoportok (pl. anno a KBI kommandója, SZBESZ bevetési egység) az évek során NAGYON SOK bevetésben vettek részt. Ennek részben technikai, taktikai okai vannak; anno a nemzetközi SWAT versenyenen hüledeztek az amerikai rendőrök, hogy egyes magyar SWAT csoportok (ott így mérik a "kommandót") mennyi bevetésben vesznek részt. (20-50x több bevetésben, mint egy amerikai csoport...)
Ugyanis odaát az ilyen munkák jelentős részét a helyi járőrök, nyomozók simán elvégzik. Megvan rá a felszerelésük, tapasztalatuk, taktikájuk; nem utolsósorban a lakosság hozzáállása is más.
Másrészt történelmi okai is vannak, a rendszerváltás hozta azt magával, hogy a bűnözésben megjelentek a szervezett fegyveres, profi bűnözők, csoportok.

Egyszerűen a rendőrségen a kultúrája, módszertana hiányzott annak, hogy az ilyen dolgokat a "sima" járőrök kezelni tudják. Ergo, a zűrösebb feladatok nagy részét a különleges csoportok végezték, végzik.

Amit valaki a mesterlövészekről írt, azt tessék komolyan venni. A magyar rendőrségnél és honvédségnél igenis világszínvonalú mesterlövészek végzik a dolgukat. Nem azt írom, hogy mindenki Dolph Lundgren (aki egyébként amellett, hogy elismert B kategóriás színész, 3 danos karatemester; amellett 5 nyelven beszélő 2 diplomás mérnök, valamint anno a svéd haderő tengerészgyalogságának különleges osztagánál szolgáló katonája volt.)
Tessék megnézni, hogy Simonyi Ottó mit csinál(t) egy "sima" sörétes puskával, aki közületek megcsinálja, annak megengedett a mesterlövészeink leszólása, jó?

Nem firtatom és tagadom, hogy sok a bunkó, korrupt, hülye a rendőrök között is.

Csak hozzáteszem: olyan a rendőrség (többi szolgálat), amilyen az ország lakossága. Tudjátok, azok is csak helyi állampolgárok.

Ha esetleg több megbecsülést, fizetést, tiszteletet kapnának; akkor nem lenne ilyen fluktuáció, nem találkoznánk annyi tehetségtelen, korrupt, buta alakkal köztük.

De ezt MI csináljuk ám, a kedves megszavazott vezetőinkkel.

Perillustris 2008.07.03. 11:41:28

Sosem fogjuk megtudni, hogy mi tortent - s ezt tudja is mindenki. Pont emiatt nem kell visszafognia magat senkinek, hiszen nem lesz, nem lehet pofara eses a vege.

Igy csak a fantaziank szabhat hatart, s mindenki azt gondol bele az ugybe, amit szeretne.

Nagyooon izgalmas!

hacsaturján 2008.07.03. 11:47:23

mondjuk, egy konzervatórium esetében szívesebben hallgatnék egy vonós négyest, de ha már szóba került arisztotelész is, akkor legalább a pisztráng ötöst.

phaidros 2008.07.03. 11:50:18

hacsaturján,
Te magaddal beszélgetsz? :D

Perillustris 2008.07.03. 11:54:51

Egyebkent biztos vagyok benne, hogy - ha csak kis idore is - megakad a sofor karrierje a cegen belul, hacsak nem tud valami igazan jo mentseget felhozni.

Errol persze mi nem fogunk tudni, a szervezet megvedi a kollegait, hiszen ha nem igy tenne, a tobbiek lojalitasa is meginogna.

Ezek nem szep dolgok, s bizonyara lefagyna az arcunk, ha csak egy toredeke is kiderulne a mindennapi munkafolyamatoknak, de igy van ez a vilag osszes orszagaban.

Amiket a halivudi filmekben latunk, azok csak a mesebe jok, a valosag valoszinuleg sokkal durvabb.

S ez nem kotheto kormanyhoz, politikai oldalhoz.

hacsaturján 2008.07.03. 11:57:14

igen, ugyanis meglehetősen konzervatív vagyok.

Devil Inside 2008.07.03. 12:30:00

OK, biztos gyorsan oda kellett volna érniük valahova, ezért nyomott egy kövéret az Asztóriától.
De megkülönböztető jelzés nélkül mit csinált volna a következő piros lámpánál?

Carnivora (törölt) 2008.07.03. 12:35:04

phaidros · konzervatorium.blog.hu 2008.07.03. 11:50:18

Ja ő egy ilyen elmeroki bár többnyire Árpinál műsorozik ...

Carnivora (törölt) 2008.07.03. 12:36:18

Gabo1000 2008.07.03. 11:21:24

A hozzád hasonló birkák miatt következmények nélküli országban élünk - még.

baliquez 2008.07.03. 12:55:50

Azok szinte biztosan nem repeszgránátok voltak hanem Magyarok Nyulait Felbaszarintó Szerkezetek. Kuncze belügyminiszterkedése óta egyáltalán nem része a kormányzati politikának a közvéleményelterelés céljából eltervezett terrorakció, de nem ám. Molotovkoktélozást is akkor kezdem majd elhinni hogy NEM a nnyi/nbh csinálja ha személyi sérült lesz, addig csak komédia, primitív makivakítás.

hacsaturján 2008.07.03. 13:03:32

elmeroki! ez jóóó! nem lehetne mégis "hozzád hasonló birka"? esetleg újkonzervatív tájnyelven?

Gabo1000 2008.07.03. 13:19:40

Carnivora!
Én nem minősítettem senkit neked sem kéne! Lehet picit jobb rálátásom van a hasonló szervezetek működésére, de persze lehet ,hogy nem. Egyébként meg jó lenne ha mondjuk egy két Indexes (Gabó) vagy más itteni politikai blogon megnéznéd a nevem alatt íródott hozzászólásokat és egyből rájönnél, hogy mi a véleményem az országunk mai állapotáról. Addig meg míg ezt nem teszed és nem ismersz nem különösebben számít mit mondasz. Látod ez a következmények nélküli ország.

Gabo1000 2008.07.03. 13:20:33

Ja és mégvalami. Várom javaslataid a következménynélküliség mexüntetésére, hidd el ott leszek Veled

Perillustris 2008.07.03. 13:48:32

"De megkülönböztető jelzés nélkül mit csinált volna a következő piros lámpánál?"

Tényleg kérdés? Ha szükséges (vagy ha nem, de ő azt hiszi), átmegy a piroson és kész. Bármelyik országban, hidd el!


Egyébként van egy friss hír: index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/357438/

Szídjuk együttes erővel ezt a rohadékot!

Devil Inside 2008.07.03. 14:59:24

Perillustris:
Pl. a Blahánál?

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2008.07.03. 15:43:19

Lófaszt az összes zsaru seggébe. Engem mikor elővettek 10 tő kender miatt bilincsbe vertek, és 160-nal csavartunk a 4 számjegyű félsávos FŐDúton. Arra gondoltam hogy nem a drogba, hanem a lacsettibe döglök bele. Hová siettünk, máig nem tudom. Nem menekültem a bilincs kell a szabály miatt.
3 év alatt 10 zsaru lelakott 4 asztrát, úgy hogy ócskavvasnak sem tudták eladni. A Zsernyák aki leleplezett, az esemény előtt 1 héttel az egyik diszkó ajtajában ezt ordította részegen , mert beugatott neki két roma fiatal.: "Mocskos cigány a kurva annyát hol a szolgálatim, blabla bla........ " A félrészeg kollégái betuszkolták a kocsiba (civilben voltak) és elhuztak.
Nem kell bemutatni a rendőrt, viccet írnak róla, "Nem zörög a haraszt" szokták volt mondani.
Gyulán 2 hónapja beleborult két zsernyák játszásiból az élőviz csatornába, aki látta az esetet röhögött, és sokan látták, mert a város leg frekventáltabb részén történt.
MOSDATTÁK A SZERECSENT:
Üldöztek valami bűnözőt, állította a sajtószóvivő. A hambis előtt állók azt mondták semmi üldözés nem volt.
Felvitte az isten a dolgukat.
Gyűlölöm a fegyveres szervezeteket, mert az agresszió utáni rajongás undorító és primitív. Visszahoztak egy szerverünket, mert szarakodott (fegyveres szervezetnél volt kihelyezve) Tele volt pornóképekkel, világháborús fegyverarzenál fotókkal, és kártyajáték programokkal. Azt hiszitek a felborult rendőr gépén mást találnátok?
NEM HISZEM!!!

phaidros 2008.07.03. 16:18:35

Most mit mondjak.
Talán azt amit a Sony TV szerelő mondott a haveromnak, amikor mind a három Sony TV-jét javította már : "nem szar a márka, csak a statisztikai szóródás sűrűsödött be nála".

Natural · http://delta9thc.blog.hu 2008.07.03. 16:25:45

Mégegy: Édesanyám örökölt egy fél hektár erdőt. Egyik évben szólt a szomszéd, hogy kivágták.
Kerestük az akácot a faluban, hol lehet? Bicikliztünk benéztünk minden udvarra. Na hol volt a fa?
A helyi körzeti megbízott udvarán, a polgárőrség vezetőjének udvarán. Hogy került oda?
A polgárőrök hétvégenként a polg,mest,hiv autójával kitermelték, és elosztották testvériesen. Nem hőzöngtünk, hiszen tudtuk ha ismeretlen tettes ellen teszünk feljelentést a rendőrkapitány kihúzza a labancot a szarból és lezárja az ügyet. Pedig tanú is volt több , akik látták a polgárőr brigádot forogni a rakat fával.
SZERECSEN MOSDATÁS EZ KÉREM SZÉPEN, SEMMI MÁS.

Úlfhéðinn · http://tinyurl.com/do9ks 2008.07.03. 16:33:19

phaidros · konzervatorium.blog.hu 2008.07.03. 16:18:35

Muhaha. Ez valami pályaelhagyó közgazdász tévészerelő volt? ;)

Perillustris 2008.07.04. 09:26:31

Devil Inside:

Nem, pl. a Blahán csak Magyarországon tud átmenni. :)

OLVASÓK SZÁMA

AKTUÁLIS TÉMÁINK

MANDINER

Nincs megjeleníthető elem

JOBBKLIKK

Nincs megjeleníthető elem

CREATIVE COMMONS

Creative Commons Licenc
süti beállítások módosítása